Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos normaalipainoinen nainen istuu yksin baarissa/terassilla/kahvilassa, mistä johtuu että miehet eivät tulekaan juttelemaan?

Vierailija
02.06.2022 |

En tarkoita, että edellyttäisin edes miehiltä aloitteiden tekemistä, ja teen kyllä itse aina aloitteen, jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta todella monessa ketjussa on väitetty, että naisia tullaan jatkuvasti pyytämään treffeille ja iskemään, eikä tarvitse kuin istua jossain niin aina joku tulee juttelemaan. Itselleni tällaista ei käy melkein koskaan, ja haluaisinkin kuulla niitä syitä, mistä se johtuu. Ja joo, olen ihan tavallisen näköinen, mutta niin on suurin osa muistakin naisista, ja kuulemma pääsääntöisesti naisia isketään aina ja kaikkialla. Olen normaalipainoinen, pikemminkin hoikka kuin mitenkään roteva/tukeva/pyöreä. Näytän heterolta, on pitkät hiukset, kevyesti meikkiä, tavalliset naiselliset vaatteet, ei tätimäistä tyyliä, ei myöskään mitään kovin paljastavaa. Esim. tiukat farkut ja t-paita, tai joskus hamekin. Ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.

Ja siis tarkennus: en millään lailla valita tai koe ongelmaksi, että minua ei lähestytä. En ole ikisinkku enkä epätoivoinen. Kiinnostaa vain tietää, että jos kerran naisilla on yleensä niin kauheasti vientiä, niin mitkä ovat sitten ne syyt, miksi juuri minun kohdallani ei koko ajan satele treffipyyntöjä eikä tule juttuseuraa ovista ja ikkunoista.

Kommentit (391)

Vierailija
241/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään miehiltä:

Minkälaiselle naiselle menet juttelemaan?

Jos saadaan vastauksia niin ap on varmaan heidän vastakohtansa.

Omasta mielestä viehättävälle ja ei sulkeutuneen näköiselle naiselle. Näitä löytää lavatansseista ihan helposti. Tanssit ovat helppo paikka tutustua ja huomata että synkkaako. Tämä vinkkinä miehille jotka eivät ole kokeilleet, ja naisille myös.

Sinne vaan yli 50 vuotiaiden seuraan vaan. 😂

Vierailija
242/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksen mä voita lotossa vaikka en edes lottoa???? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäs mennä juttelemaan tuntemattomalle?

Väität siis, että täällä olevat miehet ovatkin huijanneet, kun kaikki naiset saavat kuulemma miesseuraa ihan tuosta noin vaan.

jokainen nainen saa helposti miesseuraa, kun edes viitsii tehdä alotteita. ei ne miehetkään itsekseen tule hakemaan kotoa, kahvilasta, kauppajonosta tai kirjastosta.

Mutta palstalla nimenomaan on sanottu, että tulevat! Ei nyt ehkä kotona, mutta nimenomaan näistä musita mainitsemistasi paikoista. Nytkö siis onkin niin, että miehet eivät pommitakaan naisia treffipyynnöillä ja muulla huomiolla, vaan naisten täytyy itse tulla pyytämään miehiä treffeille? Ja en siis sano, että tämä olisi ongelma, vaan haluan vain tarkennusta siihen, onko palstalla aiemmin väitetty ollutkin liioittelua tai jopa valhetta? Väite on siis ollut, että naisen täytyy vain olla olemassa, niin  miehet kyllä pörräävät ympärillä.

Aiemmin väitetty on ollut liioittelua ja jopa valhetta. Samoin on ne jutut, joissa keski- ikäisiä naisia piirittää nuorten miesten laumat. Silloin jos piirittää, on kysymys ilmeisesti jätkien välisestä vedonlyönnistä jonka kohteeksi nainen on joutunut. Ja muistakaa naiset, miehet kertovat AINA panojutut kavereilleen. Se kuuluu miesten naisilta salattuun maailmaan. Kannattaa yrittä löytää kumppani työn, harrastusten tuttavien välityksellä tai mitä konsteja niitä nyt onkaan. Kun täysin vieraat miehet tulevat juttusille busseissa, kahviloissa jne olkaa varuillanne. Joskus voi tietysti olla poikkeustapauksia, mutta terve epäily on aina paikallaan.

Ne miehet, jotka kerskailivat panojutuistaan jätin ja jätän kaveripiiristäni. Kunnon mies ei harrasta törkypuheita muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisessa kulttuurissa on se perusperiaate, että mies tekee aloitteen. Muunlaista ei edes oikeasti haluta. Ja hyvä niin. Naisen ei koskaan tule tehdä aloitetta, se täysin moukkamaista toimintaa Suomessa. 

Harmittaa, kun tällaisia heitellään. Joku voi ottaa tosissaan. Minä olen naisena aina tehnyt aloitteen, ja miehet ovat olleet imarreltuja ja kiinnostuneita.

Sama mulla ja ottanut muutenkin aktiivisen roolin tutun miehen kanssa pienessä maistissa tapahtuneen yhdenillan jutun jälkeen niin että on edetty suhteeseen. Jos tämän olisi jättänyt hänelle niin mitään ei olisi tapahtunut. Samanlainen illanvietto seuraavissa yhteisissä juhlissa kun hän humalassa olisi uskaltanut taas lähestyä. Hän on silti innoissaan tässä ja kaikki etenee mukavasti, on vaan aika suomalainen jäyhä ja hitaasti lämpiävä eikä todellakaan flirtti.

En käsitä mistä tämä tulee että nainen ei voisi aloitetta tehdä

Totta kai VOISI.

Mutta Suomessa nainen on passiivinen toimija, joka odottaa että mies tekee aloitteet. Siellä baarissa odottaa, että mies tulee juttelemaan. Treffeillä odottaa, että mies tekee aloitteita homman edistymiseksi, eli ensisuudelman tekee mies, ensimmäiseen seksiin johdattelee mies yms. yms..

En tuota miehenä alussa tajunnut, kun olin nuori viaton tapaus, ja ihmettelin vaan kun pari kolme treffiä naiset mun kanssa käy ulkona ja sitten ei enää halua nähdä. Lopulta tajusin, että luulevat etten ole kiinnostunut, kun en tehnyt aloittaita. Kun ymmärsin suudella yms. ja johdattaa tilanteen seksiin tokalla tai kolmannella treffillä, menestyi muuttui täysin. Naiset ei tee koskaan aloitteita, vaikka haluaisivatkin.

Minulle tuntuisi todella luonnottomalta lähteä viemään tilannetta. Siinä on sekin ongelma, etten voisi tietää lähteekö mies mukaan vain siksi, koska helppo tilaisuus tarjoutuu. Tai koska ei osaa sanoa ei. Miehen pitää ensin näyttää kiinnostuksensa, vasta sitten voin turvallisin mielin näyttää omani.

Ja sitten mies ajattelee just samoin..

"Minulle tuntuisi todella luonnottomalta lähteä viemään tilannetta. Siinä on sekin ongelma, etten voisi tietää lähteekö nainen mukaan vain siksi, koska helppo tilaisuus tarjoutuu. Tai koska ei osaa sanoa ei. Naisen pitää ensin näyttää kiinnostuksensa, vasta sitten voin turvallisin mielin näyttää omani."

Kumpaakaan ei silloin kiinnosta ha haluta tarpeeksi. Kun oikeasti on intohimoa, silloin ne aloitteet tulee tehtyä, kun ei voi olla tekemättäkään.

N43

Pointtihan oli, että se halu voi olla yksipuoleista. Pyrin välttämään tilannetta jossa päädyn suhteeseen miehen kanssa, joka ei ihan oikeasti halua minua, joten siksi jätän aloitteen teon miehelle. Minulle ei ole ongelmaa torjua mies jota en halua, mutta tiedän että joillekin miehille on ongelma torjua nainen, joka ei oikeasti kiinnosta p*skan vertaa.

Naisilta ei voi odottaa samanlaista arvostusta ja kunnioitusta miehiä kohtaan mitä miehet antavat naisille. Sen takia naiset valitsevat ennemmin törkeiden pakkien antamisen haukkumisen avulla kuin itse ottaisi riskin että ei olekaan haluttu ja himoittu eli huomion kohteena

Onko se sun mielestä arvostusta ja kunnioitusta jos mies jonkin aikaa suostuu tapailemaan naista, koska ei uskalla torjua tai ei halua pahoittaa naisen mieltä? Kyllä se totuus miehen fiiliksistä jossain vaiheessa joka tapauksessa selviää. Paljon enemmän tuollainen roikottaminen sattuu kuin vaikka päin naamaa haukkuminen heti kättelyssä. En ole tätä jälkimmästä koskaan kokenut, mutta tiedän ettei kyllä tuntuisi missään - se kertoisi vaan kaiken olennaisen siitä miehestä.

Itse olen tuon jälkimmäisen kokenut naisten toimesta todella monta kertaa ja voin luvata että et haluaisi kokea toista kertaa sitä samaa jos edea joskus joutusit kokemaan sen sama törkeyden mitä naiset sanovat miehille

Jos olet todella monta kertaa joutunut kokemaan tuollaista, siinä tapauksessa voisi olla peiliin katsomisen paikka. Kukaan ei torju asiallisen, suunnilleen omaa ikäluokkaa olevan miehen asiallista lähestymistä alkamalla haukkumaan miestä. Jos lähestyt jollain tavalla epäasiallisesti tai olet +20 vuotta vanhempi setä joka lähestyy parikymppisiä, sitten voi olla asia erikseen.

Olen 35 ja alaikärajani naisissa on noin 30 kun ikää on todella hankala arvioida. Asiallinen olen aina mutta silti monet naiset kokevat tarpeelliseksi haukkua ja solvata. Enkä ainakaan itse keksi tälle käytökselle mitään muuta syytä kuin sen että naisille ei tavallinen mies riitä ja varmistavat että en koskaan vahingossakaan lähesty uudestaan

Nyt olisi kiinnostavaa tietää vähän tarkemmin, millaisia nämä naiset sitten ovat olleet, esimerkiksi ulkonäöltään, ja miksi olet valinnut lähestyä juuri heitä. Sekin voisi paljastaa jotain olennaista. Veikkaanpa ettet ole lähestynyt mitään tavallisia harmaahiiriä, jotka ovat tavallisen miehen vastine.

Vierailija
244/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisessa kulttuurissa on se perusperiaate, että mies tekee aloitteen. Muunlaista ei edes oikeasti haluta. Ja hyvä niin. Naisen ei koskaan tule tehdä aloitetta, se täysin moukkamaista toimintaa Suomessa. 

Harmittaa, kun tällaisia heitellään. Joku voi ottaa tosissaan. Minä olen naisena aina tehnyt aloitteen, ja miehet ovat olleet imarreltuja ja kiinnostuneita.

Sama mulla ja ottanut muutenkin aktiivisen roolin tutun miehen kanssa pienessä maistissa tapahtuneen yhdenillan jutun jälkeen niin että on edetty suhteeseen. Jos tämän olisi jättänyt hänelle niin mitään ei olisi tapahtunut. Samanlainen illanvietto seuraavissa yhteisissä juhlissa kun hän humalassa olisi uskaltanut taas lähestyä. Hän on silti innoissaan tässä ja kaikki etenee mukavasti, on vaan aika suomalainen jäyhä ja hitaasti lämpiävä eikä todellakaan flirtti.

En käsitä mistä tämä tulee että nainen ei voisi aloitetta tehdä

Totta kai VOISI.

Mutta Suomessa nainen on passiivinen toimija, joka odottaa että mies tekee aloitteet. Siellä baarissa odottaa, että mies tulee juttelemaan. Treffeillä odottaa, että mies tekee aloitteita homman edistymiseksi, eli ensisuudelman tekee mies, ensimmäiseen seksiin johdattelee mies yms. yms..

En tuota miehenä alussa tajunnut, kun olin nuori viaton tapaus, ja ihmettelin vaan kun pari kolme treffiä naiset mun kanssa käy ulkona ja sitten ei enää halua nähdä. Lopulta tajusin, että luulevat etten ole kiinnostunut, kun en tehnyt aloittaita. Kun ymmärsin suudella yms. ja johdattaa tilanteen seksiin tokalla tai kolmannella treffillä, menestyi muuttui täysin. Naiset ei tee koskaan aloitteita, vaikka haluaisivatkin.

Minulle tuntuisi todella luonnottomalta lähteä viemään tilannetta. Siinä on sekin ongelma, etten voisi tietää lähteekö mies mukaan vain siksi, koska helppo tilaisuus tarjoutuu. Tai koska ei osaa sanoa ei. Miehen pitää ensin näyttää kiinnostuksensa, vasta sitten voin turvallisin mielin näyttää omani.

Minulla se johtuu siitä, että minun toimintani on lyöty lyttyyn ihan lapsesta lähtien. Älä yritä mitään, älä tee mitään, istu vaan syrjässä ja ole hiljaa. Joka kerta kun olen poikennut tuosta toimintamallista, niin "turpiin" on tullut, olkoot se sitten lapsuudenkodissa, koulussa tai deittaillessa. Joten kyllä, se on tismalleen noin miten toimin ja tulen toimimaan. Koska se on ainoa tapa joka ei aiheuta negatiivista palautetta.

Ehkä tuohon saataisiin muutos, jos tyttäriä ei kasvatettaisi avuttomiksi ja passiivisiksi sosiaalisissa tilanteissa. (Pärjään kyllä arjessa ja työelämässä, mutta en ole ihmissuhteissa kauhean hyvä, varsinkaan deittailussa)

Eli et uskalla ottaa riskiä ettei vaan tule paha mieli ja siirrät se riskin oton miehille

Voihan sen niinkin sanoa, en uskalla. Ja miksi uskaltaisinkaan, kun olen aina saanut kylmää kyytiä? Vai olisiko sittenkin kyse uskalluksen sijaan siitä että tietää jo kokemuksesta että pataan tulee. Kuinka monta kertaa sinä virtsaat sähköpaimeneen odottaen eri lopputulosta?

Eivätkä miehet ota kohdallani riskiä, koska he eivät ole kiinnostuneet minusta. Ihan simppeli asia joka selviää normaalin ajattelukyvyn omaavalle jo siinä kohtaa kun kerron että omat aloitteeni eivät ole koskaan kantaneet hedelmää, vaan olen aina saanut märkää rättiä kasvoilleni. Vai teettekö te noin naisille joista olette kiinnostuneita?

Vierailija
245/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla maailmassa tullaan juttelemaan niitä näitä, jos juttu luistaa, saattaa mies pyytää naista kahville. Siinä kohdin voi sitten nainen sanoa, että ei kiitos, jos ei halua.

Suomessa ei kukaan tule juttelemaan muuten kuin ympäripäissään baarissa. Ei kaupoissa, kirjastoissa, kahviloissa, harrastuksen parissa. Johtuu siitä, ettei Suomessa ole treffailukulttuuria eikä toisaalta osata small talkia eikä aina käytöstapojakaan.

Itse lopetin naisille juttelun saatuani useasti kylmän, todella epäkohteliaan vastaanoton. Jopa niinkin on käynyt, että minua on kehoitettu lopettamaan oloni itse. Eli en halua joutua ilkeän käytöksen kohteeksi. Tosin on niinkin käynyt, että olen itse oleskellut ravintolan pystybaarissa ja viereeni on tullut nainen, joka on käskenyt minua painumaan emättimeen, vaikka en ole puhunut hänelle sanaakaan, tai vilkuillut häntä. Mielestäni tämä johtuu siitä, että en ole komea.

Vierailija
246/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla maailmassa tullaan juttelemaan niitä näitä, jos juttu luistaa, saattaa mies pyytää naista kahville. Siinä kohdin voi sitten nainen sanoa, että ei kiitos, jos ei halua.

Suomessa ei kukaan tule juttelemaan muuten kuin ympäripäissään baarissa. Ei kaupoissa, kirjastoissa, kahviloissa, harrastuksen parissa. Johtuu siitä, ettei Suomessa ole treffailukulttuuria eikä toisaalta osata small talkia eikä aina käytöstapojakaan.

Itse lopetin naisille juttelun saatuani useasti kylmän, todella epäkohteliaan vastaanoton. Jopa niinkin on käynyt, että minua on kehoitettu lopettamaan oloni itse. Eli en halua joutua ilkeän käytöksen kohteeksi. Tosin on niinkin käynyt, että olen itse oleskellut ravintolan pystybaarissa ja viereeni on tullut nainen, joka on käskenyt minua painumaan emättimeen, vaikka en ole puhunut hänelle sanaakaan, tai vilkuillut häntä. Mielestäni tämä johtuu siitä, että en ole komea.

Haisetko paskalle ja kaljalle?

Vierailija
247/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisetko paskalle ja kaljalle?

En. Olen normaalipainoinenkin.

Vierailija
248/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytään miehiltä:

Minkälaiselle naiselle menet juttelemaan?

Jos saadaan vastauksia niin ap on varmaan heidän vastakohtansa.

Kysymys on harhaanjohtava. Jos sattuisin istumaan yksin viereisessä pöydässä niin periaatteesta yritän vaihtaa ainakin muutaman sanan viereisessä pöydässä olevan henkilön kanssa, mikäli hän vaikuttaa olevan keskustelunhaluinen. Sukupuolesta ja iästä riippumatta. Olen hetero, mies ja sinkku sekä kevyesti haku päällä.

Jotta siirtyisin kahvilassa toiseen paikkaan juttelemaan niin pitää olla jo selvä viesti että yhteydenotto olisi toivottu. Tai jokin konkreettinen asia josta olisi mielekästä puhua. En halua käyttäytyä kuten perskärpäset.

Vierailija
249/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset lähesty sitten normaaleja naisia?

Vierailija
250/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on lähestytty ns. aina. Se on sinänsä hassua, koska mun on toisaalta aina ollut vaikea löytää parisuhdetta. Mutta lähestymisiä on tullut. Edelleen tulee, niillä harvoilla kerroilla kun joskus jossain olen, enkä tosiaan ole enää nuori enkä kovin nättikään. Näyttävä ehkä, mutta en tosiaan mikään sievä. Jos asiallisesti lähestyy niin asiallisesti olen itsekin aina käyttäytynyt vaikka en varsinaisesti mitään lähestymistä olisi kaivannutkaan.

Vierailija
251/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähestyy vaan kännissä tuntemattomia. Se on huomattu että Suomessa miehet ei muuten tee alotteita. Oon ennen aina ihmetelly tätä, mutta nyt vaan mietin, että miks pitäis? Sehän on oikeesti tosi luonnotonta lähestyä jotain tuikituntemattomia. Helpompaa se on aina ollu kaveriporukoissa tutustua tai sit deittisovellusten kautta, missä eka vähän viestitellään ennen tapaamista.

Vierailija
252/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olemisen käsikirja kertoo, että tuolloin nainen testaa onko tavannut miehen. Miehisen miehen reaktio olisi "agree & amplify" , hymyillä nätisti ja sanoa jotain positiivista. Nokkiinsa ottaminen kun viestii heikosta itsetunnosta.

Vierailija
253/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet lähestyy vaan kännissä tuntemattomia. Se on huomattu että Suomessa miehet ei muuten tee alotteita. Oon ennen aina ihmetelly tätä, mutta nyt vaan mietin, että miks pitäis? Sehän on oikeesti tosi luonnotonta lähestyä jotain tuikituntemattomia. Helpompaa se on aina ollu kaveriporukoissa tutustua tai sit deittisovellusten kautta, missä eka vähän viestitellään ennen tapaamista.

Ajatteletko että koska ei ole tapahtunut sinulle, ei ole tapahtunut kenellekään muullekaan? Voin nyt kertoa että kyllä Suomessakin on miehiä, jotka lähestyvät tuntemattomia naisia selvin päin. Ja puhutaan suomalaisista miehistä.

Vierailija
254/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa käydä terassilla ilman että joku tulee juttelemaan jotain. Onnistuu korkeintaan tiettyyn aikaan päivästä, silloin kun terassilla on lähinnä ihmisiä päivällisellä/lounaalla.

Vierailija
255/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väität siis, että täällä olevat miehet ovatkin huijanneet, kun kaikki naiset saavat kuulemma miesseuraa ihan tuosta noin vaan.

jokainen nainen saa helposti miesseuraa, kun edes viitsii tehdä alotteita. ei ne miehetkään itsekseen tule hakemaan kotoa, kahvilasta, kauppajonosta tai kirjastosta.

Mutta palstalla nimenomaan on sanottu, että tulevat! Ei nyt ehkä kotona, mutta nimenomaan näistä musita mainitsemistasi paikoista. Nytkö siis onkin niin, että miehet eivät pommitakaan naisia treffipyynnöillä ja muulla huomiolla, vaan naisten täytyy itse tulla pyytämään miehiä treffeille? Ja en siis sano, että tämä olisi ongelma, vaan haluan vain tarkennusta siihen, onko palstalla aiemmin väitetty ollutkin liioittelua tai jopa valhetta? Väite on siis ollut, että naisen täytyy vain olla olemassa, niin  miehet kyllä pörräävät ympärillä.

Aiemmin väitetty on ollut liioittelua ja jopa valhetta. Samoin on ne jutut, joissa keski- ikäisiä naisia piirittää nuorten miesten laumat. Silloin jos piirittää, on kysymys ilmeisesti jätkien välisestä vedonlyönnistä jonka kohteeksi nainen on joutunut. Ja muistakaa naiset, miehet kertovat AINA panojutut kavereilleen. Se kuuluu miesten naisilta salattuun maailmaan. Kannattaa yrittä löytää kumppani työn, harrastusten tuttavien välityksellä tai mitä konsteja niitä nyt onkaan. Kun täysin vieraat miehet tulevat juttusille busseissa, kahviloissa jne olkaa varuillanne. Joskus voi tietysti olla poikkeustapauksia, mutta terve epäily on aina paikallaan.

Ne miehet, jotka kerskailivat panojutuistaan jätin ja jätän kaveripiiristäni. Kunnon mies ei harrasta törkypuheita muutenkaan.

Ei ne kerskaile mutta siitä kuuluu mainita, vai mitä miehet.

Vierailija
256/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on lähestytty ns. aina. Se on sinänsä hassua, koska mun on toisaalta aina ollut vaikea löytää parisuhdetta. Mutta lähestymisiä on tullut. Edelleen tulee, niillä harvoilla kerroilla kun joskus jossain olen, enkä tosiaan ole enää nuori enkä kovin nättikään. Näyttävä ehkä, mutta en tosiaan mikään sievä. Jos asiallisesti lähestyy niin asiallisesti olen itsekin aina käyttäytynyt vaikka en varsinaisesti mitään lähestymistä olisi kaivannutkaan.

Noin käy kun kehonkieli on avoin ja positiivinen - se kutsuu lähestymiseen. Liian runsas perskärpästen määrä tosin karkoittaa vakavamieliset lähestyjät.

Vierailija
257/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon pelkotilaan ainakin omalla kohdalla liittyy se kun olen luonteeltani erittäin epäsosiaalinen, ei siinä hirveemmin haluta mennä kahvilassa naiselle juttelemaan jos moi sanan jälkeen on pää täynnä tyhjyyttä. Tästä samasta syystä naiset aina poistaa mut matcheista deittipalstoilla viimeistään 2 päivän jälkeen.

T: 36v ikisinkku mies Turusta

Vierailija
258/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kerskaile mutta siitä kuuluu mainita, vai mitä miehet.

Korkeintaan sen verran, ettei tule liiallista napalankoutta eikä tietämättömyyttä sotkeuduta kaverin säätöihin.

Vierailija
259/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miettii asiaa toisinpäin? Menisitko nainen jututtamaan baarissa tai kahvilassa yksin istuvaa normaalipainoista miestä?  Jos menisit niin miksi sen saattaisit tehdä? Jos et menisi niin miksi et ?  Minua ainakaan ei muutamaa humalaista ja jotenkin omituista miestä lukuunottamatta ole lähestynyt ikinä kukaan missään. Ei kahvilassa, kirjastossa, kaupassa, baareissa tai töissäkään. Joskus olen asiasta surullinen. Mutta sitten mietin juuri näitä kysymyksiä että tekisinkö itse saman? No en todellakaan!

Ensinnäkin, ajattelen että en kelpaa kenellekään. Pakit olisivat tosi nolot. Toisekseen, harvoin miehet istuvat yksin missään. Jos heittää vaikka bussipysäkillä ventovieraalle jotain juttua niin pitkäänhän ne katsovat ja varmaan pitävät outona. Olen normaalipainoinen, eloisa, hymyilen ja järki on päässä, jututkin ihan hauskoja kai mutta... minulla on silmässä piilokarsastusta ja epäilen sitä osin syyksi siihen että saan kyllä olla aina rauhassa. Ihmiset eivät oikein tiedä mihin katsoa ja sanatkin hyytyvät huulille välillä. Haaveeksi siis  jää tuntemattomien miesten flirttailut ja juttelut. Eli ulkonäköön se ainakin voi kaatua ettei kukaan lähesty.

Vierailija
260/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma akka kirjoitti:

No jos miettii asiaa toisinpäin? Menisitko nainen jututtamaan baarissa tai kahvilassa yksin istuvaa normaalipainoista miestä?  Jos menisit niin miksi sen saattaisit tehdä? Jos et menisi niin miksi et ?  Minua ainakaan ei muutamaa humalaista ja jotenkin omituista miestä lukuunottamatta ole lähestynyt ikinä kukaan missään. Ei kahvilassa, kirjastossa, kaupassa, baareissa tai töissäkään. Joskus olen asiasta surullinen. Mutta sitten mietin juuri näitä kysymyksiä että tekisinkö itse saman? No en todellakaan!

Ensinnäkin, ajattelen että en kelpaa kenellekään. Pakit olisivat tosi nolot. Toisekseen, harvoin miehet istuvat yksin missään. Jos heittää vaikka bussipysäkillä ventovieraalle jotain juttua niin pitkäänhän ne katsovat ja varmaan pitävät outona. Olen normaalipainoinen, eloisa, hymyilen ja järki on päässä, jututkin ihan hauskoja kai mutta... minulla on silmässä piilokarsastusta ja epäilen sitä osin syyksi siihen että saan kyllä olla aina rauhassa. Ihmiset eivät oikein tiedä mihin katsoa ja sanatkin hyytyvät huulille välillä. Haaveeksi siis  jää tuntemattomien miesten flirttailut ja juttelut. Eli ulkonäköön se ainakin voi kaatua ettei kukaan lähesty.

Piilokarsastus ei kyllä ole mikään tehokarkoite. Tuo itsetunto-ongelma taasen voi heijastua olemuksesta. Pelokkaan oloista naista ei mielellään lähesty. Itse olen muuten ollut hyvinkin ihastunut neitiin, jolla oli ihan selvää karsastusta. Hänen olemustaan se ei leimannut, hän oli ja on hyvinkin viehättävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän