Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos normaalipainoinen nainen istuu yksin baarissa/terassilla/kahvilassa, mistä johtuu että miehet eivät tulekaan juttelemaan?

Vierailija
02.06.2022 |

En tarkoita, että edellyttäisin edes miehiltä aloitteiden tekemistä, ja teen kyllä itse aina aloitteen, jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta todella monessa ketjussa on väitetty, että naisia tullaan jatkuvasti pyytämään treffeille ja iskemään, eikä tarvitse kuin istua jossain niin aina joku tulee juttelemaan. Itselleni tällaista ei käy melkein koskaan, ja haluaisinkin kuulla niitä syitä, mistä se johtuu. Ja joo, olen ihan tavallisen näköinen, mutta niin on suurin osa muistakin naisista, ja kuulemma pääsääntöisesti naisia isketään aina ja kaikkialla. Olen normaalipainoinen, pikemminkin hoikka kuin mitenkään roteva/tukeva/pyöreä. Näytän heterolta, on pitkät hiukset, kevyesti meikkiä, tavalliset naiselliset vaatteet, ei tätimäistä tyyliä, ei myöskään mitään kovin paljastavaa. Esim. tiukat farkut ja t-paita, tai joskus hamekin. Ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.

Ja siis tarkennus: en millään lailla valita tai koe ongelmaksi, että minua ei lähestytä. En ole ikisinkku enkä epätoivoinen. Kiinnostaa vain tietää, että jos kerran naisilla on yleensä niin kauheasti vientiä, niin mitkä ovat sitten ne syyt, miksi juuri minun kohdallani ei koko ajan satele treffipyyntöjä eikä tule juttuseuraa ovista ja ikkunoista.

Kommentit (391)

Vierailija
201/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miehetkö muka tykkää aloitteellisista naisista? Olen ollut siinä käsityksessä että ovat hyvinkin pelottavia, varsinkin itsevarmat, hyvän näköiset ja estottomat.

Se johtuu siitä että koska pidät itseäsi hyvännäköisenä ja itsevarmana, lähestyt vain komeita ja maskuliinisia viejämiehiä, jotka eivät haluaisi tuota asetelmaan.

Niitä miehiä jotka ihailevat sinua, et lähesty.

Vierailija
202/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa näyttävänsä heterolta kun pitkät hiukset ja meikkiä. Eihän heteroutta päälle näe. Näytänkö minä lepsolta kun lyhyet hiukset eikä meikkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisessa kulttuurissa on se perusperiaate, että mies tekee aloitteen. Muunlaista ei edes oikeasti haluta. Ja hyvä niin. Naisen ei koskaan tule tehdä aloitetta, se täysin moukkamaista toimintaa Suomessa. 

Harmittaa, kun tällaisia heitellään. Joku voi ottaa tosissaan. Minä olen naisena aina tehnyt aloitteen, ja miehet ovat olleet imarreltuja ja kiinnostuneita.

Sama mulla ja ottanut muutenkin aktiivisen roolin tutun miehen kanssa pienessä maistissa tapahtuneen yhdenillan jutun jälkeen niin että on edetty suhteeseen. Jos tämän olisi jättänyt hänelle niin mitään ei olisi tapahtunut. Samanlainen illanvietto seuraavissa yhteisissä juhlissa kun hän humalassa olisi uskaltanut taas lähestyä. Hän on silti innoissaan tässä ja kaikki etenee mukavasti, on vaan aika suomalainen jäyhä ja hitaasti lämpiävä eikä todellakaan flirtti.

En käsitä mistä tämä tulee että nainen ei voisi aloitetta tehdä

Totta kai VOISI.

Mutta Suomessa nainen on passiivinen toimija, joka odottaa että mies tekee aloitteet. Siellä baarissa odottaa, että mies tulee juttelemaan. Treffeillä odottaa, että mies tekee aloitteita homman edistymiseksi, eli ensisuudelman tekee mies, ensimmäiseen seksiin johdattelee mies yms. yms..

En tuota miehenä alussa tajunnut, kun olin nuori viaton tapaus, ja ihmettelin vaan kun pari kolme treffiä naiset mun kanssa käy ulkona ja sitten ei enää halua nähdä. Lopulta tajusin, että luulevat etten ole kiinnostunut, kun en tehnyt aloittaita. Kun ymmärsin suudella yms. ja johdattaa tilanteen seksiin tokalla tai kolmannella treffillä, menestyi muuttui täysin. Naiset ei tee koskaan aloitteita, vaikka haluaisivatkin.

Minulle tuntuisi todella luonnottomalta lähteä viemään tilannetta. Siinä on sekin ongelma, etten voisi tietää lähteekö mies mukaan vain siksi, koska helppo tilaisuus tarjoutuu. Tai koska ei osaa sanoa ei. Miehen pitää ensin näyttää kiinnostuksensa, vasta sitten voin turvallisin mielin näyttää omani.

Ja sitten mies ajattelee just samoin..

"Minulle tuntuisi todella luonnottomalta lähteä viemään tilannetta. Siinä on sekin ongelma, etten voisi tietää lähteekö nainen mukaan vain siksi, koska helppo tilaisuus tarjoutuu. Tai koska ei osaa sanoa ei. Naisen pitää ensin näyttää kiinnostuksensa, vasta sitten voin turvallisin mielin näyttää omani."

Kumpaakaan ei silloin kiinnosta ha haluta tarpeeksi. Kun oikeasti on intohimoa, silloin ne aloitteet tulee tehtyä, kun ei voi olla tekemättäkään.

N43

Vierailija
204/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa näyttävänsä heterolta kun pitkät hiukset ja meikkiä. Eihän heteroutta päälle näe. Näytänkö minä lepsolta kun lyhyet hiukset eikä meikkiä?

Niin, kirjoitin näyttäväni heterolta. En kirjoittanut, että heterous näkyy päällepäin - etenkin kun en muuten edes ole hetero, vaan biseksuaali. Avasin toisessa viestissä, mitä sillä tarkoitin. Kyse ei ollut siitä, että minusta heterot näyttävät tietynlaiselta, vaan suurin osa ihmisistä tulkitsee tietyntyylisen naisen heteroksi. Enkä tarkoittanut sillä oikeastaan pitkiä hiuksia ja meikkiä, vaan kokonaisuutta ja yleisolemusta.

Vierailija
205/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo yksin terassilla istuva nainen odottaa jotakuta? Varsinkin isommilla paikkakunnilla on aika normaalia että joku nainen istuu terassilla yksin ja mistä miehet voivat tietää että hän nimenomaan toivoo että joku mies tulisi keskustelemaan? Ei ne torjutuksi tulemiset ole mitään miellyttäviä kokemuksia miehillekään vaikka joku ehkä toisin kuvittelee.

Vierailija
206/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta eihän sitä tiedä, vaikka näyttäisitkin. Aika moni lyhyttukkainen ja meikkaamaton nainen itse asiassa näyttää lesbolta.

Vierailija
207/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten Me Too kampanja ja se, että jotkut naiset ovat kertoneet tulleensa ahdistelluksi vaikuttaisi siihen kuinka joku kuka tahansa tavallinen mies uskaltaa jutella naisille? En kerta kaikkiaan ymmärrä. Millä ihmeen logiikalla?

Vierailija
208/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään näe päälle päin, mutta ihmiset liittyvät tiettyjä ominaisuuksia seksuaaliseen suuntaumukseen. Eivät ole totta, mutta näin ihminen vaan toimii. Vähän sama kuin, jos olet resuisen näköinen pidetään sinua tyhmempää ja köyhänä, vaikka ei noitakaan päälle päin näy.

Vierailija
209/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäyttäytyvä mies ei häiritse jos joku on selvästi omissa oloissaan. Ei myöskään vaikka kahvilassa hypi pöydästä pöytään etsimässä juttuseuraa. Jos nainen vaikuttaa odottavan jotain niin ei siihen voi eikä pidä mennä. Jos nainen toivoo juttuseuraa niin kannattaa tarkistaa minkälaisia sanattomia viestejä habitus lähettää.

Jotkut naiset tahtomattaan viestivät, että olisivat avoimia yhteydenotoille, ja heille sitten niitä yhteydenottajia tulee liikaakin. Kaunottaret ovat tietty pelottavia, heillä on omansorttiset vaikeudet.

Vierailija
210/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko ilmeistä? Jos on iloisella tuulella ja hymyilee itsekseen, niin iskuyrityksiä tulee kadulla näin keski-ikäiselle, joka ei ole kaunis eikä tavallinenkaan.

Vierailija
211/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitä meetoota. Eihän miehet niin hulluja ole, että ottavat riskin aiheettomista ahdistelusyytöksistä.

Olet kyllä aivan sekaisin jos kuvittelet, että tavalliset naiset huvikseen tehtailisi jotain ahdistelusyytteitä.

Vierailija
212/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla sata kerrosta pakkelia naamassa?  Juu kiitos ei. 

Esim. instatähdillä on reilusti meikkiä, mutta ei se tunnu ketään muita haittaavan. Kardashianin perheen naiset hyvänä esimerkkinä. Harva nainen on kaunis ilman meikkiä, oikeasti, moni on täysin erinäköinenkin ilman meikkiä. Kauneimmilla naisilla on eniten meikkiä. Tätä miehet eivät monesti ymmärrä.

Tää on kyllä totta. Saunapuhtaus ja luonnollisuus viehättää miehiä vain parisuhteessa. Minuakin on sanottu kauniiksi vain silloin kun on täydellinen sotamaalaus naamassa. Jopa oma mies roikkuu enemmän kiinni silloin kun olen pynttäytynyt. Pynttäydyn ehkä kolme kertaa vuodessa. Muuten on yleensä huomaamaton meikki, eli vain vähän virheitä peitelty.

Ei koskaan sellaista sotamaalattua,ei etovampaa tapausta olekkaan. Tinderissäkin juuri se sotamaalaus suurin syy miksi swaippaan vasemmalle. Baarissa monet järkyttävän näköisiä. Saati muutenkaan kiinnosta yhtään mikään humalaisten kanssa.

Vierailija
213/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisessa kulttuurissa on se perusperiaate, että mies tekee aloitteen. Muunlaista ei edes oikeasti haluta. Ja hyvä niin. Naisen ei koskaan tule tehdä aloitetta, se täysin moukkamaista toimintaa Suomessa. 

Harmittaa, kun tällaisia heitellään. Joku voi ottaa tosissaan. Minä olen naisena aina tehnyt aloitteen, ja miehet ovat olleet imarreltuja ja kiinnostuneita.

Sama mulla ja ottanut muutenkin aktiivisen roolin tutun miehen kanssa pienessä maistissa tapahtuneen yhdenillan jutun jälkeen niin että on edetty suhteeseen. Jos tämän olisi jättänyt hänelle niin mitään ei olisi tapahtunut. Samanlainen illanvietto seuraavissa yhteisissä juhlissa kun hän humalassa olisi uskaltanut taas lähestyä. Hän on silti innoissaan tässä ja kaikki etenee mukavasti, on vaan aika suomalainen jäyhä ja hitaasti lämpiävä eikä todellakaan flirtti.

En käsitä mistä tämä tulee että nainen ei voisi aloitetta tehdä

Totta kai VOISI.

Mutta Suomessa nainen on passiivinen toimija, joka odottaa että mies tekee aloitteet. Siellä baarissa odottaa, että mies tulee juttelemaan. Treffeillä odottaa, että mies tekee aloitteita homman edistymiseksi, eli ensisuudelman tekee mies, ensimmäiseen seksiin johdattelee mies yms. yms..

En tuota miehenä alussa tajunnut, kun olin nuori viaton tapaus, ja ihmettelin vaan kun pari kolme treffiä naiset mun kanssa käy ulkona ja sitten ei enää halua nähdä. Lopulta tajusin, että luulevat etten ole kiinnostunut, kun en tehnyt aloittaita. Kun ymmärsin suudella yms. ja johdattaa tilanteen seksiin tokalla tai kolmannella treffillä, menestyi muuttui täysin. Naiset ei tee koskaan aloitteita, vaikka haluaisivatkin.

Minulle tuntuisi todella luonnottomalta lähteä viemään tilannetta. Siinä on sekin ongelma, etten voisi tietää lähteekö mies mukaan vain siksi, koska helppo tilaisuus tarjoutuu. Tai koska ei osaa sanoa ei. Miehen pitää ensin näyttää kiinnostuksensa, vasta sitten voin turvallisin mielin näyttää omani.

Ja sitten mies ajattelee just samoin..

"Minulle tuntuisi todella luonnottomalta lähteä viemään tilannetta. Siinä on sekin ongelma, etten voisi tietää lähteekö nainen mukaan vain siksi, koska helppo tilaisuus tarjoutuu. Tai koska ei osaa sanoa ei. Naisen pitää ensin näyttää kiinnostuksensa, vasta sitten voin turvallisin mielin näyttää omani."

Kumpaakaan ei silloin kiinnosta ha haluta tarpeeksi. Kun oikeasti on intohimoa, silloin ne aloitteet tulee tehtyä, kun ei voi olla tekemättäkään.

N43

Pointtihan oli, että se halu voi olla yksipuoleista. Pyrin välttämään tilannetta jossa päädyn suhteeseen miehen kanssa, joka ei ihan oikeasti halua minua, joten siksi jätän aloitteen teon miehelle. Minulle ei ole ongelmaa torjua mies jota en halua, mutta tiedän että joillekin miehille on ongelma torjua nainen, joka ei oikeasti kiinnosta p*skan vertaa.

Vierailija
214/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla sata kerrosta pakkelia naamassa?  Juu kiitos ei. 

Esim. instatähdillä on reilusti meikkiä, mutta ei se tunnu ketään muita haittaavan. Kardashianin perheen naiset hyvänä esimerkkinä. Harva nainen on kaunis ilman meikkiä, oikeasti, moni on täysin erinäköinenkin ilman meikkiä. Kauneimmilla naisilla on eniten meikkiä. Tätä miehet eivät monesti ymmärrä.

Tää on kyllä totta. Saunapuhtaus ja luonnollisuus viehättää miehiä vain parisuhteessa. Minuakin on sanottu kauniiksi vain silloin kun on täydellinen sotamaalaus naamassa. Jopa oma mies roikkuu enemmän kiinni silloin kun olen pynttäytynyt. Pynttäydyn ehkä kolme kertaa vuodessa. Muuten on yleensä huomaamaton meikki, eli vain vähän virheitä peitelty.

Ei koskaan sellaista sotamaalattua,ei etovampaa tapausta olekkaan. Tinderissäkin juuri se sotamaalaus suurin syy miksi swaippaan vasemmalle. Baarissa monet järkyttävän näköisiä. Saati muutenkaan kiinnosta yhtään mikään humalaisten kanssa.

Vierailija
215/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti täällä katsotaan liian usein hulluna tai jonain perverssinä, ehkä jopa raiskaajana jos alat juttelemaan vieraan naisen kanssa esim kahvilassa?? Tähän pisteeseen Suomessa on nyt tultu. Jos haluaa etsiä siihen syyn ja syylliset niin ...

Itse huomasin taas edellisellä ulkomaan lomamatkalla että myös naiset osaavat ja uskaltavat tulla tekemään keskustelun aloitteen. Jota täällä ei tapahdu ikinä. Itse miehenä otan sen jopa oikein kunniana, enkä minään epätoivoisena tyrkyttämisenä. Monesti niistä avautuu pitkiä ja mukavia keskusteluja ja joskus jopa parisuhteita.

Vierailija
216/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa omituinen assosiaatio. En nyt usko, että paino, jos ollenkaan, on nyt päätekijänä tai muuttujana tässä asiassa.

Miksi sitten joka ketjussa, jossa joku nainen valittaa, ettei löydä kumppania, annetaan ohjeeksi laihdutus. ja monessa ketjussa on nimenomaan painotettu, kuinka ei haluta ylipainoista. Mutta kivahan se toki on, jos ei painolla olekaan mitään merkitystä - voin itsekin lopettaa sitten vatsarasvani kanssa taistelun.

Vierailija
217/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa ei enää jutella

Vierailija
218/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl ne tulee juttelemaan ellei sulla ole torjuva elekieli ja "resting b*tch face" päällä.

Miksi tätä kommenttia alapeukutetaan? Käsittääkseni normaali nainen joutuu pitämään jonkinasteista torjuvaa elekieltä päällä, tai muuten tulee liikaa perskärpäsiä. Body language elikkä kehonkieli merkitsee. Elekieli ei oikein kuvaa ilmiötä, kehonkieli ei taida olla yleisesti käytetty termi?

Vierailija
219/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ruma ja ominaishajusi on tulehtunutpillu? Näitäkin on nähty, luulevat olevansa tavallisia ja jopa nättejä, saavat kertomansa mukaan katseita, mutta ne katseet johtuvat oudosta/rumasta ulkonäöstä.

Ap kertoi kuitenkin löytävänsä suhteita, eli onko niin että suhteessa miehiä ei tällaiset omnaisuudet häiritse, mutta tuntemattomissa naisissa kyllä?

Vierailija
220/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti täällä katsotaan liian usein hulluna tai jonain perverssinä, ehkä jopa raiskaajana jos alat juttelemaan vieraan naisen kanssa esim kahvilassa?? Tähän pisteeseen Suomessa on nyt tultu. Jos haluaa etsiä siihen syyn ja syylliset niin ...

Itse huomasin taas edellisellä ulkomaan lomamatkalla että myös naiset osaavat ja uskaltavat tulla tekemään keskustelun aloitteen. Jota täällä ei tapahdu ikinä. Itse miehenä otan sen jopa oikein kunniana, enkä minään epätoivoisena tyrkyttämisenä. Monesti niistä avautuu pitkiä ja mukavia keskusteluja ja joskus jopa parisuhteita.

Oliko lomamatka kenties Thaimaahan ja tapasitko näitä aloitteellisia naisia jossain Pattyan rantabaarissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä