IS: Amber Heardin sydän murtui valamiehistön päätöksestä: "Takaisku muille naisille"
"Oikeuden päätöksen aiheuttamaa pettymystä ei voi sanoin kuvailla, Heard sanoi lausunnossaan."
Kommentit (740)
Vähän ohis. Onko puhelimen heittäminen seinään väkivaltaa? Monen mielestä on. En itse ole tehnyt mut mies on. Ei tietenkään mitään niin pahaa, mutta sarjassamme "epämiellyttävää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis. Onko puhelimen heittäminen seinään väkivaltaa? Monen mielestä on. En itse ole tehnyt mut mies on. Ei tietenkään mitään niin pahaa, mutta sarjassamme "epämiellyttävää käytöstä.
En kyllä laske tuota väkivallaksi, mutta toisillehan jonkun sanan sanominen on jo väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Puhelimen heittäminen seinään on omaisuuden tuhoamista.
Niitten ihmisten joukossa jotka on oikeasti seuranneet oikeudenkäyntiä en ole ainakaan itse havainnut minkäänlaista miehet-naiset-vastakkainasettelua. Kaikki on olleet yhtenä rintamana tuomitsemassa Amberin valehtelua, sekä miehet että naiset. Feminismi tms ei ole ollut edes issue, siitä ei ole tässä kyse. Muuten kuin siitä näkökulmasta että se nimenomaan on feminismiä että puolustetaan yhtä lailla miestä silloin kun se on aiheellista. Toinen positiivinen asia on ollut se, ettei Deppiltä ole vaadittu täydellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Puhelimen heittäminen seinään on omaisuuden tuhoamista.
Mielestäni se vähän riippuu eli jos joku riidan päätteeksi samalla kun on sähissyt jotain heittää sen aggressiivisella naamalla, on se väkivaltaista käytöstä, vaikka ei kohdistu toiseen ihmiseen. Ei välttämättä superpelottavaa, mutta aika epämiellyttävää. Ei kai kukaan tuollaisesta mitään juttua tee, jos siis on sen raivoajan oma känny. Paitsi joskushan se kääntyy niin päin, että se joka ragesi ja heitti kännykän syyttää sitä toista siitä kännykän tuhoutumisesta, kun on sen toisen vika, että ragesi.
Olis pitäny tietää ja varoa raivostuttamasta.
Olin kerran tekemässä palvelusta miehelle, mutta olin unohtanut avaimen (koko juttua en jaksa sepostaa) kun pyysin lapsen tuomaan avaimen mulle, lähti kännykkä seinään.
Totta, ei olisi pitänyt kiristää hermoja tuolla tavalla. Tosin alkoholilla oli osuutta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Niitten ihmisten joukossa jotka on oikeasti seuranneet oikeudenkäyntiä en ole ainakaan itse havainnut minkäänlaista miehet-naiset-vastakkainasettelua. Kaikki on olleet yhtenä rintamana tuomitsemassa Amberin valehtelua, sekä miehet että naiset. Feminismi tms ei ole ollut edes issue, siitä ei ole tässä kyse. Muuten kuin siitä näkökulmasta että se nimenomaan on feminismiä että puolustetaan yhtä lailla miestä silloin kun se on aiheellista. Toinen positiivinen asia on ollut se, ettei Deppiltä ole vaadittu täydellisyyttä.
"Toinen positiivinen asia on ollut se, ettei Deppiltä ole vaadittu täydellisyyttä."
Niinpä! Ja Amber itse yritti maalata itsestään jotain täydellistä uhria ja Deppistä huumehörhöä hirviötä. Depp itse myönsi huumeiden käytön ja sen ongelmat, ja Heard valehteli omasta huumeiden käytöstään. Heard myös syytti melkein kaikkia muita oikeudessa kuultuja, valan vannoneita todistajia valehtelijoiksi ja esitti itse olevansa ainoa, joka puhuu totta. Ja joku vielä uskoo häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä laske tuota väkivallaksi, mutta toisillehan jonkun sanan sanominen on jo väkivaltaa.
No jaa, väkivaltaiset puheet on aika helposti tunnistettavissa muista: esim. mä hakkaan sut kuoliaaks jos...
Jos se ei tule ihan läpällä selvästi, niin kuuluu ehkä kategoriaan väkivaltaiset sanat.
Tavaroiden heittely on tyhmää ja uhkaavaa käytöstä. Mutta Amber harrasti sitä itse big time. En tiedä kumpi on puhelimen heittänyt, mutta miten reilua on syyttää vastapuolta siitä, kun itsekin tuhoaa huolella omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse feminismistä jos siihen liittyy jotain negatiivista.
Joo ehkä sinä oletkin sitten eri porukoista. Voin jopa oikeastaan olla samaa mieltä. Jotkut naiset jopa kovemmin tuominneet Turdin kuin miehet. Mutta silti se Turdia puolusteleva porukka on juuri niitä feministejä. Minä olen näissä asioissa itsekin naisia puolustanut mutta juuri feministit ovat kovimpia hyökkäämään sitten minun kimppuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse feminismistä jos siihen liittyy jotain negatiivista.
Joo ehkä sinä oletkin sitten eri porukoista. Voin jopa oikeastaan olla samaa mieltä. Jotkut naiset jopa kovemmin tuominneet Turdin kuin miehet. Mutta silti se Turdia puolusteleva porukka on juuri niitä feministejä. Minä olen näissä asioissa itsekin naisia puolustanut mutta juuri feministit ovat kovimpia hyökkäämään sitten minun kimppuuni.
Ja sitten on tietenkin myös se porukka joka saa tietonsa Yleltä jonka tuottama tieto on laimeaa ja pahimmillaan jopa harhaanjohtavaa. Kymmeniä tunteja livestriimejä seuranneena tiedän.
Takaisku kaikille naisille, jotka haluavat valheilla tuhota miesten elämät. Pidetään hiljainen hetki.
Vierailija kirjoitti:
Tavaroiden heittely on tyhmää ja uhkaavaa käytöstä. Mutta Amber harrasti sitä itse big time. En tiedä kumpi on puhelimen heittänyt, mutta miten reilua on syyttää vastapuolta siitä, kun itsekin tuhoaa huolella omaisuutta.
No yleensä riittää että henkilöt itse tietää kuka on tehnyt ja mitä, eikä kukaan valehtele. Ja tietenkin paikalla olevat muut henkilöt tietää mitä nähneet ja kuulleet. Meillä esim. tavaroiden heittely 0/100 prosenttijako ja 0 edustaa itseäni. (Jos katsotaan viim 20 vuoden ajalta. Joskus parinkymppisenä heitin kerran jotain) No mut mä en olekaan Amber sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amber on tosi kaunis filmitähti.
Ulkoa kaunis, sisältä mätä
Ehkä palstamammat ovat sittenkin oikeassa, että miehen ei kannata tuijottaa liikaa naisen ulkonäköä? Depp taisi rakastua aika puhtaasti Heardin ulkonäköön, tai sitten narsistinen Heard osasi näytellä ihastumisvaiheessa kivaa ja empaattista?
Vierailija kirjoitti:
Jos Amber on itse aloittanut väkivallan yms. niin en kyllä pistä pahakseni jos häntä takaisin turpaan vetää.
Aloittaja on aina enemmän vastuussa.
Kai noi sentään on tarkistettu noi nauhoitukset ettei nyt muokattuja videotallenteita levitellä. Niitä kun on liikenteessä aika paljonkin ja nykyään muokkaukset taitavasti tehtyjä.
Minusta Amberilla oli oikeus kirjoittaa se kolumninsa. Deppin lokakampanja Amberia vastaan oli paljon pahempi ja tuomittavampi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Amberilla oli oikeus kirjoittaa se kolumninsa. Deppin lokakampanja Amberia vastaan oli paljon pahempi ja tuomittavampi.
Onko kellä tahansa oikeus kirjoittaa valheita julkisiin tiedotusvälineisiin? On ehkä, kunhan on valmis maksamaan seuraamukset. Amber käytti oikeuttaan ja 10 miljoonan lasku napsahti käteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lokakampanja? Ihan on omalla käytöksellään Heard pilannut maineensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amber on tosi kaunis filmitähti.
Ulkoa kaunis, sisältä mätä
Ehkä palstamammat ovat sittenkin oikeassa, että miehen ei kannata tuijottaa liikaa naisen ulkonäköä? Depp taisi rakastua aika puhtaasti Heardin ulkonäköön, tai sitten narsistinen Heard osasi näytellä ihastumisvaiheessa kivaa ja empaattista?
Heard persoonallisuushäiriölleen tyypillisesti peilasi itseään Deppiin suhteen alussa. Esitti siis tykkäävänsä samoista asioista (viinit, tietynlainen runous ja musiikki jne.) kuin Depp. Kauniin ulkonäön lisäksi yhteiset mielenkiinnon kohteet vaikuttivat varmasti ihastumiseen.
Noin selvää valehtelijaa ei tarvitsekaan uskoa MOT.