Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sairasta tehdä tänne isättömiä lapsia! voi lapsiraukat:(

Vierailija
13.10.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimuksia että eivät ole onnettomia. Mun tutut kärsii isättömyydestä, vaikka osa jo yli 40 vuotiaita, ja näistä asioista puhutaan aina niiden kanssa. Sama koskee adoptoituja, on vaikea ymmärtää miksi äiti antaa lapsensa pois, ja todella rankkoja ovat nää äitien kirjeet pelastakaa lapset ry:n kautta, joista nää nuoret ikuiset on saanut tietää äidistään, osa niistä ei edes halua paljastaa kuka isä on. Toisissa perheissä on pidetty jostain syystä muut lapset mut tää nimenomainen annettu pois, ymärtääkö sitä? Eikä mun tuntemat lesbopariskunnat mitään päivänpaiste porukkaa ole, toinen niistä on kuitenkin se käskijä, ja pompottaja, se ja sama mitä julkisuudessa selitetään.

Vierailija
2/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


tutkimuksia että eivät ole onnettomia. Mun tutut kärsii isättömyydestä, vaikka osa jo yli 40 vuotiaita, ja näistä asioista puhutaan aina niiden kanssa. Sama koskee adoptoituja, on vaikea ymmärtää miksi äiti antaa lapsensa pois, ja todella rankkoja ovat nää äitien kirjeet pelastakaa lapset ry:n kautta, joista nää nuoret ikuiset on saanut tietää äidistään, osa niistä ei edes halua paljastaa kuka isä on. Toisissa perheissä on pidetty jostain syystä muut lapset mut tää nimenomainen annettu pois, ymärtääkö sitä? Eikä mun tuntemat lesbopariskunnat mitään päivänpaiste porukkaa ole, toinen niistä on kuitenkin se käskijä, ja pompottaja, se ja sama mitä julkisuudessa selitetään.

Ja mitenkäs olikaan ne tutkimustulokset, missä isä on alkoholisti, narkkari, väkivaltainen... ?? Että hyvä isä sekin? Parempi isän pedofilian uhrina, kuin vaikka naisparin lapsena?

Se on jännä, että muuten palstan mammoille isä ei kelpaa mihinkään mikä liittyy lapsiin, mutta tässä asiassa se isä onkin yhtäkkiä korvaamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen isäni häippäs kuvioista kun kuuli äitini raskaudesta. Mä olen onnellinen siitä että, äitini synnytti minut. Ja mun ja äidin elämään tuli myöhemmin, olin silloin 4-vuotias, myös " isä" . Isäpuoleni on ollut mulle se ainoa oikea isä.

Olen onnellinen ja en ole katkera.

Vierailija
4/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että todellakaan en suvaitse muutenkaa homoja ja lesboja. Sairaita todellakin ovat. Mutta oikeasti sairaat/ vammautuneet saavat kyllä sympatiani. Homous näyttää nykyisin olevan joku muoti- ilmiö.

Vierailija
5/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


että todellakaan en suvaitse muutenkaa homoja ja lesboja. Sairaita todellakin ovat. Mutta oikeasti sairaat/ vammautuneet saavat kyllä sympatiani. Homous näyttää nykyisin olevan joku muoti- ilmiö.

Homot ja lesbot ovat sairaita, mutta sitten on kuitenkin olemassa OIKEASTI sairaita? Eli sittenhän se homous ei olekaan sairaus...

:DDDDDDDDD

Vierailija
6/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien parasta ei ajatella taas ollenkaan vaan itsekkäästi omaa napaa. Kyllä lapsella on oikeus isään ja normaaliin perheeseen johon siis kuuluu äiti ja isä. Kun selitetään että äidit ja isätkin eroaa tms. mutta lapsilla silti on se äiti ja isä ja lapsi on saanut alkunsa normaalisti eli yhdynnässä.



Tästä ei ole pitkä matka enää siihen että homoille ja lesboille annetaan adoptio-oikeus, voi tsiisus sitä päivää. Jokainen voi itsekseen miettiä millaista olisi ollut elää lapsuutensa homoperheessä, ja hei, heikin voivat erota. Ensin sinut on hylännyt oma äiti/isä, sitten " pääset" asumaan homoperheeseen ja hekin eroavat, jippii sitä riemua ja kavereiden pilkkaa kun vanhempain illoissa käy kaksi iskää.



Itse aion tehdä testamentin siltä varalta jos satun kuolemaan ennekuin kaikki lapseni ovat 18-v ettei heitä saa missään nimessä adoptoida homo- tai lesbopareille. Minun lapsiani ei kiusata tuollaisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ole itse adoptoituja, on niin helppo suvaita somaleitakin ennenkuin asuu teidän naapurissa, ja elää omientapojensa mukaan, ja lopulta terrorisoi koko taloa. Ja toivon teille jokaiselle työkaveriksi muslimi miestä, siihen loppus suvaitsevaisuus ja nopeasti.

Vierailija
8/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että homojen kohdalla sairaus on verrattavissa pedofiliaan yms. sairaaseen. Mutta säälin muulla tavalla sairaita, en kylläkään pedofiilejä jos joku nyt seuraavaksi siitä keksii kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homoiluttaa siitä vaan kunhan siihen ei sotketa lapsia eikä muita ihmisiä. Ja toi typerä väite väkivaltaista narkkari isistä, ne kun pystyvät kuitenkin niitä lapsia tekemään, mutta sieltä persereiästä ei lapsia tule vaikka kuinka yrittää tai kaksi toosaa lyö yhteen ei auta sekään. Tämä kertoo sen etteivät he myöskään lapsia tarvitse.

Vierailija
10/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tosi monet isät sekä äidit eivät ole " hyviä" . Monissa ydinperheissä voidaan todella huonosti, on paljon ongelmia. Isät lietsuavat vapaa-ajalla harrastuksissa ja ovat paljon töissä, kotona heitä ei paljoa näy. Toinen puoli onkin sitten päihdeongelmaiset, siinä sit kiva lasten seurata juopumista jatkuvasti ja pelätä. Myöskin pettämistä ihan sairaasti.



Minun mielestäni on ihan sama, onko lapsella kotona molemmat vanhemmat, kunhan vain äiti tai isä on " hyvä" .



Olen vakuuttunut, että tämä on lapselle tärkeämpää kuin se, onko kotona molemmat vanhemmat.



Hyvinvoivia pariskuntia on nykyään harvassa. lapsen on parempi asua kaksin vain toisen vanhemman kanssa, jos vanhempi " hyvä" ja tervejärkinen kuin onnettomassa parisuhteessa.



Olen oikeasti sitä mieltä, et nykyajan miehet ovat aika epäkelpoja.



Muistutetaan nyt vielä siitä, et joka kolmannessa ydinperheessä isä mätkii äitiä turpaan ja siitähän ihan tutkimustulosta. Luku on todella suuri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksinäisille naisille, jotka ovat normaaleja ihmisiä niin suon toki äitiyden onnen.

Vierailija
12/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein kaikki muistot isästä sisältää jotain kritiikkiä tai vähättelyä hänen puoleltaan. Eli pointtini on se, että aika monella ihmisellä on joku katkeruutta aiheuttava juttu elämässään. Voihan olla että se on jollain isättömällä isän puute, jollakin isällisellä se on isän tekemät asiat. Harva täällä saa elää täydellisen elämän. Ja tutkimuksissa tosiaan ei ole voitu osoittaa, että isättömistä tulis säännönmukaisesti onnettomia. Luulisin että ongelma korreloi enemmänkin äidin käytöksen kanssa. Eli tasapainoisen ja elämässä pärjäävän yksinäisen äidin lapset tuskin on vaarassa, kun taas syrjäytyneen äidin lapsilla voi olla tilanne eri, kun ei ole edes isää tasapainottamassa. Tosin usein se isäkin sitten vetää viinaa tms., eli asia ei siitä parane, usein pahenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen kun ei kuulu lisääntyä eikä näin ollen heille tarvitse antaa hedelmöityshoitoja saati adoptiota.



Miettikää oikeasti haluaisitteko antaa oman lapsenne homoparille?

Vierailija
14/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei tarvitse tässä keskustelussa mainostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntisin heidät tarpeeksi hyvin ollakseni varmoja että he ovat hyviä vanhempia. Homoja kohtaan on pieni epäilys, ei siksi että he ovat homoja, vaan siksi, että uskon että naisten äidinvaisto on vahvempi kuin miesten isänvaisto. Kahdelle lesbolle mulla ei olis mitään ongelmaa antaa, uskon että he pystyvät kasvattamaan keskimääräistä suvaitsevampia lapsia, ja tämä on käsittääkseni tutkimuksissakin nähty. Eli homoseksuaalisten parien lapset on keskimääräistä suvaitsevaisempia, käyhän se järkeen. Johan se on tällä palstalla nähty, minkälaista sakkia on suvaitsemattomat ;).

Vierailija
16/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hekin voivat rakastaa lastaan ja antaa hänelle hyvän kodin?

Vierailija
17/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tajua, että pedofiilejä ja homoja ei voi rinnastaa. Mikä siinä on, ettei se mene teidän paksuihin kalloihin.

Vierailija
18/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä asian rintamalinja. Tyhmät vastustaa ja fiksut sallii. Mitenkään muuten noita pedofliarinnastuksia ei voi selittää.

Vierailija
19/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseppähän ovat tiensä valinneet ja tienneet että kaksi naista, tai miestä ei voi lasta saada keskenään. tyytyisivät siihen omassa pikku sairaassa mailmaassaan. Yöks!

Vierailija
20/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinä heteroutesi. Leikitään, että jonain päivänä heräät ja maailma on yhtäkkiä kellahtanut niin päin, että heterot on vähemmistö ja ihmisoikeudet saadaksesi sun pitäis kääntyä lesboksi. Pystyisitkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan