Lue keskustelun säännöt.
asuntomarkkinat: paras asuinalue ?
24.11.2006 |
ihmettelen asuntomarkkinoissa käytävää asuinalue-kilpailua, sillä siinä on mukana pari aluetta muualta somesta ja loput helsingin tai espoon seudulta! eikö suomessa ole muita hyviä asuinalueita kuin joku Lauttasaari? puolueellinen juttu mielestäni!
mikä teistä paras? minusta naantali oli ihana!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla