Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sairasta tehdä tänne isättömiä lapsia! voi lapsiraukat:(

Vierailija
13.10.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yököttävää hommaa se on! Säälittää lapset jotka joutuu kasvamaan sellasessa ympäristössä.

Vierailija
22/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


niin yököttävää hommaa se on! Säälittää lapset jotka joutuu kasvamaan sellasessa ympäristössä.

vapaaehtoisesti olla " sairas" , " oksettava" , " perverssi" , " ällöttävä" ja muuta yhtä mukavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä että tätä keskustelua seuratessani niin hyväksyn tietenkin myös homo ja lesbo parit mutta lapsia ei niille kyllä pitäisi antaa...

Vierailija
24/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesboksi, niin miksi ihmeessä odotat, että lesbot pystyy ruveta heteroiksi? Oletteko oikeasti näin typeriä, vai esittättekö vaan? Provoilutarkoituksessa?

Vierailija
25/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan isättömistä lapsista ei tule sen onnettomampia kuin ap:n ydinperheessä hyvinvoivista (?) lapsosista. Että voit nukkua yösi rauhassa ja luojan kiitos inhimillisyyttä löytyy tästä maasta!!! Hyvä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
26/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma menee koko ajan sairaampaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Maailma menee koko ajan sairaampaan suuntaan.

Terkuin " sairaan" äidin " sairas" lapsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi