sairasta tehdä tänne isättömiä lapsia! voi lapsiraukat:(
Kommentit (27)
Vierailija:
niin yököttävää hommaa se on! Säälittää lapset jotka joutuu kasvamaan sellasessa ympäristössä.
vapaaehtoisesti olla " sairas" , " oksettava" , " perverssi" , " ällöttävä" ja muuta yhtä mukavaa?
mieltä että tätä keskustelua seuratessani niin hyväksyn tietenkin myös homo ja lesbo parit mutta lapsia ei niille kyllä pitäisi antaa...
lesboksi, niin miksi ihmeessä odotat, että lesbot pystyy ruveta heteroiksi? Oletteko oikeasti näin typeriä, vai esittättekö vaan? Provoilutarkoituksessa?
Tutkimusten mukaan isättömistä lapsista ei tule sen onnettomampia kuin ap:n ydinperheessä hyvinvoivista (?) lapsosista. Että voit nukkua yösi rauhassa ja luojan kiitos inhimillisyyttä löytyy tästä maasta!!! Hyvä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maailma menee koko ajan sairaampaan suuntaan.
Vierailija:
Maailma menee koko ajan sairaampaan suuntaan.
Terkuin " sairaan" äidin " sairas" lapsi
niin yököttävää hommaa se on! Säälittää lapset jotka joutuu kasvamaan sellasessa ympäristössä.