Kun mies vaihtaa nuorempaan onko takana usein keski-ikäistyneen naisen haluttomuus?
Kommentit (655)
Vierailija kirjoitti:
Olen jo ihan ikäloppu, 47-vuotias, mutta haluan miestäni usein.
En tarvitse sen kummempia virittelyjä, riittää kun mies on lähellä.
Keski-ikäisen naisen usein = melkein joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä keski-ikäistyneen miehen paniikin, kun elinikää on odotettavissa 7 vuotta samanikäistä vaimoa vähemmän. Kaikki pitää tehdä ja kokea, kun on niin paljon aiemmin kaatumassa hautaan.
Mutta naurettavaa on miehen siinä yhteydessä jauhaa jotain naisten aikaisesta rupsahtamisesta, kun jokainen tietää, kuinka paljon aikaisemmin se kehon rupsahtaminen vie miehen hautaan.
Ei miehet noin ajattele. Ainakaan jos testosteronia on edes rahtunen jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 5-kymppinen nainen ja uskon mieheni (hän 54 v) varmasti pitävän parikymppisiä naisia minua ulkoisesti viehättävämpinä. Mutta, hän on hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen mies ja uskollista sorttia. Kyllä niitäkin on, ihan tilastollisestikin. Hän viihtyy kaiken vapaa-ajan kotona puuhaillen ja odottaa innokkaasti yhteisiä loma- ja mökkireissujamme. Arvostan miestäni suuresti ja myös näytän sen. Mietin aina kaksi kertaa, etten väsyneenäkään sano mitään negatiivista mitä en tarkoita. Mutta jos hän päättäisi lähteä nuoremman matkaan, takaisin ei olisi tulemista. Tämän hänkin tietää.
Minun mieheni opettaa minua tavoille 30 vuoden jälkeen.En saa syödä koskaan suklaata kotona. Sokerijuoma otetaan kädestä ja kaadetaan lavuaariin..
Kun tulen väsyneenä kotiin...minulle sanotaan: pyykit ovat koneessa,levitä ne.
Olen nykyään sellaisessa mielentilassa että huudan kaikkeen: turpa kiinni ja lukitsen itseni vessaan Mies sanoo että ei tykkää KUN ME AINA RIIDELLÄÄNOlen hoikka ja todella kaunis 50 vuotias vela
Melkein uskoin
sitten luin: hoikka ja kaunis 50 vee
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Vaimo tai tyttöystävän kanssa yhteinen kemia päättynyt,vaimo alka pantaa.On alkava meno paussi siloin ja enenaikaiset vaihdevuodet tulossa. Samoista syistä nainen vaihtaa voi taas vaihtaan nuormpaan miehen,jos oma mies painiskele eturauhasvaivojen kanssa ja sano kaiken en jaksa.Siloin on se yhteinen kemia kadonnut.Jos ei ole rakastelu halua suden aviolitto on kuollut.Rakastelu kuluu kaikille ja sihen on myös naisille lääket,ei vain miehille.
Minä olen mieheni pano alusta
Välillä mies valittaa kuivuuttani.
Mies jyystää yleensä 20 minuuttia.
Minulla ei ole varaa avioeroon
Kun puolitamme kaiken meistä kummastakin tulee pienituloisia
Onneksi on myös hyviä päiviä,kun mies ei komenna tai pane minua
Hoikka ja erittäin kaunis 50 vela
Sä ummarta vääri mies usein lämmitä naisen ulapaa sitten lämpo alapää.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen nainen täällä. Minunkin on pitänyt vaihtaa nuorempiin rakastajiin, koska heidän kanssaan seksihalut kohtaavat. Nuorempi mies jaksaa rakastella pitkään ja on nopeasti valmis uudelle kierrokselle. Fiksuilla nuorilla miehillä on myös ymmärrystä naisen nautinnosta ja halua oppia, eli asenteet ovat muuttuneet niistä ajoista kun vain miehen nautinto oli tärkeää.
Haaveilen kyllä törmääväni ikäiseeni tai vanhempaan mieheen, joka ajattelisi seksistä samoin kuin minäkin, ja olisi muutenkin fiksu ja mukava. Mutta sitä odotellessa nautin näistä kevyemmistä suhteista nuorten miesten kanssa.
Mikähän on nelikymppiselle se nuorempi mies? Huono tuuri jos oman ikäinen mieskumppani ei ole hyvä ja kykenevä rakastaja mutta pitkät rakastelut ei kyllä sovi yhteen nuorten miesten kanssa. Tai sitten on käynyt todellinen flaksi. Nelikymppinen on syntynyt 80-luvulla eli ei saman ikäiset miehetkään missään pystymetsässä ole kasvaneet vaan tietoyhteiskunnassa.
Niin ja liukasteet on jo keksitty.
Mun mielestä miehenä rakastuminen nuoriin naisiin on vaan luonnollista koska nuoressa naisessa on melkein kaikki mitä mies voi haluta naispuoliselta ihmiseltä joka ei ole oma sukulainen
Vierailija kirjoitti:
Mun mies vaihtoi minut nuoreen naiseen. Elämä kanssani oli tylsää. Nyt heillä on kolme lasta, vanhin menee kouluun. Mies ei vaikuta onnelliselta, mutta luulen ettei ole myöskään tylsää pikkulapsiarjessa.
Minä olen innostunut matkustelusta ja teenkin pikku reissuja- viimeksi kävin Lofooteilla.
Isäni teki samoin. Tuli joku viidenkympin villitys ja jätti äidin 20 vuotta nuoremman työkaverin takia. Tällä uudella naisella biologinen kello tikitti ja he saivat kaksi lasta vuoden ikäerolla.
Ei paljon veljen kanssa tullut isän luona käytyä, kun ei silloin kiinnostanut pikkusisarusten vaippoja vaihdella.
Ei ole isän elämä ollut tylsää. Painaa vielä töitä, kun ei voi jäädä eläkkeelle, kun pitää repiä rahaa ajokortteihin ja koulutuksiin ja mopokortteihin ja kaikkeen mahdolliseen.
Harmaantunut on ja väsynyt, mutta edelleen ovat naimisissa. Isä nyt 66 v ja nykyinen vaimo 47 v.
No äiti taas. Vaikuttaa ainakin ihan onnelliselta. On uusi miesystävä, jonka kanssa asuu osan vuodesta Espanjassa. Pääsi eläkkeelle 3 vuotta sitten. Viettää rentoa ja vapaata eläkeaikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies vaihtoi minut nuoreen naiseen. Elämä kanssani oli tylsää. Nyt heillä on kolme lasta, vanhin menee kouluun. Mies ei vaikuta onnelliselta, mutta luulen ettei ole myöskään tylsää pikkulapsiarjessa.
Minä olen innostunut matkustelusta ja teenkin pikku reissuja- viimeksi kävin Lofooteilla.
Isäni teki samoin. Tuli joku viidenkympin villitys ja jätti äidin 20 vuotta nuoremman työkaverin takia. Tällä uudella naisella biologinen kello tikitti ja he saivat kaksi lasta vuoden ikäerolla.
Ei paljon veljen kanssa tullut isän luona käytyä, kun ei silloin kiinnostanut pikkusisarusten vaippoja vaihdella.
Ei ole isän elämä ollut tylsää. Painaa vielä töitä, kun ei voi jäädä eläkkeelle, kun pitää repiä rahaa ajokortteihin ja koulutuksiin ja mopokortteihin ja kaikkeen mahdolliseen.
Harmaantunut on ja väsynyt, mutta edelleen ovat naimisissa. Isä nyt 66 v ja nykyinen vaimo 47 v.
No äiti taas. Vaikuttaa ainakin ihan onnelliselta. On uusi miesystävä, jonka kanssa asuu osan vuodesta Espanjassa. Pääsi eläkkeelle 3 vuotta sitten. Viettää rentoa ja vapaata eläkeaikaa
Pidä huoli omasta liitostasi
Olet tekopyhä
Minun on vaikea ymmärtää joitain kommentteja täällä. Kun ihminen on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö/ikä/tissit/perse.
Pitkissä parisuhteissa osataan ottaa huomioon se, että ihmiset muuttuvat. Seksuaalisuus on osa ihmisyyttä, joten tietenkin sekin elää ja muuttuu ajan myötä. Parhaimmillaan se on ikuinen löytöretki, mutta se vaatii taitoa kommunikoida, huomioida toinen ja tunnistaa myös omat tarpeensa ja kertoa niistä.
Perinteisesti naiset ovat seksuaalisesti kukkeimmillaan keski-iässä. Ikävä fakta on myös se, että suuri osa naisten haluttomuudesta johtuu miesten kyvyttömyydestä tyydyttää nainen. Eli on juurikin siinä kommunikoinnissa ja toisen huomioinnissa ongelmia. Totta kai tilanne voi olla myös toisinpäin.
Naisen haluttomuus hyvin usein kuitenkin paranee miestä vaihtamalla. Tämän olen nähnyt lukemattomia kertoja.
Nämä huomiot ihmiseltä, joka on pitkään työskennellyt seksuaalisuuden ongelmien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä keski-ikäistyneen miehen paniikin, kun elinikää on odotettavissa 7 vuotta samanikäistä vaimoa vähemmän. Kaikki pitää tehdä ja kokea, kun on niin paljon aiemmin kaatumassa hautaan.
Mutta naurettavaa on miehen siinä yhteydessä jauhaa jotain naisten aikaisesta rupsahtamisesta, kun jokainen tietää, kuinka paljon aikaisemmin se kehon rupsahtaminen vie miehen hautaan.
Ei miehet noin ajattele. Ainakaan jos testosteronia on edes rahtunen jäljellä.
Siis eikö miehet ole teidän mielestä ollenkaan reaaliteeteissa kiinni? Eivät tiedosta edes kuolevansa?
Mikä siinä on niin kummallista jos on nuorempi kumppani? Itse olen eronnut, ja pari vuotta eron jälkeen olemme aloittanut uuden suhteen, 10 vuotta nuoremman naisen kanssa. Meidän suhde ei perustu pelkästään seksiin vaan siihen että me myös viihdytään toistemme seurassa. Paljon yhteisiä harrastuksia ja ajatusmaailma on hyvin paljon samanlainen. Olisimme todennäköisesti aloittaneet meidän parisuhteen vaikka meidän ikä olisi juuri sama. Minä en tuijottanut ikää, ja tuskin tuijotti avopuolisonikaan?
Mistä kumpuaa ajatus että mies haluaa vain panna ja ajattelee vain seksiä, eikä muka ollenkaan naista ihan kumppanina ja rakastettuna? Ja kyllä, meillä on ihan vireä sukupuolielämä, ei ole halu tai muita ongelmia, jos se jotakin kiinnostaa.
En ihmettele yhtään jos ihmisillä on nykyään parisuhteen muodostamisessa ongelmia, jos ne omat pinttyneet ennakkoluulot on lähinnä tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen nainen täällä. Minunkin on pitänyt vaihtaa nuorempiin rakastajiin, koska heidän kanssaan seksihalut kohtaavat. Nuorempi mies jaksaa rakastella pitkään ja on nopeasti valmis uudelle kierrokselle. Fiksuilla nuorilla miehillä on myös ymmärrystä naisen nautinnosta ja halua oppia, eli asenteet ovat muuttuneet niistä ajoista kun vain miehen nautinto oli tärkeää.
Haaveilen kyllä törmääväni ikäiseeni tai vanhempaan mieheen, joka ajattelisi seksistä samoin kuin minäkin, ja olisi muutenkin fiksu ja mukava. Mutta sitä odotellessa nautin näistä kevyemmistä suhteista nuorten miesten kanssa.
Mikähän on nelikymppiselle se nuorempi mies? Huono tuuri jos oman ikäinen mieskumppani ei ole hyvä ja kykenevä rakastaja mutta pitkät rakastelut ei kyllä sovi yhteen nuorten miesten kanssa. Tai sitten on käynyt todellinen flaksi. Nelikymppinen on syntynyt 80-luvulla eli ei saman ikäiset miehetkään missään pystymetsässä ole kasvaneet vaan tietoyhteiskunnassa.
Minulle nämä nuoremmat miehet tarkoittavat 10-15 vuotta nuorempia. Otathan huomioon, että rakastelu on muutakin kuin yhdyntä. Tai ainakin minä saan hyvin kulumaan sängyssä tuntikausia seksileikkien parissa. Olen sillä tavalla onnekas nainen, että saan useita orgasmeja peräkkäin, ja nämä nuoremmat miehet ovat olleet hyvin innokkaita niitä minulle tuottamaan monin eri tavoin.
Ikäiseni miehet usein ajattelevat, että on vähän esileikkiä (jossa minä saan yhden orgasmin), ja sitten itse akti, ja homma päättyy siihen, kun mies tulee. Ei se kelvotonta seksiä ole sekään, mutta minua se ei tyydytä täysin.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo ihan ikäloppu, 47-vuotias, mutta haluan miestäni usein.
En tarvitse sen kummempia virittelyjä, riittää kun mies on lähellä.
Ei 47-vuotias ole ikäloppu.
Takana on yleensä miehen oma ikäkriisi ja kuolemanpelko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äiti taas. Vaikuttaa ainakin ihan onnelliselta. On uusi miesystävä, jonka kanssa asuu osan vuodesta Espanjassa. Pääsi eläkkeelle 3 vuotta sitten. Viettää rentoa ja vapaata eläkeaikaaPidä huoli omasta liitostasi
Olet tekopyhä
Mikä se sinua kiukuttaa? Tuossahan molemmille vanhemmille kävi hyvin. Mies sai lisää lapsia ja nainen hyvän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli isäsi teki, kuten halusi. Näin onnellinen mies toimii. Vai onko lapset joku kirous? 66-vuotias voi hyvin olla harmaantunut ja näyttää ikärasistille jopa väsyneeltä mutta hän elää täysillä omaa elämäänsä, kehoitan sinua toimimaan samoin.
Se on biologiaa. Mies näkee nuoren ja hedelmällisen naisen haluttavana ja kiihottavana. Turha on miehiä syyllistää tästä luonnollisesta seikasta. Kysymys lieneekin, että mitä nuoret naiset näkevät näissä setä-miehissä.