Kun mies vaihtaa nuorempaan onko takana usein keski-ikäistyneen naisen haluttomuus?
Kommentit (655)
Vierailija kirjoitti:
Itse 40+ miehenä en viehäty alle 30-vuotiaista naisista kuin äärimmäisen harvoin. He tuntuvat niin nuorilta, lapsenomaisilta.
Omanikäiset naiset ovat kiinnostukseni kohteena, mutta ikävä kyllä mahdollisesti ikä tekee sen, että seksuaalisesti aktiivista naista on vaikeaa löytää.
Olen eron jälkeen treffaillut useita ikäisiäni naisia ja seurustellutkin pariin otteeseen, mutta näiden suunnilleen ikäisteni naisten seksuaalisuus/libido oli mitä ilmeisimmin alemmalla tasolla kuin omani, enkä enää näillä vuosilla ala suhteeseen, jossa seksihalut eivät edes osapuilleen mätsää - määrän tai mieltymysten osalta. Mieluummin olen yksin.
Vaikeaa uskoa, että lisääntymisäin lopussa oleva nainen olisi seksuaalisesta aktiivinen. Vanha nainen haluaa haluta, mutta mitään ei tapahdu.
Lopettakaa jo, sekä miehet että naiset, se toistenne haukkuminen!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: ei ole takana, eikä edessä. Mutta mies heitetään vetelän kullin vuoksi mäkeen ja siellä mäessä ei odottele nuoret naiset, vaan alamäki äijällä kohti hautaa!
Tässä se naisen rakkaus mieheen kiteytyy
Tässä koko ketjussa kiteytyy miesten tunteet naisia kohtaan: nainen on vain pillu jonka tehtävä on kiihottaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 40+ miehenä en viehäty alle 30-vuotiaista naisista kuin äärimmäisen harvoin. He tuntuvat niin nuorilta, lapsenomaisilta.
Omanikäiset naiset ovat kiinnostukseni kohteena, mutta ikävä kyllä mahdollisesti ikä tekee sen, että seksuaalisesti aktiivista naista on vaikeaa löytää.
Olen eron jälkeen treffaillut useita ikäisiäni naisia ja seurustellutkin pariin otteeseen, mutta näiden suunnilleen ikäisteni naisten seksuaalisuus/libido oli mitä ilmeisimmin alemmalla tasolla kuin omani, enkä enää näillä vuosilla ala suhteeseen, jossa seksihalut eivät edes osapuilleen mätsää - määrän tai mieltymysten osalta. Mieluummin olen yksin.
Naisilla libido on korkeimmillaan tuossa iässä. Sinä vaan et sytytä naisia, siinä on se vika.
Ehkäpä. Siitä huolimatta ainakin nämä kaksi naista, joiden kanssa tapailu syveni jo seurustelusuhteeksi, tuntuivat olevan minusta kiinnostuneita. Mutta molempien mielestä olin ilmeisesti liian seksuaalinen, kun halusin välillä jopa kolme kertaa viikossa hyvää ja monipuolista seksiä. Molemmat olivat "kerran viikossa lauantaisaunan jälkeen makuuhuoneessa lähetyssaarnaajaa" -tyyppejä.
Mitä näitä syitä pohtimaan, kun joku vaihtaa nuorempaan niin sitten vaihtaa. Tässä enemmän kyselijöiden ja pohtijien turhaa ajan haaskausta, on syytä katsoa eteenpäin, ja odottaa uutta vahvempaa suhdetta itselleen. EI kenenkään pidä ruveta alentumaan ja kokemaan itseään huonommaksi, suhde ei kestänyt ja sillä siisti, uudet tuulet puhaltamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla libido on korkeimmillaan tuossa iässä. Sinä vaan et sytytä naisia, siinä on se vika.
Tätä samaa meinasin tulla sanomaan. Mä olin ainakin ihan kiimana edellisen tapailumiehen kanssa. Tyyppi oli mua vähän nuorempi ja olis halunnut vielä lapsia, niin suhde sitten päättyi (mulla on lapset jo tehtynä). Mutta seksi oli kyllä todella ihanaa ja en yhtään pystynyt pitämään näppejä erossa siitä miehestä. Harmi kun hänelle ei riittänyt pelkkä seksisuhde. N37
Naiset ovat ihania
Siis nuoret naiset
Nainen pitää vaan aina välillä vaihtaa nuorempaan
Rakastan naisia
-Mies
riippamuna, ruttumuna....hih hih
voi teitä naisia
mutta pystytte kyllä parempaankin
jatkan ketjun lukemista
hyvää viihdettä
t.Mies
Ihan yksinkertaisesti pitää tyytyä nuorempaan, koska usein vanhemmat naiset on yhtä ilkeitä kuin entinen puoliso, nuorempia neitejä on tarjolla runsaasti ja jos ei halua rikkoa toisten avioliittoa niin niitä vapaita hyväkäytöksiä naisihmisiä on todella vaikea löytää. Usein vapaana on vain nalkuttajia, alkoholistuneita, tai muuten kiinnostamattomia henkilöitä. Muistan aikoinaan löysin miellyttävän leskirouvan, pian ilmeni että minun olisi muuttua hänen ex mieheksi, yö pöydällä sitten komeili kuvat toisella puolen ex ja toisella nyksä eli minä ja rouva keskellä. kyllä ex,ästä saa puhua mutta liika on liikaa, lopullisesti jätin hänet kun viini maistui vähän liikaa, nyt olen vapaata riistaa, mutten kelpaa kun en jaksa aina ryypätä.
Enkä etsi lapsiani nuorempaa äitipuolta heille.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miksi kukaan nuori nainen haluaisi jonkun vanhan riippamunan äijän jolla on vieläpä aikuiset lapset.
N25
näinpä.... nuorempana olin vihainen ja katkera näille nuorempiinvaihtaja miehille mutta nykyään vain ihmettelen mitä niiden naisten päässä liikkuu? etenkin jos miehellä tosiaan oman ikäisiä lapsia, en vaan käsitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä. Siitä huolimatta ainakin nämä kaksi naista, joiden kanssa tapailu syveni jo seurustelusuhteeksi, tuntuivat olevan minusta kiinnostuneita. Mutta molempien mielestä olin ilmeisesti liian seksuaalinen, kun halusin välillä jopa kolme kertaa viikossa hyvää ja monipuolista seksiä. Molemmat olivat "kerran viikossa lauantaisaunan jälkeen makuuhuoneessa lähetyssaarnaajaa" -tyyppejä.
Tai sit sä vaan kiinnostut sellaisista liian kilteistä ja ujoista naisista. Ota itsesi kaltainen, meitäkin on. Mulle 3krt/viikko kuulostaa aika vähältä, jos kuitenkin nähdään useammin (ja vaikka lähetyssaarnaaja onkin mun mielestä aliarvostettu, itse tykkään siis siitäkin, niin todellakin tarvii laajemman repertuaarin :D ). Enkä kuitenkaan ole mikään seksiaddikti, nytkin ollut jo 6kk ilman, kun olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi, sinulle on sattunut huonosti sopivia. On niitäkin, joita kiinnostaa kolme kertaa päivässä. Tietysti, jos on kovin erikoisia mieltymyksiä, voi tehdä tiukkaa.
Meillä ainakin miehellä alkoi andropaussi, masentui, alkoi mököttää, ei halunnut tavata enää yhteisiä eikä omiakaan ystäviä. Sitten sanoi että haluaa erota . Pari kuukautta siinä surin ja pohdin ratkaisuja ja sitten aattelin että no heippa sitten. Good luck sille joka tuota kivirekeä haluaa perässään vetää... mä otan toisen koiran ja unohdan kaikki kakslahkeiset :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitänpä ketjuun sanan rakkaus. Se että avioon mennessä luvattiin seisoa rinnalla loppuun asti jne. Ihmisistä on tullut itsekkäitä, minä minä tyyppejä joille arvot ovat vain sitä, mistä saadaan suurin tyydytys. Nykymoraalin tuella.
Miehet ovat oppimassa naisilta.
Naisethan ovat tuota tehneet iät ja ajat.
Totta. Naisethan inhoavat "moraalin" käsitettä.
Ai siis millä logiikalla naiset ovat parisuhteissa itsekkäitä ja moraalittomia? Kyllä ne on miehet, keiden työt ja harrastukset menee kaikkien yhteisten vastuiden edelle (ja ei, keskimääräinen Suomi-mies ei elätä perhettään vaimoaan enempää), ja jotka pettävät vaimojaan jokaisessa mahdollisessa tilanteessa. Sitten kun nainen ottaa eron, itkette, että nainen on itsekäs? Miettikääpäs uudelleen.
Enkä väitä, etteikö kukaan nainen pettäisi, mutta varmasti miehille tyypillisempää käytöstä.
40% lapsista on käenpoikasia joista mies ei ole tietoinen.
Yhtä paljonhan niitä moraalittomia miehiä on kuin naisia.
"Keski-ikäistynyt nainen" ei ole haluton,
kun mies osaa olla hieman hellempi, huomioon ottavampi tai käyttää enemmän mielikuvitusta
ja ymmärtää, että seksi ei ole vain se vartti tai puolituntinen vaan luottamus, innokkuus ja halu seksiin rakentuu jo edellisestä päivästä lähtien.
Jo edellisestä viikosta lähtien.
Kannattaa lopettaa se hormonaalinen ehkäisy, jos naisella ei ole seksihaluja.
Kyllä, naisella loppuu halut siihen jatkuvaan 2 minuutin patjana olemiseen. Ja äijän lerppuun. No thanks!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, naisella loppuu halut siihen jatkuvaan 2 minuutin patjana olemiseen. Ja äijän lerppuun. No thanks!
no miksi nainen alkoi sen 2 minuutin lerpun kanssa olemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhempi nainen. Vaihdoin nuorempaan, kun äijällä ei seisonut enää. 😂
Eli mitään tunteita ei liitossa ollut?
Oletko psykopaatti?Ei naisilla ole mieheen tunteita.
Naiset haluaa mieheltä rahat ja lapsen. Lapsen tullessa mies putoaa asteikolla johonkin akvaariokalojen taakse.
Ja miehillä ei naisiin. Nainen on miehille pil lureikä ja kodinkone. Miehet kykenevät rakastamaan vain itseään.
Tälle linjalle sitten jälleen.....
Palstamammat ei petä koskaan
Mitäpä tuossa luki naisista aiemmin? Se ei kyrvi sinua olenkaan, eli naisia saa haukkua miten vaan ja milloin vaan, mutta auta armias, kun miehiä haukutaan, niin heti on esinahka veresnahalla- palstamiehet eivät petä koskaan👍
Missäs naisia haukuttiin?