Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies vaihtaa nuorempaan onko takana usein keski-ikäistyneen naisen haluttomuus?

Vierailija
01.06.2022 |

Miten on

Kommentit (655)

Vierailija
421/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vaihtoi minut nuoreen naiseen. Elämä kanssani oli tylsää. Nyt heillä on kolme lasta, vanhin menee kouluun. Mies ei vaikuta onnelliselta, mutta luulen ettei ole myöskään tylsää pikkulapsiarjessa.

Minä olen innostunut matkustelusta ja teenkin pikku reissuja- viimeksi kävin Lofooteilla.

Isäni teki samoin. Tuli joku viidenkympin villitys ja jätti äidin 20 vuotta nuoremman työkaverin takia. Tällä uudella naisella biologinen kello tikitti ja he saivat kaksi lasta vuoden ikäerolla.

Ei paljon veljen kanssa tullut isän luona käytyä, kun ei silloin kiinnostanut pikkusisarusten vaippoja vaihdella.

Ei ole isän elämä ollut tylsää. Painaa vielä töitä, kun ei voi jäädä eläkkeelle, kun pitää repiä rahaa ajokortteihin ja koulutuksiin ja mopokortteihin ja kaikkeen mahdolliseen.

Harmaantunut on ja väsynyt, mutta edelleen ovat naimisissa. Isä nyt 66 v ja nykyinen vaimo 47 v.

No äiti taas. Vaikuttaa ainakin ihan onnelliselta. On uusi miesystävä, jonka kanssa asuu osan vuodesta Espanjassa. Pääsi eläkkeelle 3 vuotta sitten. Viettää rentoa ja vapaata eläkeaikaa

Eli isäsi teki, kuten halusi. Näin onnellinen mies toimii. Vai onko lapset joku kirous? 66-vuotias voi hyvin olla harmaantunut ja näyttää ikärasistille jopa väsyneeltä mutta hän elää täysillä omaa elämäänsä, kehoitan sinua toimimaan samoin.

66-vuotias teini-ikäisten isä. Jessus, eipä käy miestä kateeksi. Tuossa naiselle kävi eron jälkeen hyvin, nyt elää leppoisaa elämää elämästä nauttien.

Mieheni työpaikalla on vastaavanlainen tapaus. Oma mieheni aina säälii tätä miestä.

Itse säälin vain nuita edellisen liiton lapsia.

Raukkaparkoja ne ihmiset, jotka syntyvät noin p a s k o i s t a iseistä.

Olisi niin kauheaa, jos oma isäni olisi tuollainen.

Onneksi ei ole, vaan hän on komea ja kunnioitettava perheen pää jolla on hyvät arvot, eikä mikään nuorempien naisten perään juokseva runkkku.

En voisi kunnioittaa isänä tuollaista miestä, kuin tuon tarinan 66v mies on.

Eli sinulle mies on perheen pää? Ja olet siis itse mies ja isä? No ilmankos. Ilmeisesti vielä lesta-alueelta. Miten tämä keskustelu sinuun liittyy?

Olen nuori nainen, ja kuvasin mielipiteeni asiasta ja oman käsitykseni omasta isästäni.

Tiedostan kyllä olevani aika onnekas sen suhteen, millaisen isän tyttäreksi satuin syntymään.

Vierailija
422/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v mies, ja nimenomaan haluaisin kumppaniksi vaikka yli 50v naisen jolla on jo omaisuus kunnossa, aikuiset lapset omissa asunnoissaan ja ei yhtään ruuhkavuotta enää. Kun minulla ei ole lapsia, en halua niitä jatkossakaan enää tässä iässä joten yh:t menee kyllä muille minun osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole haluton nainen, nainen voi toki haluta -muita. Hänkin voi vaihtaa nuorempaan.

Vierailija
424/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen nainen ei enää kunnioita miestään, usein jopa halveksuu ja sättii tätä. Mies tästä vetäytyy omiin oloihinsa, joka tappaa loputkin mahdollisuudet läheisyyteen.

Vierailija
425/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vaihtoi minut nuoreen naiseen. Elämä kanssani oli tylsää. Nyt heillä on kolme lasta, vanhin menee kouluun. Mies ei vaikuta onnelliselta, mutta luulen ettei ole myöskään tylsää pikkulapsiarjessa.

Minä olen innostunut matkustelusta ja teenkin pikku reissuja- viimeksi kävin Lofooteilla.

Isäni teki samoin. Tuli joku viidenkympin villitys ja jätti äidin 20 vuotta nuoremman työkaverin takia. Tällä uudella naisella biologinen kello tikitti ja he saivat kaksi lasta vuoden ikäerolla.

Ei paljon veljen kanssa tullut isän luona käytyä, kun ei silloin kiinnostanut pikkusisarusten vaippoja vaihdella.

Ei ole isän elämä ollut tylsää. Painaa vielä töitä, kun ei voi jäädä eläkkeelle, kun pitää repiä rahaa ajokortteihin ja koulutuksiin ja mopokortteihin ja kaikkeen mahdolliseen.

Harmaantunut on ja väsynyt, mutta edelleen ovat naimisissa. Isä nyt 66 v ja nykyinen vaimo 47 v.

No äiti taas. Vaikuttaa ainakin ihan onnelliselta. On uusi miesystävä, jonka kanssa asuu osan vuodesta Espanjassa. Pääsi eläkkeelle 3 vuotta sitten. Viettää rentoa ja vapaata eläkeaikaa

Eli isäsi teki, kuten halusi. Näin onnellinen mies toimii. Vai onko lapset joku kirous? 66-vuotias voi hyvin olla harmaantunut ja näyttää ikärasistille jopa väsyneeltä mutta hän elää täysillä omaa elämäänsä, kehoitan sinua toimimaan samoin.

Isä voi olla onnellinen. En tiedä, ei tule pidettyä yhteyttä. Yhteydenpito jäi jonnekkin niiden vaipan vaihtojen alle. Minua ja veljeäni olisi tarvittu vain lapsien vahdiksi, että pääsevät joskus kahdestaan jonnekkin. Ei silloin kiinnostanut, joten ei ole pidetty pahemmin yhteyttä.

Isää olen nähnyt häissäni ja lapsieni nimiäisissä. Tiedän, että on vielä työelämässä, kun kysyin, etteikö jää eläkkeelle, ettei ole varaa, vaan pakko olla töissä niin pitkään kuin terveys kestää, kun rahat ei riitä. Kyseli samalla, että voitaisiinko veljeni kanssa laittaa rahaa heidän lastensa tileille lahjaksi, kun pitäisi ostaa läppäriä lukioon ja maksaa sitä ja tätä.

Isän vaimoa en ole nähnyt vuosiin, kun suuttui meille, kun ei alettu lapsenvahdeiksi.

Isä ei ole pitänyt lapsenlapsiin yhteyttä, kun emme maksaneet hänen lastensa läppäreitä yms

Vierailija
426/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla ex-mies oli haluton. Toki muutakin ongelmaa oli. Vaihdoin hänet 20 vuotta vanhempaan mieheen. Jälkeen ajateltuna taisi olla exälle kova paikka.

Kun nainen vaihtaa nuorempaan, se on ihanan itsenäistä ja rohkeaa.

Kun mies vaihtaa nuorempaan, mies on kauhea sika.

Samahan se on kaikissa elokuvissakin.

Elokuva Queen of Hearts: kaunis tarina juristinaisesta joka viettelee poikapuolensa. https://www.imdb.com/title/tt8378126/

Laitetaanko sama tarina miehestä joka nussii vaimonsa ensimmäisen liiton alaikäistä tyttöä? Olisiko enää kaunis draamaelokuva?

Vierailija
427/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen nainen ei enää kunnioita miestään, usein jopa halveksuu ja sättii tätä. Mies tästä vetäytyy omiin oloihinsa, joka tappaa loputkin mahdollisuudet läheisyyteen.

Kunnioitus pitää ansaita. Hommansa perseilevää miestä ei tarvitse kunnioittaa eikä arvostaa.

Vierailija
428/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on kuolemanpelko, andropaussi ja erektio-ongelmia, kun naista ei enää kiinnosta seksi miehen kanssa.

Vaihdevuodet miehellä aiheuttaa libidon heikentymisen ja jos rakastelu on miehen 2 minuutin rynkytys, ei ihme että naista ei andropaussimies kiinnosta.

avaatko vielä miten tämä viesti liittyi aloitukseen?

Näyttää ihan tavalliselta miesv ihalta tykkäyksineen, mutta olen varmaan väärässä.

Vierailija
429/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitus pitää ansaita. Hommansa perseilevää miestä ei tarvitse kunnioittaa eikä arvostaa.

t. naiset jalustalla odottaen vulvan palvontaa

Vierailija
430/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla ex-mies oli haluton. Toki muutakin ongelmaa oli. Vaihdoin hänet 20 vuotta vanhempaan mieheen. Jälkeen ajateltuna taisi olla exälle kova paikka.

Kun nainen vaihtaa nuorempaan, se on ihanan itsenäistä ja rohkeaa.

Kun mies vaihtaa nuorempaan, mies on kauhea sika.

Samahan se on kaikissa elokuvissakin.

Elokuva Queen of Hearts: kaunis tarina juristinaisesta joka viettelee poikapuolensa. https://www.imdb.com/title/tt8378126/

Laitetaanko sama tarina miehestä joka nussii vaimonsa ensimmäisen liiton alaikäistä tyttöä? Olisiko enää kaunis draamaelokuva?

https://www.imdb.com/title/tt2103267

kaksi vanhaa naista viettelee toistensa pojat.

Laitetaanko sama pätkä miehistä jotka viettelee toistensa tyttäret?

Vierailija
431/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riidan yhteydessä mies vaan sanoi että kaipaa sitä että saa olla vapaa ja harrastaa irtoseksiä kauniiden nuorten naisten kanssa. Muistutin häntä siitä, että miten se meni noin niinku omasta mielestä, kun edellisen oman ikäisen kanssa suhde loppui ja hän haki nuorempaa? Tapasi minut, kauniin 10v nuoremman naisen. Bailattiin varmaan vuosi mun vikoja kakskymppisiä ja sitten halusin lapsia ja perustettiin perhettä. Nyt hän elää ruuhkavuosia pikkulapsiarjessa, edellinen naisensa reissailee ja nauttii työnsä hedelmistä, on hyvin fyrkkaa ja rentoa ja huoletonta elämää. Tuosta vaan puuttuu se, että nainen ei ole 20v, mutta hän on ihana, mukava ja kaunis, tarviiko sitä ikää niin paljon miettiä?

Kun mies tovin ajatteli niin sai sanottua ettei varmaan olisi edes mitään juteltavaa minusta vielä nuorempien kanssa. No joo ei varmaan, nykyiset parikymppiset pitää yli neljäkymppisiä äijiä ihan limanuljaskoina ja nykyään vielä paistaa se setämieheys niin läpi jos ei ole ajan hermoilla edes sovellusten kanssa minkä kautta kommunikoida näiden nuorten kanssa. 

Että miehillä voi toki halut hyrrätä ja kotiseksi kyllästyttää saman vanhan naisen kanssa, mutta ei kannata olla lyhytnäköinen kuitenkaan, vaan miettiä kikkelinvartta pidemmälle. 

Vierailija
432/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha vaan että miehen aivot tulkitsevat kunnioituksen puutteen rakkaudettomuudeksi, vaikka miehen käytöksessä syy olisikin vaimon tyytymättömyyteen.

Vierailija
433/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina oletetaan, että naiselle on kauheaa, jos mies vaihtaa nuorempaan?

En itse ainakaan osaa tällaista kauhistella. Jos oma mies lähtisi nuoremman matkaan, niin silloin liitossamme on joku vika. Miksi pitää yllä kulisseja, jos ei mene hyvin.

Parempihan se on silloin erota.

Ja jos nuoremman vaimon siksi haluaa, että kaipaa kiinteämpää tissiä ja piukempaa pildeä, niin enpä usko, että sellaisen miehen kanssa haluaisin edes vanheta. Joten parempi erota.

Ihmiset eroaa monista syistä. Mitä noita ulkopuoliset spekuloimaan

Näissä jutuissa korostetaan aina sitä, että nyt vanhempaa naista kiukuttaa ja nyt se on katkera, kun mies sai nuoremman. Väkisinkin miettii, miksi näin. Ehdotuksia?

No miten olisi vaikka tämä keskustelu? :D Ei yhtään näy kiukkua miestä kohtaan?

Vierailija
434/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on biologiaa. Mies näkee nuoren ja hedelmällisen naisen haluttavana ja kiihottavana. Turha on miehiä syyllistää tästä luonnollisesta seikasta. Kysymys lieneekin, että mitä nuoret naiset näkevät näissä setä-miehissä.

Ei mitään. Tämä on niin marginaalinen ilmiö.

Harva päätyy tosiaan parisuhteeseen ja mihinkään tilastoihin.

Panosuhde taas... eikös se nuorten seksin myynti aikuisille miehille kampissa ollut "ongelma" taannoin?

https://areena.yle.fi/1-50097112

Helsingin kaupungin nuorisoasiainkeskuksen Nuorten Ääni -toimitus avasi keskiviikkona keskustelun alaikäisten seksikaupasta. Kimmoke aiheeseen tuli Ruotsista, missä tehty tutkimus selvitti, että alaikäiset myyvät seksiä hankkiakseen vaatteita ja alkoholia.

Toimittaja Rosa Kettumäki haastatteli nuoria Kampin kauppakeskuksessa ja kävi ilmi, että useimmat haasteltavista tiesivät saman ilmiön olevan täyttä arkipäivää jo Suomessakin. Kettumäki kertoo olleensa hämmentynyt siitä, miten suoraan ja kauhistelematta vain hieman häntä nuoremmat tytöt puhuivat asiasta.

Vierailija
435/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha vaan että miehen aivot tulkitsevat kunnioituksen puutteen rakkaudettomuudeksi, vaikka miehen käytöksessä syy olisikin vaimon tyytymättömyyteen.

Mieti nyt jos käännät roolit toisinpäin.

Miestä ei miellytä naisen tapa hoitaa jokin asia joten hän naljailee tälle halveksuen ja sättien tätä. Naisen pitäisi siis ansaita miehen kunnioitus ja lopettaa perseily, eikä nainen ansaitse arvostusta ja kunnioitusta.

Hmm....

Vierailija
436/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan yli viisikymppinen mies ja pähkin tässä että jos nyt avioeron tms. kautta muutuisin sinkuksi niin ihan varmasti en haluaisi minkäänikäistä naista elämääni tahdittamaan. 

Vapaus ja valta tehdä mitä itseä huvittaa tuntuu tällä hetkellä huomattavasti tärkeämmältä kuin uusi parisuhde.

Vierailija
437/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee oikein hyvin että tähän ketjuun kommentoi juuri ne keneltä puuttuu elämänkokemus. Ajatuksena että 5-kymppinen mies tai nainen on jo ikäloppu. Itsestäni ei tunnu siltä, ja luulen että kommentoijat ovat siinä vaiheessa samaa mieltä kun se oma ikä on sitten sen 50.

Enempi olen huolissani teistä 30-kymppisistä jotka elävät Cokiksella ja McDonald's eväillä. Se näkyy myös päälle päin, ja paljon enempi kuin se 50 vuoden ikä.

Vierailija
438/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei miellytä naisen tapa hoitaa jokin asia joten hän naljailee tälle halveksuen ja sättien tätä. Naisen pitäisi siis ansaita miehen kunnioitus ja lopettaa perseily, eikä nainen ansaitse arvostusta ja kunnioitusta.

Hmm....

Juu, näin se menee. En ole ikinä kuullut sanottavan että naisen pitäisi ansaita miehen arvostus. Toisin päin kyllä.

Vierailija
439/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm....

Miehen vastuulla on rakastaa vaimoaan, kuvaamasi käytös ei ole rakkaudellista ja on myös omiaan tuhoamaan parisuhteen. Rakkaus tässä yhteydessä on enemmänkin päätös käyttäytyä toista kohtaan hyvin, toisen puutteista huolimatta, kuin rakastumisen tunteeseen liittyvä kemiallinen myrsky.

Vierailija
440/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm....

Juu, näin se menee. En ole ikinä kuullut sanottavan että naisen pitäisi ansaita miehen arvostus. Toisin päin kyllä.

Tuollainen mieshän on toksinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän