Kun mies vaihtaa nuorempaan onko takana usein keski-ikäistyneen naisen haluttomuus?
Kommentit (655)
Vierailija kirjoitti:
Takana on yleensä miehen oma ikäkriisi ja kuolemanpelko.
Ei ole. Vaan elämänhalu ja toimivan parisuhteen etsiminen.
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea ymmärtää joitain kommentteja täällä. Kun ihminen on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö/ikä/tissit/perse.
Pitkissä parisuhteissa osataan ottaa huomioon se, että ihmiset muuttuvat. Seksuaalisuus on osa ihmisyyttä, joten tietenkin sekin elää ja muuttuu ajan myötä. Parhaimmillaan se on ikuinen löytöretki, mutta se vaatii taitoa kommunikoida, huomioida toinen ja tunnistaa myös omat tarpeensa ja kertoa niistä.
Perinteisesti naiset ovat seksuaalisesti kukkeimmillaan keski-iässä. Ikävä fakta on myös se, että suuri osa naisten haluttomuudesta johtuu miesten kyvyttömyydestä tyydyttää nainen. Eli on juurikin siinä kommunikoinnissa ja toisen huomioinnissa ongelmia. Totta kai tilanne voi olla myös toisinpäin.
Naisen haluttomuus hyvin usein kuitenkin paranee miestä vaihtamalla. Tämän olen nähnyt lukemattomia kertoja.
Nämä huomiot ihmiseltä, joka on pitkään työskennellyt seksuaalisuuden ongelmien kanssa.
Ilmeisesti omien ongelmiesi kanssa, ainakin jos tekstin sisällön alkeellisuudesta voisi jotain päätellä. Älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 40+ miehenä en viehäty alle 30-vuotiaista naisista kuin äärimmäisen harvoin. He tuntuvat niin nuorilta, lapsenomaisilta.
Omanikäiset naiset ovat kiinnostukseni kohteena, mutta ikävä kyllä mahdollisesti ikä tekee sen, että seksuaalisesti aktiivista naista on vaikeaa löytää.
Olen eron jälkeen treffaillut useita ikäisiäni naisia ja seurustellutkin pariin otteeseen, mutta näiden suunnilleen ikäisteni naisten seksuaalisuus/libido oli mitä ilmeisimmin alemmalla tasolla kuin omani, enkä enää näillä vuosilla ala suhteeseen, jossa seksihalut eivät edes osapuilleen mätsää - määrän tai mieltymysten osalta. Mieluummin olen yksin.
Naisilla libido on korkeimmillaan tuossa iässä. Sinä vaan et sytytä naisia, siinä on se vika.
Ehkäpä. Siitä huolimatta ainakin nämä kaksi naista, joiden kanssa tapailu syveni jo seurustelusuhteeksi, tuntuivat olevan minusta kiinnostuneita. Mutta molempien mielestä olin ilmeisesti liian seksuaalinen, kun halusin välillä jopa kolme kertaa viikossa hyvää ja monipuolista seksiä. Molemmat olivat "kerran viikossa lauantaisaunan jälkeen makuuhuoneessa lähetyssaarnaajaa" -tyyppejä.
Jotain outoa tuossa on. Olen 56 ja harrastamme mieheni kanssa seksiä aina, kun ehditään. Yleensä viikonloppuna on sekä aamu- että iltapäiväseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon womansplainausta.
Miehen pelko omasta ikäntymisestä", "miehet ovat pedoja"! :D
No ei. Vanha nainen ei vain näytä enää hyvältä. Älkää valehdelko: teihin vaikutti se kuinka pitkä tai raamikas mies oli, eikö niin? No mies on yhä pitkä ja kenties raamikaskin. Mutta mihin on kadonnut teiltä vyötärö, pyöreä perse, littana vatsa, kiinteät rinnat ja solakat kädet?
Karma is a bitch.
Ei, ei me näytetä hyvältä. Mutta ei ne vanhat miehetkään näytä hyviltä. Tasapeli.
Ei.
Tutkitusti (Åbo Akademi, Chapman University, deittipalvelut) naisten silmissä komeimpia ovat oman ikäiset miehet, miesten silmissä 19-21v naiset riippumatta miehen iästä.
Ei ole tasapeli. Tai on tavallaan: mies ei saa samaa nuoruudesta kuin nainen, mutta ei sitten häviä ikääntyessä yhtä pahasti.
Deittipalveluista ei voi päätellä yhtään mitään kaikkien miesten naismausta. Siellähän istuvat vuodesta toiseen samat naamat, jotka eivät koskaan saa sitä kaksikymppistä tyttöstä.
Tämäkin on kyllä täällä sanottu ennenkin, mutta ei, samaa pitää vain jankata.
Samaan lopputulokseen päätyivät Åbo Akademi ja Champan University satunnaisotannalla.
Kas kun ei Turun Muna Åbo Kikkel. Tai mainosten kansainvälinen hiusinstituutti. Näitähän riittää, tarkoitusperän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies vaihtoi minut nuoreen naiseen. Elämä kanssani oli tylsää. Nyt heillä on kolme lasta, vanhin menee kouluun. Mies ei vaikuta onnelliselta, mutta luulen ettei ole myöskään tylsää pikkulapsiarjessa.
Minä olen innostunut matkustelusta ja teenkin pikku reissuja- viimeksi kävin Lofooteilla.
Isäni teki samoin. Tuli joku viidenkympin villitys ja jätti äidin 20 vuotta nuoremman työkaverin takia. Tällä uudella naisella biologinen kello tikitti ja he saivat kaksi lasta vuoden ikäerolla.
Ei paljon veljen kanssa tullut isän luona käytyä, kun ei silloin kiinnostanut pikkusisarusten vaippoja vaihdella.
Ei ole isän elämä ollut tylsää. Painaa vielä töitä, kun ei voi jäädä eläkkeelle, kun pitää repiä rahaa ajokortteihin ja koulutuksiin ja mopokortteihin ja kaikkeen mahdolliseen.
Harmaantunut on ja väsynyt, mutta edelleen ovat naimisissa. Isä nyt 66 v ja nykyinen vaimo 47 v.
No äiti taas. Vaikuttaa ainakin ihan onnelliselta. On uusi miesystävä, jonka kanssa asuu osan vuodesta Espanjassa. Pääsi eläkkeelle 3 vuotta sitten. Viettää rentoa ja vapaata eläkeaikaaEli isäsi teki, kuten halusi. Näin onnellinen mies toimii. Vai onko lapset joku kirous? 66-vuotias voi hyvin olla harmaantunut ja näyttää ikärasistille jopa väsyneeltä mutta hän elää täysillä omaa elämäänsä, kehoitan sinua toimimaan samoin.
66-vuotias teini-ikäisten isä. Jessus, eipä käy miestä kateeksi. Tuossa naiselle kävi eron jälkeen hyvin, nyt elää leppoisaa elämää elämästä nauttien.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kyse ole kuitenkin siitä, että keski-ikäisen ja vaihdevuotisen naisen hedelmällisyys eli se vauvantekoaika on auttamattomasti ohi.. eli kyse ei kuitenkaan ole lasten teoista vaan siitä miesten sisimmässä olevasta tiedostamattomasta halusta pystyä siittämään lapsia sellaisen naisen kanssa. joka siihen pystyy.. jos kuitenkin ja ei kuitenkaan.. miehet on nyt vain rakennettu niin että suvunjatkamisvietti on siellä pohjalla olemassa ja jos vaimo ei siihen enää kykene niin hommataan nuorempi nainen joka siihen nyt pystyisi vaikkei mies lapsia enää haluaisikaan.. ihan normisettiä sanoisin. Miehen pitäisi tietenkin pystyä vastustamaan tuota siittämisviettiään, vaan...
Järjen köyhyyttä ja realismin puutetta? En tunne yhtään vanhaa ukkoa laajassa tuttavapiirissäni, jolla olisi puolet nuorempi vaimo/tyttöystävä. Yksi yritti ja hetken parisuhteessaan onnistui, kunnes nainen vaihtoi nelikymppisenä miehen itseään nuorempaan. Näin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies vaihtoi minut nuoreen naiseen. Elämä kanssani oli tylsää. Nyt heillä on kolme lasta, vanhin menee kouluun. Mies ei vaikuta onnelliselta, mutta luulen ettei ole myöskään tylsää pikkulapsiarjessa.
Minä olen innostunut matkustelusta ja teenkin pikku reissuja- viimeksi kävin Lofooteilla.
Isäni teki samoin. Tuli joku viidenkympin villitys ja jätti äidin 20 vuotta nuoremman työkaverin takia. Tällä uudella naisella biologinen kello tikitti ja he saivat kaksi lasta vuoden ikäerolla.
Ei paljon veljen kanssa tullut isän luona käytyä, kun ei silloin kiinnostanut pikkusisarusten vaippoja vaihdella.
Ei ole isän elämä ollut tylsää. Painaa vielä töitä, kun ei voi jäädä eläkkeelle, kun pitää repiä rahaa ajokortteihin ja koulutuksiin ja mopokortteihin ja kaikkeen mahdolliseen.
Harmaantunut on ja väsynyt, mutta edelleen ovat naimisissa. Isä nyt 66 v ja nykyinen vaimo 47 v.
No äiti taas. Vaikuttaa ainakin ihan onnelliselta. On uusi miesystävä, jonka kanssa asuu osan vuodesta Espanjassa. Pääsi eläkkeelle 3 vuotta sitten. Viettää rentoa ja vapaata eläkeaikaaEli isäsi teki, kuten halusi. Näin onnellinen mies toimii. Vai onko lapset joku kirous? 66-vuotias voi hyvin olla harmaantunut ja näyttää ikärasistille jopa väsyneeltä mutta hän elää täysillä omaa elämäänsä, kehoitan sinua toimimaan samoin.
66-vuotias teini-ikäisten isä. Jessus, eipä käy miestä kateeksi. Tuossa naiselle kävi eron jälkeen hyvin, nyt elää leppoisaa elämää elämästä nauttien.
Mieheni työpaikalla on vastaavanlainen tapaus. Oma mieheni aina säälii tätä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni työpaikalla on vastaavanlainen tapaus. Oma mieheni aina säälii tätä miestä.
Itse säälin vain nuita edellisen liiton lapsia.
Raukkaparkoja ne ihmiset, jotka syntyvät noin p a s k o i s t a iseistä.
Olisi niin kauheaa, jos oma isäni olisi tuollainen.
Onneksi ei ole, vaan hän on komea ja kunnioitettava perheen pää jolla on hyvät arvot, eikä mikään nuorempien naisten perään juokseva runkkku.
En voisi kunnioittaa isänä tuollaista miestä, kuin tuon tarinan 66v mies on.
Vierailija kirjoitti:
Se on biologiaa. Mies näkee nuoren ja hedelmällisen naisen haluttavana ja kiihottavana. Turha on miehiä syyllistää tästä luonnollisesta seikasta. Kysymys lieneekin, että mitä nuoret naiset näkevät näissä setä-miehissä.
Ei mitään. Tämä on niin marginaalinen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla ex-mies oli haluton. Toki muutakin ongelmaa oli. Vaihdoin hänet 20 vuotta vanhempaan mieheen. Jälkeen ajateltuna taisi olla exälle kova paikka.
Kun nainen vaihtaa nuorempaan, se on ihanan itsenäistä ja rohkeaa.
Kun mies vaihtaa nuorempaan, mies on kauhea sika.
Miksi aina oletetaan, että naiselle on kauheaa, jos mies vaihtaa nuorempaan?
En itse ainakaan osaa tällaista kauhistella. Jos oma mies lähtisi nuoremman matkaan, niin silloin liitossamme on joku vika. Miksi pitää yllä kulisseja, jos ei mene hyvin.
Parempihan se on silloin erota.
Ja jos nuoremman vaimon siksi haluaa, että kaipaa kiinteämpää tissiä ja piukempaa pildeä, niin enpä usko, että sellaisen miehen kanssa haluaisin edes vanheta. Joten parempi erota.
Ihmiset eroaa monista syistä. Mitä noita ulkopuoliset spekuloimaan
Vierailija kirjoitti:
Mieheni jätti minut nuoremman takia. Ja yksi syy oli minun haluttomuus. En vain kestänyt niitä tunnin jyystösessioita. 30 vuotta niitä tuli kestettyä.
Löysin itsekkin uuden miehen ja nyt vasta tajuan seksin idean. Luulin avioliitossa olevani frigidi, kun en seksiä halunnut. Mutta uuden miehen kanssa on auennut tällä saralla aivan uusi maailma. Ei enää tunnin, toista jyystöä kuiviltaan, missä mies minua kääntelee välillä alle ja mahalleen ja taas selälleen ja pumppaa ja pumppaa ja homma ei edisty minnekään.
Millaista seksiä teillä uuden miehen kanssa on? millä tavoin eroaa entiseen verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja kanssasisaresi ette tiedä mitään isän ettekä tuon naisen onnellisuudesta. Röyhkeää jakaa omasta kapeasta kuvakulmasta arvosanoja toisten ihmisten elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse säälin vain nuita edellisen liiton lapsia.
Raukkaparkoja ne ihmiset, jotka syntyvät noin p a s k o i s t a iseistä.Olisi niin kauheaa, jos oma isäni olisi tuollainen.
Onneksi ei ole, vaan hän on komea ja kunnioitettava perheen pää jolla on hyvät arvot, eikä mikään nuorempien naisten perään juokseva runkkku.
En voisi kunnioittaa isänä tuollaista miestä, kuin tuon tarinan 66v mies on.
Eli sinulle mies on perheen pää? Ja olet siis itse mies ja isä? No ilmankos. Ilmeisesti vielä lesta-alueelta. Miten tämä keskustelu sinuun liittyy?
Miehellä on kuolemanpelko, andropaussi ja erektio-ongelmia, kun naista ei enää kiinnosta seksi miehen kanssa.
Vaihdevuodet miehellä aiheuttaa libidon heikentymisen ja jos rakastelu on miehen 2 minuutin rynkytys, ei ihme että naista ei andropaussimies kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En itse ainakaan osaa tällaista kauhistella. Jos oma mies lähtisi nuoremman matkaan, niin silloin liitossamme on joku vika. Miksi pitää yllä kulisseja, jos ei mene hyvin.
Ja jos nuoremman vaimon siksi haluaa, että kaipaa kiinteämpää tissiä ja piukempaa pildeä, niin enpä usko, että sellaisen miehen kanssa haluaisin edes vanheta. Joten parempi erota.
Ihmiset eroaa monista syistä. Mitä noita ulkopuoliset spekuloimaan
Näissä jutuissa korostetaan aina sitä, että nyt vanhempaa naista kiukuttaa ja nyt se on katkera, kun mies sai nuoremman. Väkisinkin miettii, miksi näin. Ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja kanssasisaresi ette tiedä mitään isän ettekä tuon naisen onnellisuudesta. Röyhkeää jakaa omasta kapeasta kuvakulmasta arvosanoja toisten ihmisten elämästä.
Tuossa iässä pitää nauttia välillä lastenlasten seurasta ja muuten viettää laatuaikaa rentoon tahtiin vaimon, ystävien ja harrastusten parissa. Eihän tuossa kotoa pääse mihinkään, kun lapset on vasta teinejä. Sori, mutta noin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eroaa monista syistä. Mitä noita ulkopuoliset spekuloimaanNäissä jutuissa korostetaan aina sitä, että nyt vanhempaa naista kiukuttaa ja nyt se on katkera, kun mies sai nuoremman. Väkisinkin miettii, miksi näin. Ehdotuksia?
Miehet haaveilee tilanteesta, jossa kaksi naista tappelee hänestä ja kilpailee miehen huomiosta. Niin ei vaan tapahdu.
En tarvitse impotenttia ukkoa. Lähden Turkkiin seksilomalle. Turkkilainen nuori mies on kiihkeä rakastaja.
Mieheni jätti minut nuoremman takia. Ja yksi syy oli minun haluttomuus. En vain kestänyt niitä tunnin jyystösessioita. 30 vuotta niitä tuli kestettyä.
Löysin itsekkin uuden miehen ja nyt vasta tajuan seksin idean. Luulin avioliitossa olevani frigidi, kun en seksiä halunnut. Mutta uuden miehen kanssa on auennut tällä saralla aivan uusi maailma. Ei enää tunnin, toista jyystöä kuiviltaan, missä mies minua kääntelee välillä alle ja mahalleen ja taas selälleen ja pumppaa ja pumppaa ja homma ei edisty minnekään.