Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies vaihtaa nuorempaan onko takana usein keski-ikäistyneen naisen haluttomuus?

Vierailija
01.06.2022 |

Miten on

Kommentit (655)

Vierailija
321/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on usein takana se, että kyseinen mies pystyy niin tekemään. Vaimo on jo jumittunut kotiin ja aktiivinen mies harrastaa ja on mahdollisesti mukana luottamustehtävissä ja jopa politiikassa. Mies tapaa runsaasti eri ikäisiä naisia ja tutustuu myös nuorempiin naisiin. Vaihtaisiko väljähtyneen liiton freesiin suhteeseen innostavan naisen kanssa. Suurin osa avioeroista on silti naisten alullepanemia mutta sitähän ei tässä kysytty.

Vierailija
322/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vanhempi nainen. Vaihdoin nuorempaan, kun äijällä ei seisonut enää. 😂

Eli mitään tunteita ei liitossa ollut?

Oletko psykopaatti?

Ei naisilla ole mieheen tunteita.

Naiset haluaa mieheltä rahat ja lapsen. Lapsen tullessa mies putoaa asteikolla johonkin akvaariokalojen taakse.

Okei. No kannattaisiko teidän sitten tyydyttää se tussukiimanne muuten, vaikka käymällä huårissa- saatte sille lompsallenne vastinetta. Jättäkää meidät muut naiset rauhaan.

Valitettavasti bordellit ovat laittomia, toistaiseksi. Tuossa liiketoiminnassa on ikävästi miehellä (kuluttajalla) velvollisuus selvittää ettei myyjä ole uhri. Bordelleissa sen voisi ulkoistaa tilan ylläpitäjälle, samoin kuin esimerkiksi sertifikaatit sp-tautien testauksesta ja sen sellaisesta.

Mutta kyllä, olet oikeassa: kannattaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykopaatti?

Naiset haluaa mieheltä rahat ja lapsen. Lapsen tullessa mies putoaa asteikolla johonkin akvaariokalojen taakse.

Ja miehillä ei naisiin. Nainen on miehille pil lureikä ja kodinkone. Miehet kykenevät rakastamaan vain itseään.

Palstalla näyttää olevan paljon miehiä vihaavia naisia.

Suurin osa palstailevista naisista vihaa miehiä. Se on palstan ominaispiirre.

Vierailija
324/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykopaatti?

Ja miehillä ei naisiin. Nainen on miehille pil lureikä ja kodinkone. Miehet kykenevät rakastamaan vain itseään.

Kylä mies rakastaisi hyvää naista, mutta kun niitä on niin vähän.

Vierailija
325/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykopaatti?

Tälle linjalle sitten jälleen.....

Vierailija
326/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykopaatti?

Höpö höpö sun mutuilujesi kanssa. Peukut paljastavat kumpi on yleisempää. Naisvihaviestit eivät kerää kannatusta keneltäkään. Eivät edes miehiltä. 

Vierailija
327/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 5-kymppinen nainen ja uskon mieheni (hän 54 v) varmasti pitävän parikymppisiä naisia minua ulkoisesti viehättävämpinä. Mutta, hän on hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen mies ja uskollista sorttia. Kyllä niitäkin on, ihan tilastollisestikin. Hän viihtyy kaiken vapaa-ajan kotona puuhaillen ja odottaa innokkaasti yhteisiä loma- ja mökkireissujamme. Arvostan miestäni suuresti ja myös näytän sen. Mietin aina kaksi kertaa, etten väsyneenäkään sano mitään negatiivista mitä en tarkoita. Mutta jos hän päättäisi lähteä nuoremman matkaan, takaisin ei olisi tulemista. Tämän hänkin tietää.

Minun mieheni opettaa minua tavoille 30 vuoden jälkeen.En saa syödä koskaan suklaata kotona. Sokerijuoma otetaan kädestä ja kaadetaan lavuaariin..

Kun tulen väsyneenä kotiin...minulle sanotaan: pyykit ovat koneessa,levitä ne.

Olen nykyään sellaisessa mielentilassa että huudan kaikkeen: turpa kiinni ja lukitsen itseni vessaan Mies sanoo että ei tykkää KUN ME AINA RIIDELLÄÄN

Olen hoikka ja todella kaunis 50 vuotias vela

Vierailija
328/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykopaatti?

Okei. No kannattaisiko teidän sitten tyydyttää se tussukiimanne muuten, vaikka käymällä huårissa- saatte sille lompsallenne vastinetta. Jättäkää meidät muut naiset rauhaan.

Äskenhän tuossa nainen leveili kuinka naiset valitsee miehen ja mies ottaa kenet saa.

Vierailija
329/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykopaatti?

Höpö höpö sun mutuilujesi kanssa. Peukut paljastavat kumpi on yleisempää. Naisvihaviestit eivät kerää kannatusta keneltäkään. Eivät edes miehiltä. 

Aivan. Naiset vihaavat miehiä

Vierailija
330/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 5-kymppinen nainen ja uskon mieheni (hän 54 v) varmasti pitävän parikymppisiä naisia minua ulkoisesti viehättävämpinä. Mutta, hän on hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen mies ja uskollista sorttia. Kyllä niitäkin on, ihan tilastollisestikin. Hän viihtyy kaiken vapaa-ajan kotona puuhaillen ja odottaa innokkaasti yhteisiä loma- ja mökkireissujamme. Arvostan miestäni suuresti ja myös näytän sen. Mietin aina kaksi kertaa, etten väsyneenäkään sano mitään negatiivista mitä en tarkoita. Mutta jos hän päättäisi lähteä nuoremman matkaan, takaisin ei olisi tulemista. Tämän hänkin tietää.

Minun mieheni opettaa minua tavoille 30 vuoden jälkeen.En saa syödä koskaan suklaata kotona. Sokerijuoma otetaan kädestä ja kaadetaan lavuaariin..

Olen nykyään sellaisessa mielentilassa että huudan kaikkeen: turpa kiinni ja lukitsen itseni vessaan Mies sanoo että ei tykkää KUN ME AINA RIIDELLÄÄN

Heh... mieskö muka pessyt pyykkiä....

Vierailija
331/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykopaatti?

Palstamammat ei petä koskaan

Vierailija
332/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä on usein takana se, että kyseinen mies pystyy niin tekemään. Vaimo on jo jumittunut kotiin ja aktiivinen mies harrastaa ja on mahdollisesti mukana luottamustehtävissä ja jopa politiikassa. Mies tapaa runsaasti eri ikäisiä naisia ja tutustuu myös nuorempiin naisiin. Vaihtaisiko väljähtyneen liiton freesiin suhteeseen innostavan naisen kanssa. Suurin osa avioeroista on silti naisten alullepanemia mutta sitähän ei tässä kysytty.

Se nainen jumittuu kotiin, koska se mies harrastaa, on luottamustehtävissä ja tutustumassa muihin naisiin. Jonkun ne lapset on hoidettava. Jos mies hoitaisi puolet hänelle kuuluvasta lastenhoitovastuusta, voisivat molemmat harrastaa ja olla luottamustehtävissä vuorollaan. Ehkäpä mies on mustasukkainen, ja tietää itse tapaavansa niitä muita naisia noissa hommissa, eikä halua päästää vaimoaan sinne. Siksi ei suostu hoitamaan lapsiaan. Säälittäviä äijiä. Lapsia kuitenkin nämä miehet kovasti haluavat.

Eron jälkeen isä tapaa lapsiaan joka toinen viikonloppu, koska eihän sellaisen isän arkeen nyt mitkään lapset mahdu.

Onnellisia ovat ne pariskunnat, joissa vastuut jaetaan puoliksi, molemmilla on mahdollisuus olla aktiivisia ja kumpikin haluaa toistansa (jolloin mustasukkaisuudelle ja kontrolloinnille ei ole tarvetta).

Vierailija
333/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun mun mieheni vaihtoi vanhempaan? Syynä taisi olla se että olin liiankin aktiivinen, mutta en nöyrä enkä alistuva:D 

Tai sitten sä olet omahyväinen, epämiellyttävä ja huono ihminen. Sekin on mahdollista.

Nykyinen mieheni on rakastanut mua päivälleen 26v. Ja on edelleenkin onnellinen ja ylpeä aktiivisesta, itsenäisestä ja aikaansaavasta vaimostaan:) Myös sängyssä. 

Mitenkähän se nyt menikään....? 

Vierailija
334/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykopaatti?

Paitsi jos vihataan sinkkunaisia, joilla on lapsia. Ai että saa muuten kannatusta. Eikä kukaan ole vieläkään selittänyt, että miksi sinkkumiehet niistä niin provosoituu.

Vierailija
335/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin vanhan jäkättävän nuoreen ei jäkättävään

Ihanaa......

Vierailija
336/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 40+ miehenä en viehäty alle 30-vuotiaista naisista kuin äärimmäisen harvoin. He tuntuvat niin nuorilta, lapsenomaisilta.

Omanikäiset naiset ovat kiinnostukseni kohteena, mutta ikävä kyllä mahdollisesti ikä tekee sen, että seksuaalisesti aktiivista naista on vaikeaa löytää.

Olen eron jälkeen treffaillut useita ikäisiäni naisia ja seurustellutkin pariin otteeseen, mutta näiden suunnilleen ikäisteni naisten seksuaalisuus/libido oli mitä ilmeisimmin alemmalla tasolla kuin omani, enkä enää näillä vuosilla ala suhteeseen, jossa seksihalut eivät edes osapuilleen mätsää - määrän tai mieltymysten osalta. Mieluummin olen yksin.

Vierailija
337/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Harkitsin Tinderin lataamista, mutta tässä hyvä muistutus siitä, miksi se ei kannata. Mieluummin sinkkuna kuin tuollaista. N37

Vierailija
338/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykopaatti?

Palstamammat ei petä koskaan

Mitäpä tuossa luki naisista aiemmin? Se ei kyrvi sinua olenkaan, eli naisia saa haukkua miten vaan ja milloin vaan, mutta auta armias, kun miehiä haukutaan, niin heti on esinahka veresnahalla- palstamiehet eivät petä koskaan👍

Vierailija
339/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan se että vanhemmiten mietitään muutakin kuin materiaa. On miehiä jotka ei ymmärrä henkistä kasvua. Helpompi aloittaa jonkun nuoren bimbon kanssa.

Vierailija
340/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miksi kukaan nuori nainen haluaisi jonkun vanhan riippamunan äijän jolla on vieläpä aikuiset lapset.

N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan