Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies vaihtaa nuorempaan onko takana usein keski-ikäistyneen naisen haluttomuus?

Vierailija
01.06.2022 |

Miten on

Kommentit (655)

Vierailija
301/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas taja 65 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne kaikki miehet löytää ne nuoremmat naiset? Ja kuinka kauan pysyvät oikeasti yhdessä? Kuinka moni 40-50v nainen haluaa toimia vanhuksen omaishoitajana? Veikkaan ettei kovin moni ja vaihtavat miehen nuorempaan.

Veikkaan että useimmat nuorempaan vaihtaneet katuvat sitä lopulta kun viettävät vanhuuden yksin.

🙈🙈🙈ei

Thaimaasta saa sexyn omaishoitajan..no problemo:)

Vierailija
302/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon womansplainausta.

Miehen pelko omasta ikäntymisestä", "miehet ovat pedoja"! :D

No ei. Vanha nainen ei vain näytä enää hyvältä. Älkää valehdelko: teihin vaikutti se kuinka pitkä tai raamikas mies oli, eikö niin? No mies on yhä pitkä ja kenties raamikaskin. Mutta mihin on kadonnut teiltä vyötärö, pyöreä perse, littana vatsa, kiinteät rinnat ja solakat kädet?

Karma is a bitch.

Ei, ei me näytetä hyvältä. Mutta ei ne vanhat miehetkään näytä hyviltä. Tasapeli.

Ei.

Tutkitusti (Åbo Akademi, Chapman University, deittipalvelut) naisten silmissä komeimpia ovat oman ikäiset miehet, miesten silmissä 19-21v naiset riippumatta miehen iästä.

Ei ole tasapeli. Tai on tavallaan: mies ei saa samaa nuoruudesta kuin nainen, mutta ei sitten häviä ikääntyessä yhtä pahasti.

Komeimpia ja komeimpia. Ovathan nuoret ihmiset kauniita, mutta en minä ainakaan mene omalle miehelleni kehuskelemaan nuorten miesten komeutta, vaikka olisin mitä mieltä. Ehkä miehet sitten myöntävät sen avoimemmin, että nuoret naiset on sexyimpiä... 

Joo kyllä näin 30+ naisena voin kertoa, että kiva on katsella jotain 25v lihaksikkaita nuorukaisia. Voisin hyvin ottaa semmoisen sänkyä lämmittämään jos ei olisi jo ihan kelpo aviomiestä (myöskin 30+ ikäinen). Mutta jos oikeaa suhdetta ajattelisi niin ennemmin ottaisin vaikka 5v itseäni vanhemman kuin nuoremman, ja onhan osa nelikymppisistä miehistäkin ihan kuumia, vaikka ei samalla tavalla kuin ne nuoret. Viisikymppiset on sitten jo auttamatta rupsahtaneita... Täällä jo joku kirjoitti että miehelle paras ikä on 25-40 ja sen voisin allekirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein mies joka nai nuoremman naisen, esim.mies 28 -34 ja vaimo joku 18-24 tulee kuitenkin avioero, kun mies alkaa vanheta siinä 50 + iässä ja nuori nainen alkaa ammatin vaihtoa,opiskelua matkustelua haluamaan ja mies, joka on painanut duunia, alkaa väsymään. ei aina ole sekään hyvä moovi elämäs ,toi nuori kumppani.

mies saa jonkun hulluus kohtauksen keski iässä ja vaihtaa kivan vaimonsa, johonkin rändöm narsistiin ,sitten mies itkee sitä kivaa vaimoonsa takasin.tällästä oon todistanu, ihan lähipiirissä.

tietysti nuori nainen on kaunis,mutta vanhempi nainen voi olla viisas ja hyväluonteinen. myös vanhempi mies voi olla tyytyväinen vaimoon ja lapsiin. ihmiset on erilaisia.kaikille voi tulla keski-iän kriisi.naiset usein haluaa matkustella ja vaihtaa ammattia keski iässä ,mut ei välttämättä haikaile avioeroa.kyllä vanhemmat naisetkin, ihailee kivoja nuoria miehiä, mutta realismi usein voittaa.

Vierailija
304/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole kiinnostunut edes rahan takia vanhoista papparaisista, miksi uhraisin elämäni parhaat vuodet rahan takia? Miehen paras ikä on 25-40v ja sitten alkaa alamäki.

N 31v

Ja naisen paras ikä on 16-29v ja sitten alkaa alamäki.

Olen samaa mieltä, että useimmat ovat kauneimmillaan parikymppisenä, mutta näin naisen silmään teinitytöt on harvemmin vielä kukkaan puhjenneita.

Itsekin olin teininä sellainen vähän lapsenpyöreä/pönäkkä, nolo tyyppi jonka kasvonpiirteet eivät olleet vielä asettuneet paikoilleen ja vyötärö vielä kehittymättä.

Kauneimmillani olen ollut noin 22-27v.

Olen eri mieltä tuon N31v kanssa miesten parhaista päivistä, minun makuuni miehet on parhaimmillaan noin 20-30v.

Samoin naiset.

Nuoruus on kaunista, tosin harva ihminen on ikinä erityisen kaunis tai komea, mutta ne tavallisen näköiset talliaisetkin on nuorena söpöjä, ja hemmetin kauniit ja komeat geenilotossa voittaneet naiset ja miehet on usein parhaimmillaan noin 25-30v.

Esim. Monica Belluccin ja Marilyn Monroen ura lähti nousuun 26-28v ja siitä eteenpäin oli huippuvuodet, ei sitä ennen.

Tosi paljon ihmisillä -niin miehillä kuin naisillakin- vaikuttaa myös elintavat; moni saisi venytettyä niitä ulkoisen kukoistuksen parhaita päiviään nelikymppiseksi saakka, jos pitäisi parempaa huolta ulkonäöstään.

N29

Vierailija
305/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, teetkö sä mitään työkses?

Meinaan ku oot tänä aamuna 8.30 aloittanu tämän nuoren muijan etsimisen vauva-palstalla!!!

Siis koko päivän! Joku himarunkkari kuitenkin?🤮

Onko ap edes keskustelussa?

EIköhän täällä ole lähinnä äitiyslomalla olevia mammoja haukkumassa miehiä kun pillu on revennyt synnytyksessä.

Vierailija
306/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 5-kymppinen nainen ja uskon mieheni (hän 54 v) varmasti pitävän parikymppisiä naisia minua ulkoisesti viehättävämpinä. Mutta, hän on hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen mies ja uskollista sorttia. Kyllä niitäkin on, ihan tilastollisestikin. Hän viihtyy kaiken vapaa-ajan kotona puuhaillen ja odottaa innokkaasti yhteisiä loma- ja mökkireissujamme. Arvostan miestäni suuresti ja myös näytän sen. Mietin aina kaksi kertaa, etten väsyneenäkään sano mitään negatiivista mitä en tarkoita. Mutta jos hän päättäisi lähteä nuoremman matkaan, takaisin ei olisi tulemista. Tämän hänkin tietää.

Vierailija
307/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sen jankkaajan joka vanhan miehen näkökulmasta väittää että miehet ovat naisten mielestä parhaimmillaan keski-ikäisenä, voisi viimeinkin selittää, että millä tavalla? Testosteronitasot laskee ja mies menettää miehyytensä, muna kutistuu eikä enää seiso, hiusraja pakenee, hiukset harmaantuu, lihakset katoo ja tulee tissitkin. Kukaan nainen ei ole sanonut pitävänsä vanhoista ukoista. Ainoastaan vanhat setämiehet jotka haluavat uskoa nuorten naisten käyvän heihin kuumana näin väittää.

Se on joku katkera/vihainen pakottaja, en ymmärrä miksi sen juttuihin pitää takertua ja alkaa yhden naissvihaajan vuoksi sheimaamaan yleisesti miehiä?

Ohittaa vaan sen jutut, kyseisen tyypin tunnistaa kyllä kun sama levy pyörii vuodesta toiseen.

Kaikki me vanhenemme, ei ketään pitäisi siitä sheimata. Ei naisia, ei miehiä.

Ihminen nolaa itsensä sukupuolesta riippumatta, jos puhuu tosi rumasti muista.

Vierailija
308/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 5-kymppinen nainen ja uskon mieheni (hän 54 v) varmasti pitävän parikymppisiä naisia minua ulkoisesti viehättävämpinä. Mutta, hän on hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen mies ja uskollista sorttia. Kyllä niitäkin on, ihan tilastollisestikin. Hän viihtyy kaiken vapaa-ajan kotona puuhaillen ja odottaa innokkaasti yhteisiä loma- ja mökkireissujamme. Arvostan miestäni suuresti ja myös näytän sen. Mietin aina kaksi kertaa, etten väsyneenäkään sano mitään negatiivista mitä en tarkoita. Mutta jos hän päättäisi lähteä nuoremman matkaan, takaisin ei olisi tulemista. Tämän hänkin tietää.

Minä olen +50-vuotias nainen, ja kyllä minustakin parikymppiset miehet näyttävät paremmilta, kuin viisikymppisenä miehet.

Vierailija
309/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun mun mieheni vaihtoi vanhempaan? Syynä taisi olla se että olin liiankin aktiivinen, mutta en nöyrä enkä alistuva:D 

Vierailija
310/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun mun mieheni vaihtoi vanhempaan? Syynä taisi olla se että olin liiankin aktiivinen, mutta en nöyrä enkä alistuva:D 

Tai sitten sä olet omahyväinen, epämiellyttävä ja huono ihminen. Sekin on mahdollista.

Vierailija
311/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos parisuhde on muutenkin väljähtynyt ja eukko vaan möllöttää niin kun vaihtaa niin samahan se on vaihtaa nuorempaan, ei liian nuoreen mutta niinkuin itse +50 vuotiaana kun vaihdoin vanhan kurtun pois niin otin hieman alle 40 vuotiaan. Hänellä on vielä ajokilometrejä jäljellä kymmenisen vuotta.

Vierailija
312/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mitään ihmeempää syytä on. Ihminen muuttuu ja kasvaa. Joskus sitä myös tajuaa arvostavansa ihan eri asioita, kuin aikaisemmin arvosti.

Itse esim. halusin aina matkustella ja nähdä maailmaa niin reppu selässä kuin ykkösluokan hotelleissa. Reissasin parikymmentä vuotta ympäri maailmaa. Sitten erään kerran Lontoossa istuin puiston penkillä ja katselin ympärilleni. Ikään kuin näin missä olin. Totesin, että tosiasissa kallis ja aika kämänen kylä. Hittoako minä täällä teen? En tosiasiassa edes viihdy siellä. Siihen loppui matkustelu. Tilalle tuli sitten toinen harrastus. Enkä enää kaipaa maailmalle.

Jospa parisuhteessakin tulee joillain tällainen hetki? Se on vain ikään kuin nähty, eikä siinä mitään vikaa ole. On vain aika jollekin muulle.

Vierailija
313/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa nuoria naisia ja keski-iässä on mahdollisuus tarjota niitä resursseja, joita naiset haluaa, joita ei välttämättä ollut ennen tarjota. Tartutaan siis tilaisuuteen

Nämä resurssit ovat raha. Fyysisiä resursseja ei ole yli 40 vuotiaalla miehellä tarjota

jaahas

kyllä on...osta klittiskiihotin..et ole saanut varmaan vuoteen?

Taitaa pappa yrittää pönkittää vanhuuden viemää itsetuntoa?

Entä sinun itsetuntosi? Haukut vain toisia koko ajan. Se kertoo olemattomasta itsetunnosta.

Vierailija
314/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuuseroja miesten välillä. Osa miehistä kypsyy iän myötä ja saa luonteeseen syvyyttä ja karismaa. Osa miehistä taas mätsää vielä viiskymppisenäkin paremmin kakskymppisten naisten kanssa, henkisesti siis.

Vierailija
315/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempi nainen. Vaihdoin nuorempaan, kun äijällä ei seisonut enää. 😂

Vierailija
316/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitään tunteita ei liitossa ollut?

Oletko psykopaatti?

Vierailija
317/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: ei ole takana, eikä edessä. Mutta mies heitetään vetelän kullin vuoksi mäkeen ja siellä mäessä ei odottele nuoret naiset, vaan alamäki äijällä kohti hautaa!

Tässä se naisen rakkaus mieheen kiteytyy

Vierailija
318/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia miehiä kiinnosta vain nuoruus ja kauneus esim. Macron, Tommi Liimatainen, prinssi Charles, Tina Turnerin mies.

Ystävälläni oli nuorena aina reilusti vanhempia miehiä, sanoi saman ikäisiä lapsellisiksi urpoiksi. Nykyisin vain 10 v vanhempi mies , nuorena saattoi olla 20-25 v vanhempia.

Vierailija
319/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vapaa hakemaan nuoria tyttöjä sikäli mikäli

Vierailija
320/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitään tunteita ei liitossa ollut?

Oletko psykopaatti?

Ei naisilla ole mieheen tunteita.

Naiset haluaa mieheltä rahat ja lapsen. Lapsen tullessa mies putoaa asteikolla johonkin akvaariokalojen taakse.

Ja miehillä ei naisiin. Nainen on miehille pil lureikä ja kodinkone. Miehet kykenevät rakastamaan vain itseään.

Palstalla näyttää olevan paljon miehiä vihaavia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi