Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies vaihtaa nuorempaan onko takana usein keski-ikäistyneen naisen haluttomuus?

Vierailija
01.06.2022 |

Miten on

Kommentit (655)

Vierailija
261/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon womansplainausta.

Miehen pelko omasta ikäntymisestä", "miehet ovat pedoja"! :D

No ei. Vanha nainen ei vain näytä enää hyvältä. Älkää valehdelko: teihin vaikutti se kuinka pitkä tai raamikas mies oli, eikö niin? No mies on yhä pitkä ja kenties raamikaskin. Mutta mihin on kadonnut teiltä vyötärö, pyöreä perse, littana vatsa, kiinteät rinnat ja solakat kädet?

Karma is a bitch.

Ei, ei me näytetä hyvältä. Mutta ei ne vanhat miehetkään näytä hyviltä. Tasapeli.

Ei.

Tutkitusti (Åbo Akademi, Chapman University, deittipalvelut) naisten silmissä komeimpia ovat oman ikäiset miehet, miesten silmissä 19-21v naiset riippumatta miehen iästä.

Ei ole tasapeli. Tai on tavallaan: mies ei saa samaa nuoruudesta kuin nainen, mutta ei sitten häviä ikääntyessä yhtä pahasti.

Minätarkoitin tasapeliä siksi, että vanhat naiset eivät näytä hyviltä nuorten miesten silmissä. Ja vanhat miehet eivät näytä hyviltä nuorten naisten silmissä.

Tuon allekirjoitan.

Mutta jos kysyt (anonyyminä) 40-60v mieheltä ja 40-60v naiselta minkä ikäinen kumppani olisi seksuaalisesti haluttavin, saat erilaisen vastauksen.

Näin on. Olen N47 ja jos voisin valita vapaasti miesystävän, hän olisi samaa ikäluokkaa eli 45-49 v.

Ex-aviomieheni M47 treffiprofiili löytyi eräästä deittiapista. Etsi itselleen 23-35v naista :D

Vierailija
262/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon womansplainausta.

No ei. Vanha nainen ei vain näytä enää hyvältä. Älkää valehdelko: teihin vaikutti se kuinka pitkä tai raamikas mies oli, eikö niin? No mies on yhä pitkä ja kenties raamikaskin. Mutta mihin on kadonnut teiltä vyötärö, pyöreä perse, littana vatsa, kiinteät rinnat ja solakat kädet?

Karma is a bitch.

Unohdat erään tärkeän asian miehistä, penis pienenee paljon iän myötä, jo alle viisikymppisenä alkaa pienenemään. Aika harvoin tästä puhutaan mutta totta on.

Häpäiset siis miehiä siitä kuinka biologia toimii?

Eikö täällä muka häpäistä naisia siitä kuinka biologia toimii?

Älä tuo toisten keskusteluiden puheita tähän ketjuun. Mitä taas tulee vaikka lihavuuteen niin se on asia johon yksilö voi itse vaikuttaa.

Miksi vihaat miehiä ja pyrit häpäisemään miehiä?

Ihan tätä keskustelua tarkoitin, enkä nyt ymmärrä miksi vedät lihavuuden tähän, en ole kirjoittanut sanaakaan lihavuudesta. Enkä minä vihaa miehiä, minä vihaan miesten kuvitelmia siitä kuinka haluttavia he muka ovat nuorten naisten mielestä. Mikä oli häpäisyä?

Vastaat viestiin naisen lihavuudesta tuolla vuodatuksellasi peniksen kutistumisesta.

Miksi, miten se liittyi miesten haluttavuuteen?

Häpäisyä on se, että otat lyömäaseeksesi biologisen muutoksen jolle mies ei voi mitään. Varmasti olisit voinut valita toisinkin, mutta valitsit tuon.

Miksi?

ja toivon vastausta, en pilkkaa siitä "kuinka se meni tunteisiin"  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin suuren ikäeron suhteita, ne ovat erittäin harvinaisia ja keskittyvät tilastojen mukaan alempiin sosiaaliluokkiin, minkä olen myös huomannut omakohtaisesti. Jo teini-iässä koulussa oli pari tyttöä huonoista kotioloista, joilla on 15-20v. vanhemmat poikaystävät epämääräisistä piireistä. Päihdepiireissä on enemmän sääntö kuin poikkeus, että seurustellaan isän ikäisten kanssa, kun taas muualla tuollaisia pareja ei ole käytännössä lainkaan. 

Muillakin tytöillä - itsellänikin-  oli kyllä  yläasteen ja lukion aikaan hiukan vanhemmat poikaystävät, mutta ikäero oli 5-10v max. Tytöt kehittyvät aikaisemmin ja nykyisin noita suhteita paheksutaan syystäkin. Sillä olihan myös tuo minun seitsemän vuotta vanhempi poikaystävä sillä tavalla jälkeenjäänyt, ettei ollut samanlaista vastuuntuntoa, eteenpäinpyrkimistä kuin nykyisellä aviomiehellä samanikäisenä, vaan hänen elämänsä oli samanlaista kuin minulla, 18-19 -vuotiaalla: biletystä, matkustelua jne. Joten kun menin yliopistoon, niin huomasin, ettei meillä olekaan mitään yhteistä. Hän jatkoi sitä samaa parikymppisen elämää vielä kolmekymppisenäkin, mikä on viimeisin aika kun hänestä oli havainto.

Ero normaaliin mieheen on selvä. Naimisiin menin kaksi vuotta vanhemman miehen kanssa, joka tuon ex-poikaystävän iässä oli jo perustanut oman yrityksen ja suorittanut koulunsa, yritimme vauvaa ja saimmekin sen. Ikuinen bile-elämä ja kavereiden kanssa rällääminen tietysti kuuluu joidenkin piirien elämään hautaan asti eli jäävät teini-ikäisten tasolle sikäli. Viikon kohokohta on viikonloppukännäily eikä elämässä oikein ole mitään älyllisiä päämääriä. Vaan eihän siinä mitään pahaa ole, ehkäpä tuo ex-poikaystävä löysi sopivamman parin itselleen, toivottavasti. Mitään pahaa ei minulla hänestä ole sanottavaa, todella pitkä komea ja hauska nuori mies.

Joo sama kokemus omasta kaveripiiristä. Pari kaveria alkoi seurustella siinä n 16-17v iässä 6-7v vanhempien miesten kanssa. Alkuun oli kivaa, juhlimista ja niin edelleen, mutta sittemmin kävi niin että naiset kasvoi sen bilevaiheen ohi ja miehet jatkoi samaa rälläämistä. Erohan siinä tuli. Yksi ehti saada lapsetkin siinä suhteessa, ja nykyään ne lapset eivät juuri näe isäänsä kun tämä on täysin epäluotettava tuurijuoppo nyt liki nelikymppisenä. Varmaan ei kenellekään tule yllätyksenä, että kyseisen kaverin isäkin on juoppo, kyllä hankala lapsuus tuntuu olevan yksi iso tekijä siinä miksi haksahdetaan paljon vanhempaan mieleen. Tuo 6v ikäero ei tosin näin kolmikymppisenä enää tuntuisi miltään, mutta teini-ikäiselle se on iso.

Jälkikäteen ajatellen tuo poikaystävä oli kehittämässä itselleen alkoholismia, olihan hän sitä elämää jo ehtinyt viettää paljon kauemmin kuin minä, joka tuli vasta täysi-ikäiseksi. Asuimme yhdessä alle vuoden, sitten erosimme emmekä sen jälkeen enää ole keskustelleet kertaakaan, joten en tiedä miten hänen elämänsä siitä eteenpäin jatkui. Kotiolot olivat kuitenkin aivan täysin toisenlaiset kuin itselläni, sekin oli erottava tekijä, mikä ei pitkän päälle olisi  kantanut.

Vierailija
264/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon womansplainausta.

Karma is a bitch.

Ei, ei me näytetä hyvältä. Mutta ei ne vanhat miehetkään näytä hyviltä. Tasapeli.

Ei.

Tutkitusti (Åbo Akademi, Chapman University, deittipalvelut) naisten silmissä komeimpia ovat oman ikäiset miehet, miesten silmissä 19-21v naiset riippumatta miehen iästä.

Ei ole tasapeli. Tai on tavallaan: mies ei saa samaa nuoruudesta kuin nainen, mutta ei sitten häviä ikääntyessä yhtä pahasti.

Ei ole ne oman ikäiset miehet komeimpia. Tuntisin itseni vaan vähän säälittäväksi jos yrittäisin pokailla kolmikymppisiä miehiä. Lisäksi en tiedä olisiko meillä niin kauheasti yhteistä.

Vierailija
265/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tasan tarkkaan pidä haluttavimpina 19-21 vuotiaita. 30-40 vuotiaat kääntävät pään. M45.

Vierailija
266/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista prosentteja mutta eikös suurin osa eroista tule naisen aloitteesta? Siinä mielessä en ihan näe miten tilanteen voisi tulkita niin että mies vaihtaa nuorempaan. Oma avioliittonikin loppui omasta aloitteestani. Ex on uudessa suhteessa minua 15 vuotta nuoremman naisen kanssa. Oikein mukava nuori nainen ja tulee kivasti toimeen lastemme kanssa. Minäkin vaihdoin nuorempaan. Eipä ole syytä olla katkera, kaikki ollaan onnellisempia näin.

Niin on ja miehille eroaminen on tilastollisesti suurempi riski, siis esim syrjäytymiselle, masennukselle ja päihteiden väärinkäytölle. Tosin voi miettiä kumpi on syy ja kumpi seuraus jos miehellä alkaa eron jälkeen kauhean huonosti.

Se johtuu tutkijoiden mukaan ennen kaikkea sosiaalisten suhteiden kaventumisesta ja sukupuolirooleista. Sinkkumieheen suhtaudutaan negatiivisemmin kuin sinkkunaiseen.

Joo sukupuolirooleista. Naiset on pienestä pitäen kasvatettu pärjäämään ja kun parisuhteessakin on tehty suurin osa kotitöistä niin helpostihan se elämä sujuu ilman miestäkin. Miehet taas, no, on paljon hankalampaa jos vaimo on huolehtinut niistä sosiaalisista suhteistakin miehen puolesta.

Enemmän on kyse siitä, että miten eri tavalla mieheen suhtaudutaan kun hän on sinkku vs. parisuhteessa. Sekä miehet että naiset ovat empaattisempia naisia kohtaan, ja parisuhteessa mies pääsee nauttimaan tuosta empatiasta. Sinkkuna asiat ovat toisin. 

Vierailija
267/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse keski-ikäisen naisen, vaan sen miehen mieskunnon rupsahtamisessa. Mihillä testosteronin määrä alkaa laskea jo ennen keski-ikää, ja joillain tämä ilmenee entistä vaikeampana pystyvyytenä vaimon kanssa.

Mies haluaa vaihtaa nuorempaan, koska uskoo sen parantavan hänen omaa laskevaa miehuuttaan. Voi olla, että aluksi auttaakin, mutta ennen pitkää sama toistu

Vierailija
268/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään, joka olisi vaihtanut nuorempaan. Suunnilleen samaa ikäluokkaa jos on vaihdettu. Monet älykkäät miehet ovat puhuneet sukupolvierosta, joka tuntuu henkisesti liian suurelta jo kymmen vuotta nuoremman kanssa. Kai nuo ongemat ovat muutenkin kokonaisvaltaisempia, mikä johtuu mistäkin ja miksi jompi kumpi osapuoli on haluton.

No mä taas tiedän heti vaikkapa työkaverini exän. 

Äijä laittoi muijan ja kaks lasta pihalle ja otti huomattavasti nuoremman naisen. Tyypin palkka tosin alkoi ykkösellä, ja siinä oli viisi numeroa pilkun vasemmalla puolella.

Mitä miehen palkalla on tässä merkitystä? Mieshän ei maksanut naiselle mitään treffeillä ja yhdessä asuessa nainen maksoi kuluista puolet. Mies ei myöskään maksanut naiselle mitään ravintolareissuja tai ulkomaanmatkoja. Miehen palkka meni omaan napaan ja elatusmaksuihin.

Kyllä mies maksaa naisen kuluja kun nainen on sen arvoinen.

SInä et taida olla, ikävä kuulla.

Luuletko, että olisin halunnut? Elämä on paljon mukavampaa, kun ei ole taloudellisesti toisesta riippuvainen. Puistattaa ajatuskin, että joutuisi elämään toisen oikkujen mukaan.

Mikä estäisi sinua elämästä oman tulotasosi mukaisesti?

Niinhän minä olen elänytkin. Ja hyvin olen elänyt, ei sen puoleen.

ollessasi parisuhteessa "rikkaamman" miehen kanssa.

Mutta nyt ymmärrän miksi et ole kenenkään listalla.

Minkä rikkaamman miehen? En ole mainnnut mitään meidän tuloista.

Puhumme siitä miehestä jota et halunnut.

Kuten sanottu, niillä miehillä on silti minimivaatimus ymmärrykselle, kaltaisesi ameeba ei pääse jatkoon.

Sain sen miehen, jonka halusin.

Vierailija
269/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis jauhaa tätä ikuisesti.

Vierailija
270/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-50v. naisen halut ovat huipussaan. Tutkimuksissa suurinta kannatusta syistä sai "kommunikaatiovaikeudet" ja seksiongelmat olivat muistaakseni kolmannella sijalla. Eli oma puoliso ei välttämättä kiinnosta muiden suhteessa olevien ongelmien takia.

Tämähän se on. Mies on se jolla halut hiipuu iän ja lihomisen myötä. Eipä tarvitse paljon miettiä kumpi meistä vaihtaisi nuorempaan jos joku olisi vaihtamassa. 

Tutkimukset ovat kuitenkin eri mieltä. Naisten yleisin seksuaalinen ongelma on haluttomuus, ja se lisääntyy iän myötä. Miesten yleisin ongelma on se, ettei mies saa niin paljon seksiä kuin haluaisi. Tsekkaa vaikka Finsex-tutkimukset.

Ehkä yleisin ongelma, mutta ne eronneet, nuorten perässä juoksevat ovat pieni ryhmä, jolla voi olla ihan omat juttunsa. Nuorena naisena olin vähän aikaa tällaisen kanssa, mutta mies oli käytännössä erektio-ongelmainen, laiska ja itsekäs näissä asioissa ja muutenkin elämänhallintaongelmainen. Ei ilmeisesti vain pärjännyt ikäistensä naisten kanssa. En edes nuoruuttani ja naiviuttani jaksanut kovin pitkään katsella. Sen jälkeen olin pitkään naimisissa, kunnes keski-ikäisenä ero. Eksä suhteen aikana vain lihoi lihomistaan ja homma hänen puoleltaan yleensä lopahti kesken, muutenkin hoitui joskus ja jouluna, kunnes loppui kokonaan. Eksän uusi suhde on kaukosuhde alleviivattuna, lihavoituna ja kursivoituna, ei siis joudu harrastamaan sitä kamalaa seksiä, mikä ei muutenkaan kiinnostanut. Se uusi on toki oikein mukava katsella. Minun elämääni taas omalla tahollani seksi kuuluu, pitkästä aikaa. Omat kokemukset eivät ollenkaan tue aloituksen tarinaa. Kyllä siinä näyttäisi olevan taustalla jokin muu tarve kuin täyttymättömät halut.

Vierailija
271/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään, joka olisi vaihtanut nuorempaan. Suunnilleen samaa ikäluokkaa jos on vaihdettu. Monet älykkäät miehet ovat puhuneet sukupolvierosta, joka tuntuu henkisesti liian suurelta jo kymmen vuotta nuoremman kanssa. Kai nuo ongemat ovat muutenkin kokonaisvaltaisempia, mikä johtuu mistäkin ja miksi jompi kumpi osapuoli on haluton.

No mä taas tiedän heti vaikkapa työkaverini exän. 

Äijä laittoi muijan ja kaks lasta pihalle ja otti huomattavasti nuoremman naisen. Tyypin palkka tosin alkoi ykkösellä, ja siinä oli viisi numeroa pilkun vasemmalla puolella.

Mitä miehen palkalla on tässä merkitystä? Mieshän ei maksanut naiselle mitään treffeillä ja yhdessä asuessa nainen maksoi kuluista puolet. Mies ei myöskään maksanut naiselle mitään ravintolareissuja tai ulkomaanmatkoja. Miehen palkka meni omaan napaan ja elatusmaksuihin.

Kyllä mies maksaa naisen kuluja kun nainen on sen arvoinen.

SInä et taida olla, ikävä kuulla.

Luuletko, että olisin halunnut? Elämä on paljon mukavampaa, kun ei ole taloudellisesti toisesta riippuvainen. Puistattaa ajatuskin, että joutuisi elämään toisen oikkujen mukaan.

Mikä estäisi sinua elämästä oman tulotasosi mukaisesti?

Niinhän minä olen elänytkin. Ja hyvin olen elänyt, ei sen puoleen.

ollessasi parisuhteessa "rikkaamman" miehen kanssa.

Mutta nyt ymmärrän miksi et ole kenenkään listalla.

Minkä rikkaamman miehen? En ole mainnnut mitään meidän tuloista.

Puhumme siitä miehestä jota et halunnut.

Kuten sanottu, niillä miehillä on silti minimivaatimus ymmärrykselle, kaltaisesi ameeba ei pääse jatkoon.

Sain sen miehen, jonka halusin.

;)

Vierailija
272/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-50v. naisen halut ovat huipussaan. Tutkimuksissa suurinta kannatusta syistä sai "kommunikaatiovaikeudet" ja seksiongelmat olivat muistaakseni kolmannella sijalla. Eli oma puoliso ei välttämättä kiinnosta muiden suhteessa olevien ongelmien takia.

Tämähän se on. Mies on se jolla halut hiipuu iän ja lihomisen myötä. Eipä tarvitse paljon miettiä kumpi meistä vaihtaisi nuorempaan jos joku olisi vaihtamassa. 

Tutkimukset ovat kuitenkin eri mieltä. Naisten yleisin seksuaalinen ongelma on haluttomuus, ja se lisääntyy iän myötä. Miesten yleisin ongelma on se, ettei mies saa niin paljon seksiä kuin haluaisi. Tsekkaa vaikka Finsex-tutkimukset.

Se on silloin miehessä vika jos nainen ei halua.

Ja naisen syy kun miehellä ei seiso?

Vierailija
273/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se kerro paljon miehestä, jos hän haluaa vaihtaa vaimonsa nuorempaan naiseen pelkän ulkonäön ja seksin vuoksi? Kuullostaa todella pinnalliselta ja suhteet eivät ole rakkauspohjaisia.

Naisethan ovat pinnallisia. EI ne miehiä varten meikkaa ja pukeudu sexysti

Vierailija
274/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tasan tarkkaan pidä haluttavimpina 19-21 vuotiaita. 30-40 vuotiaat kääntävät pään. M45.

Minä nään kalskymmpisissä naisissa valvottuja öitä ja vaipanvaihtoa. Ei kiitos. 35v. Eteenpäin on hyvä

Toimen M45

Vierailija
275/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon womansplainausta.

Karma is a bitch.

Unohdat erään tärkeän asian miehistä, penis pienenee paljon iän myötä, jo alle viisikymppisenä alkaa pienenemään. Aika harvoin tästä puhutaan mutta totta on.

Häpäiset siis miehiä siitä kuinka biologia toimii?

Eikö täällä muka häpäistä naisia siitä kuinka biologia toimii?

Älä tuo toisten keskusteluiden puheita tähän ketjuun. Mitä taas tulee vaikka lihavuuteen niin se on asia johon yksilö voi itse vaikuttaa.

Miksi vihaat miehiä ja pyrit häpäisemään miehiä?

Ihan tätä keskustelua tarkoitin, enkä nyt ymmärrä miksi vedät lihavuuden tähän, en ole kirjoittanut sanaakaan lihavuudesta. Enkä minä vihaa miehiä, minä vihaan miesten kuvitelmia siitä kuinka haluttavia he muka ovat nuorten naisten mielestä. Mikä oli häpäisyä?

Vastaat viestiin naisen lihavuudesta tuolla vuodatuksellasi peniksen kutistumisesta.

Miksi, miten se liittyi miesten haluttavuuteen?

Häpäisyä on se, että otat lyömäaseeksesi biologisen muutoksen jolle mies ei voi mitään. Varmasti olisit voinut valita toisinkin, mutta valitsit tuon.

Miksi?

ja toivon vastausta, en pilkkaa siitä "kuinka se meni tunteisiin"  :)

Vastasin siihen noin koska miehet eivät koskaan muista muutoksia itsessään, vain naisen lihavuus muistetaan joka on myös usein biologinen muutos. En ymmärrä miksi miehen peniksen kutistuvuus on häpäisy, siksikö ettei siitä puhuta eikä näköjään saa puhua.  Et sinä minua pysty pilkkaamaan, eikä mennyt tunteisiin.

Ei se penis kutistu jos pitää itsestään huolta. Sama pätee lihoamiseen.

Vierailija
276/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa nuoria naisia ja keski-iässä on mahdollisuus tarjota niitä resursseja, joita naiset haluaa, joita ei välttämättä ollut ennen tarjota. Tartutaan siis tilaisuuteen

Vierailija
277/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse keski-ikäisen naisen, vaan sen miehen mieskunnon rupsahtamisessa. Mihillä testosteronin määrä alkaa laskea jo ennen keski-ikää, ja joillain tämä ilmenee entistä vaikeampana pystyvyytenä vaimon kanssa.

Mies haluaa vaihtaa nuorempaan, koska uskoo sen parantavan hänen omaa laskevaa miehuuttaan. Voi olla, että aluksi auttaakin, mutta ennen pitkää sama toistu

Siinä voi kyllä olla perää. Helpompi uskotella itselleen (ja muillekin), että ne erektio-ongelmat johtuu vaimon rupsahtamisesta eikä omasta vanhenemisesta ja kyvykkyyden laskusta. Ja kyllähän se nuorempi nätti puoliso voi vähän aikaa asiaa auttaakin ei sillä. Piristää ja jaksaa taas yrittää enemmän. Mutta kyllä se oma ikääntyminen pitää vaan jossain vaiheessa hyväksyä silti.

Naisten lihoaminen ei vaikuta seksiin jos se ei ole ihan hirveää. Miesten lihoaminen vaikuttaa, koska hormonitasot heikkenee ja verisuonet tukkeutuu. Säännöllinen liikunta pitää myös naiset aktiivisempina.

Vierailija
278/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa nuoria naisia ja keski-iässä on mahdollisuus tarjota niitä resursseja, joita naiset haluaa, joita ei välttämättä ollut ennen tarjota. Tartutaan siis tilaisuuteen

Kumma, kun noita ison ikäeron pareja ei ole koskaan näkynyt missään. Ei omassa nuoruudessa eikä nyt vaikka miehet kuulemma vaihtavat järjestään vaimonsa nuorempaan keski-iässä.

Vierailija
279/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon womansplainausta.

Karma is a bitch.

Mee äijä peilin eteen ja katso: ruttuinen lerppamuna, kaljuuntuva läskimaha, hörökorvainen risuparta, rillit vinossa löskiposkien päällä, ripakintut ristissä, ettei kusi valu jalkoja pitkin kun se Tena unohtui laittaa aamun pornorunkun jälkeen! 🤣🤣

Tietäisin vain, mitä vanhempi pukki, sen kovempi sarvi!

Juu, kunhan muistaa ottaa siniset pillerit ajoissa ennen touhuihin ryhtymistä.

Jep, naiselle on nopeampaa laittaa säkki päähän ja liukkaria alakertaan.

Meillä toimii tyynyliina

Vierailija
280/655 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne kaikki miehet löytää ne nuoremmat naiset? Ja kuinka kauan pysyvät oikeasti yhdessä? Kuinka moni 40-50v nainen haluaa toimia vanhuksen omaishoitajana? Veikkaan ettei kovin moni ja vaihtavat miehen nuorempaan.

Veikkaan että useimmat nuorempaan vaihtaneet katuvat sitä lopulta kun viettävät vanhuuden yksin.

Thaimaasta saa sexyn omaishoitajan..no problemo:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä