Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkökriisi: tunnen itseni lihavaksi :(

Vierailija
31.05.2022 |

Painoindeksini on 23. Paino on kertynyt reisiin ja takapuoleen, rinnat ovat suhteellisen pienet ja vyötärö kapeahko. Olen varmaan jotain päärynävartalon ja tiimalasivartalon väliltä. Tunnen itseni jotenkin hirveän isoksi ja lihavaksi. Onko olemassa miehiä, jotka tykkäävät minun kokoisista naisista? Vai haluavatko kaikki nykyään todella laihan tai todella treenatun naisen? Harrastan urheilua, mutta olen kaukana fitnesihmisestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali, et ole lihava.

Vierailija
2/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaankin on miehiä, jotka tykkäävät sinunkinlaisista naisista. Itseäni ei tosin ollenkaan viehätä leveä perä ja paksut reidet. Nämä eivät suinkaan aina liity ylipainoon vaan luontaiseen ruumiinrakenteeseen. Juuri työpaikan virkistyspäivänä kiinnitin tähän huomiota, kun edelläni käveli kaksi naispuolista kollegaa, jotka molemmat ovat varsin hoikkia, ja ylävartaloiltaan hyvin samankokoisia. Toisen ahteri oli silti vähintään 1½ kertaa leveämpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex tykkäsi pehmeistä ja hieman pyöreistä naisista, mutta taitaa olla poikkeus.

Vierailija
4/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisella ole joku kehon kriisi.Kevät ja aletaan aivan turhan itse arvostele omaa kehoa.Annalla jo ,

Vierailija
5/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet, sytyttäjä pehmeä ja pyöreä nainen?

Vierailija
6/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä, jos ne kilot kerääntyisivätkin kaikki vatsaan ja sinulla olisi kapeat reidet, olemattomat rinnat ja lattaperä....  olisiko se kivempi? 

Vierailija
7/7 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeintä on ryhti, itsetunto, äly ja pilke silmäkulmassa. Niin miehellä kuin naisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi