Bensa teboililla 2.32e, muilla huoltsikoilla vähintään 2.49. Mitä tekisit?
Ja mikä tää juttu on että bensa nousi kaikkialla melkein 20 senttiä parissa päivässä? Siis lukuunottamatta tuota asemaa missä tankataan ukrainalaisten vauvojen verellä.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Itsenäisyys ei ole kaupan.
Entäs jos tankkaa teboililla ja laittaa erotuksen ukrainan armeijalle?
Vierailija kirjoitti:
Tankkaan tietysti Teboililla ja vihervassarihenkiselle hyvesingnaloinnille haistatan huilun.
Mä olen sen verran kypsempi ihminen, että mulle Teboil on ikuisesti kommarien huoltamo.
Mä en enää muualla tankkaakaan kuin Teboililla.
Teboililla tankkaan vaikka hintaero olisi toisinpäin.
Teboilille ei mennä edes missään muussakaan asiassa, kokonaan pannassa, lopun elämän, se on varma.
Laitoin hetki sitten boikottiin myös hesen, vaikka ruoasta tykkäänkin, selkärankaa pitää löytyä ja hese-homma ei johdu pelkästä Venäjästä, vastustan työolojen polkemista ja epärehellisyyttä ylipäätään.
Zeboililla ei tankata.
heZburgerissä ei syödä.
Vierailija kirjoitti:
Tankkaan tietysti Teboililla ja vihervassarihenkiselle hyvesingnaloinnille haistatan huilun.
Tästä lauseesta kyllä oikein huokuu sellainen älykkyys ja sivistyneisyys.
Olen köyhä. Tarkkaan siellä, missä on halvinta.
Teboil (Lukoil) aikanaan rakensi paljon asemia pieniin kyliin ,Itä-Suomeen todella suurilla diesel-tankeilla. Laskelma oli, että paikallisten farmarien traktorit ja autot saa tankattua monta vuotta näillä satojen tuhansien litrojen varastoilla.
Asia oli selkeä. Ne " huoltoasemat" oli NL tankkien tankkauspisteitä.
Menisin lähimmälle Neste Expressille, koska ei se ihan noin paljon taida vielä olla pk-seudulla, vaikka paljon ei puutu.
Ukrainalaisten verta tankkiin jos se on normaalia ysiviitosta sentinkin halvempaa.
Ostovoima on vedetty valtiovallan toimesta niin minimiin ettei sitä enää ole varaa alentaa vapaaehtoisilla eettisillä valinnoilla.
Tietysti tankataan teboililta halvinta polttoainetta,vain aivopestyt piipertelijät yrittää boikotoida
Mä oon ratkaissut tämän niin, että en enää edes vilkaise Teboilin hintoja.
Mä luulen että noilla hinnoilla mä vaan menen yhä pidemmälle pyörällä...
Vierailija kirjoitti:
Teboil (Lukoil) aikanaan rakensi paljon asemia pieniin kyliin ,Itä-Suomeen todella suurilla diesel-tankeilla. Laskelma oli, että paikallisten farmarien traktorit ja autot saa tankattua monta vuotta näillä satojen tuhansien litrojen varastoilla.
Asia oli selkeä. Ne " huoltoasemat" oli NL tankkien tankkauspisteitä.
Tämä nyt on urbaanitarina. Et kai kuvittele, että sotatilanteessa niitä ei tuhottaisi suomalaisten toimesta?!
En ole koskaan ennenkään tankannut Teboililla, niin en aloita sitä nyttenkään. Onneksi on täällä päin jokaisen firman aseman vierekkäin, niin jokainen voi valita mieleisensä.
Toimii hyvin tää "Putinille turpiin"-rahastus.
Vierailija kirjoitti:
Toimii hyvin tää "Putinille turpiin"-rahastus.
Väestön toimintaa on nin helppo ohjailla vahvoilla tunteilla, senhän kauppiaana tiedän kun kasvattelen vähän katteitani.
Naurattaa bensanhinta. Puolestani saa nousta taivaisiin se.
Itsenäisyys ei ole kaupan.