Bensa teboililla 2.32e, muilla huoltsikoilla vähintään 2.49. Mitä tekisit?
Ja mikä tää juttu on että bensa nousi kaikkialla melkein 20 senttiä parissa päivässä? Siis lukuunottamatta tuota asemaa missä tankataan ukrainalaisten vauvojen verellä.
Kommentit (88)
Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan.
Minä tankkaan siellä missä on halvinta.
Tankkaisin Teboililla kunnes hallitus tekee jotain polttoaineverotukselle.
Vierailija kirjoitti:
Menisin lähimmälle Neste Expressille, koska ei se ihan noin paljon taida vielä olla pk-seudulla, vaikka paljon ei puutu.
On se. Tänään aamulla oli kaikissa neste asemilla 95 bensa 2.499e.
Nestekö ei käytä venäläistä raakaöljyä? ABC:kö ei käytä Nesteen bensiiniä? Tuoko Shell bensiininsä Hollannista?
Teboililla oon tankannut kokoajan, joten tietysti jatkan siellä tankkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa bensanhinta. Puolestani saa nousta taivaisiin se.
Silloin nousee myös diesel, jolloin nousee kaikkien tuotteiden hinnat.
Jätän Teboilin väliin siitä huolimatta, ap.
Ei kiinnosta vttuakaan ukraina, tankkaan teboililla melkein aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teboil (Lukoil) aikanaan rakensi paljon asemia pieniin kyliin ,Itä-Suomeen todella suurilla diesel-tankeilla. Laskelma oli, että paikallisten farmarien traktorit ja autot saa tankattua monta vuotta näillä satojen tuhansien litrojen varastoilla.
Asia oli selkeä. Ne " huoltoasemat" oli NL tankkien tankkauspisteitä.Tämä nyt on urbaanitarina. Et kai kuvittele, että sotatilanteessa niitä ei tuhottaisi suomalaisten toimesta?!
Ei ole urbaanitarina, vaan 100 000litran maanalaisia polttoainevarastoja sopivasti sijoiteltuna rajan lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Nestekö ei käytä venäläistä raakaöljyä? ABC:kö ei käytä Nesteen bensiiniä? Tuoko Shell bensiininsä Hollannista?
Mistä tulee Teboilin bensa? Nesteeltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee Teboilin bensa? Nesteeltä?
Ainakin aikaisenmin Teboil osti perusbensiinin Nesteeltä ja lisäaineisti sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tankkaan tietysti Teboililla ja vihervassarihenkiselle hyvesingnaloinnille haistatan huilun.
Tästä lauseesta kyllä oikein huokuu sellainen älykkyys ja sivistyneisyys.
Ehkä me älykkäimmätkin aletaan olemaan kurkkua myöten täynnä hyvesignalointia ja millon minkäkin paskamaan tai vähemmistön puolesta uhriutuminen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä. Tarkkaan siellä, missä on halvinta.
Olen oikeasti köyhä. Ei ole autoa, en rankkaa ollenkaan.
Ostetaan sieltä mistä halvimmalla saadaan. Tietysti
Aina Teboililta, kotona ja matkoilla ;-)
En edes katso Teboilin hintoja. Teboil = Lukoil eli rahat kilahtaa suoraan sotakassaan. Jos ei kiinnosta Ukraina niin kiinnostukaa nyt edes omasta itsenäisyydestänne.
Kummallista! Asun (köyhässä) EU-maassa ja täällä valtiovalta tiputti polttoaineiden hintoja, nyt alle 2 e/ litra.
Teboililla, kuten tähänkin asti.