Onko täällä muita, jotka eivät katso jääkiekkoa tai juhli jääkiekon MM-kultaa?
Minua ei kyseinen touhu kiinnosta lainkaan. Onko muita?
Kommentit (121)
Kiinnostaa komeiden miesten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seuraa jääkiekkoa koska jääkiekko on tylsä ja yksinkertainen laji joten en myöskään ole noteerannut millään tavalla tuota jääkiekon mm voittoa.
Jos suomi voittaisi mm kultaa jalkapallossa,lentopallossa tai vaikka käsipallossa niin sitten noteeraisin mestaruuden.
M30Kyllä jääkiekkoa nyt harmittaa kun ei sinulta noteerausta saanut.
En ymmärrä mitä yrität viestilläsi kertoa.
Sinua taitas harmittaa kun en noteeraa jääkiekkoa?
M30Ihan sama noteeraatko vai et. Siis ihan täysin sama. Luuletko, että minua kiinnostaa jonkun satunnaisen ihmisen jorinat? Ei kiinnosta. Yli 3 miljoonaa ihmistä katsoi jääkiekkoa ja se on selvä, että kaikki eivät sitä seuraa. Älkää ylentäkö itseänne.
- eri
Täh? Ei minua kiinnosta mitä muut ajattelevat siitä että en seuraa jääkiekkoa 😂
Miksi sinä "eri" edes minulle kohdistit viestisi?
M30Sinähän se varsinainen pöllö olet. Vastasin sinun kysymykseesi.
Minä en sitä kysymystä sinulta kysynyt senkin hölmö vaan kysyin sen tuolta kuka lainasi viestiäni.
M30
Edelleenkin vaikutat yksinkertaiselta.
Minua ei, menin salille. Omat mielenkiinnon kohteet ei kohtaa joten tein omia kiinnostuksen juttuja.
Junttien juhlat, samat imbesillit fanittavat Kekkosta, niinistöä ja kim jong unia.
Toivoimme kerran ettei Suomi voita kun ei jaksa noita ihmisiä patsailla juoksentelemassa ja itse juhlia.
Naurettava laji, kolme maata pelaa kun venäjäkin bannissa. Voin kertoa, että yhtään missään lehdessä euroopassa ei mainittu ko eukonkannon maailmanmestaruutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seuraa jääkiekkoa koska jääkiekko on tylsä ja yksinkertainen laji joten en myöskään ole noteerannut millään tavalla tuota jääkiekon mm voittoa.
Jos suomi voittaisi mm kultaa jalkapallossa,lentopallossa tai vaikka käsipallossa niin sitten noteeraisin mestaruuden.
M30Kyllä jääkiekkoa nyt harmittaa kun ei sinulta noteerausta saanut.
En ymmärrä mitä yrität viestilläsi kertoa.
Sinua taitas harmittaa kun en noteeraa jääkiekkoa?
M30Ihan sama noteeraatko vai et. Siis ihan täysin sama. Luuletko, että minua kiinnostaa jonkun satunnaisen ihmisen jorinat? Ei kiinnosta. Yli 3 miljoonaa ihmistä katsoi jääkiekkoa ja se on selvä, että kaikki eivät sitä seuraa. Älkää ylentäkö itseänne.
- eri
Täh? Ei minua kiinnosta mitä muut ajattelevat siitä että en seuraa jääkiekkoa 😂
Miksi sinä "eri" edes minulle kohdistit viestisi?
M30Sinähän se varsinainen pöllö olet. Vastasin sinun kysymykseesi.
Minä en sitä kysymystä sinulta kysynyt senkin hölmö vaan kysyin sen tuolta kuka lainasi viestiäni.
M30Edelleenkin vaikutat yksinkertaiselta.
Mistä sinä olet katkera kun kiukuttelet M30 tyypille??
-eri
Idiooteillehan nuo juhlat on tehty, jotka eivät edes ymmärrä ettei ole juurikaan kilpailullisuutta.
Miksi kaikki tai siis useimmat olettaa että kaikkikatsovat lätkää? Ei katso. Ei vois vähempää kiinnostaa. Ihan kiva että voitti mut ei vaikuta mun elämään sen enempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso ja olen naimisissa älykkään ja sivistyneen miehen kanssa eikä hänkään juurikaan katso. Urheilullinen kyllä on eli urheilee itse!
Jääkiekon katsominen ja katsomattomuus ei ole mikään sivistyksen mittari. Ei kaikki kiekkoilijat nyt mitään tyhmiä ole vaan opiskelleet. Minusta on typerää ns ylentää itseään muiden yläpuolelle. N 28
Hmmmm, kerro joku opiskellut jääkiekkoilija!
No harvassa ne kyllä on! Ja vaa se yks maalivahti lukee kirjoja, sekin kertoo jo paljon!
Laji, jota harrastetaan tosissaan kuudessa maassa järjestää mm-kisat, joissa ei pelaa parhaat pelaajat. Tooodella kiinnostavaa.
Katsoin sen loppu erän ja tuloksen ja juhlat jvg takia. En muuten seurannu matsia.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava laji, kolme maata pelaa kun venäjäkin bannissa. Voin kertoa, että yhtään missään lehdessä euroopassa ei mainittu ko eukonkannon maailmanmestaruutta.
Kerrohan alapeukuttaja, että missä lehdessä oli juttua?
Ei missään, BUAHAHAHAHAHAAA!
Vierailija kirjoitti:
Haha sama paska jankutus vuodesta toiseen. Asun ulkomailla, jatkuva seuranta päällä, jopa kaupassa juteltiin kiekosta, baarit oli tupaten täynnä kun oma maa pelasi ja finaalissa kannustettiin Suomea. Eli kyllä, jääkiekko kiinnostaa muuallakin.
Omituisesti vaan riittää jauhettavaa aiheesta joka ei kiinnosta. 🤣
Kova laji mut ei kuulu mielenkiinnon kohteisiini joten en seuraa kiekkoa. Katson itse fitness urheilua ja jotain missä tehdään 24/7 työtä myös.
Vierailija kirjoitti:
Omituisesti vaan riittää jauhettavaa aiheesta joka ei kiinnosta. 🤣
Ei täällä sen enempää jauheta, vaan vastataan otsikon kysymykseen että katsoko vai ei.
Kendo on kuoleva laji, sanokaa minun sanoneen!
Mm-kisat sai USA:n suurissa urheilumedioissa yhden palstan verran huomiota. Vähemmän kuin pellepaini. Kertoo kaiken olennaisen miten kisoja arvostetaan.
Mm-kisat tunnetaan NHL-piireissä dokauskisoina Euroopassa.
Ymmärrän ajatuksen, mutta Ukrainan tilanne ei parane yhtään, vaikka koko Suomi istuisi surupuku päälle itkemässä. Näin se vaan menee. Ei se pelasta niitä ihmisiä siellä, vaikka emme koko vuonna juhlisi mitään. En minusta tekopyhää paheksua toisten iloa, kun on muutenkin monella ollut varmaan rankka vuosi täälläkin. Tietysti Ukrainan tilanne itsenikin mielessä silti. Toisaalta monet urheilijat ja joukkueet ovat tuoneet Ukrainan tilannetta myös esille ja auttaneet näin maata. Samoin Ukrainan kansa sitkeää ja sellaista periksiantamatonta porukkaa joka kuitenkin näkee ilonaiheita surun keskellä. Tämän ajatuksen perustan tuntemaani ihmisiin. Näin hekin tuskin kieltäisivät suomalaisten juhlia.