Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka eivät katso jääkiekkoa tai juhli jääkiekon MM-kultaa?

Vierailija
30.05.2022 |

Minua ei kyseinen touhu kiinnosta lainkaan. Onko muita?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jääkiekko saa jonkun ajan kulumaan ja tuottaa hänelle jopa iloa, niin se on tietysti hieno juttu. Itse en vain jaksa katsoa niitä pelejä.

Vierailija
42/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylä kiinosta nähä kaljanhajusia röyhtäileviä pierupersesikoja örveltämässsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa urheilua. Olympialaiset ja MM-kisat jäävät minulta aina väliin, enkä edes omista televisiota tai maksullisia suoratoistopalveluita. Ei vaan jaksa kiinnostaa, mielenkiintoni on toisissa asioissa.

Vierailija
44/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso ja olen naimisissa älykkään ja sivistyneen miehen kanssa eikä hänkään juurikaan katso. Urheilullinen kyllä on eli urheilee itse!

Vierailija
45/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru

Vierailija
46/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta enkä ymmärrä lajista mitään. Tykkään kyllä vaakamambosta urheilijoiden kanssa.

Vierailija
47/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa jääkiekkoa koska jääkiekko on tylsä ja yksinkertainen laji joten en myöskään ole noteerannut millään tavalla tuota jääkiekon mm voittoa.

Jos suomi voittaisi mm kultaa jalkapallossa,lentopallossa tai vaikka käsipallossa niin sitten noteeraisin mestaruuden.

M30

Kyllä jääkiekkoa nyt harmittaa kun ei sinulta noteerausta saanut.

En ymmärrä mitä yrität viestilläsi kertoa.

Sinua taitas harmittaa kun en noteeraa jääkiekkoa?

M30

Vierailija
48/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka, kakkakakka.

Vierailija
49/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly, pylly, pylly

Vierailija
50/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallon noutaminen opitaan jo lapsena, loppu pelkkää rutiinia, mitään luovuutta siinä ei ole, pilkuntarkkaan noudatetaan sääntöjä, mutta jos joku oikein haluaa brassailla, niin saattaa lyödä itseään tai pelikaveria mailalla päähän.

Pallon? Nyt puhutaan kiekosta.

Vierailija
51/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeli, pippeli

Vierailija
52/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä jääkiekosta. Siinä on liian paljon "peliin kuuluvaa" väkivaltaisuutta minun makuuni. 

Toisaalta jääkiekko fanit eivät ole vielä hypänneet sinne kaukaloon hakkaamaan vastustajan maalivahtia kuten Britanniassa kävi. Siinä mielessä jalkapallolla on myös suurena ongelmana epäasialliset kannattajat ja levottomuudet. Häiritään vastustajaa laserilla tai heitetään soihtuja yms. En itse pidä näistä jutuista. Samoin jalkapallossakin löytyy ikäviä tyyppejä jotka usein syyllistyvät rikkeisiin. Jääkiekossa kuitenkin suojavarusteet.

Vierailija
53/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katso jääkiekkoa, mutta olen kyllä hengessä mukana, ja iloinen suomen voitosta.

Vierailija
54/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pallon noutaminen opitaan jo lapsena, loppu pelkkää rutiinia, mitään luovuutta siinä ei ole, pilkuntarkkaan noudatetaan sääntöjä, mutta jos joku oikein haluaa brassailla, niin saattaa lyödä itseään tai pelikaveria mailalla päähän.

Pallon? Nyt puhutaan kiekosta.

Tottahan tuo on. Meillä yksi vuotias osasi juosta ja potkia palloa, mutta luistelu ja jääkiekon pelaaminen vaati jo harjoittelua.

Vierailija
55/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin peliä, jännä oli! Mutta en juhlinut mitenkään (ellei Face-peukutuksia lasketa juhlimiseksi :D) , ei liity automaattisesti yhteen.

Vierailija
56/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa jääkiekkoa koska jääkiekko on tylsä ja yksinkertainen laji joten en myöskään ole noteerannut millään tavalla tuota jääkiekon mm voittoa.

Jos suomi voittaisi mm kultaa jalkapallossa,lentopallossa tai vaikka käsipallossa niin sitten noteeraisin mestaruuden.

M30

Kyllä jääkiekkoa nyt harmittaa kun ei sinulta noteerausta saanut.

En ymmärrä mitä yrität viestilläsi kertoa.

Sinua taitas harmittaa kun en noteeraa jääkiekkoa?

M30

Ihan sama noteeraatko vai et. Siis ihan täysin sama. Luuletko, että minua kiinnostaa jonkun satunnaisen ihmisen jorinat? Ei kiinnosta. Yli 3 miljoonaa ihmistä katsoi jääkiekkoa ja se on selvä, että kaikki eivät sitä seuraa. Älkää ylentäkö itseänne.

- eri

Vierailija
57/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso ja olen naimisissa älykkään ja sivistyneen miehen kanssa eikä hänkään juurikaan katso. Urheilullinen kyllä on eli urheilee itse!

Jääkiekon katsominen ja katsomattomuus ei ole mikään sivistyksen mittari. Ei kaikki kiekkoilijat nyt mitään tyhmiä ole vaan opiskelleet. Minusta on typerää ns ylentää itseään muiden yläpuolelle. N 28

Vierailija
58/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kova penkkiurheilija ja saatan toljottaa koko viikonlopun suosikkilajejani. Lätkäkin on ihan ok, mutta ei noissa MM-kisoissa ole mitään järkeä kun parhaat pelaavat vielä NHL:ää. Innostuin kovasti kun oli talvella puhetta että änäriporukka tulisi viimein olympialaisiin ja saataisiin KERRANKIN ne kaikki parhaat jäälle ja nähtäisiin mikä on eri maiden välinen taso - mutta ketuiksi meni sitten sekin.

Nyt siellä tahkoaa vuodesta toiseen jotain jämämaita ja joku maajoukkue on hyvällä säkällä saanut muutaman änäripelaajan mukaan. Jenkit ja Kanada lähettävät B-poikatasoisia farmi- ja yliopistopelaajia mukaan.

N47

Vierailija
59/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne pippalot loppunnu jo eilen?

Tänään eli maanantaina oli ainakin vielä alkuillasta Mantalla juhlijoita riekkumassa. Joku känniääliö oli kietonut Suomen lipun Havis Amandan harteille ja siinä sitä sitten liikuttuneet hoilasivat suomionjääkiekonmaailmanmestarimaailmanmestari. Hauskaa näytti olevan ainakin ohikulkijoilla. 

Vierailija
60/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ei ole koskaan kiinnostanut. Varsinkaan näin sota-aikana ei huvita juhlia turhanpäiväistä kiekkokultaa.

Tietysti jos muita kiinnostaa, se on jokaisen oma asia eikä kuulu minulle.

Ymmärrän tämän, mutta jos sota aika saa tavallaan ihmisen menettämään oikeuden juhlia niin se on jo liikaa. Ettei saisi enää iloita mistään koska sota. Se on jo julmasti ajateltu. Tähän jokainen voi laittaa oman tärkeän juttunsa ja toiset vetoaisivat ettei saa iloita koska on sota. On jo tarpeeksi ankeaa muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi