Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka eivät katso jääkiekkoa tai juhli jääkiekon MM-kultaa?

Vierailija
30.05.2022 |

Minua ei kyseinen touhu kiinnosta lainkaan. Onko muita?

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa jääkiekkoa koska jääkiekko on tylsä ja yksinkertainen laji joten en myöskään ole noteerannut millään tavalla tuota jääkiekon mm voittoa.

Jos suomi voittaisi mm kultaa jalkapallossa,lentopallossa tai vaikka käsipallossa niin sitten noteeraisin mestaruuden.

M30

Kyllä jääkiekkoa nyt harmittaa kun ei sinulta noteerausta saanut.

En ymmärrä mitä yrität viestilläsi kertoa.

Sinua taitas harmittaa kun en noteeraa jääkiekkoa?

M30

Ihan sama noteeraatko vai et. Siis ihan täysin sama. Luuletko, että minua kiinnostaa jonkun satunnaisen ihmisen jorinat? Ei kiinnosta. Yli 3 miljoonaa ihmistä katsoi jääkiekkoa ja se on selvä, että kaikki eivät sitä seuraa. Älkää ylentäkö itseänne.

- eri

Täh? Ei minua kiinnosta mitä muut ajattelevat siitä että en seuraa jääkiekkoa 😂

Miksi sinä "eri" edes minulle kohdistit viestisi?

M30

Vierailija
62/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso ja olen naimisissa älykkään ja sivistyneen miehen kanssa eikä hänkään juurikaan katso. Urheilullinen kyllä on eli urheilee itse!

Jääkiekon katsominen ja katsomattomuus ei ole mikään sivistyksen mittari. Ei kaikki kiekkoilijat nyt mitään tyhmiä ole vaan opiskelleet. Minusta on typerää ns ylentää itseään muiden yläpuolelle. N 28

Hmmmm, kerro joku opiskellut jääkiekkoilija!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso ja olen naimisissa älykkään ja sivistyneen miehen kanssa eikä hänkään juurikaan katso. Urheilullinen kyllä on eli urheilee itse!

Jääkiekon katsominen ja katsomattomuus ei ole mikään sivistyksen mittari. Ei kaikki kiekkoilijat nyt mitään tyhmiä ole vaan opiskelleet. Minusta on typerää ns ylentää itseään muiden yläpuolelle. N 28

Niinpä. Ihmeellisiä ennakkoluuloja. Moni kiekkoilija lähtee jenkkeihin yliopistoon opiskelemaan, koska siellä voi pelata jääkiekkoa yliopistossa. Siis suomalaisista. Tiedän monia. Tiedän myös, että NHL:ssä suurin osa USAn pelaajista on tullut pelaajiksi yliopiston kautta.

Ja sehän on selvää, että jos ammattilaisovet eivät avaudu, niin sitten se ammatti hankitaan sen oman kiinnostuksen mukaan. Ihan normaalia toimintaa minun mielestäni.

Vierailija
64/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kiinnostua ämmänkullista tai mikä se nyt onkin josta puhutaan.

Vierailija
65/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka Leijonien Olkinuorakin opiskelee.

Vierailija
66/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut, mutta mielestäni hyvä vaan, jos tämän seuraamisesta ja Suomen voitosta saa iloa, joka yhdistää isoa osaa kansasta. Ihan tarpeeksi synkistelyä muuten.

Mielestäni on vain hieman huvittavaa, kuinka Suomessa luullaan (useampi tuttavani ainakin), että esim. Kanadassa lätkän mm-kisat olisivat iso juttu. Muistan kun oltiin 2016 Kanadassa, kun pelattiin FIN-CAN -finaali ja oikeasti MISSÄÄN ei näytetty tätä peliä (istuskeltiin parissakin isossa urheilubaarissa) eikä kukaan puhunut tästä. Ei toki tarkoita, etteikö Suomen voitosta saisi olla iloinen, mutta ei kannata olettaa, että muualla maailmassa tästä juuri oltaisiin tietoisia.

Vierailija
67/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuhe Vallinheimo tulee ainoana mieleen. Onko kukaan nuoremmista? Tuskin jotain teinejä motivoi koulun käynti, kun lahjakkailla junnuilla on rahakaukalot mielessä. 

Vierailija
68/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä vaikka kuinka paljon. Vai luuletko, että kun harrastaa jääkiekkoa, niin ei hanki ammattia? Tietenkin hankkii. Sitten jos ammattilaisovet aukeaa, niin tietenkin opinnot keskeytyvät ja monet jatkavat opintojaan ammattiura jälkeen. Ammattilaisista Jussi Olkinuora opiskelee USA:ssa yliopistossa. Kristian Tanus on lääkärien lapsi ja niin ikään opiskelee Jenkeissä yliopistossa. Onhan noita.

Vierailija
69/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa jääkiekkoa koska jääkiekko on tylsä ja yksinkertainen laji joten en myöskään ole noteerannut millään tavalla tuota jääkiekon mm voittoa.

Jos suomi voittaisi mm kultaa jalkapallossa,lentopallossa tai vaikka käsipallossa niin sitten noteeraisin mestaruuden.

M30

M30

Ihan sama noteeraatko vai et. Siis ihan täysin sama. Luuletko, että minua kiinnostaa jonkun satunnaisen ihmisen jorinat? Ei kiinnosta. Yli 3 miljoonaa ihmistä katsoi jääkiekkoa ja se on selvä, että kaikki eivät sitä seuraa. Älkää ylentäkö itseänne.

- eri

M30

Sinähän se varsinainen pöllö olet. Vastasin sinun kysymykseesi.

Vierailija
70/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ihmeellisiä ennakkoluuloja. Moni kiekkoilija lähtee jenkkeihin yliopistoon opiskelemaan, koska siellä voi pelata jääkiekkoa yliopistossa. Siis suomalaisista. Tiedän monia. Tiedän myös, että NHL:ssä suurin osa USAn pelaajista on tullut pelaajiksi yliopiston kautta.

Ja sehän on selvää, että jos ammattilaisovet eivät avaudu, niin sitten se ammatti hankitaan sen oman kiinnostuksen mukaan. Ihan normaalia toimintaa minun mielestäni.

Olen samaa mieltä. Samoin moni joutuu pistämään sen uran opiskelujen eteen. On pakko toimia niin jos aikoo pärjätä. Kevin Lankinen on varmaan yksi fiksuimmista. Tosin on ole perillä kaikkien elämästä voi tähän alkaa jokaisen opiskelu uraa kirjoittaa.

Joku kirjoitti myös, ettei kisat kiinnosta kun ei ole parhaat mukana. Itse taas näen hienona sen, että suomalaisia kiinnostaa ja nytkin tuli jopa nhl apuja. Tosin ilahduin jopa Suomen 2019 joukkueen voitosta, kun heiltä ei odotettu mitään menestystä ja voittivat. Se oli minusta hienompaa vielä kuin tämän vuoden voitto. En unohda esim Lankinen torjuntoja finaalin viimeisillä minuuteilla varmaan koskaan. Tai joukkeen muita pelaajia. Jäivät mieleeni niin hyvin. N28

Vierailija
71/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonut, mutta mielestäni hyvä vaan, jos tämän seuraamisesta ja Suomen voitosta saa iloa, joka yhdistää isoa osaa kansasta. Ihan tarpeeksi synkistelyä muuten.

Mielestäni on vain hieman huvittavaa, kuinka Suomessa luullaan (useampi tuttavani ainakin), että esim. Kanadassa lätkän mm-kisat olisivat iso juttu. Muistan kun oltiin 2016 Kanadassa, kun pelattiin FIN-CAN -finaali ja oikeasti MISSÄÄN ei näytetty tätä peliä (istuskeltiin parissakin isossa urheilubaarissa) eikä kukaan puhunut tästä. Ei toki tarkoita, etteikö Suomen voitosta saisi olla iloinen, mutta ei kannata olettaa, että muualla maailmassa tästä juuri oltaisiin tietoisia.

U20 kisat ovat heille paljon isompi juttu, mutta kyllä myös MM-kisoja seurataan. Asuin Kanadassa jonkin aikaa ja katsoin pelejä siellä. Nykyäänkin puhelin laulaa kun trash talkia lentää etenkin ennen finaalia.

Vierailija
72/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastuttaa vain yletön juhliminen kun muissa kiekkoilumaissa voittoihin suhtaudutaan jo kovin arkisesti ja täälläkin jo hiukan alkaa olla jo rutiinia.

Vierailija
73/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Samoin moni joutuu pistämään sen uran opiskelujen eteen. On pakko toimia niin jos aikoo pärjätä. Kevin Lankinen on varmaan yksi fiksuimmista. Tosin on ole perillä kaikkien elämästä voi tähän alkaa jokaisen opiskelu uraa kirjoittaa.

Joku kirjoitti myös, ettei kisat kiinnosta kun ei ole parhaat mukana. Itse taas näen hienona sen, että suomalaisia kiinnostaa ja nytkin tuli jopa nhl apuja. Tosin ilahduin jopa Suomen 2019 joukkueen voitosta, kun heiltä ei odotettu mitään menestystä ja voittivat. Se oli minusta hienompaa vielä kuin tämän vuoden voitto. En unohda esim Lankinen torjuntoja finaalin viimeisillä minuuteilla varmaan koskaan. Tai joukkeen muita pelaajia. Jäivät mieleeni niin hyvin. N28

Aarne Talvitie on kanssa aika hyvä esimerkki kaikin puolin. Niinikään Jenkeissä yliopiston käynyt ja sieltä siirtyi NHL:ään pelaamaan. On ollut nuorissa leijonissa joskus pelaamassa. Suoritti johtajatutkintonsa yliopistossa loppuun. Nuori kaveri vielä.

Vierailija
74/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastuttaa vain yletön juhliminen kun muissa kiekkoilumaissa voittoihin suhtaudutaan jo kovin arkisesti ja täälläkin jo hiukan alkaa olla jo rutiinia.

Voin kuule kertoa että kun Tsekki, Slovakia tai Sveitsi voittaa, siinä on arki kaukana sinä iltana. On edelleen todella kova juttu näissä maissa.

Vierailija
75/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin mutta en katso lätkää. 

Vierailija
76/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

M30

- eri

M30

Sinähän se varsinainen pöllö olet. Vastasin sinun kysymykseesi.

Minä en sitä kysymystä sinulta kysynyt senkin hölmö vaan kysyin sen tuolta kuka lainasi viestiäni.

M30

Vierailija
77/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään, en ole katsonut yhtään. Radiossa jotain inhottavaa ihanaa, leijonat, ihanaa renkutusta kuulin, puhkikulunut tuokin.

Vierailija
78/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Ei kiinnosta.

Vierailija
79/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähyjen tuloksena voitti. Oliko jäähyt edes oikein vihelletty, oliko tuomarit tasapuolisia. Hölmöläisten eli suomalaisten ihmisten seuraama laji.

Vierailija
80/121 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi maailmanmestari 2011 Petteri Nokelainen kävi vielä kauppiksen änärireissun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä