Taas tuli laitettua työkkärin vaatimat 4 työhakemusta paikkoihin joihin en voi päästä
Koska täällä kun EI OLE mahdollisia paikkoja vapaina, niin on pakko hakea niitä mahdottomia...Kun työkkäri pakottaa.
Kiva sitten joskus jos samoilta työnantajilta vapautuu minulle mahdollinen paikka, ja olen pilannut maineeni näillä hakemuksilla...
Kommentit (88)
Sitten kannattaa varmaankin siirtyä "täältä" katselemaan vähän laajemmin.
Haet toisiin maakuntiin mihin et taatusti mene ikinä edes käymään niin ongelma ratkaistu eikä maine mene kotipaikkakunnalla.
Voit hakea myös sellaisiin työpaikkoihin, joihin ei ole ilmoitettu avointa paikkaa nettilistoilla. Todennäköisesti pääset niihin paremmin kun ei ole 200 muuta hakijaa kärkkymässä samaa paikkaa. Oma-aloitteisuus!
Sama. Vaikeeta. Mut pakko tehä. Kaikkien ajan tuhlausta.
Mikset hae päiväkoteihin sijaiseksi? Sinne pääsee kuka vain.
Vierailija kirjoitti:
Meme töihin äläkä loisi
Mene itse.
Kuka pakottaa asumaan jumalan selän takana josta on 20km lähimpään mahdolliseen työpaikkaan?
Sama. Stressaa, että menee loputkin mahdollisuudet saada töitä tämän maineen takia, kun joutuu hakemaan paikkoja, joihin ei osaamista lainkaan.
Lähettele paikkakunnan firmoille summan mutikassa työhakemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa asumaan jumalan selän takana josta on 20km lähimpään mahdolliseen työpaikkaan?
Muutin tänne kun kaupungissa asuessani sain lukea ja kuulla sitä miten on väärin kun työttömät asuvat "paraatipaikoilla".
Milloin on sitten hyvä?
Ap
Miksi työttömät luulevat, että on kiellettyä hakea töitä muusta kuin kotikunnasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan pakota mutta olen asunut ikäni täällä ja on perhe, talo ja koko elämä täällä.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Pienillä paikkakunnilla on alhaisempi työttömyys% kuin Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset hae päiväkoteihin sijaiseksi? Sinne pääsee kuka vain.
Mä esim olisin varsinainen aarre mille tahansa päiväkodille, en todellakaan pidä lapsista.
Poliitikot luulevat että kaikki 300 hakemuksen lähettänyttä saavat työpaikan (hyvä jos 1 saa). Tukia pitääkin siis leikata niin loputkin saavat töitä.
Hullujen hommaa.
Mun tarttee hakea vain yhtä paikkaa, sain sovittua virkailijan kanssa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin tänne kun kaupungissa asuessani sain lukea ja kuulla sitä miten on väärin kun työttömät asuvat "paraatipaikoilla".
Milloin on sitten hyvä?
Ap
Juurikin näin,kun työttömät,opiskelijat,pientuloiset,köyhät ja māmüt eivät saa asua isojen kaupunkien keskustoissa tai lähiöissä, kun pitää asua jossain peŕseenreiässä lautahönössä, tai veneen alla,mihin ei tarvitse asumistukea. Myöskään autoa ei saa köyhällä olla, vaan mahdolliseen työhön 100 km päähän on käveltävä tai hiihdettävä tai ajettava munamankelilla👍
Aurinko paistaa ja kesä tekee tuloaan. Linnut kosiopuuhissaan.