Onko täällä muita, jotka eivät katso jääkiekkoa tai juhli jääkiekon MM-kultaa?
Minua ei kyseinen touhu kiinnosta lainkaan. Onko muita?
Kommentit (121)
Minusta kyseessä on tiedotusvälineiden aiheuttama näköharha. Puhutaan uutisissa ja lööpeissä sitten mistä tahansa, kapeakatseinen ihminen kuvittelee, että asia puhututtaa kaikkia muita, paitsi mahdollisesti häntä itseään.
Vaan kun ei kiinnosta. Sellaista asiaa ei varmaan olekaan, mikä ei kansan enemmistölle olisi melko yhdentekevä. On kyseessä sitten jääkiekko, korona, ilmastonmuutos tai Sannan farkut.
Ei kiinnosta, eikä onneksi miestäkään. En seuraa mitään urheilua, mutta joskus on kiva katsoa esim olympialaisten aikaan yksilöurheilijoiden suorituksia. Joukkuepelit ei kiinnosta pätkääkään, enkä ymmärrä tätä "Suomi voitti!", joo ei voittanut, vaan se joukkue.
On. Ei kiinnosta muukaan urheilu ja olen aina kummeksunut älytöntä ihailua mikä liittyy urheiluun. Jalustalle nostamista ja pokkurointia.
Tietyt lajit eivät edes ole urheilua tai ei pitäisi olla. Mm nyrkkeily ja auto.
Joo ei todellakaan kiinnosta mikään keppitappelu
Kaikkea muuta urheilua katson paitsi en jalkapalloa. On niin unettavaa katsottavaa että ei vaan pysty.
En pidä jääkiekosta. Siinä on liian paljon "peliin kuuluvaa" väkivaltaisuutta minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, eikä onneksi miestäkään. En seuraa mitään urheilua, mutta joskus on kiva katsoa esim olympialaisten aikaan yksilöurheilijoiden suorituksia. Joukkuepelit ei kiinnosta pätkääkään, enkä ymmärrä tätä "Suomi voitti!", joo ei voittanut, vaan se joukkue.
Näin! "Suomi" = NHL - miljönäärejä.
Ei kiinnosta. Eilen menin pienimmän kanssa jo ajoissa nukkumaan, ennen iltayhdeksää. Muu perhe katsoi pelin loppuun ja olivat aamulla rättiväsyneitä. Mies ja koululaiset. Itse heräilin virkeänä kuuden aikaan pitkiltä yöunilta. Tänä iltana kävin lenkillä ja suihkun kautta tytön huoneeseen katsomaan muita kanavia kun toiset katsoi juhlia tai siis sitä örveltämistä.
En katsonut yhtään sekuntia lätkää, ei vain voisi vähempää kiinnostaa c-luokan pelit. Kaikki tietää, ettei siellä pelannut parhaat pelaajat ja ne jotka pelasi olivat puolet otteluista krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Katson jääkiekkoa, mutta en juhli. Kun peli loppui, totesin vaan että pojat pelas hyvin.
En pyöriny mantalla enkä menny mihinkään kultabileisiin.
Samoin. Itse en koskaan juo alkoholia muutenkaan. Sen sijaan katsoin Kaikki Suomen pelit sekä melkein kaikki muidenkin maiden pelit. Innostuin lopulta ottamaan kuukauden nettisovelluksen mistä näki ne ja myös jalkapalloa yms. Katson itse kaikkea urheilua paljon. Ainoita ilonaiheita välillä itselle. Lapsesta saakka olen seurannut kaikkea paljon. Jääkiekko, muut talvilajit sekä esim yleisurheilu katselussa. Tosin en viitsi usein mitään maksullista kanavaa ottaa joten se rajoittaa. Joku sitten katsoo elokuvia tai sarjoja yms ja minä taas niitä hyvin vähän. Sori vähän ohiskin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Eilen menin pienimmän kanssa jo ajoissa nukkumaan, ennen iltayhdeksää. Muu perhe katsoi pelin loppuun ja olivat aamulla rättiväsyneitä. Mies ja koululaiset. Itse heräilin virkeänä kuuden aikaan pitkiltä yöunilta. Tänä iltana kävin lenkillä ja suihkun kautta tytön huoneeseen katsomaan muita kanavia kun toiset katsoi juhlia tai siis sitä örveltämistä.
Tämä edustaa juuri sitä ihmistyyppiä jota ei onneksi ole yhtään kappaletta lähipiirissäni. Mikään ei ole makempaa kuin iloita yhdessä ystävien kanssa (siitä tässä on kyse, yhteisessä kokemuksesta), vaikka sitten yhtenä aamuna vähän väsyttäisi. Henkilö joka pätee kuudelta heräämisellä ei voi koskaan ymmärtää tätä.
En seuraa jääkiekkoa koska jääkiekko on tylsä ja yksinkertainen laji joten en myöskään ole noteerannut millään tavalla tuota jääkiekon mm voittoa.
Jos suomi voittaisi mm kultaa jalkapallossa,lentopallossa tai vaikka käsipallossa niin sitten noteeraisin mestaruuden.
M30
Pallon noutaminen opitaan jo lapsena, loppu pelkkää rutiinia, mitään luovuutta siinä ei ole, pilkuntarkkaan noudatetaan sääntöjä, mutta jos joku oikein haluaa brassailla, niin saattaa lyödä itseään tai pelikaveria mailalla päähän.
Täällä.
Nauroin ääneen ällistyksestä, kun kuulin, että Hornetit teki ylilennon voiton kunniaksi. Voi hyvänen aika!
Vierailija kirjoitti:
En katsonut yhtään sekuntia lätkää, ei vain voisi vähempää kiinnostaa c-luokan pelit. Kaikki tietää, ettei siellä pelannut parhaat pelaajat ja ne jotka pelasi olivat puolet otteluista krapulassa.
Ja mikään ei ole säälittävämpää kuin ylemmyydentuntoisena katsella alaspäin huippu-urheilijoiden saavutuksia. Sama valitus joka vuosi, ihan ketä tahansa on pelaamassa. Naurettavaa :D.
Vierailija kirjoitti:
En seuraa jääkiekkoa koska jääkiekko on tylsä ja yksinkertainen laji joten en myöskään ole noteerannut millään tavalla tuota jääkiekon mm voittoa.
Jos suomi voittaisi mm kultaa jalkapallossa,lentopallossa tai vaikka käsipallossa niin sitten noteeraisin mestaruuden.
M30
Kyllä jääkiekkoa nyt harmittaa kun ei sinulta noteerausta saanut.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kiinnosta yhtään. Huvittavaa korkeintaan,pillastua nyt jostain pikkupoikien pelistä.
Ei sinun tarvitse lätkää ymmärtää, mutta onhan se hienoa kun saa olla ylpeä omasta maastaan kun jossain menestytään. Ja hei, näissä "pikkupojissa" on varmasti enemmän miestä kuin sinussa edes unissasi.
Olen mies eikä minua kiinnosta urheilun katsominen ollenkaan, jääkiekko kaikista vähiten, mutta en katso jalkapalloakaan, en Formulakisoja enkä rallistakaan jaksa innostua.
Tunnen olevani varsinainen outolintu...
Joo. Ei ole koskaan kiinnostanut. Varsinkaan näin sota-aikana ei huvita juhlia turhanpäiväistä kiekkokultaa.
Tietysti jos muita kiinnostaa, se on jokaisen oma asia eikä kuulu minulle.