Naisparit ja yksinäiset naiset saavat jatkossakin hedelmöityshoitoja.
Kommentit (74)
jo meinas hiukan jännittää, mutta onneksi normaalius voitti.
Heidi Hautala puhui niin fiksusti eilen eduskunnassa, että totesin taas kerran, että kannatti äänestää!
Vanhat äijät siellä narisivat " Jos Luoja olisi tarkoittanut, että... " Just joo!
Heissä ei ole välttämättä mitään vialla; sen sijaan viallisten heteroparien lapsitehtailu pitäisi lailla kieltää.
Luonto vain on tarkoittanut, että tietyt ihmiset eivät lisäänny (nainen+nainen, mies+mies ja eräät naiset ja miehet, joille ei lasta luonnollisin keinoin synny).
Lopetettaisiin vain kaikki, niin ei tarvitsisi tätäkään tappelua käydä. Mutta koska tuohon tavoitteeseen ei päästä koskaan, olisi ollut hyvä rajata edes " epänormaalit" hakijat pois.
20, sekundaarisesti lapseton, joka ei hyväksy hoitoja ollenkaan
Meinasi jo mennä usko Suomeen oikeusvaltiona. Mutta onneksi järki voitti.
jos luoja olis tarkoittanut, tosiaan
Onneksi on moni muukin asia muuttunut siitä, mitä luoja on näitten hörhöjen mielestä milloinkin tarkoittanut.
Terve järki voitti.
Kyllä on Suomen kansa vieraantunut Jumalasta kauas.
Kyllä muakin masensi eilen illalla uutisia katsoessa, että vieläkö tässä maassa vaan kristillinen fundamentalismi jyrää, mutta onneksi ei! Olen todella helpottunut. :)
T:normiperheessä elävä heteronainen ;)
missa oleva asia. Ja ei tarvitse vedota Raamattuun, olen kyseisen kirjan lukenut. Minulle Jumala on kuitenkin lempeä, ja me kaikki saamme syntimme anteeksi Jeesuksen uhrilahjan perusteella.
saman kirjoittajan kirjoittamia kaikki! Eihän kukaan normaali ja järkevä ihminen voi puolustaa moista lakia.
Vierailija:
missa oleva asia. Ja ei tarvitse vedota Raamattuun, olen kyseisen kirjan lukenut. Minulle Jumala on kuitenkin lempeä, ja me kaikki saamme syntimme anteeksi Jeesuksen uhrilahjan perusteella.
Pitäiskö samalla perusteella sitten kieltää lapset kaikilta vammaisilta, heikoilta, köyhiltä jne, jotka eivät ilman apua ja tukea pysty huolehtimaan itsestään tai perheestään? Mihin se raja pitäisi vetää, mikä on tarkoitettu ja " luonnollista" ?
Onneksi äänestys meni niinkuin pitikin! Asutaan sentään vielä sivistysvaltiossa.
Ja tämä oli toinen viestini tässä ketjussa.
Tästä ei seuraa muuta kun harmia. Kuka idiootti oikeasti voi päättä noin!
Raamatussa sanotaan selvästi, että ihmisen tehtävä ei ole tuomita toisia. Miksi siis te tuomitsette homot?
saada oikeuden pelkästään adoptoida lapsia ulkomailta. Näin autettaisiin lapsia pääsemään pois karmeista orpokodeista/kaduilta. Kyllä lesbot vanhempina varmaan ne olot voittaa, ehkä...
Eikä tässä ketjussa tuomitsemisesta ollut tarkoitus puhuakaan. Mutta koska Jumala ei ole antanut homoille luonnollista lisääntymiskeinoa, en usko, että hän tahtoo heidän perustavan perheitä. Mutta enpä minä Hänen aivoituksistaan voi tietenkään varma olla, minusta vain tuntuu tältä.
Ja minusta kenenkään yksinhuoltajan ei tarvitse nyyhkyttää, että hänen perhettään ei saisi olla olemassa. Minusta vastustajat tarkoittivat sitä, että yksinhuoltajaperhe ei ole niin hyvä perhemalli, että niitä pitäisi väenväkisin tehdä lisää. Nykyisten olemassaolo-oikeutta ei kukaan kiistänyt.
Parempi tietenkin on ruveta yksinhuoltajaksi kuin abortoida lapsi. Samoin parempi on erota ja ruveta yksinhuoltajaksi kuin elää todella vaikeassa parisuhteessa. Mutta tietentahtoen ei pitäisi tehdä isätöntä lasta.