Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita ette kehtaa julkisesti myöntää, ettette osaa?

Vierailija
30.05.2022 |

Minä aloitan; en muista väli-ilmansuuntia sumplimatta. Sumplin niin, että Karjala on kaakossa ja Lounais-Suomi on varmaan lounaassa. Sitten koillinen ja luode menee silti sekaisin. Olen muuten FM ja asiantuntijatyössä :D

Kommentit (827)

Vierailija
541/827 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa mielistellä muita.

En töissä, en harradtuksissa enkä kotonakaan. Sanon kyllä jos joku asia on kiva, nätti tai mukava jne.... mutta jos näin ei mielestäni ole niin en vaan saa sanotuksi toisin kuin ajattelen. Olen siis liian rehellinen.

Toisaalta olen edelleen viiskymppisenä sinkku johtuen osittain (ehkä) myös siitä etten osaa, jaksa, halua mielistellä toisia. Jostain syystä pitkätkin parisuhteeni ovat olleet sellaisia että mies olisi ehkä tarvinnut sellsista jatkuvaakin pönkittämistä, kehuja, huomiota ja psyykkistä nostatusta. En vaan osaa ....

Kuulostaapa tutulta, en mäkään osaa. Tätä taitoa tarviis töissäkin. Mä en vaan osaa sitä nuoleskelua, mielistelyä ja kaiken positiivisen ylenpalttista lässytystä.

Tiedän että jotkut saattaa pitää minua jotenkin vähän ylimielisenä tai ilkeänä ??? kun en harrasta tuota toisten nuoleskelua ja yltiöpäistä tsemppikehumista.

Vierailija
542/827 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa näytellä ja feikata, en töissä enkä vapaalla.

Työpäivät toimistotöissä avokonttorissa isossa tiimissä on yhtä hiton teatteria.

Mihin kurssille pitäs mennä että oppis selviytymään siitä näytelmästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/827 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ommella ompelukoneella enkä neuloa enkä virkata. Yläasteen kässän tunnit oli painajaista. Onneks oli mutsi joka oli erittäin taitava näissä.

Vierailija
544/827 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa näytellä ja feikata, en töissä enkä vapaalla.

Työpäivät toimistotöissä avokonttorissa isossa tiimissä on yhtä hiton teatteria.

Mihin kurssille pitäs mennä että oppis selviytymään siitä näytelmästä?

Nolo humble brag. Oletpas aito ihminen, toisin kuin muut.

Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä suurin osa ihmisistä ei joudu feikkaamaan, vaikka työrooli kaikilla onkin?

Vierailija
545/827 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa viheltää, en ole koskaan oppinut. Joskus voin vahingossa saada jonkinlaisen vihellysäänen aikaiseksi, mutta yleensä vain jotain suhinaa. Tosin kehtaan tämän myös sanoa ääneen.

Vierailija
546/827 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nussia  😬

Vierailija
547/827 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttia en osaa pelata. Muutenkin inhoan kaikkia seurapelejä, koska säännöt ei pysy päässäni.

Vierailija
548/827 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä minua nolota, mutta monen mielestä on outoa että en vaan osaa:

- en osaa hypätä hyppynarulla enkä pyörittää hula hula-vannetta. Näähän oli nuoruudessani likkojen juttuja, mutta esimerkiksi urheilijat hyppäävät nykyisin narua sukupuolineutraalisti.

- en osaa kellua, vaan vajoan hitaasti pohjaan jalat edelleä

Vierailija
549/827 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "osaa" enää laittaa ruokaa. 20 vuotta kohta asunut yksin, ja itselle on jotenkin tylsä laittaa ruokaa. Nyt sitten huomaan ettei ne yksinkertaisimmatkaan ruokalajit onnistu.

Vierailija
550/827 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taskuparkeerata sulavasti ja ajella peräkärryn kanssa vaikka olen miespuolinen.

Peruuttaa peräkärryn kanssa.

Esim rautakaupan pihalla kun käyn lautaa, irroitan kärryn. Työnnän sen lähemmäs lautakasaa, peruutan auton, kytken kärryn ja lastaan lopuksi.

Kerran näin tyypin, joka teki samalla tavalla. Nauratti.

T. YTT mies

Vierailija
551/827 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskuparkkeeraus ja tavallinen parkkeerauskin on hankalaa tiukkoihin paikkoihin.

Narua en osaa hypätä, enkä pyörittää hula- vannetta.

Sukeltaminen, etten pidä nenästä kiinni, ei suju. Rakastan kuitenkin uimista ja lähes elän vedessä kesäisin, että ei ole juurikaan haitannut tämä.

Käsityöt ja nuotion teko.

Onhan näitä.

Vierailija
552/827 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Variksess ei oo valkoista, harakass ei harmaata...

Vierailija
553/827 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa ommella ompelukoneella enkä neuloa enkä virkata. Yläasteen kässän tunnit oli painajaista. Onneks oli mutsi joka oli erittäin taitava näissä.

Täällä toinen samanlainen.

Vierailija
554/827 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin kieli. Pitäisi pystyä työskentelemään myös sillä,mutta aina vaan yhtä takkuista. Englanti tuntuu jostain syystä itselle vaikealta,sanat kuulostavat ja näyttävät samalta. Ruotsin kanssa eri tilanne.

Vierailija
555/827 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sytyttää nuotiota

Vierailija
556/827 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että ei tuu mieleen mitään? Okei joskus pyydän lapsilta/mieheltä apua jos en heti saa jotain elektronista laitetta toimimaan :D Mutta en täysin tumpelo ole niidenkään kanssa ja osaan lukea manuaaleja. Lähtökohtaisesti olen sellainen tee-se-itse-nainen joka opettelee kaiken itse.

Vierailija
557/827 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että ei tuu mieleen mitään? Okei joskus pyydän lapsilta/mieheltä apua jos en heti saa jotain elektronista laitetta toimimaan :D Mutta en täysin tumpelo ole niidenkään kanssa ja osaan lukea manuaaleja. Lähtökohtaisesti olen sellainen tee-se-itse-nainen joka opettelee kaiken itse.

Pitäisi ehkä aloittaa oma ketju, mitä asioita osaat tehdä itse mitä monikaan ei ehkä tee :D

Vierailija
558/827 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosenttilaskujen laskeminen, unohdan aina, miten ne taas laskettinkaan, kun lasken ne aina jollain "koneella". Tiedän, että voin oppia sen logiikan, mutta olen laiska aina opettelemaan sen uudestaan, kun ei ole pakko :D En myöskään meinaa muistaa oikeaa ja vasenta, että pitää aina päässä ensin erikseen miettiä, sillein "oikea ja vasen"

Vierailija
559/827 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa uida. Pysyn kyllä siis pinnalla enkä automaattisesti huku jos veteen joudun mutta mielestäni se ei ole uimataitoa.

Vierailija
560/827 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla ajaa maanalaiseen parkkihalliin. Mitä jyrkempi ylämäki ulos tullessa sitä pelottavampaa koska olen surkea mäkilähdössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme