Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita ette kehtaa julkisesti myöntää, ettette osaa?

Vierailija
30.05.2022 |

Minä aloitan; en muista väli-ilmansuuntia sumplimatta. Sumplin niin, että Karjala on kaakossa ja Lounais-Suomi on varmaan lounaassa. Sitten koillinen ja luode menee silti sekaisin. Olen muuten FM ja asiantuntijatyössä :D

Kommentit (827)

Vierailija
501/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisia päässälaskuja, kuten esim. 7+8. Täytyy käyttää sormia. (Olen kuitenkin kirjottanut ällän matematiikasta.)

Sama täällä.

En myöskään osaa laulaa.

Vierailija
502/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa pubiruusuilla, ts. olla elämänkoululaisten tasolla. Moni tuttava on matalapalkka-alalla oleva "kadun tyttö" , itse akateemisella taustalla oleva. Meillä on joskus todella vaikeaa saada älykästä ja/tai hedelmällistä keskustelua aikaan.

Minä osaan! Aina löytyy joku aihe jota voi pohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa uida enkä kehtaa mennä edes uimarannalle, koska siellä pitää olla vähissä vaatteissa. En osaa small talkia enkä oikein muutakaan seurustelua. En osaa solmia kengännauhojani oikein, kiepautan ne jotenkin väärinpäin. En osaa itsepalvelukahviloissa kulkea oikeaan suuntaan enkä osaa latoa tarjottimelle kaikkea tarvitsemaani, aina jää jotain puuttumaan enkä osaa mennä jälkeenpäin hakemaan koska pelkään näyttäväni varkaalta, joka hakee tiskiltä jotain eikä maksa

Vierailija
504/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa erottaa oikeaa ja vasempaa. Joudun "salaa" lunttaamaan syntymämerkistä sen aina. En kehtaa julkisesti myöntää. Onneksi syntymämerkki on kädessä.

Vierailija
505/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivurikurssin kouluttaja kertoi tämän muistisäännön: kolo ja kalu menevät vastakkain. Siis: KOillinen ja LOunas ovat vastakkain, sitten KAakko ja LUode myöskin vastakkain. Parien ensimmäiset ovat ekat kaksi ilmansuuntaa. 

Vierailija
506/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monia asioita joita en osaa mutta nyt ei tule yhtään mieleen.

Vierailija
507/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa syödä haarukalla ja veitsellä. Johtuu cp-vammastani.

Vierailija
508/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut koulussa puhua kenellekään. Kävin kolmetoista vuotta koulua, mutta en muista siltä ajalta yhtäkään keskustelua kenenkään kanssa.

Vierailija
509/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa rikkoa kananmunaa yhdellä kädellä, niin että sen sisuksen saisi vaikka sinne taikinaan ja kuoret jää käteen. Toisilla se on niin helpon näköistä kokkiohjelmissa. Koitin juuri pari päivää sitten, no can do. N 39.

Vierailija
510/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kieroilla ja ilkeillä toisia ihmisiä vastaan. En ole saanut siihen kasvatusta ja olen kiltti, siitä kuulen aina.

Vierailija
511/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa syödä haarukalla ja veitsellä. Johtuu cp-vammastani.

Ei se mitään, olet ihana <3

Vierailija
512/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kieroilla ja ilkeillä toisia ihmisiä vastaan. En ole saanut siihen kasvatusta ja olen kiltti, siitä kuulen aina.

Hello winner! ihailen Sua <3

Vierailija
513/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osannut koulussa puhua kenellekään. Kävin kolmetoista vuotta koulua, mutta en muista siltä ajalta yhtäkään keskustelua kenenkään kanssa.

...ja nyt keskustelet minun ja meidän kanssa! <3

Vierailija
514/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa olla aina tarvittavan realistinen, olen aika naiivi. mieluummin naiivi kuin kyyninen 

Vierailija
515/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa olla tarpeeksi materialisti ollakseni "hyvä normaali suomalainen"

Vierailija
516/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt Subwayssa, koska en osaa tilata siellä mitään.

En tiedä, miten vanhemmat käyttäytyvät wanhojen tansseissa tai ylioppilaan lakituksessa, nekin parin vuoden päästä edessä.

Menee katsomoon vanhemmille varatuille paikoille ajoissa, taputtaa hillitysti ja nauttii! Vanhoissa tanssien jälkeen saa mennä permannolle tanssittamaan lastansa. Miehillä puku ja naisilla jotain vähän parempaa mutta ei iltapukua.

Vierailija
517/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella huono päässälaskutaito. Tarvitsen sormia ja aikaa ihan yksinkertaisenkin 53 + 17 tyyppisten laskujen laskemiseen. 

En osaa puhua ruotsia. En edes vähää alusta, vaikka olen sen aikoinani lukiossa todistettavasti keskitason arvosanalla läpäissyt. Töissä tulee tilanteita, jolloin taidosta olisi tosi paljon hyötyä ja jostakin syystä suuri osa työkavereistani puhuu suht sujuvasti tai osa on jopa kotikieleltään ruotsinkielisiä. Aina hävettää.

Vierailija
518/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikeaa ja vasenta. Tasa-arvoiseen risteykseen ajaessa mietin, että VolvO blondivitsin mukaisesti. Tukka on tumma.

Vierailija
519/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa (tai uskalla) hypätä pää edellä veteen

Vierailija
520/827 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa (tai uskalla) hypätä pää edellä veteen

Itse en uskalla hypätä ylipäätään veteen koska pienenä hyppäsin matalaan altaaseen niin että kantapäät tärähti pohjaan.. jäi kammo :/ En myöskään osaa sukeltaa niin etten pitäisi nenästä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän