Asioita, joita ette kehtaa julkisesti myöntää, ettette osaa?
Minä aloitan; en muista väli-ilmansuuntia sumplimatta. Sumplin niin, että Karjala on kaakossa ja Lounais-Suomi on varmaan lounaassa. Sitten koillinen ja luode menee silti sekaisin. Olen muuten FM ja asiantuntijatyössä :D
Kommentit (827)
Vierailija kirjoitti:
En osaa pubiruusuilla, ts. olla elämänkoululaisten tasolla. Moni tuttava on matalapalkka-alalla oleva "kadun tyttö" , itse akateemisella taustalla oleva. Meillä on joskus todella vaikeaa saada älykästä ja/tai hedelmällistä keskustelua aikaan.
Minä osaan! Aina löytyy joku aihe jota voi pohtia.
En osaa uida enkä kehtaa mennä edes uimarannalle, koska siellä pitää olla vähissä vaatteissa. En osaa small talkia enkä oikein muutakaan seurustelua. En osaa solmia kengännauhojani oikein, kiepautan ne jotenkin väärinpäin. En osaa itsepalvelukahviloissa kulkea oikeaan suuntaan enkä osaa latoa tarjottimelle kaikkea tarvitsemaani, aina jää jotain puuttumaan enkä osaa mennä jälkeenpäin hakemaan koska pelkään näyttäväni varkaalta, joka hakee tiskiltä jotain eikä maksa
En osaa erottaa oikeaa ja vasempaa. Joudun "salaa" lunttaamaan syntymämerkistä sen aina. En kehtaa julkisesti myöntää. Onneksi syntymämerkki on kädessä.
Laivurikurssin kouluttaja kertoi tämän muistisäännön: kolo ja kalu menevät vastakkain. Siis: KOillinen ja LOunas ovat vastakkain, sitten KAakko ja LUode myöskin vastakkain. Parien ensimmäiset ovat ekat kaksi ilmansuuntaa.
on monia asioita joita en osaa mutta nyt ei tule yhtään mieleen.
En osaa syödä haarukalla ja veitsellä. Johtuu cp-vammastani.
En osannut koulussa puhua kenellekään. Kävin kolmetoista vuotta koulua, mutta en muista siltä ajalta yhtäkään keskustelua kenenkään kanssa.
En osaa rikkoa kananmunaa yhdellä kädellä, niin että sen sisuksen saisi vaikka sinne taikinaan ja kuoret jää käteen. Toisilla se on niin helpon näköistä kokkiohjelmissa. Koitin juuri pari päivää sitten, no can do. N 39.
En osaa kieroilla ja ilkeillä toisia ihmisiä vastaan. En ole saanut siihen kasvatusta ja olen kiltti, siitä kuulen aina.
Vierailija kirjoitti:
En osaa syödä haarukalla ja veitsellä. Johtuu cp-vammastani.
Ei se mitään, olet ihana <3
Vierailija kirjoitti:
En osaa kieroilla ja ilkeillä toisia ihmisiä vastaan. En ole saanut siihen kasvatusta ja olen kiltti, siitä kuulen aina.
Hello winner! ihailen Sua <3
Vierailija kirjoitti:
En osannut koulussa puhua kenellekään. Kävin kolmetoista vuotta koulua, mutta en muista siltä ajalta yhtäkään keskustelua kenenkään kanssa.
...ja nyt keskustelet minun ja meidän kanssa! <3
en osaa olla aina tarvittavan realistinen, olen aika naiivi. mieluummin naiivi kuin kyyninen
en osaa olla tarpeeksi materialisti ollakseni "hyvä normaali suomalainen"
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt Subwayssa, koska en osaa tilata siellä mitään.
En tiedä, miten vanhemmat käyttäytyvät wanhojen tansseissa tai ylioppilaan lakituksessa, nekin parin vuoden päästä edessä.
Menee katsomoon vanhemmille varatuille paikoille ajoissa, taputtaa hillitysti ja nauttii! Vanhoissa tanssien jälkeen saa mennä permannolle tanssittamaan lastansa. Miehillä puku ja naisilla jotain vähän parempaa mutta ei iltapukua.
Mulla on todella huono päässälaskutaito. Tarvitsen sormia ja aikaa ihan yksinkertaisenkin 53 + 17 tyyppisten laskujen laskemiseen.
En osaa puhua ruotsia. En edes vähää alusta, vaikka olen sen aikoinani lukiossa todistettavasti keskitason arvosanalla läpäissyt. Töissä tulee tilanteita, jolloin taidosta olisi tosi paljon hyötyä ja jostakin syystä suuri osa työkavereistani puhuu suht sujuvasti tai osa on jopa kotikieleltään ruotsinkielisiä. Aina hävettää.
En osaa oikeaa ja vasenta. Tasa-arvoiseen risteykseen ajaessa mietin, että VolvO blondivitsin mukaisesti. Tukka on tumma.
En osaa (tai uskalla) hypätä pää edellä veteen
Vierailija kirjoitti:
En osaa (tai uskalla) hypätä pää edellä veteen
Itse en uskalla hypätä ylipäätään veteen koska pienenä hyppäsin matalaan altaaseen niin että kantapäät tärähti pohjaan.. jäi kammo :/ En myöskään osaa sukeltaa niin etten pitäisi nenästä kiinni.
Sama täällä.
En myöskään osaa laulaa.