Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita ette kehtaa julkisesti myöntää, ettette osaa?

Vierailija
30.05.2022 |

Minä aloitan; en muista väli-ilmansuuntia sumplimatta. Sumplin niin, että Karjala on kaakossa ja Lounais-Suomi on varmaan lounaassa. Sitten koillinen ja luode menee silti sekaisin. Olen muuten FM ja asiantuntijatyössä :D

Kommentit (827)

Vierailija
321/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matikka ja looginen päättely. 

Hyvä kun plus- ja vähennyslaskut ja kerto- ja jakolaskut osaan. Jälkimmäisissäkin on välillä isoja haasteita.

Kaikki numerojutut menee aivan yli hilseen. Tunnen isoa häpeää tästä, koska nämähän on niitä joilla mitatataan älykkyyttä. :/

Tervetuloa klubiin...

Vierailija
322/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa asettua parisuhteessa palvelijan ja maksajan rooliin joka on johtanut siihen että tiedän kuolevani sinkkuna yksinäisenä miehenä

Onpa sinulla ollut omituisia suhteita, jos olet maksajan roolin joutunut.hmm.

taidan itse olla maksajan roolissa, menot laitetaan puoliksi, vaikka puolison tulot kaksinkertaiset omiini verrattuna.

Taidan kuolla köyhänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa toimia tilanteissa, joissa porukka on yhdessä vastuussa jostain asiasta, eikä tarkempaa tehtävänjakoa ole määritelty. Olen onneksi onnistunut välttymään työelämässä tällaisilta työympäristöiltä mutta voisin kuvitella että joku kahvila tai vanhainkoti voisi olla sellainen, että kaikkien pitää olla valppaana että missä tarvitaan apua ja mitä puuttuu ja rientää heti toimeen kun näkee jonkin puutteen. Joskus kuitenkin olen aikuisenakin joutunut yllättäen ryhmätyötilanteeseen, vaikka polttareissa johonkin että nyt järjestetään yhdessä tämä sauna kauniiksi  morsiamelle tms., ja hävennyt kun en osaa muuta kuin seisoa tumput suorina ja katsoa kun nopeammat vievät kaikki tehtävät jotka keksin. Omassa työssäni vastuualueet on selkeästi määritelty, eikä tämä puutteeni ilmene mitenkään. 

Vierailija
324/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa hypätä veteen esim. pää edellä tai ylipäätään mitenkään niin, etten joutuisi pitämään nenästä kiinni. Olisi hienoa osata mennä sujuvasti, mutta aina menee vettä nenään.

Vierailija
325/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikata saksilla ja liimata. Kolmevuotias tarhassa - useimmat heistä ainakin - osaa paremmin. Minä vain sotken ja tulos on kamala. Enkä saa maalipensselillä tai telalla tasaista jälkeä. Pitäisi olla helppo homma, mutta mun käteni ei suostu tekemään kunnollista jälkeä, vaikka kuinka olisi ajatus mukana. 

Vierailija
326/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa hypätä veteen esim. pää edellä tai ylipäätään mitenkään niin, etten joutuisi pitämään nenästä kiinni. Olisi hienoa osata mennä sujuvasti, mutta aina menee vettä nenään.

Mulla sama, mutta uimahallissakaan ei tartte kuin mennä joku kovemmalla vauhdilla ohi, niin vedän vettä henkeen tahtomatta jos tulee liikaa aaltoja. Eikä tartte olla isoja aaltoja. Sukeltamisestakaan ei tule mitään, hukun varmaan jos yritän ilman että pidän nenästä kiinni. 

Vierailija
327/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikka on haastavaa, en osaa sujuvasti edes kaikkia kertotauluja.

Vierailija
328/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esimiesasemassa, enkä osaisintehdänpäiväkään perustyötä

Vierailija
329/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina et kumpi toi on: harakka vai varis? Sit ajatusketju menee näin. Harmaa harakka, ei, se on juuri toisinpäin. Eli harmaa varis ja mustavalkoinen harakka. Aina sama ajatusketju läpi joka kerta ennen kuin tiedän, kumpi lintu se on. Toivottavasti kirurgeilla ei ole samanlaisia ajatuskulkuja leikellessään ja nimetessään elimiä.....

Herra Harakka hieno niin. Jostain lorusta kai tuo pätkä mutta se auttaa muistamaan että harakka on se frakkipukuinen komeampi lintu.

Vierailija
330/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jäänyt monta matkaa tekemättä, koska eksyn ihan varmasti uudessa kaupungissa. En osaa käyttää karttaa. Katson ihan ällistyneenä ihmisiä, jotka ovat ensimmäistä kertaa vaikkapa Roomassa tai Lontoossa ja osaavat kaikkialle mennä yksin. Itse eksyisin varmaan  jo hotellini ovella. Olen säälittävä, tiedän. Ai niin vielä, lentokentät ovat myös painajainen minulle. En ymmärrä niistä mitään. Jo Helsinki-Vantaa saa minulla sydämentykytyksiä aikaan. En ole koskaan kertonut tästä kenellekään. Muuten olen ihan fiksu ihminen.

Voisin oikeasti itkeä ilosta että on joku muukin tämmöinen!! Kiitos 🥰

Vierailija
331/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa asettua parisuhteessa palvelijan ja maksajan rooliin joka on johtanut siihen että tiedän kuolevani sinkkuna yksinäisenä miehenä

Etko ole koskaan ketaan rakastanut? Ei ne naisetkaan osaa asettua taloudenhoitajan ja seksityolaisen asemaan, naita palveluitahan kuitenkin odottaisit.

Vierailija
332/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok ettei osaa ihan kaikkea.

Vierailija
333/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän valtavasti sitä että en muista miten päin maa kiertää kuuta ja aurinko maata. Enkä muista päivämääriä itsenäistymiselle,sodille yms

Myös oikea ja vasen menee sekaisin, eikä kertolaskut tarttuneet mun nuppiin vaikka niitä jahkattiin kuinka. Kirsikkana kakussa, en osaa englantia enkä ruotsia.

N29

Vierailija
334/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailla.

Vierailija
335/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kävellä järkevää vauhtia. Olen aina ollut, jo nuorena, hidas kävelijä.

Ärsyttää, kun kaikki aina ohittaa mut kävellessä. Jos joskus harvoin ohitan jonkun, hän näyttää vähintään

70-vuotiaalta. En edes ole huomattavan lyhyt (162-senttinen)

N51

Vierailija
336/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa uida, en yhtään. Hukun, jos tipun jostain syystä veteen ja kukaan ei vedä minua ylös ja läheltä on liipannut pari kertaa. Olen 26-vuotias.

Tätä en kehtaa kaikille myöntää koska sitä pidetään ihan perustaitona.

Vierailija
337/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon reppanoita, jotka eivät osaa monia tahvotavallisia asioita, kuten esim. kutoa. Itse olin hyvä siinäkin. Ja jos jossain en ole, ei se minusta ole mitenkään noloa. Minulla oli hyvä kotikasvatus, vaikkei täydellinen.

Sinun pitäisi perustaa Täydellisten yhdistys.

Ehkä olet sen jo tehnytkin.

Vierailija
338/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa uida, en yhtään. Hukun, jos tipun jostain syystä veteen ja kukaan ei vedä minua ylös ja läheltä on liipannut pari kertaa. Olen 26-vuotias.

Tätä en kehtaa kaikille myöntää koska sitä pidetään ihan perustaitona.

340 jatkaa vielä: Moni, kenelle olen tästä ongelmasta maininnut ei meinaa uskoa että en ihan oikeasti osaa uida. Yleinen kommentti on: "Joo, en minäkään ui hyvin, jaksan uida ehkä 10 metriä sammakkoa/koiraa/kissaa/hevosta.." Ja yllättyvät kun vastaan että hukun samantien jos joudun veteen.

Vierailija
339/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa enkkua.

Ei vaan taivu sanat enkä ehdi ymmärtää mitä puhutaan.

Vierailija
340/827 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi