Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on ikisinkku ?

Vierailija
30.05.2022 |

Tunnen erään todella häikäisevän komean, parimetrisen varatuomarin, joka on reilu, huumorintajuinen, huippuälykäs ja kiva. Hän ei ole kertaakaan ollut vakavassa parisuhteessa eikä naimisissa. Eikä ole homo.
Miksi ? Olin häneen joskus vuosia rakastunut, mutta keräsin haaveitteni riekaleet ja tyydyn olemaan vain kaveri.
Tänään aloin miettiä, että onhan tuo vähän kummallista.
Tunnetteko te vastaavia tapauksia ja mikä,on syy, että ovat yksin ?
Ei ole mikään häntäheikki, vaikka onkin taitava flirttailija.

Kommentit (133)

61/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että kiinnostus toiseen johtuu hajusta. Enkä tarkoita nyt mitään parfyymia tai deodorantteja vaan luonnollista tuoksua josta tietämättään parit tietää että he sopii toisilleen. Ehkä hän haisee väärältä monien mielestä samoin olen todennut omalla kohdallani. 

Ehkä hän on kaavoihin kangistunut ja tylsähkö? Moni nainen sanoo pitävänsä koti illoista ja rauhallisesta elämästä mutta todellisuudessa haluavat matkustella ja olla liikkeessä ja äänessä kokoajan. Viimeistään 2 kuukauden päästä kotielämästä halutaan eroon ja alkaa möykkä miten ei ikinä mennä mihinkään. Ehkä hän on loukannut itsensä niin pahasti aiemmin että ei ole päässyt siitä eroon vaan ei luota keneenkään. Ehkä joku on sanonut että hänellä on pieni penis ja on ajatellut että on helpompi olla yksin ilman nöyryytystä tms. Ehkä hänellä on joku juttu esim tekarit tms jota ei näy päälleppäin mutta jonka tietää olevan niin paha turnoffi ettei päästä ketään liian lähelle. Ehkä hänellä on niin paljon naisia ettei jaksa painaa jokaista tai edes kerkeä miettimään mitään vihkijuttuja. Ehkä hän on ihminen jota ei kiinnosta seksi.

Vierailija
62/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan avainsana tuo huippuälykäs? Eli ole löytänyt vertaistaan kumppania eikä halua "tyytyä" sellaiseen, jota ei koe itselleen sopivaksi?

Meillä älykkäillä miehillä on tosiaan tuo ongelma. Älykkyys jakautuu siten että naiset ovat tasapaksumpia ja miehistä löytyy ääriainesta molemmista päin. Ei keskimääräisen ihmisenkään ole helppo hullaantua heikkolahjaisesta, mitä älykkyysero käytännössä vastaa (alle 70-100-yli 130). Ja erityisen älykkäille miehille lähes kaikki naiset ovat vähän turhan vajaita, jotta järjenjuokset suuremmin kohtaisivat. Vastaan voi tietenkin aina tulla, mutta en itsekään enää näin vajaa nelikymppisenä jaksa. Muutaman kerran olen koittanut seurustella erilaisten naisten kanssa, mutta joku henkinen kuolema siitä aina seuraa lopulta.

Nykyään luotan vain kohtaloon ja elän sillä välin kaikin puolin railakasta elämää.

On naisissakin nykyään paljon ääripäitä. On elämänkoululaiset ja menestyjät. 

Niin ja menestyjä ei tarkoita älykäs. Nykyään ehkä jopa päinvastoin, koska yhteiskuntamme on vajonnut tasolle jossa ahneutta pidetään älykkyytenä, vaikka on kyse pahimman luokan tyhmyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tänne palstalle kirjoittanut aikaisemmin myös tästä aiheesta.

Olen ikisinkku koska yksinkertaisesti en vain koe parisuhdetta tärkeäksi asiaksi elämässäni, en mä ole edes koskaan pyrkinyt parisuhteeseen.

Seksiä kyllä haluan ja hoidan omat haluni omalla kädelläni.

Mihin muuhun te sitä naista tarvitsette kuin seksiin? Minulle naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin.

M31

Riittääkö sulle oikeesti oma käsi? Itse naisena huomaan että itsetyydytys ei riitä kovin kauaa. Tietyn pisteen jälkeen mikään ei tyydytä paitsi mies.

No tähän voi sanoa, että jos et pysty itsesi kanssa nauttimaan seksistä. Ei se todellakaan onnistu muidenkaan kanssa. Ja tämä sinun ajattelusi on monen naisen ongelma. Jossain vaiheessa kelpaa kuka tahansa tulee vaan ehdottamaa. Tämä palsta on todistus siitä, koska niin paljon saa lukea kun on taas ollut paska mies.

Vierailija
64/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää mikropeniksen kanssa. Rikas poikarukka.

Vierailija
65/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet ja naiset halua "yleisesti keskimäärin" eri asioita, miksi edes ollaan yhdessä?

M: metsästys, golf, autot, action elokuvat, liharuoat

N: muoti, sisustus, vaatteet, lapset, draama elokuvat, kasviruoka

No se seksi ja lasten saaminen ja kasvattaminen kai siinä perimmäisenä syynä. Seksikin on hyvää ja turvallista (seksitaudit) vain jos on jatkuvuutta ja lojaaliutta. Nyt vaan täällä selitetään, ettei älykkäät miehet kiinnostu naisista. Ei tee hyvää meidän geenipoolille jatkossa :D

P.S. Olen nainen ja mua kiinnostaa kyllä action-elokuvia lukuun ottamatta tuo miesten lista enemmän. Ja uskoisin, että jälkikasvu kiinnostaa monia miehiäkin.

Vaimo ja lapset asuu toisessa maassa. Seesteisin avioliiton muoto.

Vierailija
66/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vasta valmis kirjoitti:

Jos on äärimmäistä huipputasoa, silloin vastakappaletta on vaikea löytää. Naiset ei toimi niin että ottaa kenet tahansa huipputasoisen vaa etsii yleensä omantasoisen (vastoin yleistä tietoa).

Mieti jos olet vaikka top1% mies ja huippuälykäs mutta kunnioittaa avioliittoa instituutiona mitenvaikea on löytää se 1% nainen joka on vastakappaleesi ja yhtä korkealla tasolla?

Tää on muuten totta, ettei se vähemmän älykäs nainen välttämättä myöskään halua sitä huippuälykästä miestä. Nainen saattaa kokea älykkään ylimieliseksi pätijäksi tai muuten vain saa alemmuuskompleksin miehen seurassa.

Tämä nyt vain yksittäistapaus, mutta aika virran mukana menevä muuten, mutta yksi esim. AMK-tutkinnon suorittanut naispuolinen ystäväni ei halunnut edes OTM:ää, koska mies oli hänelle jollain tapaa liikaa. Mies olisi ollut kiinnostunut.

Enemmän tässä on ongelma, ettei löydy naisia joilla olisi itsetunto kunnossa. 

Vierailija
67/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisiä kiukuttaa ettei joku hypännyt samaan kaivoon jonne lasketaan vasta 20 vuoden päästä tikkaat.

Vierailija
68/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vasta valmis kirjoitti:

Jos on äärimmäistä huipputasoa, silloin vastakappaletta on vaikea löytää. Naiset ei toimi niin että ottaa kenet tahansa huipputasoisen vaa etsii yleensä omantasoisen (vastoin yleistä tietoa).

Mieti jos olet vaikka top1% mies ja huippuälykäs mutta kunnioittaa avioliittoa instituutiona mitenvaikea on löytää se 1% nainen joka on vastakappaleesi ja yhtä korkealla tasolla?

Tää on muuten totta, ettei se vähemmän älykäs nainen välttämättä myöskään halua sitä huippuälykästä miestä. Nainen saattaa kokea älykkään ylimieliseksi pätijäksi tai muuten vain saa alemmuuskompleksin miehen seurassa.

Tämä nyt vain yksittäistapaus, mutta aika virran mukana menevä muuten, mutta yksi esim. AMK-tutkinnon suorittanut naispuolinen ystäväni ei halunnut edes OTM:ää, koska mies oli hänelle jollain tapaa liikaa. Mies olisi ollut kiinnostunut.

Enemmän tässä on ongelma, ettei löydy naisia joilla olisi itsetunto kunnossa. 

Millionairematch. Tarkoitettu tienaaville&koulutetuille sinkuille. Miesten ja naisten osuus 50/50.

69/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu jostain joukko psykoosista että on ylipäätään sellaisia vaatimuksia että kaikilla pitää olla perhe. En tiedä mistä se tulee. Sinkkua kohdellaan alentavasti työelämässä ja monessa paikassa kun perheellinen on joku jalokivi vaikka työtaidot olisi huonommat. Kuhistaan takana että miksi ei ole ketään mikä vika hänessä on? Mitä se kenellekkään toiselle kuuluu? Töissä tehdään toitä ja siviilissä on sitten siviili elämä joka on sitten kenelläkin mitä on

Sinkku pystyy rentoutumaan ja huolehtimaan enemmän itsestään ja voi olla siksi parempi työntekijä. Sinkku pystyy myös joustamaan työajoissa jne. Toki jos sinkku on kaljasieppo tai elää muuten epäterveellisesti hän on huonompi.

Sinkkuna voi harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa. Tehdä mitä haluaa lähteä vaikka yhtäkkiä ja olla viikon tai pidempään jossain muualla. Voi harrastaa pelailla soitella ja pitää vaikka orgiat. Varmaan osa varatuista miettii miten siitä helvetistä pääsisi eroon. Suhde on kuollut nalkutetaan lapset möykkää mitään ei pysty tekemään jne

Vierailija
70/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs komea ja urheileva poliisikomisario on ikisinkku. Harrastaa espanjalaisia ja aiemmin venäläisiä naisia. Ei vaan nappaa perhe-elämä suomalaisen naisen kanssa.

Vierailija
71/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itselle tarjolla on vain kaikenlaisia moniongelmaisia, niin mieluummin olen kyllä vaikka ikisinkku.

Vierailija
72/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ikisinkkumiehenä suoraan sanottuna ärsyttää se oletus että me ikisinkut tai sinkut ollaa jollakin tapaa epänormaaleja.

Itse olen terve ja töissä käyvä "tavismies" ja en ole seurustellut koskaan.

Vaikka sinkkujen määrän hehkutetaan lisääntyvän jatkuvasti, on se kummallista että asiaa pidetään silti edelleen omituisena.

Vierailija
73/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ikisinkkumiehenä suoraan sanottuna ärsyttää se oletus että me ikisinkut tai sinkut ollaa jollakin tapaa epänormaaleja.

Kerro, miksi et ole ?

Oletko saanut joskus niin pahasti siipeesi tms ?

Vierailija
74/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs komea ja urheileva poliisikomisario on ikisinkku. Harrastaa espanjalaisia ja aiemmin venäläisiä naisia. Ei vaan nappaa perhe-elämä suomalaisen naisen kanssa.

Ei ole silleen sinkku, koska styylaa.

Tässä on kyse heterosinkusta, joka ei edes seurustele.

Vierailija
75/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mark kirjoitti:

Johtuu jostain joukko psykoosista että on ylipäätään sellaisia vaatimuksia että kaikilla pitää olla perhe. En tiedä mistä se tulee. Sinkkua kohdellaan alentavasti työelämässä ja monessa paikassa kun perheellinen on joku jalokivi vaikka työtaidot olisi huonommat. Kuhistaan takana että miksi ei ole ketään mikä vika hänessä on? Mitä se kenellekkään toiselle kuuluu? Töissä tehdään toitä ja siviilissä on sitten siviili elämä joka on sitten kenelläkin mitä on

Sinkku pystyy rentoutumaan ja huolehtimaan enemmän itsestään ja voi olla siksi parempi työntekijä. Sinkku pystyy myös joustamaan työajoissa jne. Toki jos sinkku on kaljasieppo tai elää muuten epäterveellisesti hän on huonompi.

Sinkkuna voi harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa. Tehdä mitä haluaa lähteä vaikka yhtäkkiä ja olla viikon tai pidempään jossain muualla. Voi harrastaa pelailla soitella ja pitää vaikka orgiat. Varmaan osa varatuista miettii miten siitä helvetistä pääsisi eroon. Suhde on kuollut nalkutetaan lapset möykkää mitään ei pysty tekemään jne

Lapset ovat vanginvartijoita.

Vierailija
76/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro, miksi et ole ?

Oletko saanut joskus niin pahasti siipeesi tms ?

En ole koska minulta vain puuttuu halu mennä parisuhteeseen enkä minä ole koskaan edes etsinyt kumppania itselleni. Siipeeni en ole koskaan saannut.

Miksi minä tavoittelisin parisuhdetta?

Olen myös oikeastaan jo tottunut elämään sinkkuna että pidän jopa parisuhdetta outona asiana.

Vierailija
77/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihainen omalle äitilleni kun se vihjailee että olisin kiinnostunut miehistä koska olen ikisinkku. Eräs ystävä taas jatkuvasti utelee miksi en ole parisuhteessa ja olen hänelle usein sanonut että miksi pitäisi olla parisuhteessa.

Myös sitä jotkut ihmiset on ihmetelly miksi perusta perhettä ja olisin loistava isä yms.

Rasittavia tuollaiset kyselyt ja utelut, mitä se edes muille kuuluu miten haluan elää? Kokeeko ikisinkkunaiset samanlaista painostusta?

Vierailija
78/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vihainen omalle äitilleni kun se vihjailee että olisin kiinnostunut miehistä koska olen ikisinkku. Eräs ystävä taas jatkuvasti utelee miksi en ole parisuhteessa ja olen hänelle usein sanonut että miksi pitäisi olla parisuhteessa.

Myös sitä jotkut ihmiset on ihmetelly miksi perusta perhettä ja olisin loistava isä yms.

Rasittavia tuollaiset kyselyt ja utelut, mitä se edes muille kuuluu miten haluan elää? Kokeeko ikisinkkunaiset samanlaista painostusta?

Ehkä sä et ole hetero...

Vierailija
79/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kuka fiksu mies haluaisi olla suhteessa??? 😂😂😂

Vierailija
80/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku ja pian 70v. mittarissa, en oo vaan kelvannut kenellekään naiselle ja lopetin energian ja resurssien tuhlaamisen 30 vuotta sitten tuulen tavoittelemisena joka on aivan turhaa. Ehkä joku thaikku olisi ollut vaihtoehto, mutta siinä ei sitten mennä naimisiin sen tytön kanssa, vaan hänen laajan sukunsa kanssa, eikä se olisi ollut rakkaus avioliitto vaan kaikki ansaitsemani tienestit morsian olisi toimittanut sukulaisilleen ja kavereilleen. Ja entä jos olisin jäänyt työttömäksi ja toimeen tulo minimiin ja kun köyhyys kolistelee porstuassa, "rakkaus" harppaa ikkunasta pihalle. Rakkautta ei rahalla saa, seksiä ei ole koskaan ollut vaikka sellaista saisikin ehkä ostettua. Ehkä kaikki naiset eivät ole a golddiggers, mutta sellaiseen törmääminen olisi ollut onnekas sattuma, en oikein usko sattumiin. Näillä mennään, haaveet ja unelmat ovat jo poissa, odotan vain jo lähtöä. Sekä naisille että miehille, arvostakaa ja rakastakaa toisianne sellaisena kuin hän on, yhtä vajavaisena vikoineen ja puutteineen kuin itsekin olet, armollisesti ja anteeksi antavaisena yhdessä toinen toistanne tukien elämänne taipaleella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi