Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on ikisinkku ?

Vierailija
30.05.2022 |

Tunnen erään todella häikäisevän komean, parimetrisen varatuomarin, joka on reilu, huumorintajuinen, huippuälykäs ja kiva. Hän ei ole kertaakaan ollut vakavassa parisuhteessa eikä naimisissa. Eikä ole homo.
Miksi ? Olin häneen joskus vuosia rakastunut, mutta keräsin haaveitteni riekaleet ja tyydyn olemaan vain kaveri.
Tänään aloin miettiä, että onhan tuo vähän kummallista.
Tunnetteko te vastaavia tapauksia ja mikä,on syy, että ovat yksin ?
Ei ole mikään häntäheikki, vaikka onkin taitava flirttailija.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa ihmisten olla sinkkuja rauhassa, v*ttu!

Tämähän se on. Komea ikisinkkumies ei ole välttämättä homo. Toisaalta en ole yllättynyt etteivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä asiat kuin omalta kannalta.

Vierailija
122/133 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huipputyyppi tarvitsee rinnalleen huipputyypin eikä niitä välttämättä löydä elämäänsä ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks mieskaveri on ikisinkku, koska hän ei halua jakaa arkeaan toisen kanssa aikatauluttamalla asioita. Hän on luonut uran ja on kirurgi. Iso palkka, hieno asunto, hieno auto ja komea. On hänellä naisia, mutta ne naiset eivät ole jäämässä. Hän päättää menemiset ja tulemiset just niinku itse haluaa eikä tarvitse ajatella sitä toista aina, jos tekee päätöksiä. Minun veljeni sanoi hänestä, että kyllähän se jätkä elää monen miehen unelmaa.

Vierailija
124/133 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yks mieskaveri on ikisinkku, koska hän ei halua jakaa arkeaan toisen kanssa aikatauluttamalla asioita. Hän on luonut uran ja on kirurgi. Iso palkka, hieno asunto, hieno auto ja komea. On hänellä naisia, mutta ne naiset eivät ole jäämässä. Hän päättää menemiset ja tulemiset just niinku itse haluaa eikä tarvitse ajatella sitä toista aina, jos tekee päätöksiä. Minun veljeni sanoi hänestä, että kyllähän se jätkä elää monen miehen unelmaa.

Niin tai sitten on välttelevästi kiintyvä, sitoutumiskammoinen. Joka kyllä sisimmässään haluaisi parisuhteen, mutta pelkää tuntea mitään ketään kohtaan joten pakenee omaa sisäistä ristiriitaansa työhön, panosuhteisiin ja materiaan. Ja salaa kadehtii kuitenkin vähän parisuhteessa olevia.

Tai sitten ihan oikeasti on tyytyväinen elämäänsä.

Eihän kenenkään elämästä ulkopuolinen voi tietää millaista se oikeasti on.

Jos tuo on joka miehen unelma niin miksi ihmeessä sitten miehet pariutuvat ja perustavat perheen ja sitten salaa ovat kateellisia vapaata elämää viettävälle. Ihankuin ne miehet olisi kotoa väkisin raahattu alttarille ja lapsentekohommiin.

Vierailija
125/133 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siksi voi olla ikisinkku että jotkut nauttii elämästä itsekseen ja elää elämää itsensä takia eikä minkään parisuhdenormien ja käsikirjoituksen mukaan

Vierailija
126/133 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yp

Vierailija
127/133 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole halunnut naista. Sillä on ollu muut intressit.

Vierailija
128/133 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on mukavampaa. 

Vierailija
129/133 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla homppeli, aseksuaali tai sitten ei yksinkertaisesti halua naista riesakseen vaan haluaa elää, kuten itse haluaa.

Vierailija
130/133 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso mies mutta pienet vehkeet? Karmea on silloin kohtalo.

Jos on varakas ja vielä komea, niin ne kompensoivat vehkeen koon moninkertaisesti.

Vierailija
131/133 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu kun kaunista ikisinkkunaista ei ihmetellä, hän on vahva itsenäinen miesten päälle sylkevä nainen. Miehessä taas on jotain vikaa jos on komea ikisinkku.

Vierailija
132/133 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatuomari :D

Vierailija
133/133 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla homppeli, aseksuaali tai sitten ei yksinkertaisesti halua naista riesakseen vaan haluaa elää, kuten itse haluaa.

Jos olisi "homppeli', niin varmaan olisi yhdessä miehen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan