Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on ikisinkku ?

Vierailija
30.05.2022 |

Tunnen erään todella häikäisevän komean, parimetrisen varatuomarin, joka on reilu, huumorintajuinen, huippuälykäs ja kiva. Hän ei ole kertaakaan ollut vakavassa parisuhteessa eikä naimisissa. Eikä ole homo.
Miksi ? Olin häneen joskus vuosia rakastunut, mutta keräsin haaveitteni riekaleet ja tyydyn olemaan vain kaveri.
Tänään aloin miettiä, että onhan tuo vähän kummallista.
Tunnetteko te vastaavia tapauksia ja mikä,on syy, että ovat yksin ?
Ei ole mikään häntäheikki, vaikka onkin taitava flirttailija.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ottaa koko lohikärmestä, jos haluaa vähän lämpöä joskus.

Vierailija
102/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on pedofiili, jolla on kellarissa yllätyksiä? Kuullostaa ihan joltain psykolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ihmisten olla sinkkuja rauhassa, v*ttu!

Vierailija
104/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet ja naiset halua "yleisesti keskimäärin" eri asioita, miksi edes ollaan yhdessä?

M: metsästys, golf, autot, action elokuvat, liharuoat

N: muoti, sisustus, vaatteet, lapset, draama elokuvat, kasviruoka

Ei, itse olen mies ja pidän sisustamisesta, rustiikkisuudesta, museoista, vanhoista rakennuksista.

Vierailija
105/133 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmen vuoden kuluttua lähtee viimeinen lapsi kotoa. Sitten ollaan taas jännän äärellä, jatkaakko yhdessä yhdessä, yhdessä erillään vaiko kokonaan erillään.

Vierailija
106/133 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri tällainen työkaveri. On ujo ja passiivinen (omien sanojensa mukaan) ja sitä ihmistyyppiä, joka on tyytyväinen tasaiseen tylsään elämäänsä eikä kaipaa sen suurempia tunnekuohuja.

Minusta tyytyväisyys ja onnellisuus ovat täysin eri asioita ja uskon että tyyppi jää paljosta paitsi, mutta eipä ole minun ongelmani, eläköön kuten tykkää.

Vierailija
107/133 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tämä sinkkujen kiusaaminen, ihan naurettavaa.

Vierailija
108/133 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ollut tarpeeksi kauan sinkkuna,voi olla vaikeaa luopua omasta rauhasta,päätäntävallasta omaan ajankäyttöön,sinkkuna et ole tilivelvollinen menemisistäsi ja tekemisistäsi...ellei tule vastaan jotain tosi superia,joka kääntää sun pään ja ajatukset....joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet...sitä itsekin odotellessa

Vierailija
109/133 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri tällainen työkaveri. On ujo ja passiivinen (omien sanojensa mukaan) ja sitä ihmistyyppiä, joka on tyytyväinen tasaiseen tylsään elämäänsä eikä kaipaa sen suurempia tunnekuohuja.

Minusta tyytyväisyys ja onnellisuus ovat täysin eri asioita ja uskon että tyyppi jää paljosta paitsi, mutta eipä ole minun ongelmani, eläköön kuten tykkää.

Eri asioitahan ne ovat. Tyytyväisyys on tavoittelemisen arvoista, onnellisuus ei.

Vierailija
110/133 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sitoutumiskammoinen playeri. Naisia riittää. Ei viitsi sitoutua keneenkään.

Vierailija
111/133 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autistit tykkää kun on turvalliset rutiinit ja kaikki poikkeavat kuohunnat aiheuttavat kohtuutonta stressiä ja henkistä pahoinvointia. Sen olen ainakin itsestäni huomannut.

Vierailija
112/133 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan olla itsellinen, vapaa mies, joka päättää ihan itse kaikista asioistaan.

Vierailija
113/133 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia terveisiä tässä keskustelussa varsinkin niille tutuille monta kertaa eronneille ja jokaisen hymyyn vastanneen kanssa lapsia tehneille, että ei tarvitse yrittää järjestää mitään sokkotreffejä. Se, että ei välitä seurustella/asua kenenkään kanssa, ei ole mikään korjausta vaativa vikatila, urpot!

Vierailija
114/133 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mark kirjoitti:

Johtuu jostain joukko psykoosista että on ylipäätään sellaisia vaatimuksia että kaikilla pitää olla perhe. En tiedä mistä se tulee. Sinkkua kohdellaan alentavasti työelämässä ja monessa paikassa kun perheellinen on joku jalokivi vaikka työtaidot olisi huonommat. Kuhistaan takana että miksi ei ole ketään mikä vika hänessä on? Mitä se kenellekkään toiselle kuuluu? Töissä tehdään toitä ja siviilissä on sitten siviili elämä joka on sitten kenelläkin mitä on

Sinkku pystyy rentoutumaan ja huolehtimaan enemmän itsestään ja voi olla siksi parempi työntekijä. Sinkku pystyy myös joustamaan työajoissa jne. Toki jos sinkku on kaljasieppo tai elää muuten epäterveellisesti hän on huonompi.

Sinkkuna voi harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa. Tehdä mitä haluaa lähteä vaikka yhtäkkiä ja olla viikon tai pidempään jossain muualla. Voi harrastaa pelailla soitella ja pitää vaikka orgiat. Varmaan osa varatuista miettii miten siitä helvetistä pääsisi eroon. Suhde on kuollut nalkutetaan lapset möykkää mitään ei pysty tekemään jne

Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Vierailija
115/133 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellisiä kiukuttaa ettei joku hypännyt samaan kaivoon jonne lasketaan vasta 20 vuoden päästä tikkaat.

ERITTÄIN hyvä kuvaus lapsiperhe-elämästä.

t. pinnalle selvinnyt

Vierailija
116/133 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vapauduin eron jälkeen. Aloin käymään ulkona. Innostuin löytämään uuden harrastuksen josta vahingossa kehkeytyi sivutoiminen bisnes. Kieltäydyn treffikutsuista. Sinkkuna aloin hehkumaan.

Vierailija
117/133 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa ja minua yöelämä lähinnä ahdistaa. Mistä sitä edes näin 38-vuotiaana edes löytäisikään ketääN? Nautin hiljaisuudesta ja rauhasta kun saan kuunnella kuikan huutoa järven rannalla tulipaikalla ja uppoutua vaikkapa airbus-lentokoneiden moottorijärjestelmän logiikkaan (lentokoneinsinööri).

En opiskeluaikanakaan välittänyt yöelämästä enkä opiskelijabileistä. Työelämä on miesvaltaista ja ne vähät naiset eivät todellakaan ole sinkkuja joten ei tarvitse miettiä työpaikkaromanssia. 

Tinderit on kokeiltu ja mätsejä ei heru (harrastan liikuntaa, lihakset erottuvat joskus sopivassa valossa, syön terveellisesti, en polta). 

Vierailija
118/133 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pitkällä aikavälillä prostitoitu tulee halvemmaksi.

Vierailija
119/133 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei homo oikeasti olisikaan niin sellaiseksi haukuttu sitten vaan. (tirsk tirsk hihihihi hihihihi) 🥴

Vierailija
120/133 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että saa pinppiä muutenkin (vaikka ei häntäilisi ylettömästi) säilyttäen vapauden aikansa ja rahojensa suhteen.

Hahhahaa, tässä on totuus kaikille naisille suurimman osan peukuttamana! Joten miksi naisena sitoutua mieheen? Ennemmin elää samoin kuin mies. Hankkii omaisuutta ja miehiä pelkästään pitää toyboy tyylisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi