Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohtaa menneisyyttä esim. ihmisiä?

Vierailija
30.05.2022 |

Näen valehtelematta lähes joka toinen yö unta tietyistä entisistä ystävistä yli 15 vuoden takaa, jolloin tiemme erkanivat. Jokaisessa unessa pyydän anteeksi ja halaamme kaiken ollessa kuin ennenkin. Jollain tavalla he siis aina palaavat elämääni ja olen todella onnellinen. Ikävöin heitä tietenkin, enkä asialle voi mitään tehdä, koska eivät halua tuntea enää. Miksen pääse näistä unista eroon? :( Niihin on aina kamala herätä... Olen muutenkin yksinäinen, eivätkä uneni helpota tilannetta yhtään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemalla, joko ihan fyysisesti, tai kuolemalla henkisesti, mikä taasen tarkoittaa eräänlaista muodonmuutosta.

Vierailija
2/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemalla, joko ihan fyysisesti, tai kuolemalla henkisesti, mikä taasen tarkoittaa eräänlaista muodonmuutosta.

No jos ei nyt kuitenkaan ihan vielä, jos joku toinen keino löytyisi. :) -a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitää katkaista henkisesti siteet ja ei ajatella heitä. Ja keskittää huomio uuden hakuun, mitä se ikinä onkaan tai muihin ihmisiin. Eheyttää tunteita ja tunnemaailmaa jollakin tavalla, vaikka asia sattui aiemmin mahdollisesti.

4/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniin saattaa tulla ihmisiä ja tapahtumia usean vuosikymmenen takaa. Näen silloin tällöin vieläkin unia joistain peruskoulun ihmisistä ja jotkut unet sijoittuvat koulun pihaan tai ruokasaliin. Olen nelikymppinen.

Ei sille varmaan voi mitään.

Valveilla voi kyllä "tehdä tiliä" menneisyyden ihmisten suhteen. Kannattaa muistaa, että jos vaikka joku nuoruuden kaverisi ei halua olla tekemisissä enää, ei hän ole kaverina sen arvoinenkaan, että kannattaa hänen seuraansa haikailla. 

Vierailija
5/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama juttu, on kausia kun näen ainakin kolme yötä putkeen unia yhdestä ihmisestä. En keksi tälle oikein mitään selitystä.

Vierailija
6/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet unia heistä jota kaipaat. Sanoit olevasi hiukan yksinäinen, yritä hankkia jotain uutta kivaa tekemistä ja uusia tuttuja / ystäviä niin pääset ns henkisesti eroon niistä ketä kaipaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi