Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on ikisinkku ?

Vierailija
30.05.2022 |

Tunnen erään todella häikäisevän komean, parimetrisen varatuomarin, joka on reilu, huumorintajuinen, huippuälykäs ja kiva. Hän ei ole kertaakaan ollut vakavassa parisuhteessa eikä naimisissa. Eikä ole homo.
Miksi ? Olin häneen joskus vuosia rakastunut, mutta keräsin haaveitteni riekaleet ja tyydyn olemaan vain kaveri.
Tänään aloin miettiä, että onhan tuo vähän kummallista.
Tunnetteko te vastaavia tapauksia ja mikä,on syy, että ovat yksin ?
Ei ole mikään häntäheikki, vaikka onkin taitava flirttailija.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pvalvo vulvaa.

Tiedän, kova paikka teille jalustallanne oleville naisille.

Vierailija
42/133 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta valmis kirjoitti:

Jos on äärimmäistä huipputasoa, silloin vastakappaletta on vaikea löytää. Naiset ei toimi niin että ottaa kenet tahansa huipputasoisen vaa etsii yleensä omantasoisen (vastoin yleistä tietoa).

Mieti jos olet vaikka top1% mies ja huippuälykäs mutta kunnioittaa avioliittoa instituutiona mitenvaikea on löytää se 1% nainen joka on vastakappaleesi ja yhtä korkealla tasolla?

Tää on muuten totta, ettei se vähemmän älykäs nainen välttämättä myöskään halua sitä huippuälykästä miestä. Nainen saattaa kokea älykkään ylimieliseksi pätijäksi tai muuten vain saa alemmuuskompleksin miehen seurassa.

Tämä nyt vain yksittäistapaus, mutta aika virran mukana menevä muuten, mutta yksi esim. AMK-tutkinnon suorittanut naispuolinen ystäväni ei halunnut edes OTM:ää, koska mies oli hänelle jollain tapaa liikaa. Mies olisi ollut kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tänne palstalle kirjoittanut aikaisemmin myös tästä aiheesta.

Olen ikisinkku koska yksinkertaisesti en vain koe parisuhdetta tärkeäksi asiaksi elämässäni, en mä ole edes koskaan pyrkinyt parisuhteeseen.

Seksiä kyllä haluan ja hoidan omat haluni omalla kädelläni.

Mihin muuhun te sitä naista tarvitsette kuin seksiin? Minulle naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin.

M31

Riittääkö sulle oikeesti oma käsi? Itse naisena huomaan että itsetyydytys ei riitä kovin kauaa. Tietyn pisteen jälkeen mikään ei tyydytä paitsi mies.

Tähän ikään asti oma käsi on riittänyt korvaamaan sen aidon naisen varsin hyvin, tulevaisuutta en osaa ennustaa.

Luulen että iän myötä halut vähenevät koska testosteroinit laskee iän myötä eli luultavasti olen ikisinkku koko elämäni ajan.

Noin 10% ihmisistä elää kokoo elämänsä ajan ikisinkkuna.

M31

Niin se ei ole teknisesti se seksi tai orgasmi, mistä jää paitsi, vaan se kiihko ja vetovoima. Nämä voiskin älykkäälle olla mielenkiintoista vaihtelua (jos osaa ns. antautua hormonien vietäväksi).

Ihmiset tykkäävät eri asioista, minulle kiihko ja vetovoima ei ole tärkeitä asioita elämässäni koska pystyn elämään ilman niitä varsin hyvin.

Pärjään sooloseksillä varsin hyvin.

M31

Vierailija
44/133 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo paneskele Herkun darkroomeissa teuvolomaneja, kun sinä et ole hereillä.

Vierailija
45/133 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku koska yksinkertaisesti en vain koe parisuhdetta tärkeäksi asiaksi elämässäni, en mä ole edes koskaan pyrkinyt parisuhteeseen.

Mihin muuhun te sitä naista tarvitsette kuin seksiin? Minulle naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin.

M31

Riittääkö sulle oikeesti oma käsi? Itse naisena huomaan että itsetyydytys ei riitä kovin kauaa. Tietyn pisteen jälkeen mikään ei tyydytä paitsi mies.

Tähän ikään asti oma käsi on riittänyt korvaamaan sen aidon naisen varsin hyvin, tulevaisuutta en osaa ennustaa.

Luulen että iän myötä halut vähenevät koska testosteroinit laskee iän myötä eli luultavasti olen ikisinkku koko elämäni ajan.

M31

Niin se ei ole teknisesti se seksi tai orgasmi, mistä jää paitsi, vaan se kiihko ja vetovoima. Nämä voiskin älykkäälle olla mielenkiintoista vaihtelua (jos osaa ns. antautua hormonien vietäväksi).

Ihmiset tykkäävät eri asioista, minulle kiihko ja vetovoima ei ole tärkeitä asioita elämässäni koska pystyn elämään ilman niitä varsin hyvin.

M31

Jep. Tästä myös huomaan, ettet selvästikään ole myöskään kokeilunhaluinen, etkä ilmeisesti halua heittäytyä rennosti tekemään sellaista, mikä nyt ei ole varsinaisesti tarpeellista tai olisi korkeintaan perusteltua huvilla tms. Tämäkin on älykkäillä usein varmasti parisuhteen tiellä. Pitäisi osata joskus tehdä asioita ihan huvikseen muuten vain tai vaikka rentoutumisen vuoksi. Älykkäät pysyy asia-/järkilinjalla aina ja taviksille tuo tuntuu aika tylsältä.

Vierailija
46/133 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

M31

Jep. Tästä myös huomaan, ettet selvästikään ole myöskään kokeilunhaluinen, etkä ilmeisesti halua heittäytyä rennosti tekemään sellaista, mikä nyt ei ole varsinaisesti tarpeellista tai olisi korkeintaan perusteltua huvilla tms. Tämäkin on älykkäillä usein varmasti parisuhteen tiellä. Pitäisi osata joskus tehdä asioita ihan huvikseen muuten vain tai vaikka rentoutumisen vuoksi. Älykkäät pysyy asia-/järkilinjalla aina ja taviksille tuo tuntuu aika tylsältä.

Ai jotakin saakelin "lauantai-illan huumaako" pitäisi olla, jotta on...tavis?!

Vierailija
47/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

M31

Ai jotakin saakelin "lauantai-illan huumaako" pitäisi olla, jotta on...tavis?!

No jopas. Ensinnäkin seksiä voi harrastaa muulloinkin kun lauantai-iltana saunan jälkeen. Toisekseen, mitä vikaa on lauantai-illan seksissä? En ole ennen kyllä törmännyt kehenkään, kelle se olisi noin vastenmielestä.

Mutta uskon, ettei se ole sun juttusi, kun ihan pistää kiroiluttamaan, kun joku nainen yrittää puhua sua ympäri antamaan mahdollisuuden seksille.

En kuitenkaan usko, että asialla on mitään tekemistä sun älykkyyden kanssa. En ainakaan itse näe, miten seksin harrastaminen varsinkaan vakituisen kumppanin kanssa voisi olla jotenkin järjenvastaista. Eiköhän älykkäätkin nauti seksistä siinä missä muutkin.

Vierailija
48/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tarvii miehiä seksiin ja miehet tarvii naisia seksiin, tämän takia hetero pariutuu vastakkaisen sukupuolen kanssa... Mutta nyt osalle miehille riittää poke ja oma käsi joten ei heidän tarvitse pariutua.

Vierailija
49/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mies mutta pienet vehkeet? Karmea on silloin kohtalo.

Vierailija
50/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi pitää itseään täysnollana vaikka muiden silmissä on kaikkea muuta. Siitä tilasta on paha enää nousta mitä enemmän vuosia tulee lisää.

51/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän voi pitää itseään täysnollana vaikka muiden silmissä on kaikkea muuta. Siitä tilasta on paha enää nousta mitä enemmän vuosia tulee lisää.

Tämä stemmaa varmasti siihen mieheen, jonka jo äiti oli hylännyt pikkuvauvana.

Siis voiko olla tylympää kohtaloa, kun ei edes oma äiti rakasta ?

Kuinka sitten kukaan muukaan. Tai ainakin niin luulee.

Ehkä siitä tulee jonkinlainen piilokosto kaikille naisille, että ette minua saa, vaikka kuinka haluatte. Kuitenkin jätätte.

Vierailija
52/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se haluaa olla.

Vierailija
53/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies saa pillua sinkkuna, niin vain idiootti on suhteessa.

Yhen illan jutuissa seksi harvemmin on kovin hyvää. Kun on tunteetkin mukana ja opetellut kumppanin seksitoiveet kunnolla, vasta sitten seksi alkaa olla oikeasti hyvää. Useimmiten yhen illan juttu vastaa masturbointia tasoltaan.

Vierailija
54/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet ja naiset halua "yleisesti keskimäärin" eri asioita, miksi edes ollaan yhdessä?

M: metsästys, golf, autot, action elokuvat, liharuoat

N: muoti, sisustus, vaatteet, lapset, draama elokuvat, kasviruoka

Vierailija
55/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet ja naiset halua "yleisesti keskimäärin" eri asioita, miksi edes ollaan yhdessä?

No se seksi ja lasten saaminen ja kasvattaminen kai siinä perimmäisenä syynä. Seksikin on hyvää ja turvallista (seksitaudit) vain jos on jatkuvuutta ja lojaaliutta. Nyt vaan täällä selitetään, ettei älykkäät miehet kiinnostu naisista. Ei tee hyvää meidän geenipoolille jatkossa :D

P.S. Olen nainen ja mua kiinnostaa kyllä action-elokuvia lukuun ottamatta tuo miesten lista enemmän. Ja uskoisin, että jälkikasvu kiinnostaa monia miehiäkin.

Vierailija
56/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso mies mutta pienet vehkeet? Karmea on silloin kohtalo.

Ei ollenkaan. Onhan niitä pieni tavaraisia naisiakin. Vakka kantensa valitsee ja nainen sen ison miehen.

Vierailija
57/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudellinen tilanne paranee jos menee yhteen ja seksiä saa useammin yhdessä kuin sinkkuna joten oisko nuo ne asiat miksi ihmiset menee yhteen?

Sinkkuna eläminen on kallista koska kaiken maksaa yksin kun taas suhteessa menot jaetaan.

Vierailija
58/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa et voi tietää tuttavasi seksuaalista suuntautumista, jos hän ei sitä itse halua esille tuoda. Onhan muitakin vaihtoehtoja kuin homoseksuaalisuus.

Vierailija
59/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ikisinkkumiehenä suoraan sanottuna ärsyttää se oletus että me ikisinkut tai sinkut ollaa jollakin tapaa epänormaaleja.

Itse olen terve ja töissä käyvä "tavismies" ja en ole seurustellut koskaan.

Vierailija
60/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa joku mikä ihmeen tulenpalava tarve teillä on väkisin pariuttaa ihmisiä jotka eivät sitä vaan halua?

Miksi ei voida kunnioittaa ihmisen omaa valintaa?  

Mikä tarve on työntää nokkansa toisen elämään ja valintoihin?

Minä olen tosin nainen mutta taatusti ikisinkku. Tulen toimeen loistavasti ja olen erittäin tyytyväinen  elämääni. Samoin vanhin veljeni. Hän on sellainen "pitkä ja komea" joka nyt tuntuu olevan tärkeä ominaisuus pariutumisessa ja ihmettelyn aihe miksi sellainen ei pariudu.

Hänellä on hyväpalkkainen työ ja rahaa. Viihtyy elämässään sinkkuna, reissailee paljon Suomen Lapissa samoilemassa sekä Norjan puolella. On siellä paljon samanhenkisiä ystäviä.

Yhtenä kesänä hän vuokrasi kokonaisen saaren jostain järveltä Itä-Suomesta. 

Itselläni korkea koulutus ja hyvä vakinainen työ. Asun yksin enkä todellakaan huoli tähän ketään.

Miehiä on ollut mutta ei ketään josta olisin ajatellut mitään pitempiaikaista.

Miksi emme saa elää omannäköistämme elämää?

Miksi pitää udella ja ihmetellä ja päivitellä, kaupata väkisin milloin ketäkin kun toista ei kerta kaikkiaan kiinnosta? Meitä yksin viihtyviä miehiä ja naisia on aika paljon, antakaa meidän olla rauhassa ja keskittykää niihin omiin sotkuihinne draamoihinne siellä "ihanissa" parisuhteissanne.

Ja ei, takana ei ole karu lapsuus ja väkivaltaiset vanhemmat tai koulukiusaaminen tms. Meillä oli hyvä toaloudellisesti ja henkisesti turvallinen koti.  Ei vain halua sitä parisuhdetta, siinä kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä