Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on ikisinkku ?

Vierailija
30.05.2022 |

Tunnen erään todella häikäisevän komean, parimetrisen varatuomarin, joka on reilu, huumorintajuinen, huippuälykäs ja kiva. Hän ei ole kertaakaan ollut vakavassa parisuhteessa eikä naimisissa. Eikä ole homo.
Miksi ? Olin häneen joskus vuosia rakastunut, mutta keräsin haaveitteni riekaleet ja tyydyn olemaan vain kaveri.
Tänään aloin miettiä, että onhan tuo vähän kummallista.
Tunnetteko te vastaavia tapauksia ja mikä,on syy, että ovat yksin ?
Ei ole mikään häntäheikki, vaikka onkin taitava flirttailija.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sinkku kuin huonon naisen orja. M27

Vierailija
82/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vihainen omalle äitilleni kun se vihjailee että olisin kiinnostunut miehistä koska olen ikisinkku. Eräs ystävä taas jatkuvasti utelee miksi en ole parisuhteessa ja olen hänelle usein sanonut että miksi pitäisi olla parisuhteessa.

Myös sitä jotkut ihmiset on ihmetelly miksi perusta perhettä ja olisin loistava isä yms.

Rasittavia tuollaiset kyselyt ja utelut, mitä se edes muille kuuluu miten haluan elää? Kokeeko ikisinkkunaiset samanlaista painostusta?

Kokee. Mun äiti haluisi mummiksi, jottei jäisi ulkopuolelle. Siksihän alunperin sai lapsia. On älyttömän huono häviäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se ap nyt oikein sopertaa? Homot ei ole koskaan vakavassa parisuhteessa?? Kannattaisi päivittää vähän näkemyksiä.

Vierailija
84/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani löydän pari syytä. En ole tavannut ketään kiinnostavaa ja toisekseen suurin osa illoistani menee seuran treeneissä, mikä osaltaan rajoittaa kenenkään tapaamistakaan.  Ensi tai seuraavana vuonna varmaan tulee valmennuskuviot omallekin kohdalle, joten entistä enemmän olen sidoksissa harrastukseeni. 

Vierailija
85/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vihainen omalle äitilleni kun se vihjailee että olisin kiinnostunut miehistä koska olen ikisinkku. Eräs ystävä taas jatkuvasti utelee miksi en ole parisuhteessa ja olen hänelle usein sanonut että miksi pitäisi olla parisuhteessa.

Myös sitä jotkut ihmiset on ihmetelly miksi perusta perhettä ja olisin loistava isä yms.

Rasittavia tuollaiset kyselyt ja utelut, mitä se edes muille kuuluu miten haluan elää? Kokeeko ikisinkkunaiset samanlaista painostusta?

Ehkä sä et ole hetero...

Miten se liittyy asiaan? Koska homot on ällöi hihihi? Huoh........ Pääsit sitten olemaan nokkela.

Vierailija
86/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs komea ja urheileva poliisikomisario on ikisinkku. Harrastaa espanjalaisia ja aiemmin venäläisiä naisia. Ei vaan nappaa perhe-elämä suomalaisen naisen kanssa.

Ehkä hänellä on syynsä

Vierailija
87/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen introvertti luonteeltani eli en edes pahemmin liiku paikoissa(baarit ja festarit) joissa ihmiset löytää kumppanin enkä ole vaivautunut menemään tinderiin. Töissä käyn ja vapaa-ajalla lenkkeilen, käyn salilla ja liikun luonnossa. Treffeillä en ole käynnyt varmaan 10 vuoteen mutta en minä asiasta ole katkera asiasta vaan nautin elämästäni varsin hyvin näin.

Parisuhteen varmasti löytäisin aika helposti jos vain haluaisin.

Vierailija
88/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on samanlainen. Saa naisia kyl halutessaan mutta ei ikinä seurustele. Kukaan ei pysty hänen neuroottiseen siivousvaatinuksiin. Siivoaa siis pakonomaisesti melkein kokoajan kotiaan ja kaikki naiset sotkevat hänen mielestään liikaa.

Vierailija
89/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikisinkku naisia olemassa, olisi kiva kuulla heidän mietteitä aiheesta.

Vierailija
90/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassakaan... Naiset saa aina parisuhteen halutessaan ja naisille parisuhde on tosi tärkeä asia elämässä verrattuna kuinka tärkeä asia se on miehille.

Vierailija
91/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassakaan... Naiset saa aina parisuhteen halutessaan ja naisille parisuhde on tosi tärkeä asia elämässä verrattuna kuinka tärkeä asia se on miehille.

Ei Jeesus :D :D :D

Vierailija
92/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs hyvännäköinen mies (tosin oli ihan tavallisessa duunissa), sanoi minulle kerran, että ei tiedä, miksei ole ollut tyttöystävää. Ei vaan ole. Luulen, ettei vaan koskaan tajunnut, että naiset ovat kiinnostuneita.

Kyllä hän sitten alkoi jossain vaiheessa seurustella.

Miten sen voisi tietää että naiset ovat kiinnostuneita? Kukaan ei tee elettäkään osoittaakseen kiinnostusta ja vastaanotto on aina tavallisisen tylyä jos yrittää jututtaa.

Vierailija
93/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs hyvännäköinen mies (tosin oli ihan tavallisessa duunissa), sanoi minulle kerran, että ei tiedä, miksei ole ollut tyttöystävää. Ei vaan ole. Luulen, ettei vaan koskaan tajunnut, että naiset ovat kiinnostuneita.

Kyllä hän sitten alkoi jossain vaiheessa seurustella.

Miten sen voisi tietää että naiset ovat kiinnostuneita? Kukaan ei tee elettäkään osoittaakseen kiinnostusta ja vastaanotto on aina tavallisisen tylyä jos yrittää jututtaa.

Bulgariassa ollaan vastaanottavaisia. Isoin bonus halpa EU-maa. Et jos haluat tälle päivälle hymyä huulille pistä Tinderissä viestiä.

Vierailija
94/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän oli yksi kovasti nyt framilla ollut raamikas mieskin. Ennen kuin sitten 20 vuotta nuorempi mimmi ilmeisesti vei jalat alta ja sekoitti miehen... Nyt tuli siis isäksi 55-vuotiaana.

En tiedä, ehkä vain ei ole kolahtanut, ehkä on erakkoluonne, ehkä ei napostele ja saa naisen ilman että tarvii sitoutua jnejne.

Vierailija
95/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tämä: ei jaksa etsiä. Kapakissa ei tunnu luontevalta yrittää houkutella ventovieraita matkaan, eikä tinderinkään kanssa säätäminen oikein ole se oma juttu. En kuitenkaan kärsi tai harmittele, vaan olen oikein tyytyväinen kun saan elää niinkuin haluan.

Perhe olisi kiva perustaa, mutta tulee jos on tullakseen. Eli todennäköisesti ei. Sekin aika alkaa olla pian ohi kun ikääkin on kohta 40 vuotta.

Tämä on kohtaloni. Olisi voinut käydä pahemminkin, kun seuraa vierestä muiden riitoja ja huoltajuuskiistoja.

Vierailija
96/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moon ikisinkku ku naiset on niin nirsoja.

Vierailija
97/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole leukaa, pituutta ja rahaa.

98/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on juoppo tai narkkari. Hyvin yleistä tuossa ammattikunnassa. Siinä katoavat tienestit aineisiin, kun pitää rankan työn vastapainoksi rentoutua.

Eikä sellaista menoa, arvaamatonta käytöstä kukaan kestä. Kuka tahtoisi saaa lapsia kanssaan, perustaa perhettä huumehelvettiin ?

99/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niin perusteellisesti masentunut, että aloitekyky on mennyt ja vaikka sitä olisi, niin kukaan ei kestä syvässä depiksessä olevaa, johon liittyy pesemättömyys, hima, kuin kaatopaikka jne.

Vierailija
100/133 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että minussa ja tuossa Ap.n kuvailemassa miehessä on jotain yhteistä. - Se mikä joskus on turhauttanut on se, että osalle läheisistäni ja joillekin vähän etäisemmillekin on vaikuttanut sinkkuuteni olevan huomattavasti isompi ongelma kuin minulle itselleni. Ja joille ei kelpaa selitykseksi se, että en toistaiseksi ole kohdannut ja löytänyt "sitä" oikeaa. 

Myönnän että en ole käyttänyt aikaani tai nähnyt vaivaa juurikaan, että kumppanin löytäsin.

Enemmän olen vain elänyt uskossa ja toiveissa. että kun aika ja paikka on oikea, niin kohtaamme ja löydämme toisemme.

En halua kenenkään kanssa asettua parisuhteeseen vain siksi, että se olisi jotenkin hyväksyttävämpää kuin jatkaa eloani sinkkuna. Mitä väärää on elää sinkkuna? Ja mitä oikeastaa menettäsin jos eläisin loppuikänikin sinkkuna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi