Hei perheelliset! Kuinka usein teidän miehet käy " viihteellä" ? Entäs te itse?
Meillä ei juuri baarireissuja harrasteta, muuten kuin pikkujoulut silloin tällöin, ei edes joka vuosi, viimeksi on tainnut olla omissa polttareissaan baarissa, ja siitäkin on jo useampi vuosi aikaa. Itse olin keväällä kaverin kans parilla drinksulla.
Tuli vaan mieleen toisesta ketjusta, jossa joku valitti että mies vetää aina perskännit...
Kommentit (41)
Eli juuri, pikkujoulut, kalastureissut äijäporukassa, saunaillat jne jne.
Kyllä mekin ollaan miehen kanssa sielunkumppaneita me vaan tykätään myös olla viihteellä vastapainoksi arjelle. Tätä viihteellä käymistä on meillä siis yhteensä vuodessa noin 12 kertaa, sekä yksinään että yhdessä. Minä en häpeä sanovani että vedän silloin myös kunnon kännit se tekee myös hyvää sielulle ja ruumiille. Aikaisempaan ketjuun viitaten minä vaan pystyn seuraavana aamuna heräämään ja toimimaan normaalisti toisin kuin rakas mieheni jolle krapula on paha.
Omaa elämää ei todellakaan tarvitse lopettaa sen jälkeen kun lapsia on siunaantunut. Terv. viestin numero 21.
mut muuta vapaa-aikaa sit on kummallakin.
viihteellä. Kotona dokaamistahan ei lasketa.
Yhdessä käydään tanssilavoilla ehkä 2kk välein, ei aina silloinkaan jos ei saada lapsenlikkaa. Huomenna muuten mennään!
Itse en juurikaan käy, enkä baareihin suostu miehenkään kanssa. Olen nimittäin töissä juottolassa, joten haluan pysyä kaukana niistä vapaa-aikanani.
Tanssilavat on kivoja, niissä viihtyisin useamminkin. Jaa niin, me ollaan tällaisia vanhoja käpyjä, mies 50v ja minä 36v.
mutta äärimmäisen harvoin baarissa.
Meidän viihdettä on
- käydä yhdessä ravintolassa syömässä ja sen jälkeen jossain kivassa paikassa viinilasillisella
- käydä teatterissa ja sen jälkeen taas viinillä/skumpalla
- käydä gallerian avajaisissa (viinillä, taas :)
- järjestää tai käydä ystävien järjestämissä illanistujaisissa (rapujuhlat, vappuiltamat, synttärit, tuparit tai muuten vain kotibileet)
- molemmilla kerran tai pari kesässä omia viikonloppuja mökillä tai laivaristeilyllä omien kavereiden kanssa
- ehkä kerran tai kaksi vuodessa jossain yökerhossa, keikalla, tms
Ei me enempää jakseta, mutta mekin ollaan jo vanhoja käpyjä 32 ja 33 ja kaksi pientä lasta löytyy kotoa, jossa viihdytään kyllä koko porukka yhdessä muut illat :)
bilettämään/baareilemaan lähtemistä.
stella80:
ainoastaan bilettämään/baareilemaan lähtemistä.
Nooh, meillä minä käyn 1-3 kertaa kuukaudessa jossain (baarissa, ystävien kanssa illanvietoissa, karaokea tms.),
mies ei käy koskaan. Joskus ehkä yhdellä, mutta ei ole tänä vuonna tainnut käydä kertaakaan, vaikka ihan vapaasti saisi mennä.
eikä edes nuoruus ole jäänyt elämättä, kun lapsikin tuli hankittua vasta vähän alta nelikymppisenä ja me käymme ulkona kerran pari kuussa, koska se on kivaa. Joskus mennään yhdessä, joskus kumpikin omien kavereidensa kanssa. Joskus nautitaan vain muutama lasi viiniä tai pari olutta, joskus taas mopoo lähtee käsistä kunnolla. Minä en ole pitänyt juhlimista minään välivaiheena elämässäni ennen lasta, vaan yhtä lailla se äiti-ihmisen mieltä virkistää.
Vierailija:
Eli juuri, pikkujoulut, kalastureissut äijäporukassa, saunaillat jne jne.Kyllä mekin ollaan miehen kanssa sielunkumppaneita me vaan tykätään myös olla viihteellä vastapainoksi arjelle. Tätä viihteellä käymistä on meillä siis yhteensä vuodessa noin 12 kertaa, sekä yksinään että yhdessä. Minä en häpeä sanovani että vedän silloin myös kunnon kännit se tekee myös hyvää sielulle ja ruumiille. Aikaisempaan ketjuun viitaten minä vaan pystyn seuraavana aamuna heräämään ja toimimaan normaalisti toisin kuin rakas mieheni jolle krapula on paha.
Omaa elämää ei todellakaan tarvitse lopettaa sen jälkeen kun lapsia on siunaantunut. Terv. viestin numero 21.
ja sen lisäksi sitten baareilemassa esim. työkavereiden kanssa töitten jälkeen 4-5 krt vuodessa.
Lauantaisin tulee tosi harvoin käytyä ns. pitkän kaavan mukaan bilettämässä, toivoisin että mahdollisuuksia olis enemmän, mutta kaverit on kovin kotikeskeisiä ja lapsille ei saada useinkaan hoitajaa, että miehen kans voisi lähteä.
Käyn ehkä pari kertaa kuussa ulkona kavereiden kanssa. Mies käy ehkä kerran parissa kuussa. Mutta toisaalta, mä oon yli 4v ollut vain ja ainoastaan kotona, että pakko sitä on välillä päästä tuulettumaan ja näkemään kavereita. Kankkunen meinaa vaan nykyään olla niin paha, että oon nyt vähentänyt käymistä. Nyt tosin tulossa taas kaikki pikkujoulut ja muut kissanristiäiset..
Ja jos sillä nyt jotain merkitystä on, niin lapsia ei laitetaan mihinkään hoitoon vaan toinen on aina sitten heidän kanssa kotona. Yleensä lähden, kun lapset menevät nukkumaan. Sinänsä se mun käyminen ei heidän tasapainoaan horjuta. näin olen asian itselleni perustellut :)
Joskus siihen liittyy perskännit, toisinaan ei alkoholia ollenkaan. Riippuu tilanteesta. Ja ikää on muuten 27/36 (kun joku täällä kirjoitti teiniäideistä+viihteellä käymisestä).
Mutta kavereiden/työkavereiden kanssa yksin ei siis käydä koskaan.
Musta vaan luuserit ja huonot äidit käy baarissa. Ei siellä kukaan käy ellei ole pettäminen mielessä, sanokaa mitä sanotte.
Jos on käyty niin yhdessä ollaan menty. Viimekerrasta taitaa olla aikaa parisen vuotta. Ei sitä enää lapsien saannin jälkeen innosta, eikä jaksa edes lähteä minneen.
Ollaan nuoria miehen kanssa - reilut kakskymppisiä. Ja minä olen ekan kerran astunut baariin 20-vuotis synttäreilläni ;) Ei vaan sattunut kiinnostamaan aikasemmin.. Sen jälkeen olen käynyt korkeintaan 8 kertaa viihteellä - ja kaiken huippu - aina selvinpäin!
Mies voi ottaa baarissa ihan sen verran et mukavasti humaltuu - muttei ollut kaatokännissä saati potenut krapulaa. (no joo joskus, kun ei ole ollut kotona sitä krapulaa potemassa esim. mökkireissuilla kavereiden kanssa, laivalla tmv.)
Ja miehen kanssa käydään lähes aina yhdessä viihteellä ja reilusti ennen pilkkua kotia!
Baariin kun voi myös mennä tanssimaan ja tapaamaan kavereita :) Ei oo pakko kaataa viinaa kurkusta alas.
Meillä mies käy ehkä kolme kertaa vuodessa kavereiden kanssa ja yhdessä käydään saman verran, mä taas yksin käyn 1-4x/kk. Ja mieshän silloin hoitaa lapsia, vaikka yöllähän ne nukkuu kaikki. Ja kun baarissa käy, niin ei siellä tarvi RYYPÄTÄ niinkuin toiset olettaa, vaan voi myös TANSSIA ja pitää hauskaa muuten. Itse olen siis 23v ja mies vähän vanhempi. Ja taatulla olen silloin " nuorempana" mennyt ja koheltanut tarpeeksi ettei enää sen takia tarvitse... Kukin tyylillään, meillä menee hyvin näin.