Mitä tyhmää miehesi tekee? Mikä ärsyttää?
Mua ärsyttää, kun mun mies lähtee viihteelle, se vetää sellaset perskännit ettei ole tosikaan.
Seuraava päivä totaalisen pilalla. Usein ei tätä tee, mutta joka kerta kun lähtee baariin, sama juttu.
Eli mieheni ei tiedä rajojaan...
Ärsyttää, mutta eipä voi mitään.
Kommentit (39)
Siihen tarkkuuteen liittyy vielä sellainen ongelma, että mies ei anna minun tehdä jotain juttuja (tyyliin löydä naulaa seinään), koska en osaa yhtä hyvin kuin hän ja sitten joudun vaatimaan miestä tekemään ne jutut ja se ei aina jaksa.
miehen " vikinä" kun sen tyhjentää astianpesukonetta, imuroi, laittaa pyykkejä koneeseen, ottaa niitä pois yms, aina sama " kukaan muu ei täällä tee mitään" . Kun omasta mielestään joutuu tekemään kotitöitä yksin koko ajan;))
Ja kun aloittaa esim. tyhjentämään konetta niin samaan aikaan huutaa lapsille että niidenkin pitää tehdä jotain koska hänkin tekee.
Mieheni siis tekee kotitöitä mutta aina pitäisi muistaa kiittää (haloo! ei muakaan kukaan kiitä) tai muu perhe ei saa silloin istua ja katsoa telkkaria kun herra kerran tekee kotihommia niin koko perheen pitää tehdä!!
ei kovin usein enää nykyään käy viihteellä mutta kun käy niin ei osaa lopettaa ajoissa juomista. Koomakännit ja sitten tullaan kotiin, nukahdetaan sohvalle, tuoliin ja milloin mihinkin. Ja seuraavana päivänä haistaan. Mieheni kunniaksi on kyllä sanottava, että krapulaisenakaan ei jää makaamaan vaan yrittää kyllä osallistua seuraavaan päiväämme.
Toinen on tämä ajan käsite, mutta sen tiedostan jo ja tiedän että 20min = 40min-1h.
Kolmas on asia, jota kutsun kosmeettiseksi siivoamiseksi. Kun siivoaa niin vahingossakaan ei imuroida sänkyjen tai sohvien alta.
Neljäs: ottaa aina uuden puhtaan pyyhkeen enkä koskaan teidä mitä on käytetty viikko ja mitä vain kerran.
Vaatteet on sille mahdoton yhtälö..Vaikka kädestä pitäen näyttäs, että mikä on kenenki..Huoh!
en aina tajua miten ollaankin yli 10vuotta oltu yhdessä....
Vierailija:
joka päivä pitää tutkia monta tuntia nettiä ja alan lehtiä, suunnitella uusia armeijoita ja laajennuksia vanhoihin. meillä on pieni asunto ja miehen työpöytä on olkkarissa, ja se on aina ihan kamalan näköinen. mies ei siivoa ikinä askarteluidensa jälkiä vaan tavaraa (maaleja, suteja, veitsiä, liimatuubeja, muovisilppua, pikkusotilaita, pahveja, lippuja ja lappuja) on jatkuvasti n. 20 cm korkuinen epämääräinen kerros koko pöydän laajuudelta. sitten kun tarvitsee tilan esim. maalaamista varten, niin siirtää vaan tavaraa syrjään semmoiselta kämmenen kokoiselta alueesta pöydän reunasta.mies on luvannut hankkia pyörillä kulkevat laatikostot pöytänsä alle, ja opetella pitämään muut paitsi aivan sillä hetkellä työn alla olevat kamat siellä laatikoissa. nyt se kuvittelee että minä olen niin onnellinen tästä LUPAUKSESTA että se itse asiassa riittää. jos erehdyn mainitsemaan sotkusta niin mies närkästyy: " joo, anna olla, ne laatikot on tulossa!" . mutta ei ne oo.
juuri vastikään hän suunnitteli taas mittavia investointeja uusiin panssarivaunuihin yms. ja oli asiasta innoissaan. minä sanoin että ei käy, että ensin ne laatikot, sitten lisää kamaa. taas mies närkästyi: " kuule, meillä ei nyt tässä tilanteessa oo varaa eikä mulla oo aikaa hankkia niitä laatikoita ihan heti" . aha. paitsi jos käyttäisit vaikka puolet siitä rahasta ja ajasta, jonka nyt harrastukseesi käytät, niiden laatikoiden hankkimiseen niin sulla ois jo maailman hienoin säilytysjärjestelmä saatanan tinasotamiehilles.
Homma on ihan miehestä ja hänen järjen käytöstään kiinni. Senkun lopettaa perskännäämisen.
vaan aina menee. Ei tiedä omia rajojaan, on vaan kännissä kuin apina.
Onneksi ei usein, eli ei se meidän elämässä nyt ole ärsytystä isompi juttu.
Tyhjä vessapaperirulla telineessä
Aamujuoma lasi tiskipöydällä, ei koneessa
Oma puoli pedistä petaamatta
Oluttölkit pitkin pihaa muiden kerättävänä
Likaiset ja vielä käytettävät vaatteet pitkin makuuhuoneen tuoleja/lattiaa
Käytetty pyyhe aina jossain muualla levällään kuin pyyhenaulassa.
En tiedä olenko nipo, mutta jos 4 vuotta samoja asioita pyytää, niin eikö noita nyt voisi mun mielikseni tehdä? On kuin käskis murkkuikäistä pentua.
Siis saattaa ostaa osamaksulla jotain harrastusjuttuja tms. vaikka oikeesti ei sellaisiin olisi varaa. Sitten kun maksun aika tulee pähkäilee miten tästä taas selviää. Onneksi nyt sentään luopui Visasta koska senkin käyttö meni ihan överiksi. Myös kulutusluottokortit lupasi leikata kahtia.
joo tosi rasittavaa ku ei tajua omia rajojaan,asiasta on miljoonat kerrat puhuttu..mutta eipä ole auttanut,kuin ehkä hetkellisesti..muuten tosi hyvä mies,enkä todellakaan jätä tuon takia,kyllä siihenkin tottuu..eikä se edes loppujenlopuksi enään niin paljoa häiritse,on vain tainnut muodostua tavaksi siitä valittaminen...
Esimerkiksi siivouksessa, ottaa ämpäriin vettä, laittaa pesuainetta ja pesee sitten vain esim keittiön pöydän alta! Miksi ei samalla koko keittiötä?? Ja siivousvälineet tietysti jää pesuhuoneeseen mun korjattavaksi...
Mies ei todellakaan tunne rajojaan jos on työ- tai kaveriporukassa viihteellä. Kotiin tullaan aamu neljänviiden aikoihin, niin ettei mahdu karmeista sisään, haistaan pahalle ja vielä seuraava päiväkin haistaan ja nukutaan, eli tavallaan kaksi päivää menee pilalle.
Jos ollaan yhdessä liikenteessä ei tälläistä ongelmaa ole, kyllä hän silloinkin kännit ottaa mutta ei todellakaan samassa mittakaavassa kuin yksinään.
Toki ärsyttää vielä, ettei vaan osaa sitä pyyhettä viedä omalle paikalle tai " näe" likaa ympärillä... liekö miehiin rakennettu juttu.
Meillä sama juttu. Siihenkin tottuu, kai
Mutta muita ärsyttäviä asioita
Jos mä sanon miehelle että vie roskat tai pyykit niin se sanoo kohta. Ja kun hänen kohta tulee ellei sitten ole unohtanut niin minä olen kerennyt tehdä jos sen asian.
Joka jumalanpäivä pitää saada nukkua päikkärit töitten jälkeen. Raivostuttavaa. Muutama kerta viikossa olis ok, mutta joka päivä!!!!
Kun vaikka aamulla juo kahvit olohuoneessa niin se muki ei jostain syystä kulkeudu takasin keittiöön.
Parranajon jälkeen pyyhkäseen vähän sinnepäin tyyliin partakarvat pois lavuaarista, eli joka aamu saan siivota ensin lavuaarin.
Siinäpä nyt alkuun!
vaatteet pitkin huushollia, mies riisuu itsensä milloin minnekin. Olen sanonut asiasta lukemattomia kertoja ja myöntynyt jo siihenkin, että laittaisi edes yhden tuolin päälle, joka on makkarissa, mutta ei...Pesuun menevät vaatteet heittää sentään oikeaan huoneeseen, eli kylppäriin, mutta yleensä lattialle, eikä pesukoriin.
Anoppi ehdotti, että laita vaatteet miehen tyynyn alle, niin oppii laittamaan vaatteensa paikoilleen. Näin hän oli apelleni tehnyt. En ole vielä viitsinyt testata...
Mies tekee kaiken joko tosi huolimattomasti tai sitten hän kyllä aloittaa siivoomisen, mutta jättää asian sikseen, kun huomaa esim. keskeneräisen työn ja alkaa sitten sitä tekemään.
huvittaa (onneksi ei sentään ruokapöydässä!).
Vaikka keittiössä ois tiskit tiskaamatta, kylppärissä pyykit ripustamatta kuivumaan, vaikka lapsi huutais pyllyä pyykimään vessassa, niin tämä vaan ISTUU SOHVALLA kaukosäädin käpälässään ja KATSOO TYYNENÄ TELKKARIA!
Voi -ttu ja sata muuta kirosanaa #&/)*!
Vierailija: