Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu anestesia ja siitä herääminen?

Vierailija
29.05.2022 |

Onko miten kauheata?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksensin kun heräsin. 

Voihan sitä oksentaakin, mutta suolisto kyllä tyhjennetään perusteellisesti ennen leikkausta, joten eipä sieltä mitään muuta voi ulos tilla, kuin jitain vhreää sappiliejua.

Aika rajusti saa oksentaa, että suolistosta saakka tulee tavaraa ulos. Mitä ihmettä sekoilet?

Vierailija
102/107 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tokkurainen olo herätessä ja kurkkua aristi. Tosin olin myös nuhainen ollut niin se putki ärsytti kurkkua kai. Ensimmäisenä kysyin paljon on pakkasta. Oli kylmä pakkasyö. :D Mulla paikattiin siis synnytysvaurioita nukutuksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukahdin ja heräsin naps vaan. Ei ollut huono olo tai tokkurainen. Hoikka teinitytär tärisi kylmästä leikkauksen jälkeen ja piti laittaa lämpöpeitto päälle tunniksi. 

Ihmettelinkin miksi muut (ihan kaikkia kommentteja en lukenut) ei ole maininnut siitä kauheasta palelemisesta siinä kun on heräillyt, mutta näköjään niin ei sitten käykään kaikille.

Vierailija
104/107 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on nukutettu. En ehtinyt laskemaan kymmenestä nollaan, kun silmissä kiepahti ja nukahdin. Herätessä yskitti, tuntui oksennus tulevan, olo oli sekava ja väsytti. Jonkun aikaa sitä kesti. Seuraavana yönä nukuin todella sekavasti ja lähdin keskellä yötä kävelemään unissani, heräsin, kun olin jalkeilla huoneessa. 

Vierailija
105/107 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut anestesiaa mihinkään. Jos operaatio kestää vaikka 5h ja pari tuntia siitä heräät, niin tuntuuko se ihan silmänräpäykseltä vai tuntuuko se oikeasti et olit knock out aika pitkään? Olen miettinyt samaa jos joku on ollut vaikka 2v koomassa. Tajuaako sitä olleensa pitkään muualla vai onko se kaikki vaan nukahdat-heräät. 

Vierailija
106/107 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kun vaa taju lähtee bye bye 😃

Vierailija
107/107 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanyyli laitetaan suoneen hereillä, sitten nukahdatkin heti ja heräät kuin olisit nukkunut oikein hyvät unet. Eka ajatus herättyä oli kiitollisuus ja toka, että haluan uudet hyvät unet. Heräämön jälkeen sai voileipäkahvit. Mukavaa suorastaan, vaikka leikkaus kyseessä.