Suomen huonoin ns menestynyt bändi?
Kommentit (99)
Ultra Bra.
Ylimielisiä helsinkiläisiä taidelukiolaisia. Etenkin sanoitukset aivan typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Jos artistit lasketaan mukaan: Arttu Wiskari
Hyi!
Luulin, että se on riimitellyt kököt laulunsa ihan itse, mutta ne ovatkin ammattisanoittajan käsialaa.
Aina vain käsittämättömämpää.
Jos ja kun biisit myyvät, mitä väliä sillä lopulta on, miten se on saatu aikaan ja synnytetty... Kunhan tulee hynää...
Ja ei noiden ulkomaan elävienkään hittikipaleet nyt niin mitään ihmeellisiä ole...
Vierailija kirjoitti:
Ultra Bra.
Ylimielisiä helsinkiläisiä taidelukiolaisia. Etenkin sanoitukset aivan typeriä.
Eivät kaikki.
"8-vuotiaana" kolahtaa kyllä kylmän sodan lapseen, vaikka muuten tuo Agit Prop- meininki ei vetoa.
Apupaska,haloo helsinki,kaikki nais laulajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi!
Luulin, että se on riimitellyt kököt laulunsa ihan itse, mutta ne ovatkin ammattisanoittajan käsialaa.
Wiskari on jotain aivan paskaa,koomista touhua kun biisiä tehdään puolitoista vuotta,väkisin väännettyä paskaa
Taas kerran tulee todistettua se, että taide on aina maun asia.
Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta, turha noista on kinastella.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisestihän tähän kuuluisi vastata Nickelback, mutta ei se minusta edes niin huono ole. Aika mitäänsanomaton, mutta ei mitenkään ärsyttävä. Huonoimpia ovat varmaankin olleet sellaista hetkellistä menestystä nauttineet bändit, joiden menestys on tullut pelkästään aggressiivisesta markkinoinnista yleensä hyvin nuorelle yleisölle. Esimerkiksi kaiken maailman popstars ja mitä näitä laulukilpailuissa muodostettuja bändejä oli.
Jos bändi on ollut pitkän aikaa menestynyt objektiivisilla mittareilla, niin silloinhan he ovat välttämättä tehneet jotain sellaista, joka miellyttää monia ihmisiä. Eli eivät ole voineet olla kovin huonoja siinä, mikä on musiikkiyhtyeen tehtävä, eli ihmisten viihdyttämisessä.
Miten tämä vasta otsikon kysymykseen?
Vastaan Arttu viskari kumppaneineen. Bändi on sinänsä hyvä, eli soitto toimii, mutta ideana tällainen halpa varastaminen on iljettävä.
Mikä pointti tällaisessa aloituksessa on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti tällaisessa aloituksessa on?
Mene ihailemaan nightwish tatskojas äläkä kysele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi!
Ja tästä "ammattisanoittajasta" voi olla montaa mieltä. Itse en arvosta lapsellisia riimittelyitä ollenkaan, enkä näe niissä mitään ammattimaista, vaikka niitä ammatikseen tekisikin.
Siksipä se onkin huonoin menestynyt suomibändi.
Ymmärrän hyvin että sille on tilausta, enkä sinänsä dissaa sitä että porukka elättää itsensä ja perheensä tällaisella, ja että jotkut pitävät wiskaria hyvänä. Itse vain olen tätä mieltä.
Sunrise Avenue, opetti minulle sanan "renkutus" todellisen merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Sunrise Avenue, opetti minulle sanan "renkutus" todellisen merkityksen.
Sama!!
Sunrise Avenue. Todellinen yhden hitin ihme. En voi ymmärtää menestystä.
Blind Channel - löysää uudelleenlämmittelyä jostaki mikä oli alun perinkin paskaa
Cheek - räpistä en tykkää muutenkaan, mutta väkisin kuunneltuna olen löytänyt ehkä pari semmosta ihan ok-biisiä. Mutta Cheek? Tämä wannabe-blingbling -räppäri jonka haaveisiin kuuluu olla kokoomuslainen, niin ... ei. Tuhat kertaa ei.
Kaikki suomi-gospel. Jumalattoman (pun intended) koomista tasapainoilua "ei olla julistamassa, mutta ..." -akselilla.
Hurriganes. Joo, yksi loistolevy, pari sitten ihan jees levyä, loput ihan tusinalätkyttelyä, että nyt soitetaan sitä "Trokken trollia".
Nightwish on kyllä täysin käsittämätöntä potaskaa