Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylivelkaantunut mitä teen..

Vierailija
29.05.2022 |

Olen velkaantunut..rästejä ei vielä ole ja luottotiedot tallella, mutta olen tosi vaikeassa paikassa velkojen kanssa..toisaalta kannattaisi pistää varmasti kaikki ulosottoon, mutta pelkään etten selviä ilman luottotietoja. Velkoja on joku 15000e ja kuussa niihin menee melkein 1000e eikä ne edes lyhene koska osasta menee pelkkä iso korko..itselleni jää käyttörahaa sen verran että juuri ja juuri kitkutan hengissä..en syytä tilanteesta kun itseäni, olisi pitänyt tehdä järkevämpiä ratkaisuja aikoinaan, mutta en silloin kyennyt..mitään yhdistelylainoja en saa koska minulla ei tällä hetkellä ole edes työpaikkaa..olen niin uupunut ja väsynyt tähä ja tuntuu etten jaksa enää 10-vuotta tämmöistä elämää, velat on siis otettu vuosia sitten varmaan huonoimmilla lainaehdoilla mitä on ollut ja korot on korkeat

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 lainaa..kallein 11000e, sitten 2000e ja tuo 1800e..

"kallein" ei tarkoita sitä että mikä on suurin.

Kallein laina on se missä on korkeimmat korot ja kulut suhteessa pääomaan.

Vierailija
62/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimmällä paras korko ja siihen olen keskittynyt ja yritän saada sen nyt kokonaan pois ekana..tuo isoin on surkein diili..korko on juuri joku 150% ja tuntuu etten ikinä saa sitä pois..

Eli yrität ekana maksaa sen halvimman rahan? Maksimoit siis maksamasi korot. No ei ihme että olet moiseen suohon itsesi laittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi kysyin vinkkejä jos ois joku viisaampi..tuo iso ei ole lyhentynyt ollenkaan vuoteen, olen maksanut pelkkiä korkoja..se alkaa ensi kuussa taas vähän lyhenemään..olen yrittänyt sius laina kerrallaan maksaa yhtä enenmän ja ensin pieninmät, mutta se on väärä logiikka🙈

Vierailija
64/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat velat maksettua, kannattaa jatkossa pohtia minkälaisia elämänvalintoja tekee.

1. Miksi olet ottanut pikavippejä kun kaikki varoittavat niistä ja olet pienituloinen?

2. Miksi olet ollut työelämässä, mutta nyt et ole?

3. Miksi hankit lapsia jos et voi elättää edes itseäsi?

Huonoista päätöksistä muodostuu kokonaisuus, joka tekee elämästä vaikean. Tee jatkossa viisaita päätöksiä.

Vierailija
65/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat velat maksettua, kannattaa jatkossa pohtia minkälaisia elämänvalintoja tekee.

1. Miksi olet ottanut pikavippejä kun kaikki varoittavat niistä ja olet pienituloinen?

2. Miksi olet ollut työelämässä, mutta nyt et ole?

3. Miksi hankit lapsia jos et voi elättää edes itseäsi?

Huonoista päätöksistä muodostuu kokonaisuus, joka tekee elämästä vaikean. Tee jatkossa viisaita päätöksiä.

Olet väärässä ketjussa. Tässä kysyttiin viisautta, ei jälkiviisautta (joka on muuten paljon helpompi laji) neropatti.

Vierailija
66/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet pankkiin otat lainaa tuon em. summan ja maksat luotot pois ja lainaa sitten pankille. Tuo 15000, niin pieni summa, että pitkällä maksuajalla kk-erä pieni.

Vierailija
67/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet pankkiin otat lainaa tuon em. summan ja maksat luotot pois ja lainaa sitten pankille. Tuo 15000, niin pieni summa, että pitkällä maksuajalla kk-erä pieni.

En tiennytkään että pankkiin vaan mennään ottamamaan laina, varsinkin kun on jo lainoja pohjalla, elätettäviäkin on mutta töitä taas ei neropattien kokoontumisajot :D ei ap

Vierailija
68/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyfin

Vierailija
69/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt yhdistää näitä ja ei onnistu, anyfin yms vaatii sen työpaikan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme