Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä tuntuu olevan aika tylsää.

Vierailija
28.05.2022 |

Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.

Kommentit (412)

Vierailija
121/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, sä voisit jonkun lievästi kehitysvammaisen naisen saada. Tunnen yhden 150kg ja sellaiseen sulla ehkä on mahdollisuuksia.

Mitä pahaa kehitysvammaiset on sulle tehny? Kukaan nainen ei ansaitse riesakseen Allua.

Vierailija
122/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, sä voisit jonkun lievästi kehitysvammaisen naisen saada. Tunnen yhden 150kg ja sellaiseen sulla ehkä on mahdollisuuksia.

En mä halua semmoista koska miksi? Koska mä en ole itse kehitysvammainen. Enkä myöskään lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa kehitysvammaiset on sulle tehny? Kukaan nainen ei ansaitse riesakseen Allua.

Kivasti sanottu hyvää päivänjatkoa sullekki.

Vierailija
124/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän elämä ole jännittävää kuin huumeiden käyttäjien mielestä, jotka koko ajan muuttavat aivokemiaansa johonkin jännään suuntaan ja parhaana päivänä oikeasti pakenevat velkaa perivää diileriä, normipäivänä vain harhoissaan.

Ei ihmisen elämään oikeasti kuulu paljoa tylsän vastakohtaa, vaan valtaosa on arkea. Minkä verran parisuhde lopulta muuttaisi ap:n arkea? Toisiko parisuhde arkeen muuta kuin uudenlaista tylsää?

Vierailija
125/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alimman tason mies en todellakaa enää. tienaan alle 2000 € mitä sitte.. mutta tuntiliksa on hyvä ja teen ahkerasti töitä. Monet on nyt työttömiä ne on alemman tason miehiä. Olen jo pitkään ollut töissä ja lyhennän lainaa ja pidän halpaa autoa. Omasta mielestäni en missää missää tapauksessa ole alemman tason mies.

Vierailija
126/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmiset ymmärrä kuulemma mussa on aina vikoja vaikka miten yritän käydä töissä ja maksaa velkojani ja saan joskus paremman auton.. ei ei ei en ole normaali vaan ihmiset pitää mua sekopäänä kehitysvammaisena jonka lähete evättiin joka ei saa apua.

Vierailija
127/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä halua semmoista koska miksi? Koska mä en ole itse kehitysvammainen. Enkä myöskään lihava.

Kyllä sä lievästi kehitysvammaiselta vaikutat mutta ole sitten yksin.

Vierailija
128/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa enää pilata päivääni kirjottamalla tänne. Parempi nyt vaan olla yksin. Tänää vois urheilla ja tehdä jotain. Huomenna takas töihin.

Vierailija
129/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä lievästi kehitysvammaiselta vaikutat mutta ole sitten yksin.

Mut on tutkittu 2 otteeseen, en missää nimessä ole lievästi kehitysvammainen.

Vierailija
130/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa kiitos koko ketju.

Vierailija
131/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitte mussa on jotain vikaa etten mä juuri kelpaa niille alemman tason naisillekkaan.

Ketä ne alemman tason naiset ovat? Oletko itse ylemmän tason mies?

Semmoset joille kelpaa kaljamahainen mies köyhä ja velkaantunut.

Vierailija
132/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kai pitäs olla vähintää 10 000 € Audi siisti no tietty vuosimalli liian vanha ei saa olla.. säästöjä jonku verran... aina rahaa tietenkin.. statusta.. hieno kello ranteessa.. oikein player

Tämmöiset pukumiehet ovat niitä jotka hengailevat sofiabelorfien ja sarasieppien kanssa. Eli ilmeisesti haaveilet (salaa itseltäsikin) vastaavista megabeibe-naisista? Jos haluaisit ihan "tavallisen naisen" niin siihen riittäisi perussiisti ja fiksu ulkomuoto ja käytöstavat. Ei siihen audeja ja statuksia tarvita. 

Miksi en sitten riitä normaalille naiselle jos minulla on pahasti velkaa ja vanha romu auto? Ja pienet tulot.

Juurikin se tavallinen joka ymmärtää minua ja jolle minä kelpaan.. ei semmosta näköjään löydä.. ne on näitä marimekko hienosto naisia.. missä ne mun tyyliset on jotka on samalla viivalla kun minä.. kysyn vaan?

Laita kaupunkilehteen tai johonkin ilmaisjakelulehteen henkilökohtaista-palstalle seuranhakuilmoitus? Se tavoittaa oman viiteryhmäsi naiset paremmin kuin tinder.

Vierailija
133/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku mä en ymmärrä tätä elämää.. oon niin tavallinen amis.. ottanu velkaa ja ei voi mitää nyt maksan niitä.. mutta joudun elää vaatimatonta elämää eikä se vain hitto riitä naisille ja siksi olen sinkku

No sinä et missään nimessä etkä millään ilveellä ole tavallinen amis! Ei tavalliset amikset ole kehitysvammaisia, ei heillä ole vakavia persoonallisuushäiriöitä, ei heillä ole hirveästi velkaa. Tavallisilla amiksilla on terve pää, puolisot, ystävät, harrastukset. Älä viitsi haukkua amiksia tolla tavoin.

Kyllä muutes on.. No kuule pitäskö automaattisesti olla ystäviä harrastuksia elämää? Ei kaikilla vain ole niitä kortteja saatu? Ihmiset on nykyään kuule veloissa.

Vierailija
134/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä se parisuhde ehdottomasti vaatii sen Audin. Mitä sun siis auttaa ruikuttaa naisten perään, kun tiedät itsekkin, ettet ilman Audia tule koskaan kelpaamaan?

Miten ihmisillä on sitten varaa ostaa 30 tuhatta Audi?

Siten että opiskelin hyvän ammatin ja teen sen mukaista työtä -> saan hyvää palkkaa. Miten sinä olet noin tyhmä että joudut kyselemään tollasia? Aika moni ihminen on vaivautunut opiskelemaan. Sinä et vaivautunut. Nyt niillä jotka vaivautui on mm. 30t Audit joista sinä täällä jaksat jauhaa, sulla ei. Mitä et ymmärrä?

Vierailija
135/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kai pitäs olla vähintää 10 000 € Audi siisti no tietty vuosimalli liian vanha ei saa olla.. säästöjä jonku verran... aina rahaa tietenkin.. statusta.. hieno kello ranteessa.. oikein player

Tämmöiset pukumiehet ovat niitä jotka hengailevat sofiabelorfien ja sarasieppien kanssa. Eli ilmeisesti haaveilet (salaa itseltäsikin) vastaavista megabeibe-naisista? Jos haluaisit ihan "tavallisen naisen" niin siihen riittäisi perussiisti ja fiksu ulkomuoto ja käytöstavat. Ei siihen audeja ja statuksia tarvita. 

Miksi en sitten riitä normaalille naiselle jos minulla on pahasti velkaa ja vanha romu auto? Ja pienet tulot.

Juurikin se tavallinen joka ymmärtää minua ja jolle minä kelpaan.. ei semmosta näköjään löydä.. ne on näitä marimekko hienosto naisia.. missä ne mun tyyliset on jotka on samalla viivalla kun minä.. kysyn vaan?

Laita kaupunkilehteen tai johonkin ilmaisjakelulehteen henkilökohtaista-palstalle seuranhakuilmoitus? Se tavoittaa oman viiteryhmäsi naiset paremmin kuin tinder.

Ei mua kiinnosta enää tinder, ne on liian korkeessa asemassa kun minä. Rahaa statusta koulutusta juodaa viiniä ja matkustellaan instagramiin kuvia.

Vierailija
136/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitäs olla automaattisesti ei velkaantunut ystäviä ja amk koulutus ei kelpaa tavallinen amis duunari heikolla palkalla se on nykyää ihan ilmaako ihmisille?

Vierailija
137/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nää sun mielestä "alemman tason naiset" ei halua olla sun kanssa, koska haukut heitä alemman tason naisiksi.

Vierailija
138/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäs olla statusta.. puoli päätä tatuoitu hyväs kunnos.. ei hitto ja mä oon tällänen joka ei vaa kelpaa. ku ei oo normaali ottaa niin päähän.

Tatuoi sinäkin pääsi, niin varmasti saat naisen.

Ei kannata. Kukahan se Espanjassa piilotellut huumekauppias olikaan? Blöffin eksän kamu. Kumminkin katui ja poisti päätatuointinsa.

Vierailija
139/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuhuh ihmiset on todella sekasin.. minulla on vanha 2000 € auto.. ja velkaa 25 tuhatta.. oon ottanu luottoja eläny työttömänä ja nyt on palkka työ ja makselen.. eli mulle jää 400 e kk rahaa.. ei mun ole varaa ostaa hienoa autoa kumma ettei porukka tätä tajua.. olen tavallinen amis enkä kehitysvammainen.

Vierailija
140/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole alimman tason mies en todellakaa enää. tienaan alle 2000 € mitä sitte.. mutta tuntiliksa on hyvä ja teen ahkerasti töitä. Monet on nyt työttömiä ne on alemman tason miehiä. Olen jo pitkään ollut töissä ja lyhennän lainaa ja pidän halpaa autoa. Omasta mielestäni en missää missää tapauksessa ole alemman tason mies.

Psyykkisesti terve ja kehitysvammaton työtön mies on on miljoona kertaa sua tasokkaampi. Jotkut postin hanttihommat nyt ei muutenkaan ole mikään ansio. Sulla on niin vakavia kehityksellisiä ja psyykkisiä ongelmia ja vikoja, että sä olisit alinta kastia vaikka olisit asianajaja tai sydänkirurgi.