Elämä tuntuu olevan aika tylsää.
Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kai pitäs olla vähintää 10 000 € Audi siisti no tietty vuosimalli liian vanha ei saa olla.. säästöjä jonku verran... aina rahaa tietenkin.. statusta.. hieno kello ranteessa.. oikein player
Tämmöiset pukumiehet ovat niitä jotka hengailevat sofiabelorfien ja sarasieppien kanssa. Eli ilmeisesti haaveilet (salaa itseltäsikin) vastaavista megabeibe-naisista? Jos haluaisit ihan "tavallisen naisen" niin siihen riittäisi perussiisti ja fiksu ulkomuoto ja käytöstavat. Ei siihen audeja ja statuksia tarvita.
Miksi en sitten riitä normaalille naiselle jos minulla on pahasti velkaa ja vanha romu auto? Ja pienet tulot.
Kyllä sinä riität. Et vaan vielä ole kohdannut sitä oikeaa. Minun miehelläni oli vuonna 1983 vanha kirkkaan vihreä Opel. Velkaa meillä kummallakaan ei kuitenkaan ollut. Hän oli töissä tehtaalla, joka on nyt jo lopetettu. Rakastuttiin palavasti ja sitä on riittänyt näihin päiviin saakka. ♥
Vierailija kirjoitti:
EI tässä näytä olevaa mitää saumaa enää olen huomannut jo pitkään miksi edes yritän.. annan olla.. komeat miehet jotka on hyvässä asemassa on niitä suosittuja vialliset jää yksin ja köyhät.
V*tut on! Yleensä tuollaiset miehet on veemäisiä eikä niitä kestä vuotta kauenpaa paitsi jos itse on samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi olla edes kaljamahaa. kyllä lihava nainen pullukka kelpaa heti miehille.
Minulla on pehmoinen viinimaha. Silti kelpaan tuolle miehelleni. Olen kelvannut jo 25 vuotta. Ehkä hän ei tiedä paremmasta. Ollaan mahasamiksia. ♥
Miksi se lähete palautettiin?
Mihin se lähete siis oli? Terapiaan johonkin?
Olisko syy ollut se, että se vuoden psykoterapia johon sait Kelan tuen oli täysi hukkaan heitetty?
Ei ne anna uusia Kelatukia turhan takia.
Varmaan psyk. sairaanhoitajalle pääset jos tarve ja lääkärihän sun lääkityksen hoitaa joten ihan ilman seurantaa et ole.
Se kun on niin että mikään taho ei ihmeitä voi tehdä. Jos omat resurssit ei parempaan riitä, niitä ei mistään voi taikoa. Niillä mennään mitä on. Näin se vaan on.
Ei voi istua ja olettaa että lääkäri tai psykologi tai psykoterapeutti korjaa viat ja sitten taas mennään ja kaikki on hyvin. Ei se ole mikään autokorjaamo.
Sillä on mentävä mitä on annettu ja parhaansa on itse yritettävä. Kun on aikuinen on omillaan siinäkin asiassa. Aikuisuuteen kuuluu vastuu omasta itsestä, koita tajuta se.
Joo kyllä se parisuhde ehdottomasti vaatii sen Audin. Mitä sun siis auttaa ruikuttaa naisten perään, kun tiedät itsekkin, ettet ilman Audia tule koskaan kelpaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se parisuhde ehdottomasti vaatii sen Audin. Mitä sun siis auttaa ruikuttaa naisten perään, kun tiedät itsekkin, ettet ilman Audia tule
koskaan kelpaamaan?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13620134/audi-on-paska-auto
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13631892/audi-on-aivan-paska!
https://www.vauva.fi/keskustelu/3887448/audihan-taysin-paska-auto?page=1
https://www.vauva.fi/keskustelu/1097096/ketju/mulla_on_vuoden_2008_audi…
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12469346/ei-enaan-ikina-audia
Keskustelut on toki pääasiassa Suoli24-palstalla, mutta siellähän niiden Audien käyttäjät jakaa kokemuksiaan. Itsellänikin oli nuoruudessani Audi.
Ajoin sen p*skaksi, mutta vika oli kuskissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se parisuhde ehdottomasti vaatii sen Audin. Mitä sun siis auttaa ruikuttaa naisten perään, kun tiedät itsekkin, ettet ilman Audia tule koskaan kelpaamaan?
Audiko sitten hoitaa kaiken Allun puolesta, jos hän joskus suhteeseen pääsisi ihkaoikean naiseläjän kanssa? Auton merkillä ja mallilla ei ole mitään merkitystä seurustelusuhteessa (paitsi gold diggereille).
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäs kai muuttua ja maksaa velkoja vaan ja saada apua.
Velkaneuvontaan, psykiatrisen keskusteluavun hakeminen, aikuissosiaalityön asiakkuuteen hakeutuminen jne. Vaihtoehtoja on.
Audi ratkaisee kaikki ongelmat. Kaikilla parisuhteessa elävillä on Audi. Allu on ratkaissut elämän tarkoituksen, sehän on Audi!
Vierailija kirjoitti:
Audi ratkaisee kaikki ongelmat. Kaikilla parisuhteessa elävillä on Audi. Allu on ratkaissut elämän tarkoituksen, sehän on Audi!
No hitto, nyt lähti Volvo vaihtoon että minäkin löydän sen parisuhteen.
Ei tylsä ole kovin paha.Sitten on paha jos sairastuu,elämässä on väkivaltaa tms.Ainahan kaikilla mieliala vaihtelee välillä,välillä on kivaa ja välillä vähän tylsempää.
Eihän Allu saa enää psykiatrista hoitoa. Tunnen naisen joka kävi reippaasti yli 20v juttelemassa, mutta kun eivät pystyneet auttamaan niin se loppui.
Sä et Allu osaa valehdella. Tunsin erään sairaseläkkeellä olevan kepin kanssa kulkevan ukon. Hän kertoili aina tarinoita, kuinka hänellä on iso tontti meren rannalla. Lisäksi vei akkoja hirsitalotehtaalle suunnittelemaan huvilaa. Kuitenkin asui vuokralla ja ajoi vanhalla Mitsubishi lancerilla. Niin vaan akat lankesi, kun hän kertoili niin uskottavasti noita juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audiko sitten hoitaa kaiken Allun puolesta, jos hän joskus suhteeseen pääsisi ihkaoikean naiseläjän kanssa? Auton merkillä ja mallilla ei ole mitään merkitystä seurustelusuhteessa (paitsi gold diggereille).
Ei hoida. Minulla on vanha kuplavolkkari vuodelta 1966.
- kakrut ahdettiin takapenkkien taakse takaikkunan alle. Siellä oli avoin pystylokero moottorin yläpuolella.
- ajovalot olivat vain hiukan kynttilälyhtyjä kirkkaammat.
(Kokemuksia on poimittu tästä jutusta https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/48a78fe0-2c35-4ce1-a917-9ddf8d8f9… ja olen samaa mieltä).
Minulla on myös vanha Wartburg ja piikkinokka Mosse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäs kai muuttua ja maksaa velkoja vaan ja saada apua.
Velkaneuvontaan, psykiatrisen keskusteluavun hakeminen, aikuissosiaalityön asiakkuuteen hakeutuminen jne. Vaihtoehtoja on.
Olen velkojen kanssa ihan tasapainossa. Olen hakenut apua mutta hakemus hylättiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisillä on sitten varaa ostaa 30 tuhatta Audi?
Vierailija kirjoitti:
Olisko syy ollut se, että se vuoden psykoterapia johon sait Kelan tuen oli täysi hukkaan heitetty?
Varmaan psyk. sairaanhoitajalle pääset jos tarve ja lääkärihän sun lääkityksen hoitaa joten ihan ilman seurantaa et ole.
Se kun on niin että mikään taho ei ihmeitä voi tehdä. Jos omat resurssit ei parempaan riitä, niitä ei mistään voi taikoa. Niillä mennään mitä on. Näin se vaan on.
Ei voi istua ja olettaa että lääkäri tai psykologi tai psykoterapeutti korjaa viat ja sitten taas mennään ja kaikki on hyvin. Ei se ole mikään autokorjaamo.
Sillä on mentävä mitä on annettu ja parhaansa on itse yritettävä. Kun on aikuinen on omillaan siinäkin asiassa. Aikuisuuteen kuuluu vastuu omasta itsestä, koita tajuta se.
Tajuan kyllä ja haluan muuttaa ja löytää parisuhteen, mutta puuttuu edelleen multa se status.
ei mun elämä vaa tuu kuntoo kaikki vihaa mua ja käyn töissä se on hyvä.. mutta saan liian vähän rahaa ja elämä on niin kallista.. nyt meni autoon jo 400 € remonttiin
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tähän nyt niitä syitä lähettää. Tarvin nyt vaan apua.
EI tässä näytä olevaa mitää saumaa enää olen huomannut jo pitkään miksi edes yritän.. annan olla.. komeat miehet jotka on hyvässä asemassa on niitä suosittuja vialliset jää yksin ja köyhät.