Elämä tuntuu olevan aika tylsää.
Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän pariutuu mutta miksi mä en sitte kelpaa vaatimattomelle työttömälle naiselle vaikka mulla on itselläni vakityö ja saan joskus velkani pois.. miksi pitäs olla parempi markkina-arvo miksi en kelpaa köyhänä kaljamahaisena kaverittomana erikoisena miehenä tavalliselle naiselle?
Siksi kun sulla on mielenterveysongelmia. Oletko ikinä hakenut mielenterveysongelmaista naista? Tiedän pariskunnan jolla molemmilla oli mielenterveysongelmia. Saivat kolme lasta ja olivat 56v yhdessä, kunnes nainen kuoli.
Mistä mä löydän kaljamahaisen naisen jolla ei ole kavereita on velkaantunut ja mt ongelmia en mistään?
Vaikka jostain seuranhakupalvelusta netistä. He löysivät toisensa kirjeenvaihto palstalta. Harmi ettei sellaisia enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän pariutuu mutta miksi mä en sitte kelpaa vaatimattomelle työttömälle naiselle vaikka mulla on itselläni vakityö ja saan joskus velkani pois.. miksi pitäs olla parempi markkina-arvo miksi en kelpaa köyhänä kaljamahaisena kaverittomana erikoisena miehenä tavalliselle naiselle?
Miksi sun pitäisi kelvata kellekään? Ei kukaan ole sulle mitään velkaa. Jos sinä et kellekään kelpaa niin asia on sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se lähete palautettiin?
Mihin se lähete siis oli? Terapiaan johonkin?
Olisko syy ollut se, että se vuoden psykoterapia johon sait Kelan tuen oli täysi hukkaan heitetty?
Ei ne anna uusia Kelatukia turhan takia.
Varmaan psyk. sairaanhoitajalle pääset jos tarve ja lääkärihän sun lääkityksen hoitaa joten ihan ilman seurantaa et ole.
Se kun on niin että mikään taho ei ihmeitä voi tehdä. Jos omat resurssit ei parempaan riitä, niitä ei mistään voi taikoa. Niillä mennään mitä on. Näin se vaan on.
Ei voi istua ja olettaa että lääkäri tai psykologi tai psykoterapeutti korjaa viat ja sitten taas mennään ja kaikki on hyvin. Ei se ole mikään autokorjaamo.
Sillä on mentävä mitä on annettu ja parhaansa on itse yritettävä. Kun on aikuinen on omillaan siinäkin asiassa. Aikuisuuteen kuuluu vastuu omasta itsestä, koita tajuta se.
Kelan tukemassa psykoterapiassa on muistaakseni 5v karenssi, jos sen lopettaa kesken. Voin kuvitella ettei Allua huvittanut terapia kun siellä pitäisi olla rehellinen, tiedostava ja itsereflektiokykyinen, jotta siitä saisi hyötyä. Terapia ei ole sitä varten että siellä saisi kuulla terapeutilta asioita joita tahtoo kuulla, kuten että asiakas on hyvännäköinen ja varmasti naiset tykkää. Alluhan sai kuulla terapeutilta tai joltain, että hänen käytös on pelottavaa ja luotaantyöntävää, mikä on varmasti totta kun näitä juttuja lukee.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt hieman tukevempia vaativammassa asemassa tai paremmassa kun minä eli ovat koulutettuja eivät yleensä vastaa minulle.. eivät kiinnostu, eivät halua minua tavata.. jotain tässä nyt mättää ja pahasti.
Siinä mättää se että sulla on vakavia kehityksellisiä ja psyykkisiä ongelmia. Ihmiset osaa kiertää kaukaa sunlaiset vajaat ja hullut. Tämäkin on sulle selitetty tuhat kertaa, mutta sä et ota kuuleviin korviisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäisi kelvata kellekään? Ei kukaan ole sulle mitään velkaa. Jos sinä et kellekään kelpaa niin asia on sitten niin.
Kyllä pitäisi kelvata.. en ole alimman tason juoppo mies.. käyn vakituisesti töissä asiat on hyvin todellaki mun pitäs kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt hieman tukevempia vaativammassa asemassa tai paremmassa kun minä eli ovat koulutettuja eivät yleensä vastaa minulle.. eivät kiinnostu, eivät halua minua tavata.. jotain tässä nyt mättää ja pahasti.
Siinä mättää se että sulla on vakavia kehityksellisiä ja psyykkisiä ongelmia. Ihmiset osaa kiertää kaukaa sunlaiset vajaat ja hullut. Tämäkin on sulle selitetty tuhat kertaa, mutta sä et ota kuuleviin korviisi.
No miten vajaa hullu pärjää töissä.. eikö sen pitäisi automaattisesti olla osastolla tai hoidossa? eläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun sulla on mielenterveysongelmia. Oletko ikinä hakenut mielenterveysongelmaista naista? Tiedän pariskunnan jolla molemmilla oli mielenterveysongelmia. Saivat kolme lasta ja olivat 56v yhdessä, kunnes nainen kuoli.
Mistä mä löydän kaljamahaisen naisen jolla ei ole kavereita on velkaantunut ja mt ongelmia en mistään?
Eikös nuo naiset ole ihan peruskauraa missä tahansa lähiöpubissa? Osallistu myös jonkun mt-kuntoutujien tukiryhmään, näistä saat tietoa kotikaupunkisi sosiaalipalveluista. Tosin muistelen että sinulle on suositeltu tätä ennenkin, mutta ei kelvannut koska en ole mt-ongelmainen!!1. Ja nyt sitten oletkin?
Ok. Kela ei varmasti ala kovin helpolla uutta kertaa kustantaa kun itse sössii asiansa. Ja hyvähän se on. Olisi väärin että joku veisi niitä vähiä resursseja turhan takia.
Allu haluaa vain olla vapaamatkustaja, istua mukavasti ja odottaa että terapeutti korjaa viat ja hommaa vielä sen naisenkin kaupan päälle. Itse ei osaa muuta kuin vikistä ja vinkua ja vaatia.
Juu en ihan ole tommonen sori vaan :D Mä haluan terapiaan ja tarvin terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo naiset ole ihan peruskauraa missä tahansa lähiöpubissa? Osallistu myös jonkun mt-kuntoutujien tukiryhmään, näistä saat tietoa kotikaupunkisi sosiaalipalveluista. Tosin muistelen että sinulle on suositeltu tätä ennenkin, mutta ei kelvannut koska en ole mt-ongelmainen!!1. Ja nyt sitten oletkin?
Miksi ihmeessä mun pitäs´käydä bubeissa käyn töissä en ole alimman tason mies ja juoppo?
Ei mun tarvi. viihdyn yökerhoissa missä on ihmisiä ja hyvää musiikkia mutta en riitä noille yökerhon pissis naisille.
No antaa olla.. hommaan apua käyn töissä maksan niin velkoja kun pystyn ja meen tänää salille tai liikkumaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi. viihdyn yökerhoissa missä on ihmisiä ja hyvää musiikkia mutta en riitä noille yökerhon pissis naisille.
Älä sitten ruikuta kun et halua käydä paikoissa missä tutustuisit oman tasosi naisiin. Mielummin käyt yökerhoissa kurjistelemassa ja kyyläämässä pissiksiä ja sitten taas näppis laulaa kun täytyy valittaa täällä kelpaamattomuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Halua vaikka kuu taivaalta. Haluta saa, se ei ole kiellettyä.
Pikkukakara polkee jalkaa ja saa itkupotkuraivareita ja haluaa ja tarvitsee ja nyt ja heti! Mulle mulle mulle!
Mutta tiedätkö, haluamaan saat jäädä. Kun on sanottu EI se on ei. Paitsi jos omasta kukkarostasi maksat, sehän on mahdollista jos rahaa riittää. Ja jos löytää terapeutin joka suostuu ottamaan vastaan asiakkaan jolla ei mitään potensiaalia kehitttyä ole. Harva haluaa. Paitsi joku joka haluaa kyniä rahasi.
Yksityinen terapeutti saa katsos valita asakkaansa.
ap täällä toinen yksinäinen 30 v mies ja kun kaveriverkostoa ei ole ympärillä on se sisällön saaminen elämään todella vaikeaa välillä. Ulkoilen kuitenkin ja treenaan kuntosalillakin ihan omaksi iloksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" et sitten kelpaa kellekkään asia on niin " ... uskomattoman ilkeitä ihmisiä täällä : o 🤢
Vierailija kirjoitti:
ap täällä toinen yksinäinen 30 v mies ja kun kaveriverkostoa ei ole ympärillä on se sisällön saaminen elämään todella vaikeaa välillä. Ulkoilen kuitenkin ja treenaan kuntosalillakin ihan omaksi iloksi
Nyt sä ymmärrät minua silti.. että ei ole helppoa tää elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halua vaikka kuu taivaalta. Haluta saa, se ei ole kiellettyä.
Pikkukakara polkee jalkaa ja saa itkupotkuraivareita ja haluaa ja tarvitsee ja nyt ja heti! Mulle mulle mulle!
Mutta tiedätkö, haluamaan saat jäädä. Kun on sanottu EI se on ei. Paitsi jos omasta kukkarostasi maksat, sehän on mahdollista jos rahaa riittää. Ja jos löytää terapeutin joka suostuu ottamaan vastaan asiakkaan jolla ei mitään potensiaalia kehitttyä ole. Harva haluaa. Paitsi joku joka haluaa kyniä rahasi.
Yksityinen terapeutti saa katsos valita asakkaansa.
Ei mun tarvi tommosta kuunnella.. hyvää jatkoa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen mies, siinähän se syy miksei seuraa ja matcheja tipu.