Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä tuntuu olevan aika tylsää.

Vierailija
28.05.2022 |

Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.

Kommentit (412)

Vierailija
141/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nää sun mielestä "alemman tason naiset" ei halua olla sun kanssa, koska haukut heitä alemman tason naisiksi.

Miksi sitten mua haukutaan lievästi kehitysvammaiseksi velkaantuneeksi kaljamahaiseksi?

Vierailija
142/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä en ole normaali koska mulla ei ole amk koulutusta kavereita ja on noin pahasti velkaa.. just just.. aika jännä juttu. ihmiset on todella ilkeitä ja veemäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi jaksa välittää.. ihan hyvin mulla pyyhkii velat on maksettu sitte joskus.. ellei nyt tule lisää.. mutta ei tälle nyt voi mitää että tilanne on tämä ja ei ole kavereita.. ja eikä naiset kiinnostu

Vierailija
144/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pitäs olla automaattisesti ei velkaantunut ystäviä ja amk koulutus ei kelpaa tavallinen amis duunari heikolla palkalla se on nykyää ihan ilmaako ihmisille?

Miksi sä jauhat jostain AMK-koulutuksesta? Ei AMK vielä ole mikään statusjuttu. Yliopisto ehkä olisikin. Mutta perus AMK-tutkintohan ei ole mitään.

Vierailija
145/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en jaksa näitä ihmisiä ja kirjotusta tänne lähti taas käsistä.

Vierailija
146/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitäs olla automaattisesti ei velkaantunut ystäviä ja amk koulutus ei kelpaa tavallinen amis duunari heikolla palkalla se on nykyää ihan ilmaako ihmisille?

Miksi sä jauhat jostain AMK-koulutuksesta? Ei AMK vielä ole mikään statusjuttu. Yliopisto ehkä olisikin. Mutta perus AMK-tutkintohan ei ole mitään.

No olen hiukan erilainen velkaantunut käyny Emu koulun ja mukautetun amiksen.

Vierailija
147/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikki elää jotain luksuselämää ja on koulutettuja ja palkka on kova.. mitä hittoa.. emmä saa ku alle 2000 € ei mulle jää paljo mitään.. ja vanha auto.. nyt meni auton korjaukseen 400 € ja semmosta elämä on.

Vierailija
148/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästörahatki meni 200 € auton korjauksiin että voin pitää autoa ja sitte naiset kävelee marimekko laukuissaan hienot autot ja status elämä.. en tajua tommosta.

Vierailija
149/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SItte jotkut ihme adonikset kävelee hienot kellot ranteessa.. audi pihassa.. jumalauta mitä touhua oon 37 ja mulla ei ole mitään. tommoset sit saa naisia just joo.

Vierailija
150/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla voi olla kovin iso veroprosentti kun tienaat niin vähän per kuukausi. Ota joku sivutyö postin lisäksi niin saat lisärahaa? Ei jäisi niin paljon vapaata aikaa naisettomuuden murehtimiseen.

Vierailija
151/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erittäin pinnallinen ja keskityt vain materiaan.

Vierailija
152/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs mä sille voin että ennen en käyny töissä ja otin velkaa.. en voi hitto sille mitään.

Vierailija
153/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 1700 nettopalkka. Velkaa paljon. Hieno asunto. Vanha 2000 auto.. eipä naiset mitenkää kiinnostu. Voisin sanoa suoraa että jokaiselle naiselle olen ilmaa.

Mitä ne naiset on sulle, objekteja joilta pitäisi saada seksiä ja parisuhde vaikka et edes tunne heitä? Olet tekopyhä.

Vierailija
154/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla voi olla kovin iso veroprosentti kun tienaat niin vähän per kuukausi. Ota joku sivutyö postin lisäksi niin saat lisärahaa? Ei jäisi niin paljon vapaata aikaa naisettomuuden murehtimiseen.

En jaksa tehdä.. tarvin aikaa palautumiseen teen yövuoroa 4 vuoroa viikossa siks en tienaa niin paljoa.. pitää tehdä kotitöitä ja huilatakki- en tarvi mitää hienostoelämää ja audia.

Vierailija
155/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 1700 nettopalkka. Velkaa paljon. Hieno asunto. Vanha 2000 auto.. eipä naiset mitenkää kiinnostu. Voisin sanoa suoraa että jokaiselle naiselle olen ilmaa.

Mitä ne naiset on sulle, objekteja joilta pitäisi saada seksiä ja parisuhde vaikka et edes tunne heitä? Olet tekopyhä.

Naiset on sori ihan ihmisiä ja miksi te tommosia jauhatte.. haluan kumppanin ja ne on ihmisiä en ole vain seksin perässä.

Vierailija
156/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SItte jotkut ihme adonikset kävelee hienot kellot ranteessa.. audi pihassa.. jumalauta mitä touhua oon 37 ja mulla ei ole mitään. tommoset sit saa naisia just joo.

Siis miksi komeat ja varakkaat miehet ei saisi naisia :D miksi sä kommentoit tuohon tyyliin? Onko siinä sun mielestä jotain yllättävää, epänormaalia tai väärää että komeat ja menestyneet miehet löytää helposti kumppanin? Miksi se on jumalauta mitä touhua? Olet niin katkera ja typerä ettei sun kanssa jaksa edes vääntää. Mutta selitä silti miksi sun mielestä rikkaat ihmiset ei saisi ostella kelloja ja audeja, ja miksi ne ei saisi pariutua?

Vierailija
157/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän pariutuu mutta miksi mä en sitte kelpaa vaatimattomelle työttömälle naiselle vaikka mulla on itselläni vakityö ja saan joskus velkani pois.. miksi pitäs olla parempi markkina-arvo miksi en kelpaa köyhänä kaljamahaisena kaverittomana erikoisena miehenä tavalliselle naiselle?

Vierailija
158/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt hieman tukevempia vaativammassa asemassa tai paremmassa kun minä eli ovat koulutettuja eivät yleensä vastaa minulle.. eivät kiinnostu, eivät halua minua tavata.. jotain tässä nyt mättää ja pahasti.

Vierailija
159/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän pariutuu mutta miksi mä en sitte kelpaa vaatimattomelle työttömälle naiselle vaikka mulla on itselläni vakityö ja saan joskus velkani pois.. miksi pitäs olla parempi markkina-arvo miksi en kelpaa köyhänä kaljamahaisena kaverittomana erikoisena miehenä tavalliselle naiselle?

Siksi kun sulla on mielenterveysongelmia. Oletko ikinä hakenut mielenterveysongelmaista naista? Tiedän pariskunnan jolla molemmilla oli mielenterveysongelmia. Saivat kolme lasta ja olivat 56v yhdessä, kunnes nainen kuoli.

Vierailija
160/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä en kaljamaisena kaverittomana 1600 € nettopalkalla 2000 € autolla kelpaa kellekkään? Aika jännä juttu. Naamassa ei ainaskaa ole vikaa. Pitäskö olla amk tatoitu puol kättä.. hieno audi.. sori ei ole markkina arvoa ja on paljon velkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi