Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä tuntuu olevan aika tylsää.

Vierailija
28.05.2022 |

Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.

Kommentit (412)

Vierailija
101/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI tässä näytä olevaa mitää saumaa enää olen huomannut jo pitkään miksi edes yritän.. annan olla.. komeat miehet jotka on hyvässä asemassa on niitä suosittuja vialliset jää yksin ja köyhät.

V*tut on! Yleensä tuollaiset miehet on veemäisiä eikä niitä kestä vuotta kauenpaa paitsi jos itse on samanlainen.

No miksi sitten ne veemäiset miehet kelpaa naisille?

Vierailija
102/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs olla statusta.. puoli päätä tatuoitu hyväs kunnos.. ei hitto ja mä oon tällänen joka ei vaa kelpaa. ku ei oo normaali ottaa niin päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitää vaativaa pinnallista koulutettua marimekko laukkunaista, vaan ihan tavallisen eipä niitä löydä jos mies on pohjalla ja veloissa eikä ole mitään.. hitto nyt en velkaannu enää ikinä maksan joka pennin ja hoidan asiani. Käyn töissä.

Vierailija
104/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti yritän liian kauniita tasokkaita naisia enkä ikinä noille kelpaa.

Vierailija
105/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä enää tiedä mitä mun pitäs tehdä... oon ihan sekasin.. käyn vaa töissä ja olen yksinäinen.

Vierailija
106/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI tässä näytä olevaa mitää saumaa enää olen huomannut jo pitkään miksi edes yritän.. annan olla.. komeat miehet jotka on hyvässä asemassa on niitä suosittuja vialliset jää yksin ja köyhät.

V*tut on! Yleensä tuollaiset miehet on veemäisiä eikä niitä kestä vuotta kauenpaa paitsi jos itse on samanlainen.

Naisissa on vikaa: pitää näyttää hyvältä. Ehkä se v*ttumaisen luonteen omaava ukko näyttää kivalta instassa. Mennään johonkin trendiravintolaan, kuvataan ruuat ja ja sen äijän tatuoitu käsi.

Tästä on hyvä esimerkki Maaningan siskokset. Mitä ne muuta edes tekee kuin esittelee p*rseitään.

Vierailija
107/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etten saa ikinä velkoja pois hienompaa autoa.. oon vaa takkaa tähän elämään ja ketään ei halua olla munkaa missää tekemisis enkä saa kavereita.

Vierailija
108/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on vikaa: pitää näyttää hyvältä. Ehkä se v*ttumaisen luonteen omaava ukko näyttää kivalta instassa. Mennään johonkin trendiravintolaan, kuvataan ruuat ja ja sen äijän tatuoitu käsi.

Tästä on hyvä esimerkki Maaningan siskokset. Mitä ne muuta edes tekee kuin esittelee p*rseitään.

Just tommoset miehet kelpaa tietenkin.. ja vähintää tilillä 2000 € audi kiiltää pihassa.. trendi vaatteet.. tosi tatoitu player.. ei kelpaa köyhä velkaantunut jolla on iso maha ja kaljuuntunut pää

Vierailija
109/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on 65-vuotias?

Ja sinunko mielestäsi elämä on tylsää 65-vuotiaana?

Kunhan (toivottavasti) pääset tähän ikään niin saatat huomata, että ei ole ollenkaan tylsää.

On ihan oma valinta istutko tuossa iässä sohvalla lukemassa tätä palstaa vai teetkö jotain muutakin sen lisäksi.

En matkustele, mutta kaikki muu paitsi kalastus on turhaa. Elämä erämaamökillä on ihan parasta. Ei 'parhautta' vaan parasta. Ei ole paineita, milloin pitäisi huoltaa kynnet, ripset tai hiusten pidennykset.

Voin kulkea vanhoissa verkkareissa ja feikkicrocseissa. Voin paistaa nuotiolla camping-makkaraa eikä kukaan arvostele.

Siis kuka ihme sua ennen painosti ottamaan tekokynsiä yms.? Ja miksi joku arvostelisi sua jos paistat nuotiolla camping-makkaraa? Ei tarvitse lähteä erämaamökkiin jos itsetunto on kunnossa, eikä koe saavansa osakseen painostusta ja tuomitsemista joka puolelta.

Vierailija
110/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos mies on köyhä velkaantunut syystä ettei saanut ennen töitä tai ei omista lähemmäs 40 v ikää mennes hienoa autoa. .ei sillä ole statusta... ite oon köyhä ja ollu paljo työtön tässä tulos ei naiset kiinnostu.. ja oonj aina semmonen ulkopuolinen ja vielä kaveriton mies.

Vierailija
111/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs olla statusta.. puoli päätä tatuoitu hyväs kunnos.. ei hitto ja mä oon tällänen joka ei vaa kelpaa. ku ei oo normaali ottaa niin päähän.

Tatuoi sinäkin pääsi, niin varmasti saat naisen.

Vierailija
112/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä enää tiedä mitä mun pitäs tehdä... oon ihan sekasin.. käyn vaa töissä ja olen yksinäinen.

Sanonpa sinulle nyt sen, että sulla kuitenkin on töitä.

Laiha lohtu, mutta toivon sinulle kaikkea hyvää.

Itselläni olisi niin paljon itkemisen aiheita lähipiirissä. Joskus tekisi mieli kirjoittaa vaikka ne tänne. Eniten minulla on huoli lapsenlapseni elämästä. Hän ei siis pärjää yksin ja olen pitänyt hänestä huolta. Vanhemmistaan siihen ei ole.

Vierailija
113/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naiset on liian tasokkaita ja hyväs asemas ja koulutettuja ja hienot autot ja rahaa on.. emmä tommosille kelpaa.. mulla on ihan tavallinen elämä oon ollut vuosikausia ennen työtön ja ottanu velkaa.. nyt on työpaikka mutta edelleen on velkaa ja pyörin ympyrää. ei suomalaisille naisille vaa kelpaa kun status mies.

Sun mielestä kaikki parisuhteessa olevat miehet on siis statusmiehiä? Aikamoista. Vähän yli puolet suomalaisista miehistö on parisuhteessa, eli sin mielestä miesten enemmistö on näitä statusmiehiä?

Oliskohan kyse enemmän siitä, että normaali ja tavismies ehdottomasti löytää kumppanin, ne tavismiehet vaan näyttää sun silmään statusmiehiltä, koska itse olet kehitysvammainen, persoonallisuushäiriöinen, köyhä yms. eli todella paljon tavismiestä huonompi. Ne mitä sä pidät statusmiehinä on siis todennäköisesti ihan normaaleja, sun taso vaan on todella alhainen.

Vierailija
114/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte mussa on jotain vikaa etten mä juuri kelpaa niille alemman tason naisillekkaan.

Vierailija
115/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on 65-vuotias?

Kunhan (toivottavasti) pääset tähän ikään niin saatat huomata, että ei ole ollenkaan tylsää.

On ihan oma valinta istutko tuossa iässä sohvalla lukemassa tätä palstaa vai teetkö jotain muutakin sen lisäksi.

En matkustele, mutta kaikki muu paitsi kalastus on turhaa. Elämä erämaamökillä on ihan parasta. Ei 'parhautta' vaan parasta. Ei ole paineita, milloin pitäisi huoltaa kynnet, ripset tai hiusten pidennykset.

Voin kulkea vanhoissa verkkareissa ja feikkicrocseissa. Voin paistaa nuotiolla camping-makkaraa eikä kukaan arvostele.

Siis kuka ihme sua ennen painosti ottamaan tekokynsiä yms.? Ja miksi joku arvostelisi sua jos paistat nuotiolla camping-makkaraa? Ei tarvitse lähteä erämaamökkiin jos itsetunto on kunnossa, eikä koe saavansa osakseen painostusta ja tuomitsemista joka puolelta.

Näin nää nykymuijat ymmärtää lukemansa.

Vierailija
116/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinku mä en ymmärrä tätä elämää.. oon niin tavallinen amis.. ottanu velkaa ja ei voi mitää nyt maksan niitä.. mutta joudun elää vaatimatonta elämää eikä se vain hitto riitä naisille ja siksi olen sinkku

No sinä et missään nimessä etkä millään ilveellä ole tavallinen amis! Ei tavalliset amikset ole kehitysvammaisia, ei heillä ole vakavia persoonallisuushäiriöitä, ei heillä ole hirveästi velkaa. Tavallisilla amiksilla on terve pää, puolisot, ystävät, harrastukset. Älä viitsi haukkua amiksia tolla tavoin.

Vierailija
117/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitte mussa on jotain vikaa etten mä juuri kelpaa niille alemman tason naisillekkaan.

Ketä ne alemman tason naiset ovat? Oletko itse ylemmän tason mies?

Vierailija
118/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sä voisit jonkun lievästi kehitysvammaisen naisen saada. Tunnen yhden 150kg ja sellaiseen sulla ehkä on mahdollisuuksia.

Vierailija
119/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on 65-vuotias?

Näin nää nykymuijat ymmärtää lukemansa.

Kerro toki mitä ymmärrettiin väärin? Vai etkö osaa?

Vierailija
120/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naiset on liian tasokkaita ja hyväs asemas ja koulutettuja ja hienot autot ja rahaa on.. emmä tommosille kelpaa.. mulla on ihan tavallinen elämä oon ollut vuosikausia ennen työtön ja ottanu velkaa.. nyt on työpaikka mutta edelleen on velkaa ja pyörin ympyrää. ei suomalaisille naisille vaa kelpaa kun status mies.

Sun mielestä kaikki parisuhteessa olevat miehet on siis statusmiehiä? Aikamoista. Vähän yli puolet suomalaisista miehistö on parisuhteessa, eli sin mielestä miesten enemmistö on näitä statusmiehiä?

Oliskohan kyse enemmän siitä, että normaali ja tavismies ehdottomasti löytää kumppanin, ne tavismiehet vaan näyttää sun silmään statusmiehiltä, koska itse olet kehitysvammainen, persoonallisuushäiriöinen, köyhä yms. eli todella paljon tavismiestä huonompi. Ne mitä sä pidät statusmiehinä on siis todennäköisesti ihan normaaleja, sun taso vaan on todella alhainen.

No en ole ainaskaa kehitysvammainen mut ihmettelen kyllä suuresti jos hänellä on varaa 30 tuhatta autoon ja mulla ei koska olen nuoruudessani velkaantunut. No mun taso ei ole kyllä enää alhainen teen parhainta liksaa Postilla yövuoro lisineen.