Elämä tuntuu olevan aika tylsää.
Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.
Kommentit (412)
Välillä tuntuu että aika jumiiin oon saanut elämäni. velkaantunut vaan lisää ja vanha auto. nyt meni rahat senkin hankkimiseen mulla olis nyt monen tonnin kalliimpi hieno auto se siitä. olen kaljuuntunut ikävä kyllä vaikuttaa.. ei ole ketään kavereita.. tunnen tyhjää elämässä paha olla.. naiset on vain marimekko laukuissa elää hienosto elämää ei toisilla ole rahaa.. mulla on hitosti velkaa mitä pitää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
NLP-terapiasta saattaisi olla apua, sillä kun pyritään pääsemään eroon vanhoista, jumiutuneista ja vahingollisista ajatusmalleista. Sulla kun tuntuu pyörivän päässä lähinnä tuo sama auto-kalju-kaljamaha-koulutetutnaiset-enkelpaa-köyhäolen mantra. Korvaa se positiivisemmalla. Voimaantuminen taitaa olla sitä mitä tarvitsisit juuri nyt. Nykyään elät täysin mt-ongelmiesi ehdoilla, käännä se toisinpäin että sinä itse olet ruorissa.
No en jotenkin osaa, naiset on sanonu mulle sä et ole normaali sulla ei ole rahaa statusta ja mitään.. säästötki 0 € .. velkaa vain yli 20 tuhatta mitä maksan lainaa.. ja välillä elän yli budjetin, sitte hajottaa istua kotona yksin ku ei oo rahaakaa tehdä oikein mitään.
Yritän kai liian koulutettuja hienoja naisia ei mulla ole mitää saumaa ja tuntuu pahalta.. ku on itse pilannu asiat eikä ole koulutettu niin ei noille naisille kelpaa mitenkää koskaa.
Mä tienaan mitä tienaan.. nytki meni auton korjaukseen rahaa.. mitä naiset oikee olettaa mitä hemmettiä.. vanha auto on en saa parempaa ku en voi ottaa velkaa.. pakko ajaa vanhalla.. on tää elämä jotenki raskasta.. yksin pitää pärjätä ja kestää tätä tuskaa.
Ei oikee enää jaksa tätä elämää huomaa että tää yksinäisyys on tehny mut psyykkisesti sairaaksi ja vihaiseksi vaan ihmiseksi.
Tuntuu että monella mun ikäsellä on paremman asiat ku mulla ovat menny eteenpäin on hienoja autoja ja mua hävettää ajaa tommosella vanhalla ku en parempaa saa ja mitä ihmiset musta ajatellaa ku en oo mikää teini vaan 37 v ja mulla on pahasti velkaa.
Ap:n täytyy ymmärtää, että suomalaiset naiset ovat liian tasokkaita suomalaisille miehille. Tiedän tämän, koska luin sen juuri eräästä naistenlehdestä.
No naiset on liian tasokkaita ja hyväs asemas ja koulutettuja ja hienot autot ja rahaa on.. emmä tommosille kelpaa.. mulla on ihan tavallinen elämä oon ollut vuosikausia ennen työtön ja ottanu velkaa.. nyt on työpaikka mutta edelleen on velkaa ja pyörin ympyrää. ei suomalaisille naisille vaa kelpaa kun status mies.
Mulla kai pitäs olla vähintää 10 000 € Audi siisti no tietty vuosimalli liian vanha ei saa olla.. säästöjä jonku verran... aina rahaa tietenkin.. statusta.. hieno kello ranteessa.. oikein player
Niinku mä en ymmärrä tätä elämää.. oon niin tavallinen amis.. ottanu velkaa ja ei voi mitää nyt maksan niitä.. mutta joudun elää vaatimatonta elämää eikä se vain hitto riitä naisille ja siksi olen sinkku
Vierailija kirjoitti:
Ap on 65-vuotias?
Ja sinunko mielestäsi elämä on tylsää 65-vuotiaana?
Kunhan (toivottavasti) pääset tähän ikään niin saatat huomata, että ei ole ollenkaan tylsää.
On ihan oma valinta istutko tuossa iässä sohvalla lukemassa tätä palstaa vai teetkö jotain muutakin sen lisäksi.
En matkustele, mutta kaikki muu paitsi kalastus on turhaa. Elämä erämaamökillä on ihan parasta. Ei 'parhautta' vaan parasta. Ei ole paineita, milloin pitäisi huoltaa kynnet, ripset tai hiusten pidennykset.
Voin kulkea vanhoissa verkkareissa ja feikkicrocseissa. Voin paistaa nuotiolla camping-makkaraa eikä kukaan arvostele.
Ei saisi olla edes kaljamahaa. kyllä lihava nainen pullukka kelpaa heti miehille.
Ihmee pinnalliseksi menny.. miehellä pitäs olla rahaa.. pitäs olla joku adonis player.. en mä tajua.. tällästä tää on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kai pitäs olla vähintää 10 000 € Audi siisti no tietty vuosimalli liian vanha ei saa olla.. säästöjä jonku verran... aina rahaa tietenkin.. statusta.. hieno kello ranteessa.. oikein player
Tämmöiset pukumiehet ovat niitä jotka hengailevat sofiabelorfien ja sarasieppien kanssa. Eli ilmeisesti haaveilet (salaa itseltäsikin) vastaavista megabeibe-naisista? Jos haluaisit ihan "tavallisen naisen" niin siihen riittäisi perussiisti ja fiksu ulkomuoto ja käytöstavat. Ei siihen audeja ja statuksia tarvita.
joo rahaa rahaa marimekon laukut naisilla.. eletään hienoa elämää palkka on kova.. juodaa viiniä. mun palkasta jää noin 400 € kk ja siitä pitää ostaa ruokaa ja bensaa.. ei paljo voida tehdä mitää ku on laina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on 65-vuotias?
Ja sinunko mielestäsi elämä on tylsää 65-vuotiaana?
Kunhan (toivottavasti) pääset tähän ikään niin saatat huomata, että ei ole ollenkaan tylsää.
On ihan oma valinta istutko tuossa iässä sohvalla lukemassa tätä palstaa vai teetkö jotain muutakin sen lisäksi.En matkustele, mutta kaikki muu paitsi kalastus on turhaa. Elämä erämaamökillä on ihan parasta. Ei 'parhautta' vaan parasta. Ei ole paineita, milloin pitäisi huoltaa kynnet, ripset tai hiusten pidennykset.
Voin kulkea vanhoissa verkkareissa ja feikkicrocseissa. Voin paistaa nuotiolla camping-makkaraa eikä kukaan arvostele.
Edit: En tarvii Tinderiä vaan kalakaveri on omasta takaa. Ollut jo 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiset pukumiehet ovat niitä jotka hengailevat sofiabelorfien ja sarasieppien kanssa. Eli ilmeisesti haaveilet (salaa itseltäsikin) vastaavista megabeibe-naisista? Jos haluaisit ihan "tavallisen naisen" niin siihen riittäisi perussiisti ja fiksu ulkomuoto ja käytöstavat. Ei siihen audeja ja statuksia tarvita.
Miksi en sitten riitä normaalille naiselle jos minulla on pahasti velkaa ja vanha romu auto? Ja pienet tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en sitten riitä normaalille naiselle jos minulla on pahasti velkaa ja vanha romu auto? Ja pienet tulot.
Juurikin se tavallinen joka ymmärtää minua ja jolle minä kelpaan.. ei semmosta näköjään löydä.. ne on näitä marimekko hienosto naisia.. missä ne mun tyyliset on jotka on samalla viivalla kun minä.. kysyn vaan?
Ennen sentää naisiaki sai.. nykyää ei ole enää mitää saumaa.. eikä jaksa joka vloppu tuhlata rahat baareihin tai selata epätoivosesti tinderiä.
NLP-terapiasta saattaisi olla apua, sillä kun pyritään pääsemään eroon vanhoista, jumiutuneista ja vahingollisista ajatusmalleista. Sulla kun tuntuu pyörivän päässä lähinnä tuo sama auto-kalju-kaljamaha-koulutetutnaiset-enkelpaa-köyhäolen mantra. Korvaa se positiivisemmalla. Voimaantuminen taitaa olla sitä mitä tarvitsisit juuri nyt. Nykyään elät täysin mt-ongelmiesi ehdoilla, käännä se toisinpäin että sinä itse olet ruorissa.