Elämä tuntuu olevan aika tylsää.
Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäs kai muuttua ja maksaa velkoja vaan ja saada apua.
Bingo!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös aina yksin ja työnikin teen etänä kotoa. Mutta mä kyllä nautin tästä. Opiskelen kieliä, luen kirjoja, teen käsitöitä ja opettelen nyt piirtämäån, katson sarjoja ja elokuvia, hoidan puutarhaa, ulkoilen. En kyllä keksi mihin ketään toista ihmistä tähän kaipaisin. Tämmöisiltä palstoilta voi sitten lueskella siitä mitä ihmiset ajattelee nykyisin kun kiinnostaa.
vaikutat mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on hienoja ja koulutettuja. Ei tällänen tavallinen mies kelpaa. Oon niin masentunut. Mulla on vanha auto ja paljon velkaa. En pääse nousemaan.
Kaikki naiset ei todellakaan ole hienoja ja kouluettuja. Missä universumissa oikein elät?
Alluversumissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on hienoja ja koulutettuja. Ei tällänen tavallinen mies kelpaa. Oon niin masentunut. Mulla on vanha auto ja paljon velkaa. En pääse nousemaan.
Kaikki naiset ei todellakaan ole hienoja ja kouluettuja. Missä universumissa oikein elät?
Allu haluaa vaan niitä hienoja ja koulutettuja. Siksi paasaa niistä aina.
En vaa kelpaa edes vähemmän tavallisille naisille.
No huh huh! Minä olen ollut vuosia yksin ja haluan jatkaa samoin jatkossakin. Missään vaiheessa ei ole ollut tylsää ja mielenkiinnotonta elämää.
Jatkuvasti ehdotan tapaamista nopeastikki mutta naista ei kiinnosta. .naiset on hiljaa ei kysy multa mitää miks naiset on tommosia. .eihän niitä yhtään kiinnosta?
No ihan sama ollaan yksin kiitos ja näkemiin. Ainahan komeita prinssejä löytyy.
rauhotu allu. et mene puristelemaan ketään väkisin
En mä puristele ja koskea naisia väkisin. Kaipaan vaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika monet on hienoja ja koulutettuja stadissa. Sori vaan.
Ei tässä näytä olevan mitää mahsollisuutta saada perus tuloisena ja vanha auto. Ei rahaa ei mitään. Siis saada naista.
Masentaa jo ajattelu tästä asiasta. Liikun paikoissa missä naisia. Mutta ei ne kiinnostu. Enkä uskalla naisille jutella.
No ei se auta ku elää omaa elämää ja saada apua.
Huomasin eilen että kaikilla oli omia kavereita. Naiset hienoja koulutettuja ja minä velkaantunut tavis duunari. Antaa olla.
Kannattaa luoda seuranhakuprofiilit match.com ja eliittikumppanit.fi sivustoille. Otat useita kuvia, joista valkkaat ne joissa näytät edustavalta. Sitten laitat hakualueeksi koko Suomen ja kaikki kansalaisuudet. Jos suominaisten kanssa ei flaksi käy, niin usein Suomessa asuvat ulkomaalaiset naiset ovat kiinnostuneita miehistä jotka käyvät töissä ja pystyvät ostamaan lahjoja naiselle.
Ei onnistu. Ei mulla ole rahaa. Teen 30 h töitä ja mulla on yli 20 tuhatta velkaa ja vanha auto. Ei onnistu.
Tuntuu etten ikinä riitä naisille tälläisenä kun olen. Tosi pahalta tuntuu ja olen masentunut. Enkä voi tilanteelleni mitään että vanha auto enkä nouse ja olen velkaantunut. Juuri meni autoon rahaa yli 600 . Remontti ja piti ostaa vielä uudet renkaat.
Lyhennän lainaa ja maksan vuokraa. Mutta ei jää hirveesti rahaa.. ja en voi sille mitään. Halun hoitaa velkaani.