Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on vuoden 2008 Audi, ihan paska.

Vierailija
31.12.2009 |

Hyvä ajaa ja mukava istua. Mutta kokoajan jotain pikkuvikaa. Mä oon oikeesti ihan kypsä! ja ihan pettynyt tohon rotiskoon. Pistän vahingon kiertämään, VAROKAA!

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa paska audi,A 4, 2006 mallia,ostettiin vuosi sitten,sillon ajettu 45 000 km, me ajettiin 20 000 ja nyt odottaa uutta MOOTTORIA merkkikorjaamon pihassa.

Vierailija
2/74 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käskeä pitämään jäähdytysnesteistä huolta. Ihan paska. Ettei suorastaan vittumainen. Ilkeyksissään teki.

vikoja siinä on?

Eilen ei lähtenyt käyntiin, ei ollut edes pakkasta. Yön oli latingissa ja äsken menin koklaa joko sais virrat päälle. No, sain virrat päälle (hienoa) mutta samantien piippaa ja varottaa ajamasta. Merkkivalo oli tällä kertaa se jäähdytin valo. Ei siinä mitään, osaisin lisätä sitä lantrinkia jos mulla vain olisi sitä täällä himassa. Nyt toivon että se olis vaan siitä tosiaan kiinni, eikä olis mikään vesipumppu tai vastaava mennyt. Vittu että vituttaa näin suomeksi sanottuna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikse oo sellasta menneiden vuosikymmenten touhua? Ei kai uusiin autoihin tartte lisätä muuta kuin bensaa ja tuulilasinpesunestettä?!!!!

Vierailija
4/74 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka näin tyhmillä on ajokortti?

Vierailija
5/74 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen tuliterä yliteknistetty Honda kaikilla mahdollisilla lisävarusteilla ja siinä oli myös jatkuvasti jotain paskana.Myytiin pois se, alihintaan tietty. Nyt on sitten ikivanha (13-v) subaru ja se lähti paukkupakkasillakin käyntiin kuin palmun alta. Taitaa joskus olla vanhassa vara parempi.

oli kans uudehko kallis auto mut vaihdettiin ainakin nyt talveksi ikivanhaan toyotaan niin on ainakin varma peli. ja on joka pakkasaamu lähtenyt kerrasta käyntiin. subaru oli toinen vaihtoehto.

Vierailija
6/74 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käskeä pitämään jäähdytysnesteistä huolta. Ihan paska. Ettei suorastaan vittumainen. Ilkeyksissään teki.

vikoja siinä on?

Eilen ei lähtenyt käyntiin, ei ollut edes pakkasta. Yön oli latingissa ja äsken menin koklaa joko sais virrat päälle. No, sain virrat päälle (hienoa) mutta samantien piippaa ja varottaa ajamasta. Merkkivalo oli tällä kertaa se jäähdytin valo. Ei siinä mitään, osaisin lisätä sitä lantrinkia jos mulla vain olisi sitä täällä himassa. Nyt toivon että se olis vaan siitä tosiaan kiinni, eikä olis mikään vesipumppu tai vastaava mennyt. Vittu että vituttaa näin suomeksi sanottuna!

Meillä oli juurikin mennyt vesipumppu mistä ap mainitsi. Ei kuule auttanut vaikka olis lisännyt litratolkulla sitä nestettä. Siinä vaiheessa pitää auton koko etuosa purkaa ja vaihtaa se vesipumppu.

Kyllä pitää olla todella tampio jos luulee että auton saa korjattua aina pelkän nesteen avulla.

Vierailija
7/74 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletatko automaattisesti, että jos jäähdytysnesteen merkkivalo palaa, pumppu on paska? :D

Etsä idiootti tiedä että vaikka jäähdytinnestettä lisää, niin silti autossa voi olla joku iso vika.

vikoja siinä on?

Meillä oli juurikin mennyt vesipumppu mistä ap mainitsi. Ei kuule auttanut vaikka olis lisännyt litratolkulla sitä nestettä. Siinä vaiheessa pitää auton koko etuosa purkaa ja vaihtaa se vesipumppu.

Kyllä pitää olla todella tampio jos luulee että auton saa korjattua aina pelkän nesteen avulla.

Vierailija
8/74 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletatko automaattisesti, että jos jäähdytysnesteen merkkivalo palaa, pumppu on paska? :D

Etsä idiootti tiedä että vaikka jäähdytinnestettä lisää, niin silti autossa voi olla joku iso vika.

vikoja siinä on?

Meillä oli juurikin mennyt vesipumppu mistä ap mainitsi. Ei kuule auttanut vaikka olis lisännyt litratolkulla sitä nestettä. Siinä vaiheessa pitää auton koko etuosa purkaa ja vaihtaa se vesipumppu. Kyllä pitää olla todella tampio jos luulee että auton saa korjattua aina pelkän nesteen avulla.

Ja voisin kuvitella että jos mun auto olis aikaisemminkin vittuillut ankarasti niin varmaan ensimmäinen ajatus olisi se että nyt se teki temput taas.

Vierailija
9/74 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vielä mitään ongelmia ole ilmennyt, edes pakkasilla.

Vierailija
10/74 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilsoja tuli lopulta mittariin niin paljon että katsottiin paremmaksi vaihtaa siinä vaiheessa auto ja koska en ole merkkiuskollinen niin vaihdoin merkkiä.

Meillä on myös autokauppa ja korjaamo. Top kolmonen korjattujen kohdalla on Audi, Opel ja Mazda, mersuissa myös on yllätävän paljon pikkuvikoja ja välillä vähän isompiakin.

Vierailija
11/74 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaherkkyydestähän on ollut juttua Hesaria myöten:

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Avoin+kirje+Audin+p%C3%A4%C3%A4johtaja…

Nykyistä Opelia edeltänyt Audi A4 oli vikaisin laite, mitä meidän perheessä on ollut. Uutena työsuhdepelinä hankittu ja kolmen vuoden aikana oli sijaisauto usein käytössä.

Vierailija
12/74 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ne on, onko joku avannut? Ihmettelen vaan kuinka joku jaksaa, onko mielenhäiriöinen tai jotain? siis se linkittäjä!

Vierailija
13/74 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia skodasta

mulla on vaan muistikuva enon oranssista kaameasta laatikko-Skodasta joskus muinoin :) Onko nykyään ihan ok auto?

hyvin paljon audia, tehtykin osaksi samoilla koneilla runkoja yms. mutta en mä skodaa huolisi. mulla on ollut pari audia ja molemmat ollut luottopelejä.

Vierailija
14/74 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattiin ja kyllä vain bemari vei voiton. Ensimmäinen oli ajettavuus. Oli aika luksusta hypätä audista bemarin rattiin. Kyllä eron huomasi selvästi!

Uusi skodakin meillä on ollut. Mutta se oli meille liian pieni, tai sisätilaltaan ahdas. Miehellä pitkät jalat ja hänen takanaan ei kunnolla pystynyt istumaan. Mutta muuten ihan soiva peli :) Aikalailla volkkarin tuntua vaikka volkkaria meillä ei olekkaan ollut ;)

Vierailija
15/74 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin pelittää...

Vierailija
16/74 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/74 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skodanhan valmistaja on sama kuin esim. volkkarilla ja on nykyisin ihan laadukas auto...tosin itte luotan enemmän japanilaisiin, ovat suht varmoja pelejä kelillä kuin kelillä

Vierailija
18/74 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ranskalaiset "autot" me jätämme kauppaan molemmat, eikö niin?

Tässä asiassa olemme ehdottomasti samaa mieltä, kumpa muutkin ymmärtäisivät sen.

Vierailija
19/74 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän oli samanlaisia kokemuksia v.2004 A4:sta. Tosin käytettynä ostettinkin.

Nyt on uuena ostettu Toyota alla ja on ollut 2v. ilman mitään ongelmia!

Vierailija
20/74 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en halua kuunnella ollenkaan!

nimim. vasta Pösön laitannut optimisti

Niin no, ranskalaiset "autot" me jätämme kauppaan molemmat, eikö niin?

Tässä asiassa olemme ehdottomasti samaa mieltä, kumpa muutkin ymmärtäisivät sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän