Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä tuntuu olevan aika tylsää.

Vierailija
28.05.2022 |

Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.

Kommentit (412)

Vierailija
201/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mun elämä vaa tuu kuntoo kaikki vihaa mua ja käyn töissä se on hyvä.. mutta saan liian vähän rahaa ja elämä on niin kallista.. nyt meni autoon jo 400 € remonttiin

sähän asut helsingissä. et tarvi edes autoa. maksaisit nopeemmin velkasi ilman autoa.

Vierailija
202/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitte mussa on jotain vikaa etten mä juuri kelpaa niille alemman tason naisillekkaan.

Ketä ne alemman tason naiset ovat? Oletko itse ylemmän tason mies?

Ne allun hyväksymät pullukat ei ole alemman tason naisia.

Allu vielä vaatii ikuista lapsettomuuttakin, on aika vaikeaa löytää sellasta naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole alimman tason mies en todellakaa enää. tienaan alle 2000 € mitä sitte.. mutta tuntiliksa on hyvä ja teen ahkerasti töitä. Monet on nyt työttömiä ne on alemman tason miehiä. Olen jo pitkään ollut töissä ja lyhennän lainaa ja pidän halpaa autoa. Omasta mielestäni en missää missää tapauksessa ole alemman tason mies.

Työttömyys ei tee ihmisesta alempaa tasoa. Sinä olet pinnallinen.

Pinnallisuus, ilkeys ja jankutus tekevät sinusta alinta tasoa.

Vierailija
204/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän pariutuu mutta miksi mä en sitte kelpaa vaatimattomelle työttömälle naiselle vaikka mulla on itselläni vakityö ja saan joskus velkani pois.. miksi pitäs olla parempi markkina-arvo miksi en kelpaa köyhänä kaljamahaisena kaverittomana erikoisena miehenä tavalliselle naiselle?

Miksi sun pitäisi kelvata kellekään? Ei kukaan ole sulle mitään velkaa. Jos sinä et kellekään kelpaa niin asia on sitten niin.

Kyllä pitäisi kelvata.. en ole alimman tason juoppo mies.. käyn vakituisesti töissä asiat on hyvin todellaki mun pitäs kelvata.

MIKSI pitäisi kelvata? Etkö vammainen ymmärrä suomea? Tohon ei vastata sanomalla no kyllä pitäisi kelvata. MIKSI sun pitäisi kelvata?

Koska annan rakkautta pusuja läheisyyttä.. keskustelua.. enkö saisi haluta kumppania? En ole vammainen.. tajua se jo pikkuhiljaa.. onko sun aivoissa mitään?

Joo. voin kuvitella noi "keskustelut" sun kanssa. Inttämistä ja jankkaamista.. Jos et osaa keskustella täällä, et tod osaa livenäkään.

Vierailija
205/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa tiedusteltu täällä että mistä Allu juttelisi sen naisen kanssa. Kun omasta mielestään osaa keskustella ns. normaalistikin eikä jankuttaa. Aina vastauksena että heido, ei mua kiinnosta. Tosi hyvää keskustelua tuollainen... Enkä muutenkaan usko että pikkulapsen tasolla oleva osaisi ottaa toisen mielipiteet ja tunteet huomioon oikealla tavalla. 

Vierailija
206/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu selvä. Jos se on teidän mielipide. Olkoot.

Vierailija
207/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän pariutuu mutta miksi mä en sitte kelpaa vaatimattomelle työttömälle naiselle vaikka mulla on itselläni vakityö ja saan joskus velkani pois.. miksi pitäs olla parempi markkina-arvo miksi en kelpaa köyhänä kaljamahaisena kaverittomana erikoisena miehenä tavalliselle naiselle?

Miksi sun pitäisi kelvata kellekään? Ei kukaan ole sulle mitään velkaa. Jos sinä et kellekään kelpaa niin asia on sitten niin.

Kyllä pitäisi kelvata.. en ole alimman tason juoppo mies.. käyn vakituisesti töissä asiat on hyvin todellaki mun pitäs kelvata.

MIKSI pitäisi kelvata? Etkö vammainen ymmärrä suomea? Tohon ei vastata sanomalla no kyllä pitäisi kelvata. MIKSI sun pitäisi kelvata?

Koska annan rakkautta pusuja läheisyyttä.. keskustelua.. enkö saisi haluta kumppania? En ole vammainen.. tajua se jo pikkuhiljaa.. onko sun aivoissa mitään?

Joo. voin kuvitella noi "keskustelut" sun kanssa. Inttämistä ja jankkaamista.. Jos et osaa keskustella täällä, et tod osaa livenäkään.

Käyn töissä todellaki osaan.

Vierailija
208/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitte mussa on jotain vikaa etten mä juuri kelpaa niille alemman tason naisillekkaan.

Allu vielä vaatii ikuista lapsettomuuttakin, on aika vaikeaa löytää sellasta naista.

Mitä tähän sanoa. Jatketaan sinkkuna.

Vierailija
209/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heikkolahjainen nainen löytää miehen.

Vierailija
210/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei mun elämä vaa tuu kuntoo kaikki vihaa mua ja käyn töissä se on hyvä.. mutta saan liian vähän rahaa ja elämä on niin kallista.. nyt meni autoon jo 400 € remonttiin

sähän asut helsingissä. et tarvi edes autoa. maksaisit nopeemmin velkasi ilman autoa.

Tarvin autoa ehdottomasti

Vierailija
211/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikisessä Allun viestissä mainittu auto tai vanha auto. On vissiin vähän päähänpinttymä tuosta aiheesta auto. Huh, huh!

Vierailija
212/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo se ihmettely miksi et kelpaa? Sinulle on sanottu se jo satoja kertoja: et kelpaa, eikä kukaan halua olla sinun kanssa, koska et ole psyykkisesti terve. No niin, siinä on se vastaus taas kerran ja voit lopettaa kyselemisen. Ai niin, mutta kun ethän sinä usko ja jatkat vain asian jankuttamista.

Vierailija
213/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tällästä paskaa. Mulla menee ihan hyvin.

Vierailija
214/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä vain pilkataan ja jauhetaan jatkuvasti paskaa.

Vierailija
215/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvin autoa ehdottomasti

mihin?

julkinen liikenne  toimii hyvin. siellä näkisit naisia ja ihmisiäkin. pääsisit jopa istumaan naisen viereen.

Vierailija
216/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en uskalla lähestyä naisia kun humalassa.

Vierailija
217/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko seurata peliä?

Vierailija
218/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Haluaisin kovasti naisen löytää.

Vierailija
219/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne Allun historiaa, mutta ilmeisesti olet räällä jo jonkin aikaa samasta aiheesta kirjoitellut.

Sen sijaan, että keskittyisit siihen mitä sinulla ei ole, keskity kehittämään itseäsi sellaiseksi, jonka joku nainen haluaisi itselleen kumppaniksi. Käy vaikka kirjastossa ja ala lukemaan jotain self help-kirjoja, joissa opetetaan itsemyötätuntoa, oman itsensä hyväksymistä ja tavoitteiden asettamista ja saavuttamista. Osallistu jollekin kansanopiston kurssille, jossa opit jotain uutta, tai ilmoittaudu iltalukioon ja opiskele ilmaiseksi.mene vaikka tanssikurssille. Kehitä itseäsi, äläkä vello siinä, kuinka olet huono, etkä löydä ketään ja kuinka yksinäinen olet. Ole kaveri itsellesi, silloin voit löytää oikeitakin kavereita.

Sillä, että jatkuvalla luupilla morkkaa itseään, ei asiat muutu. Samaa rataa vellovat jutut eivät tuo elämääsi mitään uutta, vain lisää sitä samaa vanhaa rataa. Etkö ole huomannut sen? Hienoja saavutuksia olet jo tehnyt, olet töissä ja maksat velkojasi pois. Ole ylpeä itsestäsi. Seuraavaksi keskity oppimaan jotain uutta, kehitä itseäsi.

Kun on mukava, itseään kunnioittava ja arvostava, se säteilee myös ympäristöön. Silloin ihmiset kiinnostuvat, kun ei epätoivoisena, kuin hukkuva, koita ripustautua kehen tahansa, joka vaihtaa yhdenkin sanan.

Lisäksi voisit kääntää sen autoasi koskevan pakkomielteen vaikka siten, että on ekoteko ajaa vanha auto loppuun, eikä ostaa uutta autoa vanhan toimivan tilalle. Lisäksi kun pidät nykyisen autosi, voit maksaa velkasi pois nopeammin, kun ei tarvitse maksella lisäksi uutta autolainaa.

Vain sinä voit muuttaa elämäsi suunnan.

Vierailija
220/412 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että naisia ei kiinnosta miehet, joilla ei ole muita kiinnostuksen kohteita, kuin naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä