Elämä tuntuu olevan aika tylsää.
Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.
Kommentit (412)
Taidan vaa luovuttaa kerta olen köyhä ja yksin.. monet on köyhiä mutta sitten semmoset jää yksin ja erilaiset.. mitä tähän sitte sanoa.. olen ainaski yrittänyt kaikkeni.
Kyllä se on niin ettei kukaan kärrää Allulle sopivia pubiruusuja yökerhoon. On itse mentävä tapaamaan heitä sinne missä ko. naiset viettävät aikaa. Jos kieltäydyt tästä niin ei sovi valittaa.
No olen menossa.. lähden ens vloppuna katsomaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pitäs olla automaattisesti ei velkaantunut ystäviä ja amk koulutus ei kelpaa tavallinen amis duunari heikolla palkalla se on nykyää ihan ilmaako ihmisille?
Miksi sä jauhat jostain AMK-koulutuksesta? Ei AMK vielä ole mikään statusjuttu. Yliopisto ehkä olisikin. Mutta perus AMK-tutkintohan ei ole mitään.
No olen hiukan erilainen velkaantunut käyny Emu koulun ja mukautetun amiksen.
Kyllä se Allu on nyt vaan niin, ettei ns. normaali käy EMU koulua. Eikä kukaan, EI KUKAAN täysjärkinen jauha yhdestä ja samasta asiasta ainakin kahdella palstalla, joka päivä, vuodesta toiseen. EI KUKAAN TÄYSIJÄRKINEN. Kannattaa lukea moneen kertaan tuo isoilla kirjoitettu.
"EMU- eli mukautettu opetus on tarkoitettu oppilaille, jotka eivät tukitoimista huolimatta suoriudu peruskoulun yleisopetuksesta esimerkiksi laaja-alaisten oppimisvaikeuksien, kehityksen viivästymisen tai lievän kehitysvamman vuoksi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt hieman tukevempia vaativammassa asemassa tai paremmassa kun minä eli ovat koulutettuja eivät yleensä vastaa minulle.. eivät kiinnostu, eivät halua minua tavata.. jotain tässä nyt mättää ja pahasti.
Siinä mättää se että sulla on vakavia kehityksellisiä ja psyykkisiä ongelmia. Ihmiset osaa kiertää kaukaa sunlaiset vajaat ja hullut. Tämäkin on sulle selitetty tuhat kertaa, mutta sä et ota kuuleviin korviisi.
No miten vajaa hullu pärjää töissä.. eikö sen pitäisi automaattisesti olla osastolla tai hoidossa? eläkkeellä?
Voi kuule, ihan liian moni hullu tepastelee vapaana keskuudessamme. -eri
No niin asia on käsitelty.. emmä ole vammainen nyt en jaksa enää ihmisiä ja kuunnella tätä-..- pilaa mun päivän. .haluan tehdä muita juttuja ja hommata apua ja käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ketää kiinnostaa. Pakko vaan jaksaa tätä elämää yksin.
Ootko tutustunut fb:n sinkkuryhmiin?
Siellä on ihan tavallista porukkaa ja miittejäkin sovitaan, niillä taitaa olla jotain vakimiittejä pk seudulla. Et ole yksin! Osassa noista vaan hengataan eikä ehkä kummemmin mietitä parisuhteita mutta yksinäisyyteen ne voi olla ratkaisu tai ainakin lievitystä.
Ei ole mitää facebookkia.. ei ole kavereita.. ei ole mitään.. on vain badoo tinder.
Yksinäisillekin omia ryhmiään fb:ssa.
Kannattaa ainakin vilkaista. Paljon on yksinäisyyttä nykyään ja vaikka mitä päävaivaa siinä sivussa, mutta heillä on omat porukkansa. Ainakin voi saada vaihtelua ja uusia näkökulmia kun kuuntelee muiden kaltaistensa kokemuksia.
No en tiedä miksen saa kavereita mistään.. ei kukaan halua mulle jutella ja viihdy munkaa.
En tiedä miksen ees pääse treffeille nykyää eikä naiset halua tavata ja jutella.. oonko niin kauhee tapaus miten onkaa näin olen miettinyt.. ihan hyvin ,mulla pyyhkii on töitä ja asiat ihan ok hyvin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän pariutuu mutta miksi mä en sitte kelpaa vaatimattomelle työttömälle naiselle vaikka mulla on itselläni vakityö ja saan joskus velkani pois.. miksi pitäs olla parempi markkina-arvo miksi en kelpaa köyhänä kaljamahaisena kaverittomana erikoisena miehenä tavalliselle naiselle?
Miksi sun pitäisi kelvata kellekään? Ei kukaan ole sulle mitään velkaa. Jos sinä et kellekään kelpaa niin asia on sitten niin.
Kyllä pitäisi kelvata.. en ole alimman tason juoppo mies.. käyn vakituisesti töissä asiat on hyvin todellaki mun pitäs kelvata.
MIKSI pitäisi kelvata? Etkö vammainen ymmärrä suomea? Tohon ei vastata sanomalla no kyllä pitäisi kelvata. MIKSI sun pitäisi kelvata?
Vierailija kirjoitti:
En onneksi jaksa välittää.. ihan hyvin mulla pyyhkii velat on maksettu sitte joskus.. ellei nyt tule lisää.. mutta ei tälle nyt voi mitää että tilanne on tämä ja ei ole kavereita.. ja eikä naiset kiinnostu
Et jaksa välittää ja silti itket ja kitiset päivät läpeensä vauvapalstalla :D taidat välittää itseasiassa todella paljon. Muuten et vinkuisi täällä.
Mulla sama. Töissä sanon kaksi sanaa päivän aikana, aamulla huomenta ja päivän päätteeksi moikka. Muuten en kollegoille puhu. Kavereita ei ole ollut 15 vuoteen. Fuckbuddy löytyy jota näen muutaman kerran vuodessa, hän on ainoa sosiaalinen elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän pariutuu mutta miksi mä en sitte kelpaa vaatimattomelle työttömälle naiselle vaikka mulla on itselläni vakityö ja saan joskus velkani pois.. miksi pitäs olla parempi markkina-arvo miksi en kelpaa köyhänä kaljamahaisena kaverittomana erikoisena miehenä tavalliselle naiselle?
Miksi sun pitäisi kelvata kellekään? Ei kukaan ole sulle mitään velkaa. Jos sinä et kellekään kelpaa niin asia on sitten niin.
Kyllä pitäisi kelvata.. en ole alimman tason juoppo mies.. käyn vakituisesti töissä asiat on hyvin todellaki mun pitäs kelvata.
MIKSI pitäisi kelvata? Etkö vammainen ymmärrä suomea? Tohon ei vastata sanomalla no kyllä pitäisi kelvata. MIKSI sun pitäisi kelvata?
Koska annan rakkautta pusuja läheisyyttä.. keskustelua.. enkö saisi haluta kumppania? En ole vammainen.. tajua se jo pikkuhiljaa.. onko sun aivoissa mitään?
Pilkatkaa vähä lisää mua.. en välitä.. teillä menee huonosti. kattokaa peiliinne.. menkää töihin. pilkatkaa lisää mulla on 17 € tuntipalkka ja hyvin menee.
Saakelin luuserit sekopäät. ei paljo kiinnosta hyvää jatkoa.
Eikö sulla ole facebookia? Sen kun luot profiilin. Se on ilmainen. Sitten liityt sinkkuryhmiin. Äkkiä on liuta kavereita ja saisit ainakin vertaistukea.
No sitte pitää varmaan mennä.. en tiedä kelpaanko heillekkää naisille.