Elämä tuntuu olevan aika tylsää.
Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tommoset naisia saa
Ei kyllä sen pitää olla 30 tonnin Audi🤔
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisillä on varaa 20 tonnia Audeihin en tajua.
Koska heillä on vähintään 3x suurempi palkka kuin sulla. Ei sinun palkalla ostellakaan tuon hintaisia autoja. Tietenkään. Jokainen elää oman palkkansa puitteissa.
Joo mutta olis mullaki jos ei olis velkaa. Saisin helposti 15 tuhatta Audin.
Ootko Allu ajatellu, että voisit alkaa pitämään blogia naisen saannin vaikeudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska heillä on vähintään 3x suurempi palkka kuin sulla. Ei sinun palkalla ostellakaan tuon hintaisia autoja. Tietenkään. Jokainen elää oman palkkansa puitteissa.
Höpöhöpö, tosi harvalla ihmisellä on edes 10 000 euron autoon varaa. Tosi moni ottaa rahotuksella kalliimman auton eli se auto on sitten vasta oma kun velka on maksettu takaisin.
Jos ihminen ottaa autoon lainaan niin hänellä ei ole varaa kyseiseen autoon.
Rekisteriotteessa kannattaa lukea se kohta missä lukee auton omistaja ja haltija.
-eri
Varmaa se status puuttuu. Tarvisin paremman palkan ja velkoja pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, tosi harvalla ihmisellä on edes 10 000 euron autoon varaa. Tosi moni ottaa rahotuksella kalliimman auton eli se auto on sitten vasta oma kun velka on maksettu takaisin.
Rekisteriotteessa kannattaa lukea se kohta missä lukee auton omistaja ja haltija.
-eri
Kyllä on hki monilla kalliit autot en tajua ja sama Vantaa.
Mä oon ihan eri maailmasta kun nämä prinsessat ku en heille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriKyllä on hki monilla kalliit autot en tajua ja sama Vantaa.
Hae rekistetitunnuksella auton tiedot.
Huomaat että lähes kaikki kalliimmat autot on rahoitusyhtiöiden autoja, ne ketkä sitä autoa ajaa eivät sitä autoa omista vaan rahoitusyhtiö sen auton omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaa se status puuttuu. Tarvisin paremman palkan ja velkoja pois.
Sanot, ettei susta naiset kiinnostu esim. tinderissä. Mistä ne naiset tietää sun rahatilanteen? Tai jos saisit paremmin palkkaa ja velkoja pois, niin mistä ne tietäisi sitäkään? Vai onko sun aloitusviesti toi sama ruikutuslitania, et paska palkka, paska auto ja mt-ongelmia? Kai ymmärrät, ettei tollasista asioista tarvitse puhua edes ensimmäisellä tapaamisella, saatika silloin, kun ei ole vielä edes tavattu?
Sulle ei Allu mikään ehdotus käy. Olen ehdottanut, että mene vapaa tai helluntaiseurakuntaan, siellä on paljon vanhojapiikoja. Sitten olisi lavatanssit. Yksi on, että lähde johonkin pikkukaupunkiin viikonlopuksi esim hämeeseen, siellä on vielä tavallisia naisia ja menet siellä baariin. Varmaan joku näistä tuottaisi tuloksen ja saisit naisen.
Voit uskotella itsellesi mitä haluat, mutta moni mies, jolla ei ole autoa ollenkaan, on onnistunut pääsemään naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei täältä etelästä saa naista
Joo kaikki miehet etelässä on sinkkuja ja naiset parisuhteessa.
Kumma juttu että mä oon yksin. Enkä saa edes seksiseuraa tällä naamalla. Ihme juttu.
Mistä saada läheisyyttä ja seksiseuraa. Kumma juttu.