Elämä tuntuu olevan aika tylsää.
Olen aina yksin ja töissäki yksin. Sinkku. En saa parisuhdetta. Olisi kiva saada jonkinlainen elämä. Kai se yksin pitää jotenkin elämä saada kuntoon.
Kommentit (412)
Haluaisin koskea naista ja saada jotain läheisyyttä. Tässä meinaa tulla hulluksi.
En tiedä mitä ap yrittää kertoa mutta voin sanoa myös että elämä on todella tylsää.
Käyn myös töissä ja olen aika yksinäinen.
Seurustellu en ole koskaan.
Pleikkari,liikunta ja tietokone tuovat iloa elämään mutta tylsää silti tämä elämä on.
Olen luultavasti jollakin tapaa masentunut jo ihan sen takia että mikään ei oikein enää kiinnosta,pidän tätä paskana maana ja joskus olen miettinyt itsemurhaa.
Mutta en mä tätä tilannetta valita.
M30
osta jervottoman kokoinen dilfo
Aivan mieletön pakkomielteisyys ihmisellä kun vuosia on jatkanut tämän saman asian jankkaamista.
Ei voi olla itsellekään mukavaa, vai tajuaako edes omaa tilaansa?
Psyyken ongelmat voi olla kamalia!
Tuntuu että elän eri planeetalla kun muut. En tunne ketään ja olen ihan ulkopuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mieletön pakkomielteisyys ihmisellä kun vuosia on jatkanut tämän saman asian jankkaamista.
Ei voi olla itsellekään mukavaa, vai tajuaako edes omaa tilaansa?
Psyyken ongelmat voi olla kamalia!
On paha pakkomielle. Ja olen yksinäinen nykyään. Menettänyt kaikki kaverit.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä ap yrittää kertoa mutta voin sanoa myös että elämä on todella tylsää.
Pleikkari,liikunta ja tietokone tuovat iloa elämään mutta tylsää silti tämä elämä on.
Olen luultavasti jollakin tapaa masentunut jo ihan sen takia että mikään ei oikein enää kiinnosta,pidän tätä paskana maana ja joskus olen miettinyt itsemurhaa.
M30
Mulla sama fiilis. Onneks sain työpaikan ja rahaa. Mutta velkaa on. En saa terapiaa.. elämä on tylsää kun ei kelpaa naisille heikkolahjaisena.
Vierailija kirjoitti:
En tunne Allun historiaa, mutta ilmeisesti olet räällä jo jonkin aikaa samasta aiheesta kirjoitellut.
Sen sijaan, että keskittyisit siihen mitä sinulla ei ole, keskity kehittämään itseäsi sellaiseksi, jonka joku nainen haluaisi itselleen kumppaniksi. Käy vaikka kirjastossa ja ala lukemaan jotain self help-kirjoja, joissa opetetaan itsemyötätuntoa, oman itsensä hyväksymistä ja tavoitteiden asettamista ja saavuttamista. Osallistu jollekin kansanopiston kurssille, jossa opit jotain uutta, tai ilmoittaudu iltalukioon ja opiskele ilmaiseksi.mene vaikka tanssikurssille. Kehitä itseäsi, äläkä vello siinä, kuinka olet huono, etkä löydä ketään ja kuinka yksinäinen olet. Ole kaveri itsellesi, silloin voit löytää oikeitakin kavereita.Sillä, että jatkuvalla luupilla morkkaa itseään, ei asiat muutu. Samaa rataa vellovat jutut eivät tuo elämääsi mitään uutta, vain lisää sitä samaa vanhaa rataa. Etkö ole huomannut sen? Hienoja saavutuksia olet jo tehnyt, olet töissä ja maksat velkojasi pois. Ole ylpeä itsestäsi. Seuraavaksi keskity oppimaan jotain uutta, kehitä itseäsi.
Kun on mukava, itseään kunnioittava ja arvostava, se säteilee myös ympäristöön. Silloin ihmiset kiinnostuvat, kun ei epätoivoisena, kuin hukkuva, koita ripustautua kehen tahansa, joka vaihtaa yhdenkin sanan.Lisäksi voisit kääntää sen autoasi koskevan pakkomielteen vaikka siten, että on ekoteko ajaa vanha auto loppuun, eikä ostaa uutta autoa vanhan toimivan tilalle. Lisäksi kun pidät nykyisen autosi, voit maksaa velkasi pois nopeammin, kun ei tarvitse maksella lisäksi uutta autolainaa.
Vain sinä voit muuttaa elämäsi suunnan.
Helmiä sioille. Ei Allu jaksa lukea muutamaa lausetta pidempää viestiä. Ja nuo samat neuvot on hänelle moneen kertaan annettu, muttei ota kuuleviin korviinsa vaan jatkaa ulinaansa.
Jatkuva yksin olo tyhjyys syö ihmistä. Katselee muita pariskuntia. Eikä millään naiset halua tavata ja kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Emmä tiedä mitä mun pitäs tehdä. Mä en kelpaa tasokkaille naisille ja mulla ei ole rahaa.
Ai nyt sitten pitäs taas olla tasokas nainen? Päivällä vielä etsit mt-ongelmaista, lihavaa työtöntä. Sulla tuo naismaku muuttuu tiuhaan.
Mä olen ujo. Ei kavereita. Ei mitkää hyvät sosiaaliset taidot. Säälin itseäni ku pilannu asioita ja velkaantunut ja nouse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä tiedä mitä mun pitäs tehdä. Mä en kelpaa tasokkaille naisille ja mulla ei ole rahaa.
Ai nyt sitten pitäs taas olla tasokas nainen? Päivällä vielä etsit mt-ongelmaista, lihavaa työtöntä. Sulla tuo naismaku muuttuu tiuhaan.
Ei todellakaa. Vaan samanlainen kun minä. Täytyy lähtee laivalle naisjahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Mulla sama fiilis. Onneks sain työpaikan ja rahaa. Mutta velkaa on. En saa terapiaa.. elämä on tylsää kun ei kelpaa naisille heikkolahjaisena.
No hyvä, mua ottaa päähän kun käyn töissä ja kokonaisveroprosentti on noin 50% ja asumiskulut ovat liian kalliita.
Terapiaa sä saat kun vaan haet apua ongelmiisi.
Mun hyvinvointia parantaisi se jos mun verotus kevenisi huomattavasti ja että asumiskulut pienenisi, nyt ei ole järkeä käydä töissä.
M30
Ei naiset kotia kävele. Enkä viihdy yksin. En tiedä mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Mulla sama fiilis. Onneks sain työpaikan ja rahaa. Mutta velkaa on. En saa terapiaa.. elämä on tylsää kun ei kelpaa naisille heikkolahjaisena.
No hyvä, mua ottaa päähän kun käyn töissä ja kokonaisveroprosentti on noin 50% ja asumiskulut ovat liian kalliita.
Terapiaa sä saat kun vaan haet apua ongelmiisi.
Mun hyvinvointia parantaisi se jos mun verotus kevenisi huomattavasti ja että asumiskulut pienenisi, nyt ei ole järkeä käydä töissä.
M30
Mulla on ihan hyvä palkka ja lyhenee velatki kyllä.
Mutta en nauti tästä elämästä. Kaipaan kovasti naista.
On siisti tyyli. En oo ruma. Urheilen. En ymmärrä millanen pitäs olla.
Kannattaa alkaa käymään lavatansseissa. Siellä on naisenemmistö. Tanssitaitoiset miehet revitään käsistä. Jos et osaa tanssia, niin tanssikurssille mars mars. Siellä sama juttu, valtaosa naisia ja miehistä huutava pula. Voit valita parhaat päältä.
Voisitko Allu jo vetää ne tän illan itsemurharaiskausturpaanveto -kilarit, niin aletaan sit kattoon lätkää