Onko varastomiehen palkka parempi kuiin siivoojan?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Voihan se ollakkin.
Mutta siihen useimmiten sisältyy se kaikkein vaarallisimman hyväksytyn työvälineen käyttö ja täysi vastuu siitä.
Siivoojan on hankala tappaa ketään. Suomen varastoissa napsahtaa keskimäärin yksi vainaa per vuosi.
No mä oleen valtion toimesta aliupseeriksi koulutettu. Korkeiin sotilasarvo suvussa taitaa olla eversti. Sullla taitaa olla aika voimakas masennuslääke riippuvuus.
On, siivoojien palkka on kaikkein alhaisimpia.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se ollakkin.
Mutta siihen useimmiten sisältyy se kaikkein vaarallisimman hyväksytyn työvälineen käyttö ja täysi vastuu siitä.
Siivoojan on hankala tappaa ketään. Suomen varastoissa napsahtaa keskimäärin yksi vainaa per vuosi.
EN mä jakksa enää. Mä luovutan sunn niiipan tiedot ammattitappajille. Heippa. Nää on siitten jihadiisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se ollakkin.
No mä oleen valtion toimesta aliupseeriksi koulutettu. Korkeiin sotilasarvo suvussa taitaa olla eversti. Sullla taitaa olla aika voimakas masennuslääke riippuvuus.
Ei tuolla puolustusvoimissa paljon onnettomuuksia satu. Kun tositoimet alkaa, palkanmaksu loppuu!
Trukeilla teilataan lähes joka vuosi joku kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se ollakkin.
EN mä jakksa enää. Mä luovutan sunn niiipan tiedot ammattitappajille. Heippa. Nää on siitten jihadiisteja.
Nämä tieedot sun suvuusta menee rasson sspeiall koulutuksen kautta omaavan sotilaaan kautta erittäin korkeallle ja ei mitään mahiksia sittten. Hyväää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se ollakkin.
Nämä tieedot sun suvuusta menee rasson sspeiall koulutuksen kautta omaavan sotilaaan kautta erittäin korkeallle ja ei mitään mahiksia sittten. Hyväää yötä.
joss nämä ei sua hoiid aniin tapaan sut ite.
No ainakin mun mies tienaa isossa yrityksessä varastomiehenä enemmän kuin minä sairaanhoitajana, joten kai sitten myös enemmän kuin siivooja.
Voihan se ollakkin.