Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko varastomiehen palkka parempi kuiin siivoojan?

Vierailija
27.05.2022 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se ollakkin.

Mutta siihen useimmiten sisältyy se kaikkein vaarallisimman hyväksytyn työvälineen käyttö ja täysi vastuu siitä.

Siivoojan on hankala tappaa ketään. Suomen varastoissa napsahtaa keskimäärin yksi vainaa per vuosi.

Vierailija
2/9 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojien alin on 11,02.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se ollakkin.

Mutta siihen useimmiten sisältyy se kaikkein vaarallisimman hyväksytyn työvälineen käyttö ja täysi vastuu siitä.

Siivoojan on hankala tappaa ketään. Suomen varastoissa napsahtaa keskimäärin yksi vainaa per vuosi.

No mä oleen valtion toimesta aliupseeriksi koulutettu. Korkeiin sotilasarvo suvussa taitaa olla eversti. Sullla taitaa olla aika voimakas masennuslääke riippuvuus.

Vierailija
4/9 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, siivoojien palkka on kaikkein alhaisimpia.

Vierailija
5/9 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se ollakkin.

EN mä jakksa enää. Mä luovutan sunn niiipan tiedot ammattitappajille. Heippa. Nää on siitten jihadiisteja.

Vierailija
6/9 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se ollakkin.

No mä oleen valtion toimesta aliupseeriksi koulutettu. Korkeiin sotilasarvo suvussa taitaa olla eversti. Sullla taitaa olla aika voimakas masennuslääke riippuvuus.

Ei tuolla puolustusvoimissa paljon onnettomuuksia satu. Kun tositoimet alkaa, palkanmaksu loppuu!

Trukeilla teilataan lähes joka vuosi joku kuoliaaksi.

Vierailija
7/9 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se ollakkin.

EN mä jakksa enää. Mä luovutan sunn niiipan tiedot ammattitappajille. Heippa. Nää on siitten jihadiisteja.

Nämä tieedot sun suvuusta menee rasson sspeiall koulutuksen kautta omaavan sotilaaan kautta erittäin korkeallle ja ei mitään mahiksia sittten. Hyväää yötä.

Vierailija
8/9 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se ollakkin.

Nämä tieedot sun suvuusta menee rasson sspeiall koulutuksen kautta omaavan sotilaaan kautta erittäin korkeallle ja ei mitään mahiksia sittten. Hyväää yötä.

joss nämä ei sua hoiid aniin tapaan sut ite.

Vierailija
9/9 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mun mies tienaa isossa yrityksessä varastomiehenä enemmän kuin minä sairaanhoitajana, joten kai sitten myös enemmän kuin siivooja.