Leikkimielinen ketju: kerro miestyyppisi?
Minun pitäisi ehkä sanoa akateeminen.
Entä teillä?
Kommentit (122)
Juha Sipilässä on jotain mystistä vetovoimaa.
Miehekäs, älykäs, hauska. Lyhyesti kiteytettynä.
superfani kirjoitti:
Tarkalleen ottaen tässä. Saa lähettää sen pikapostissa meille. Kiitos!
Ihana Henry Cavill.
Meille? Eli olet perinteinen nainen, joka tosissaan haaveilee Hollywood-tähdistä, vaikka mies istuu kotona vieressä.
Laiha, pitkätukkainen ja musikaalinen. Kauniit silmät, ehkä hieman vetäytyvä luonne. Tykkää luonnosta ja reissaamisesta, ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
superfani kirjoitti:
Tarkalleen ottaen tässä. Saa lähettää sen pikapostissa meille. Kiitos!
Ihana Henry Cavill.
Meille? Eli olet perinteinen nainen, joka tosissaan haaveilee Hollywood-tähdistä, vaikka mies istuu kotona vieressä.
Get a life. jos minä olisin eukkosi, niin varmasti haaveilisin myöskin Hollywood-tähdistä, jos tarjolla on vain huonoitsetuntoinen nyhverö.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huono itsetunto joten toivon miehen olevan ruma ja tyhmä niin että voin tuntea olevani itse kauniimpi ja älykkäämpi. Jos mies on sitä, häpeän ja suren koko ajan itseäni ja pelkään että mies vaihtaa parempaan. Ei kovin tervettä tiedän mutta näin se mulla menee.
En pysty edes ymmärtämään noita elokuvatähtiä ketjuun laittaneita, eikö muut tuntisi jatkuvaa alemmuutta ja pelkoa että se pettää seksikkäiden mallien tai naisnäyttelijöiden kanssa. Kun ottaa ruman saa itte pittää sanoi jo äitini 🤓
Ruma voi olla paitsi uskollinen yhden naisen mies, myös ilkeä pettäjä. Mikään yksi ominaisuus ei takaa kymmentä muuta.
Mukava
Hyvä vartalo
Komea
Hyvän tuoksuinen
Pukeutuu hyvin
Osaa keskustella, kuuntelee ja ymmärtää
Vähän paksumpi penis
Liikunnallinen (myös pukeutumistyyli), lämmin hymy ja katse, mielellään suht vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltään miehekäs itä-aasialainen, soturihiuksilla, 175-180cm, semilihaksikas, mutta myös rasvaa pitää löytyä. Koulutukseltaan humanisti tai yhteiskuntatieteilijä. Suomea sujuvasti puhuva ja habitukseltaan ja kielenkäytöltään kuitenkin jokseenkin rahvaanomainen. Vaatetuksen osalta klassisen tyylikäs, mutta samalla rennon huoleton. 28-38 vuotias ja lapseton.
Vau, tässä on meillä henkilö, joka tietää mitä haluaa. Olisipa kiva tietää, onko hän löytänyt mitään lähellekään tätä?
Toivottavasti olisi!
Itse asiassa aika lähelle olen päässyt, soturitukkaa ei kyllä mieheltä löydy ja koulutuskin eri alalta kuin yllä, mutta muut kriteerit on aika pitkälti täytetty. Oli kyllä onnenpotku koko löytö täytyy sanoa, en aio helpolla luopua!
Miestyyppini:
liikunnallinen ulkoilmaihminen, joka osaa jutella syvällisiä ja huomaa maailman kauneuden ympärillään.
Mieluusti karunkomea, ei mikään kiiltokuvapoika.
Saa olla kädentaitoja tai taiteellisia viboja.
Minun ihannemies on negatiivinen, katkera ja kaikesta valittaja. Mieluiten vastenmielisen näköinen ja haisee eritteille.
Eläinrakas huumorintajuinen sekä hyväkäytöksinen, ulkonäöstä sen verran että silmälasit ja siniset silmät plussaa, pituudella ei väliä eikä painolla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silmä vilkkaa salilla käydessä sellaisten normaalipainoisten, muttei liian lihaksikkaiden miesten puoleen. Yhteistä näille on siisti tukka ja tavallinen olemus. Sellainen Koskela Suomesta. Rehellinen ja luotettava.
Tämä. Ja vielä maastoasussa. Unelmoin sotilaasta, oonko outo? (Siis salainen fetissi). Ehkä pitäis muuttaa asumaan jonnekin varuskuntakaupunkiin🤣
Minulla on tosi selkeä tyyppi:
Ulkonäkö: Pituus mallia hujoppi, leveäharteinen, litteävatsainen, hyväpeppuinen, tummahiuksinen, vihreäsilmäinen, suora nenä.
Sisustan puolesta tykkään lukevasta, keskustelutaitoisesta, huumorintajuisesta (ymmärtää siis rajatkin, mutta aavistuksen mustalle puolelle), kiltistä ja fiksusta. Ystävällinen tarjoilijoille ja muille asiakaspalvelijoille, tykkää kulkea luonnossa.
Muita ominaisuuksia näyttäisi olevan kiinnostus tietokoneisiin, sekä luonnon ja eläinten hyvinvointiin. Tupakoimattomuus, alkoholittomuus, jalkapallon fanitus ja urheilullisuus samaan pakettiin.
Neljäs samanlainen menossa ja tämän vein vihille, koska on ihan ykköslaatua.
Keskiruskeat hiukset, vähän vaaleita raitoja, keski-ikäinen, hymyilevä, pitää tenniksestä, hoikahko mutta vähän mahaa, makoilee iltaisin soffalla.
Luciano Pavarotti